Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

@Pyllerölyllerö ja @tyyppinen Onnea vielä ja toivotaan, että nyt kyytiläinen on pysyvä!

@Naadis Pahoittelut keskenmenosta, mutta tervetuloa ketjuun!

@Kinder_Kitty Toivottavasti gyne aavistelee oikein! Odottelu on kyllä pahinta, mutta sitähän tässä on toivottavasti tiedossa kuukausikaupalla itse kullakin. :giggle:

Mulla piinapäivät lähenee loppuaan ja nyt on menossa kp27/29-31. Se hyvä puoli lyhyehkössä luteaalivaiheessa on, että jännäilyaikaa on myös vähemmän. Ei ole mitään suurempia normaalista loppukierrosta poikkeavia oireita, paitsi tänään lorahteli vähän runsaammin valkkaria. Mulla on yleensä tässä vaiheessa kiertoa ihan saharan autiomaa tuolla, mutta en nyt uskalla vielä tämän perusteella herätellä toiveita. Tässä kierrossa oli myös ekaa kertaa vehnänalkioöljy käytössä, joten en tiedä miten se sitten vaikuttaa. Mäkin olisin kyllä ihan valmis ottamaan ensi vuonna vastaan heinäkuun vauvan! :sneaky:
 
Joo. En ottanut pahalla ollenkaan. :) Luulen vaan, että minulla saattaa olla juuri tuossa vika, ettei kohtu valikoi alkioita, vaan hedelmöittää kaikki mahdolliset.
jep kaikkee sitä voikin olla. mäkin oon ottanut niin paljon asioista selvää kun on tässä raskautumisessa kestänyt.. tuntuu välillä et liika tieto lisää tuskaa..kuitenkin haluaa olla perillä asioista yms.. voihan niinkin olla et alkio onkin ihan hyvä ja kiinnittyy mutta sitten tulee jotain ongelmaa kehityksessä ja siksi keskeytyy tai en tiedä voiko näin olla..
 
jep kaikkee sitä voikin olla. mäkin oon ottanut niin paljon asioista selvää kun on tässä raskautumisessa kestänyt.. tuntuu välillä et liika tieto lisää tuskaa..kuitenkin haluaa olla perillä asioista yms.. voihan niinkin olla et alkio onkin ihan hyvä ja kiinnittyy mutta sitten tulee jotain ongelmaa kehityksessä ja siksi keskeytyy tai en tiedä voiko näin olla..
Jep, vika voi tulla niin monessa kohtaa. Onko JUST hyvä siittiö ja munasolu asialla, onko kohdun limakalvo juuri oikeanlainen, tapahtuuko solunjakautuminen häiriöttä.. Jos kuitenkin munasolu hedelmöittyy ja kiinnittyy, niin onko esim. kromosomit ok, onko hyytymistekijät ok, onko hormonit ok jne.. Tuntuu ihmeeltä, että ihmiskuntaa on näin paljon, kun lisääntyminen tuntuu olevan melkoista ydinfysiikkaa ja sattuman kauppaa!

Onko teillä muuten Jutska tutkimukset käynnistyneet toistuvien km:n takia? Meillä katsotaan vain meidän kromosomit, sekä yritetään tutkia ne myös tästä viimeisimmästä alkiosta/istukasta. Muutoin ei tutkita, vaikka "huonoja raskauksia" perättäin kolme. Koska on vain kaksi "tavallista" km:a... (rv 22 menetyksessä oli selkeät syyt miksi meni niinkuin meni, mm. kromosomihäiriö).
 
Monella jännittävät päivät meneillään! Toivotaan että saatte hyviä tuloksia!

Uusille pahoittelut ja tervetuloa saamaan tukea!

Mä oon nyt taustalla mutta tulin kertomaan vaan että halloween on tosiaan meneillään. Eilen aamulla sain halloween karkki vai kepponen tempun. Kaavinnasta nyt 4.5 viikkoa. Viikko sitten tein rtestissä negan ja selkeän sellaisen. Eilen päätin aamulla tehdä uuden kun rinnat kipeät ja vähän etova olo ja sain tällaisen testin:

http://aijaa.com/vbCQFt

No illalla ja tänä aamuna tein uuden ja kahdesta eri testistä, apteekin oma ja rfsun (sama testi kuin kuvassa) ja molemmat negat. Onneksi pääsen tänään lääkärille kontrolliultraan keskenmenosta/tuulimunasta niin saan selvyyttä mikä helkatti eilinen oikein oli.. Plussaan en todellakaan usko mutta onko jäänyt jotain kohtuun mutta jos on niin miksi eilinen ilta ja tää aamu negoja.. Voi halloween, miksi kiusaat minua temppuillasi!!!

Onko kellään keskenmenon jälkeen käynyt näin?
 
Täällä kp 29/26-27 eikä menkkoja vieläkään! Ei edes menkkajomoa! Tissikipukin oikeestaan kadonnu! Vessassa ravaan aina kattomassa kun tuntuu hulahus, mut oo mitään muuta kun limaa.. Pakko ostaa viel yks testi! Sitte luovutan..
 
Hei onko muita joilla on niukat menkat? Mulla on ollut jo vuoden ajan niin että suurinpiirtein yhdellä tamponilla ja pikkuhousunsuojilla pärjää ihan hyvin.. Päivän tai kaksi tulee kirkasta vuotoa ja sitte vaan ruskeaa monta päivää. Nytkin ei oo tullu juurikaan muuten kun vessassa käydessä valuu kunnolla mut muuten ei.. Kivut on kyllä ihan kunnolliset..
 
Alotin nyt testailemaan ja selvä nega tuli one stepillä. Nyt menossa kp29/29-31. Vasta tosin dpo9, mutta ei kyllä erityisesti oireitakaan. Vatsa ollut kuralla pari päivää ja tissit arastaa, mutta voi enteillä ihan vaan menkkojakin. Viime raskaudessa sofi näytti jotain haamujen haamua tässä vaiheessa, ekassa plussasin kp12. Eipä auta kun odotella vielä pari päivää! Toivottavasti luteaalivaihe nyt ainakin pidentyisi vaikka ei plussaa tulisi.
 
Minkäslaisia vitamiini coctaileja vedätte? Mulla on ollut nyt pitkään vaan pelkkä normi Berocca, mutta nyt talventulle pitäisi vissiin ainakin Deetä ja Ceetä vetää ton Been lisäksi?

Kohta 2viikkoa keskenmenosta, ovistestejä on nyt kaksi tehty (ma ja ke) ja mun mielestä maanatain viiva on himpun verran tummempi kun eilinen. Onko sillä testausajalla jotain väliä, joskus luin, että "parhaan" tuloksen saa aamupäivällä. Omat testaukset oli ma joskus 17-18 ja ke 19.30.. Mitään oloja ei kyllä vielä ainakaan ole, pieni nippaus tuntui eilen toisessa munasarjassa, mutta ei mitään muuta.

Äärimmäisen tylsää tää odottelu, kun ei edes tiedä koska pitäis ruveta jotain tapahtumaan o_O
 
@Naadis syön raskausvitamiinia semmosta kun femibion1 siinä on paljon foolihappoa...ja muitakin vitamiineja siinä on.. ja sitte lisäks d ja magnesiumia. mulla ovis testit antaa parhaimman tuloksen n.klo 16 aikaan.. eli testaan aina noin klo16 tänkin kierron ovisplussa tuli tuohon aikaan..ja pidättelen n.4h ja oon juomatta 2h ennen kun teen testin
 
Mulla käytössä Minisun Mama-monivitamiini, magnesium, vahva d-vitsku ja nyt myös vehnänalkioöljy (luonnollinen e-vitamiini). Mies käyttää jotain b-vitamiinimixiä, jossa oli myös magnesium ja sinkki mukana.

Ja mä testaan oviksen illalla n. klo 20 aikaan. Joskus lisäksi aamuisin jos on paljon testejä varastossa. Mulla ei myöskään testi tummu mitenkään säännönmukaisesti. Saattaa aamulla olla vielä hailakka viiva ja illalla näyttää plussaa. Digitesti myös näyttää jo plussaa ennen kun liuskassa on tasavahvat viivat.
 
Minkäslaisia vitamiini coctaileja vedätte? Mulla on ollut nyt pitkään vaan pelkkä normi Berocca, mutta nyt talventulle pitäisi vissiin ainakin Deetä ja Ceetä vetää ton Been lisäksi?

Kohta 2viikkoa keskenmenosta, ovistestejä on nyt kaksi tehty (ma ja ke) ja mun mielestä maanatain viiva on himpun verran tummempi kun eilinen. Onko sillä testausajalla jotain väliä, joskus luin, että "parhaan" tuloksen saa aamupäivällä. Omat testaukset oli ma joskus 17-18 ja ke 19.30.. Mitään oloja ei kyllä vielä ainakaan ole, pieni nippaus tuntui eilen toisessa munasarjassa, mutta ei mitään muuta.

Äärimmäisen tylsää tää odottelu, kun ei edes tiedä koska pitäis ruveta jotain tapahtumaan o_O
Ootko Naadis siis testannut jo negan r. testillä? Mä joku aika sitten uittelin ovistikun ja tuli kirkuvan punainen viiva, tein sitten eilen digi r. testin ja näytti raskaana 2-3.. :( Eli hormonia vielä on, liikaakin? Vuoto on lähes hiipunut, mutta vatsassa ihme kipuiluja- saas nähdä tuleeko jotain komplikaatioita. Mullakin siis vähän päälle 2 viikkoa tyhjennyksestä.
 
truudy , ei mulle kukaan oo puhunut että pitäis tehdä raskaustestiä :eek: Sillon, kun vuoto alkoi tein testin ja sain vain haamun näkyviin. Millä viikoilla sulla meni kesken? mulla oli 6+2 (22.10) ja ma (24.10) kävin ultrassa, jossa kohtu näkyi jo tyhjänä..
 
Tää palelu johtuu siis vain pregnylistä...viimekierrossa sama homma...maanantaina siis pistetty pregnyl... pregnylissä on siis raskaushormonia.. ja testasinpa huvikseen millasen viivan antaa one stepin 10 herkkyys liuskaan :LOL: ja aika hieno viiva tuli parin tunnin pisusta... voi siis näkyä r-testissä 10pvä... laitan kuvaa tännekki hienosta viivasta... http://aijaa.com/V8wQ0C johtuu siis vain tuosta pregnylistä.. voi kunpa sais "oikeen" viivan alle 2viikon päästä...
 
truudy , ei mulle kukaan oo puhunut että pitäis tehdä raskaustestiä :eek: Sillon, kun vuoto alkoi tein testin ja sain vain haamun näkyviin. Millä viikoilla sulla meni kesken? mulla oli 6+2 (22.10) ja ma (24.10) kävin ultrassa, jossa kohtu näkyi jo tyhjänä..
mulla meni raskaus kesken 8+2-8+4 ja kohtu tyhjenty itsestään...oiskohan ollu kolme vai neljä viikkoa siitä kun ultrassa todettu km niin r-testi oli negatiivinen.. munhan piti käydä verikokeessa 4vkon kuluttua siitä ultrasta oli lähete sinne mut en sit koskaan menny vaik piti niin testasin ite r-testillä sitten kotona
 
jaa, taas uutta tietoa! On mulla kaapissa yks liuskatesti, josko sen teen vaikka huomenna aamulla.
Kiitos naiset tästä tiedosta :) Hämmentävää, että vaikka kävin yksityisellä ultrassa, niin hän ei puhunut tuosta testaamisesta mitään, sanoi vain että yrittää saa heti uudestaan ja yleensä, kun kierto on ollut ennen raskautta täysin säännöllinen, niin jos menkat on tullakseen, ne tulevat suunnilleen yhtä monen kiertopäivän jälkeen. Nyt siis meneillään 12päivä keskenmenosta.
 
Mäkin siis r.testillä testasin siksi, että odotan malttamattona uuden yrityksen alkua, tietäis vähän missä mennään. Mulla hCG- mittaus ensi viikolla. Pitkä aikahan siinä voi mennä, että raskaushormonitaso laskee.. Mulla tämä km tyhjennettiin 10+, alkio vastasi 6+.
 
Naadis, mun mielestä sun ei tartte testata edes aamupissasta vaan ihan päivälläkin käy jos on ollu rakossa vaikka sen pari tuntia. Kyllä se testi selvästi näyttää mikäli hcg ei oo laskenu vielä ns. normaalille tasolle. Mulla oli noin pari viikkoa km:stä testi negatiivinen ja verikoe 4vkon päästä kerto et hcg verestä oli 4. Pitkään tosiaan menee että kokonaan poistuu raskaushormoni elimistöstä. Tsemppiä!
 
Nonni! Ollaanpas taas vähän viisaampia! Eli r.testiä sitten vaan huomenna aamulla tekemään.. Mahtaakohan toi Pregcheckin testi olla tarpeeksi herkkä, vai pitäiskö ostaa joku kunnon varhaistesti :O
On herkkä!
Mulla oli veren hcg 6 ja PC näytti samaisena päivänä vielä HAAMUA!!
Siis tuon km:n/tuulimunan jälkeen. Olikohan siitä silloin reilu 3vk. Tosin PC saattaa näyttää jotain viivanpaikkaa muutenkin nykyään. Huonontunut niiden laatu ihan kunnolla.
 
On herkkä!
Mulla oli veren hcg 6 ja PC näytti samaisena päivänä vielä HAAMUA!!
Siis tuon km:n/tuulimunan jälkeen. Olikohan siitä silloin reilu 3vk. Tosin PC saattaa näyttää jotain viivanpaikkaa muutenkin nykyään. Huonontunut niiden laatu ihan kunnolla.
Olen huomannut ihan saman pc-testeistä. Mulle ne on näyttäneet ihan turhaan viivanpaikkaa pari kertaa..
 
Pitkästä aikaa täällä. Mun kkm ei mennyt sitten ihan putkeen, lääkkeellinen tyhjennys muka onnistui mutta nyt pari päivää sitten oli kunnon alavatsakivut ja edelleen hyytymäntyyppistä tuli. Kävi ilmi että kohtuun oli jäänyt raskauskudosta ja tehtiin lopulta kaavinta. Nyt toivun siitä ja on käsketty odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä.
 

Yhteistyössä