En siis tarkoittanut tuota viestiä pahalla halusin vain vastata siihen et miksi ei raskaus ala vaikka ovulaatio tapahtuu..Näinhän sen pitäisi olla. Mun kohtu hoitaa vaan näköjään huonosti tuon laadun tarkkailun..
En siis tarkoittanut tuota viestiä pahalla halusin vain vastata siihen et miksi ei raskaus ala vaikka ovulaatio tapahtuu..Näinhän sen pitäisi olla. Mun kohtu hoitaa vaan näköjään huonosti tuon laadun tarkkailun..
Joo. En ottanut pahalla ollenkaan. Luulen vaan, että minulla saattaa olla juuri tuossa vika, ettei kohtu valikoi alkioita, vaan hedelmöittää kaikki mahdolliset.En siis tarkoittanut tuota viestiä pahalla halusin vain vastata siihen et miksi ei raskaus ala vaikka ovulaatio tapahtuu..
jep kaikkee sitä voikin olla. mäkin oon ottanut niin paljon asioista selvää kun on tässä raskautumisessa kestänyt.. tuntuu välillä et liika tieto lisää tuskaa..kuitenkin haluaa olla perillä asioista yms.. voihan niinkin olla et alkio onkin ihan hyvä ja kiinnittyy mutta sitten tulee jotain ongelmaa kehityksessä ja siksi keskeytyy tai en tiedä voiko näin olla..Joo. En ottanut pahalla ollenkaan. Luulen vaan, että minulla saattaa olla juuri tuossa vika, ettei kohtu valikoi alkioita, vaan hedelmöittää kaikki mahdolliset.
Jep, vika voi tulla niin monessa kohtaa. Onko JUST hyvä siittiö ja munasolu asialla, onko kohdun limakalvo juuri oikeanlainen, tapahtuuko solunjakautuminen häiriöttä.. Jos kuitenkin munasolu hedelmöittyy ja kiinnittyy, niin onko esim. kromosomit ok, onko hyytymistekijät ok, onko hormonit ok jne.. Tuntuu ihmeeltä, että ihmiskuntaa on näin paljon, kun lisääntyminen tuntuu olevan melkoista ydinfysiikkaa ja sattuman kauppaa!jep kaikkee sitä voikin olla. mäkin oon ottanut niin paljon asioista selvää kun on tässä raskautumisessa kestänyt.. tuntuu välillä et liika tieto lisää tuskaa..kuitenkin haluaa olla perillä asioista yms.. voihan niinkin olla et alkio onkin ihan hyvä ja kiinnittyy mutta sitten tulee jotain ongelmaa kehityksessä ja siksi keskeytyy tai en tiedä voiko näin olla..
Ootko Naadis siis testannut jo negan r. testillä? Mä joku aika sitten uittelin ovistikun ja tuli kirkuvan punainen viiva, tein sitten eilen digi r. testin ja näytti raskaana 2-3.. Eli hormonia vielä on, liikaakin? Vuoto on lähes hiipunut, mutta vatsassa ihme kipuiluja- saas nähdä tuleeko jotain komplikaatioita. Mullakin siis vähän päälle 2 viikkoa tyhjennyksestä.Minkäslaisia vitamiini coctaileja vedätte? Mulla on ollut nyt pitkään vaan pelkkä normi Berocca, mutta nyt talventulle pitäisi vissiin ainakin Deetä ja Ceetä vetää ton Been lisäksi?
Kohta 2viikkoa keskenmenosta, ovistestejä on nyt kaksi tehty (ma ja ke) ja mun mielestä maanatain viiva on himpun verran tummempi kun eilinen. Onko sillä testausajalla jotain väliä, joskus luin, että "parhaan" tuloksen saa aamupäivällä. Omat testaukset oli ma joskus 17-18 ja ke 19.30.. Mitään oloja ei kyllä vielä ainakaan ole, pieni nippaus tuntui eilen toisessa munasarjassa, mutta ei mitään muuta.
Äärimmäisen tylsää tää odottelu, kun ei edes tiedä koska pitäis ruveta jotain tapahtumaan
mulla meni raskaus kesken 8+2-8+4 ja kohtu tyhjenty itsestään...oiskohan ollu kolme vai neljä viikkoa siitä kun ultrassa todettu km niin r-testi oli negatiivinen.. munhan piti käydä verikokeessa 4vkon kuluttua siitä ultrasta oli lähete sinne mut en sit koskaan menny vaik piti niin testasin ite r-testillä sitten kotonatruudy , ei mulle kukaan oo puhunut että pitäis tehdä raskaustestiä Sillon, kun vuoto alkoi tein testin ja sain vain haamun näkyviin. Millä viikoilla sulla meni kesken? mulla oli 6+2 (22.10) ja ma (24.10) kävin ultrassa, jossa kohtu näkyi jo tyhjänä..
mun mielestä pregcheck on aika herkkä itekki testasin sillä sillonNonni! Ollaanpas taas vähän viisaampia! Eli r.testiä sitten vaan huomenna aamulla tekemään.. Mahtaakohan toi Pregcheckin testi olla tarpeeksi herkkä, vai pitäiskö ostaa joku kunnon varhaistesti :O
On herkkä!Nonni! Ollaanpas taas vähän viisaampia! Eli r.testiä sitten vaan huomenna aamulla tekemään.. Mahtaakohan toi Pregcheckin testi olla tarpeeksi herkkä, vai pitäiskö ostaa joku kunnon varhaistesti :O
Olen huomannut ihan saman pc-testeistä. Mulle ne on näyttäneet ihan turhaan viivanpaikkaa pari kertaa..On herkkä!
Mulla oli veren hcg 6 ja PC näytti samaisena päivänä vielä HAAMUA!!
Siis tuon km:n/tuulimunan jälkeen. Olikohan siitä silloin reilu 3vk. Tosin PC saattaa näyttää jotain viivanpaikkaa muutenkin nykyään. Huonontunut niiden laatu ihan kunnolla.