~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Mä kehottaisin kyllä Pippuri85 lopettamaan testailun plussaan eli silloin kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Itse en koskaan testaa enää plussan jälkeen.

Täällä myös viiva vahvistuu ovistestissä. Luulen että plussa tulee huomenna illalla tai tiistai aamuna. Oon siirtynyt testaamaan liuskoilla ekat päivät ja sit loppupäässä esim. tänään tein myös digillä. Siten ei tartte arpoa tulosta.
 
JEE!!! Saa päivittää kp 1/34!!! Tuo kierron pituus on vähän epävarma, kun se on mun yleisin kierron pituus, ainakin ollut aiemmin... Tänään siis kuitenkin alkoi menkat, vaikka luulin ettei alkaisi (ehkä ikinä). N. 45 päivää meni ilman vuotoja kokonaan.

Mäkin menin tästä innostuneena alottamaan nuo gelee royalit! Vihdoin musta tuntuu, että pian mun ois ees mahdollista olla raskaana. Taas pääsee vähän eteenpäin!
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki ja Mariah33
Voih, nyt ei oo tummentunut viivanen yhtään ja oireita ei oo. Tää aika on niin kamalaa. Laskeslelin et ois ehkä pitänyt näyttää jo 3+ mutta 2-3 näytti tänään. Ja liuskatesti ehkä haaleemmalta.. Oon nyt aika varma että masussa ei mitään kasva.
 
Pölö- Millonka sä teit sen ensimmäisen digin? Jos siitä on alle viikko niin sillonhan tulos voi olla vielä sama. Mä niin tiiän miten kamalaa tuo on! Liian monesti on käyny niin ettei viivat vahvistukaan..mutta uskon et sulla vielä paljonki toivoo jälellä! Elä vielä luovuta! :heart:

Pippuri85 Mä laskisin ovisplussapäiväksi eli dpo -1:ksi sen päivän jolloin testiviiva oli vahvempi ku kontrolli.
 
Toimii näköjään onneksi tääkin kroppa ainakin jotenkin! :) Saa siis päivittää tälle päivälle dpo 0 :) Olin jo hetkellisesti aivan varma, ettei mikään toimi... Nyt sit kaikille meille plussatuuli kovasti :hug:

Kirppu
 
Minalo:Tein sen keskiviikkona. Mieheni kanssa ollaan pähkäilty että koska olisi voinut tärpätä. Puuhasteltu ei olla nyt oikeastaan 12.10 jälkeen ja mieheni on takuuvarma että ovikseni olisi ollut silloin. Hänellä on ilmiömäinen muisti ja hän luetteli minulle sen päivän vaivoja joten ehkä jopa uskon häntä :D Ja itsekin muistelisin hatarasti että kuivakausi alkoi tuolloin.. Joten nyt pitäisi olla 5+1 laskurin mukaan. Ja kun asiaa googlettelin niin tulikin vastaan sun ja Miwwin vanha keskustelu :hug:. Tiedän että sä jos joku tietää tämän hetkiset tunnelmat. Mä tosin aamulla jo melkein näin siinä sen 3+, pari kertaa vilahti, mutta sitten lävähti se 2-3 viikkoa. Avasin sen testin ja siellä oli toisessa yksi vahva ja toisessa 2 vahvaa viivaa, mutta eipä mistään mitään tulkintoja näihinkää löydy ja ne oli ihan erilaiset ku keskiviikkoset ipareet. Davidin testiin tuli samanvahvuunen viiva ku testikohta mutta se oli jotenkin torstaiseen hieman vaaleampi... Voi tätä spekulaation määrää :D Mietin jo meniskö hcg:n mittauttaan verestä, mutta eipä sitäkään kovin syyttä oteta ja yksityiselle mennessäkin pitää luultavasti olla se lähete? P.s... Kävin kattoos sun viivasen, vahvistumista sille :) Josko tällä kertaa =)
 
Pölö, hurjasti onnea plussasta! Mulla näytti 5+3 vielä digi "Raskaana 2-3" ja vasta kun siitä viikon päästä testasin eli 6+3, tuli 3+. Että tuntuu tosi hitaasti nousevan nuo viikot. (nyt siis jo 13+4 ja np-ultrassa kaikki hyvin). Muistan liiankin hyvin tuon viivojen kanssa panikoinnin, voin vain toivottaa tsemppiä ja rauhallista mieltä :)

MiNalo, voi kun toivon sullekin sitä vahvaa plussaa pian :)
 
Vaikka mä kuinka yritän pysyä pessimistinä, tai ennemminkin ehkä realistina niin nyt vähän pelottaa. Mulla on nyt lämmöt yli 37 eli paljon korkeemmat kun yleensä. Voisko olla? Ehkä testaan huomenna ja palautan itseni maan pinnalle odotteleen uutta kiertoa
 
Tervetuloa kuumeilemaan neitiniina ja pahoittelut! Olettepa pitkään yrittäneet jo.

Jännäilyä jännäilyä... Eilen poltteli koko päivän vatsaa ja vähän selkääkin. Olisko kiinnittymiskipuja? :D Viimeks oli ainakin just dpo 8-9 kramppailuja ja kinnitysmisvuotoa ja eilen oli dpo 9. Onko kellään muilla tullut kiinnittymisvuotoa? Rinnatkin alkaneet hieman aristaa, mutta niinhän ne melkein aina ennen kuukautisia. Mies tunnusteli ja kysyi, että onko mun rinnat muhkuuntuneet? :D Kovasti hänkin toivoisi ilmeisesti, että olis tärpännyt. Mukava kuulla. :) Oli kyllä todella kiva viikonloppua miehen kanssa. Perjantain ravitolailta oli menestys ja muutenkin saatiin puhuttua henkeviä. Hyvät fiilikset! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki ja Tuuuli+
Coffebreak: Oih, kuulosti niin lohduttavalta tuo sun tapaus. Testasitko tuossa välissä? Pitäis olla vain apteekin testi, ei mitään muuta :D Siitä näkis kerran sen viivan ja sit vaan odottelua, mutta nyt on kaikenmaailman digejä piinaamassa :D

Tähtisilmä: Hyvä tietää, ehkä tepastelen yksityisellä käymään jos täs nyt vielä pää alkaa hajota enempi.
 
Täälläkin menossa piinapäivät, nyt dpo 8. Tissit kipeät, vatsaa neppailee ja kourii ja ehkä ihan tosi vähän välillä etovaa oloa mikä kuitenkin menee nopeasti ohi.

Päätä sekoittaa että nämä voi johtua pregnylistä kaikki.. Mutta toiveet korkealla! Annan itselleni luvan testata vasta dpo 14 jos ei ole menkat alkanut siihen mennessä. Sit ei ainakaan pitäisi jäädä tulkinnan varaa testiin!

Tsemppiä kaikille muillekin jännääjille!
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Heippa!

Mahtuuko mukaan?
Viime viikolla kävin varhaisraskauden ultrassa, rv 7+4 ja sain lääkäriltä huonoja uutisia. Masussa ei olekaan ketään, vaan raskaus olikin tuulimuna. Maailma mureni hetkessä ja itkien kotiuduin sairaalasta kera lääkkeiden, jolla suorittaisin lääkkeellisen tyhjennyksen. Olo oli tosi turta ja surullinen. Nyt pikkuhiljaa alkaa helpottamaan, vuoto on vähentynyt ja on oikeastaan enää kuukautisvuotoa muistuttavaa. Alussa tuli isojakin hyytymiä, onneksi menivät suoraan wc pönttöön, niin ei tarvinnut sen enempää ihmetellä niitä.

Seuraavaan yritykseen (pas) päästään aikaisintaan joulukuussa, jos hyvin menee. Joulukuun alussa raskaustesti (labra) ja jos se on negatiivinen, niin sitten soittelen klinikalle ja katsotaan josko ehditään ennen joulua tehdä siirto. Itseä pelottaa kauheasti, että jos ne pienet huurunenät on kaikki tuulimunia (pakkasessa 4 alkiota kahdessa oljessa), että jos raskaus ei alakaan.. :(

Mutta nyt sitten odotellaan r-testiä ja sitten mahdollista hoitoon pääsyä.

Anteeksi omanapaisuus, kirjoittelen/ kommentoin toisella kertaa paremmin...
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut uuteen yrityskiertoon joutuneille!
 
Huomenta naiset!

Kävin kans selaamassa hätäpöksyset ja MiNalon viivaa, pieni kuva ja en saanu isommaksi mutta kyllä siellä jotaki näkkyy =) toivottavasti ois jo teidän vuoro!

Pölö- Mulla on pari kaveria sanonu samaa (on kyllä raskauksista jo aikaa) että digin viikot ei oo noussu kovin nopeasti, että riippuu vissiin niiin paljon siitä että miten hcg nousee. Eiköhän se viikko siitä vielä nouse =)

CoffeeBreak on hyvillä viikoilla, onnea tulevaan ultraa :heart:

VanillaLady ootko seuraillu lämpöjä? Minä en sillain mutta o-plussan oon saanu mutta ei kyllä minusta oo lämmöt noussu niin vähän veikkaan että sieltä ei oo mitään irronnu :'( ja ajattelinki tässä että alan teroja napsimaan parin päivän päästä että kierto pysyis jotenki maltillisena..

Onko täällä muita lämpöjä seuranneita? Huomaako sitä välttämättä kun ne nousee? Toukokuussa ainaki lämmöt nousi 37 niin eiköhän niitten pitäs nytkin nousta jos siellä ois jotaki tapahtunu..
 
Onpas ihanasti positiivisia uutisia:)! Tsempit sitten vuorostaan niille, jotka ovat joutuneet liittymään joukkoon! Itselläni alkoi nyt vihdoin eilen menkat eli KP 1/29, joskin kierron pituus on aina vaihdellut päivän tai pari. Tein muuten raskaustestinkin just ennen menkkoja ja se oli vielä hieman positiivinen, joten nyt toivon NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kovasti, että viimeisetkin rippeet poistuisi näiden menkkojen myötä. Pääsisi sitten joskus taas yrittämään.

Semmoisen positiivisen havainnon halusin teille kertoa, että lueskellessani erilaisia keskenmenoon liittyviä palstoja tuon oman keskenmenon aikaan, huomasin monen viestin siinä päivittyvässä osiossa (oisko nimeltään Tickers, mutta siis ne missä lukee vaikka että yritys alkanut se ja se, ja keskenmeno se ja se), että jos olivat kirjoittaneet nuo keskusteluviestinsä esim vuonna 2010, niin monelle oli kuitenkin syntynyt sitten vauva 2011 eli melko pian uusi raskaus keskenmenon jälkeen:). Tuskin näin tapahtuu omalla kohdalla, kun kumpaakin raskautta tehty aina vuoden verran, mutta ehkäpä teillä muilla onnistaa paremmin:)!!!
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 4.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 4/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 27/28
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 25/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 24/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 55/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 23/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 41/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 11/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 1?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 25/28-30
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 20/28
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 32/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 2/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 16/30



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 21/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 33/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 2/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 20/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 15/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP ?/?
Koikoi___32v_____KM-08,KU 8/13______________________KP 7/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 12/27



Viivi__ dpo 11
MiNalo dpo 10
Syssy^^ dpo 10
Tähtisilmä* dpo 2
Kirppu.81 dpo 1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Miminda
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu:



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Pölö- Jos kerran digikin on arponu sitä viikkolukua niin oot ihan siinä rajalla! Kyllä se 3+ sieltä tulee seuraavalla kerralla! :) :heart:

Pahoittelut uusille keskenmenoista! :hug:

Minäkin huomasin neitiinan pitkän yrityksen. Vähän samanlainen tilanne mulla viimeisimmän keskenmenon jälkeen eli vuosi tuli just täyteen yritystä. Just paasasin eilen miehelle (kun se valitti mun r-testien ostosta) et jumankekka sentään! Me on yritetty toista lasta yli 3 vuotta niin kyllä mulla on oikeus olla hieman epätoivoinen jo tässä vaiheessa. :'( Toivotaan neitiina et me kumpiki saatais se kauan toivottu plussa ja pian!

Ja ISO kiitos vielä kaikille ihanille tsemppaajille täällä! :heart: Nää mun haaleet viivat nyt vaan sattuu olemaan joka kierrossa läsnä mut ei ne siitä sen enempää vahvistu.
 
huoh, kp1 nyt, toisaalta huojentunut että kuukautiset nyt tuli niin puhdistuu paikat kunnolla KM:n jälkeen. eli kp1/?/35 En oo satavarma vielä kierrosta, mutta menkat tulee samaan aikaan, kun ennen raskautta, mikä on aika jännää.. Mua hämää, oli kaikki samat oireet kun sillon kun raskauduin ja nyt alko runsas vuoto ja kylläpä muuten sattuu! Että oliskohan voinu olla että tärppäs, mutta ei sitten pysynyt..

Onnea plussista! :heart:
 
Tuuuli+ Pahoittelut tädistä! :hug: Tuohon oirejuttuun kommentoisin et mulla oli useampi kierto aina keskenmenon jälkeen sellanen et oli ihan varma raskaudesta. En sit tiiä et vahvistaako keskenmeno kaikenlaisia oireita tai et liittyykö ne oireet siihen keskenmenoon. Mutta joka tapauksessa, toivotaan et se plussa tulee nyt tästä alkaneesta kierrosta sulle! :)
 
Uuteen kiertoon joutuneille tsemppihalit! Mutta eikös se toisaalta ole uuden yrityksen alku, etenkin niille kenellä ensimmäiset menkat km:n jälkeen kyseessä :hug:

Minalo vaikka mulla ei ookkaan supervoimia jolla saisin tosta vaan sun viivat vahvistuun niin silti sen sulle soisin, eli toivotaan että niin tapahtuisi, olis jo aika! :heart:

Täällä saatu tänään aamulla surullisen kuuluisa viivanpaikka predictor-raskaustestillä.. Onko kenelläkään kokemusta tästä testistä kun olen itse kuullut että useat merkit näyttää viivanpaikkoja tämän tästä, tämä nyt vaan tuli kiireessä eilen ostettua. No eiköhän se vuoto sieltä ala parin päivän päästä ihan ajallaan, ellei jo huomenna. Nää lämmön nousut mitä täälläkin tuumailtiin vaan ihmetyttää.. eilen lämpö oli hieman yli 37 ja tänään aamullakin 36.9 ja mulla normaalisti on kyllä paaaaaljon matalampi ruumiinlämpö. Kai sit vaan on joku flunssa iskemässä :LOL:
 

Yhteistyössä