~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Hei kaikille. Olen nyt vähän lueskellut tätä palstaa ja täältä varmaankin saisin kaipaamaani vertaistukea, kun niin monella on sama tilanne. Eli haluaisin liittyä mukaan, jos sopii?

Sain keskenmenon alkuviikosta ja tyhjennysvuoto on nyt meneillään. Kivut ovat aika inhottavat :( Plussatestin tein viime lauantaina ja ihana uutinen se oli, vaikka aavistelin jonkin olevan pielessä. Tein uuden testin ja viivat eivät vahvistuneet. Sain ajan heti labraan ja hcg ei ollut noussut toivottuun tahtiin. Vuoto alkoikin sitten aika pian ja vielä olisi huomenna ja maanantaina edessä labrassa hcg:n mittauttaminen.

Eli Haaveissa kolmas Madeia___26v_____KM 10/13______________________KP ?/28-30
 
Viimeksi muokattu:
Minalo: Kiitos. Ihanaa että joku uskoo :) Itse en uskalla. Jotenkin varmaan raskausoireeksi voisi sitten sanoa tyyneyden. On ollu niin seesteinen olo ettei tullut mieleen tuo testailu ja siihen vielä kaupan päälle, että oli tossa pari kiertoa vähän mitä sattui.

Kiitos myös muillekin onnitteluista. Oon kuitenkin niin sekaisin tämän kanssa ja vielä en ainakaan mee tuonne odottajien puolelle. Tunnen oloni niin turvalliseksi teidän kanssa. Koska myös teiltä saa vertaistukea tähän alkuun. Ihania ootte!
 
Ihanaa, täällä on taas uusia plussia!! Onnea :)

Mitenhän se nyt mennee, sain o-tikkuun vihdoin plussan ja mies on sopivasti reissussa.. Oltiin viime yönä ja huomenna illalla ehkä mahollista seukki kerran niin onko liian myöhästä? Tää oo niin mun tuuri ;(
 
Pippuri oon kuullu et ovista ennen päivä on hyvä ja sit seuraava päivä.. Et siä on siimahännät valmiina! Itellä kun tärppäs, niin ovis oli tikutettu päivällä kahden aikoihin ja sinä aamuyönä vasta 4 päästiin hommiin ja sit vielä seuraavana päivänä, tärppäs! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Onnea plussanneille! ja pahoittelut tänne joutuneille <3:hug:

Pölö tiedän niin tuon pelon tunteen tuosta plussaamisesta.nimittäin mäki sain haamulaisen eilen aamulla. Minuutin iloitsin ja sitte iski epätoivo ja pelko.nyt tuntuu etten enää ees uskalla testata jos viiva ei vahvistukaan. Tiiän, et on pakko mut mut...no jos vaiks sunnuntaina yrittäs uskaltaa testin tekasta. no, menkat ei ainakaan oo tänään alkanu niin ku ois pitäny. Ja siks eilenki testin tein, ku oli niin sampuran huono olo aamulla.samoin oli tänä aamuna. vaiks oisin raskaana niin saanko jäähä tänne roikkumaan? ainaki alkuun.

sori omanapasuus!
 
Jaksamisia kaikille kaikissa mahdollisissa tilanteissa!

Musta tuntuu, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin en varmaan jaksa enää yrittämällä yrittää hetkeen. Tää on eka yritys keskemenon jälkeen, mutta silti. Mieskin on jotenkin ollut kovin haluton, johtuen varmaan työsressistä. Muuten on jatkuvasti vonkaamassa. Eilen illalla iski jotenkin kauhee ahdistus ja masennus yhtäkkiä enkä tiedä miksi. Noh jospa sitä tänään vähän piristyisi kun mennään illalla miehen kanssa hienoon ravintolaan rentoutumaan. Saatiin häälahjaksi lahjakortti mikä pitäis törsätä. On ihan hyvä pysähytä hieman arjen tohinasta kun naimisiin menosta on kulunut kolme kuukautta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Onnea kaikille plussanneille!

Täällä alkaa turhauttaa vähän liikaa. Mulla on aiemmin kroppa palautunut keskenmenoista samantien normaalikiertoon. Tän hetkinen tilanne on, että kun km tuli 12.8 ja vuotoa oli 2,5 viikkoa. Alle viikko ilman vuotoa ja taas toiset 2,5 viikkoa vuotoa. Nyt äsken laskin, että olis 43pv mennyt ilman vuotoa... Tän päivän tunne ois, ettei tää kai ikinä normailisoidu tästä :(
 
Syssy^^ ja sydäntähti :hug: :hug:

Sieltähän se marraskuu ja tätikin tulla tupsahti. 1.11. ja kp1. No täti ainakin vierailee näköjään aina ajallaan, joten ei tarvi ainakaan sen suhteen stressata. :)

Nyt otan sitten ne Gelee Royalen ihmepillerit käyttöön ja toivon että tästä tulee oikein varsinainen supermunasolukuukausi!! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Pippuri oon kuullu et ovista ennen päivä on hyvä ja sit seuraava päivä.. Et siä on siimahännät valmiina! Itellä kun tärppäs, niin ovis oli tikutettu päivällä kahden aikoihin ja sinä aamuyönä vasta 4 päästiin hommiin ja sit vielä seuraavana päivänä, tärppäs! :)
Toivottavasti ois mahkuja tällä rytmillä.. eilen ei tosiaan pystytty mutta tänään taas KUNHAN vaan mies kotiutuu.. ja ke-to yönä viimeksi :( ai miten niin stressi että onko siellä siimahäntiä?! :ashamed:

Täällä moni tuntuu syövän tuota gelee royalea, onko se minkälainen? ja mihin se auttaa? Tuntuu että aamusin pittää ottaa jo kourallinen pillereitä niin menishän se yksi vielä siinä samassa rytäkässä :D

On tullu kyllä niin paljo plussia, toivottavasti tarttuis meihin muihinkin =)
 
Viimeksi muokattu:
Moi pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille!

Älä pippuri huoli, yksikin kerta lakanoiden välissä riittää saamaan aikaan positiivisen tuloksen. Minä paraskin puhuja, just vouhkasin viikonloppuna samasta asiasta.

Menopur + pregnyl -yhdistelmällä minäkin vihdoin ovuloin viime viikonloppuna, nyt dpo5. Pregnyl voi saada aikaan virheellisen plussan r-testiin 10 päivän ajan joten vielä pitää pitää näppinsä erossa testailusta. Vatsa ja rinnat on olleet ihan sikakipeet ovulaatiosta lähtien, jopa kävely sattuu :/ tänään ehkä eka helpompi päivä. Nää oireet johtuu siis vaan tosta piikistä.

Nyt ei auta kun toivoa että oireet ei liikaa vähene vaan johtuisi tärpistä. Viikon piinaan nyt varmaan. Jos ensi perjantaina 8.11.testaisi? Tai sit vasta ma 11.11. en tiiä miten malttaa! Nyt siis kp 22/? En saa kännyllä vaihdettua tekstin väriä..
 
Pippuri toivotaan!! =) Mua kans kiinnostaa nää gelee royalet!

Täällä ei oo menkkoja vieläkään! huih, mutta viime illasta asti kärsitty mahatautia. Tuli siinä samalla mieleen, että miten sitä kestäis oikeesti jos tulee raskaaksi ja oksentelisi kokoajan.. Ooonneks jo pysynyt sisällä.. Nyt vissii liikkuu tota vatsatautia... Tai ainahan sitä liikkuu, mutta kuullut että monella on ollut.. :x
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 2.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 2/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 25/28
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 23/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 22/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 53/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 21/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 39/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 9/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP ?/28-30?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 23/28-30
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 18/28
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 30/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP ?/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 14/30



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 19/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 31/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 18/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 13/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP ?/?
Koikoi___32v_____KM-08,KU 8/13______________________KP 5/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 10/27



eemiliah dpo 19
Viivi__ dpo 9
MiNalo dpo 8
Syssy^^ dpo 8
Tähtisilmä* dpo 0




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Miminda
Emeli-
Yemina
Markke




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu:



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Sanokaas nyt viisaammat, että kun mulle sanottiin lääkkeellisen tyhjennyksen ja kaavinnan jälkeen ettei saa käydä saunassa eikä uimassa, että miten pitkää aikaa se mahtaa tarkoittaa? Lääkkeellisestä on nyt kaks viikkoa ja kaavinnasta reilu viikko (9pvä) ja tekee niin mieli jo saunaan ja ens viikolla meinasin uskaltautua avantosaunalle jos vaan se ois jo luvallista... Vuotoa ei paljoa enää ole mutta vähän...
 
Maikkki Mulle on aina sanottu et niin kauan ku tulee vuotoa, siis silleen kunnolla, ei saa mennä saunaan tai uimaan. Oon miettiny sen aina silleen et jos ei miehen kans voitu pupuilla vuodon takia niin en myöskään menny saunaan. :D Se kieltohan on siis tulehdusriskin takia ja jos vuoto on tosi vähäistä, ei ole kovin suurta tulehdusriskiäkään. Olipa sekava sepostus, mutta jos sulla vuoto on vähäistä tai lähes olematonta niin uskoisin et voit mennä saunomaan! :)
 
Hei,

Miten teillä on keskenmenon jälkeen kuukautiset alkaneet? Mä jo eilen luulin, että mulla alko kuukautiset, mutta verta ei tule kuin pyyhkimällä.. Ja sitä vertakaan ei tosissaan tule paljon. Ihmetyttää. Uuden raskauden mahdollisuus on myös.. Mulla on myös rinnat tulleet todella kipeiksi yhtäkkiä ja mahaa nipistelee välillä.. Anteeksi oma napaisuus, uusi kun olen täällä niin menee hetki kun kerkeän perehtymään teidän juttuihin! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Itselläni tuli keskenmenosta,tai paremminkin tyhjennyksestä eilen 5vkoa.
Ei ole menkkoja näkynyt.
Tänään sain labratulokset ja hcg oli alle 1 ja kilppariarvotkin ihan ok taas (raskaudenaikaisen) annostuksen muokkaamisen jälkeen.

Uutta raskauden mahdollisuutta ei ole, olen antanut ruumiini ja sieluni palautua tästä helvetistä ihan rauhassa, ilman mitään lisäjännitystä. Kunhan menkat vielä alkaisivat, koen olevani valmis yrittämään uutta raskautta.
 
Yemina Ootkos tehnyt r-testiä? :) Mulla meni lääkkeellisten tyhjennysten jälkeen noin 5 viikkoa et alko ekat menkat..mutta spontaanissa keskenmenossa kierto oli sama ku ennen raskautta eli menkat tuli 4 viikon kuluttua vuodon alkamisesta.
 
Pakko kommentoida tuohon saunomiseen ja uimiseen..

Minulle ei sanottu tuosta asiasta mitään, minulla on siis takana lääkkeellinen tyhjennys. Uimista nyt en edes harkinnut mutta kyllä minä taisin saunassa käydä silloin heti kun pahin vuoto oli ohi. Netistä asiaa kyllä lueskelin mutta ajattelin, että kielto koski lähinnä yleisiä saunoja.. Vai onko siinä oikeasti olemassa tulehdusriski jos omassa saunassa saunoo puhdas pefletti pepun alla? Jos on, niin onneksi minulle ei mitään ongelmia siitä tullut.
 
Viimeksi muokattu:
Tähtisilmä* Musta tuntuu et se mitä noissa ohjeissa sanotaan on hätävarjelun liioittelua. Et oman harkinnan mukaan..kyllä se mun mielestä riittää kun pahin vuoto on ohi. Kyllä mä menkkojen aikaan saunon ihan normaalisti..keskenmenojen yhteydessä vain oon ollu varovaisempi. Eipä silti, yks kohtutulehdus mulla on ollu..siihen kyllä varmasti vaikutti se et vuoto kesti sen 4 viikkoa.
 
Yeminan kannattais kyllä tehdä r-testi! :)

Me ollaan nyt heiluteltu peittoja tiistaina sekä eilen kun oli ovisplussapäivä. Tänään ei taida enää pystyä kun miehellä on muuta ohjelmaa. Toivottavasti ne simpat nyt pääsee perille asti.. Eilen illalla oli kyllä aika kovat oviskivut, ei mulla ennen ole noin selviä kipuja ollut.. Kai se johtuu nyt tuosta keskenmenosta. Tänään ei kipuja sitten enää ollut, oliskohan munis sitten irronnut eilen..? Miten noista kivuista ja ottaa selvää! :D
 
MiNalo, huh.. Miä jo aattelin, että oon taas tyhmyyksissäni menny sitte saunaankin! :D Minäkin kyllä saunon menkkojen aikana ihan normaalisti ja tuon tyhjennyksen jälkeen tosiaan muutaman päivän päästä kun suurin vuoto oli ohi. Kuulostaa kyllä siltä, että toi pitkittynyt vuoto on aiheuttanut ton sulla olleen kohtutulehduksen.. Mutta mistäs sitä tietää varmasti ja parempihan se on olla ylivarovainen kuin kärsiä kohtutulehduksesta.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Sunnuntai 3.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 3/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 26/28
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 24/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 23/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 54/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 22/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 40/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 10/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP ?/28-30?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 24/28-30
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 19/28
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 31/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP ?/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 15/30



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 20/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 32/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 19/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 14/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP ?/?
Koikoi___32v_____KM-08,KU 8/13______________________KP 6/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 11/27



Viivi__ dpo 10
MiNalo dpo 9
Syssy^^ dpo 9
Tähtisilmä* dpo 1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Miminda
Emeli-
Yemina
Markke




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu:



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Voi vitsit auttakaa..

Mistä lasken nyt oviksen tai siis dpo:t ku torstaina anto yhtä vahvan viivan ja perjantaina testiviiva oli tummempi ku kontrolli ja perjantaina oli myös kipuja kävellessä.. Mutta edelleen o-testit näyttää vahvaa viivaa mutta ei se minun mielestä enään plussa ole.. Laskenko siis että nyt ois dpo 1 vai 2? Ja jotenkin pelottaa ettei sieltä oo mittään irronnu ku perjantaina oli kyllä kipuja mutta ei kovin kovia ja nyt pari päivää ollu sitte vihlasuja sillon tällön :(

Kohdunsuuta mitä oon tässä nyt tutkaillu niin on tällä hetkellä ihan pehmeä Ja "märkä olo" oli pe-la ainaki.. Jotenki tuntuu että koitan vähätellä oireita ja ajatella siten että siellä ei oo mitään tapahtunu ku tietäähän sen että pettymys on kova jos vuoto ei alakaan parin viikon päästä, mistä vois päätellä oikean oviksen olleen. Tokihan sitä raskauttaki toivoo, mutta sitä ei uskalla edes ajatella.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä