~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Ooooo mikä plussa aalto!!!! MAHTAVAA!! Ja onnea kovasti kaikille ja tarrasukkia matkaan!!! :heart: :flower:

Ja uusia tullut mukaan.. valitettavasti, mutta olette kovin tervetulleita! Täällä kyllä saa purkaa aivan kaiken ja täältä saa niin hyvää vertaistukea :)

).( Kaikkemme tehtiin ja talleteltiin oikein kovasti. Katsotaan tuottaako tulosta.. :) Ja elääkö ne siittiöt vielä tuolla, oi oispa mun kohtu sitä yhtä siimahäntää kohtaan armollinen!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Tuuuli+
Ihan ensimmäiseksi onnea (ja jaksamista) kaikille plussanneille! Kevätpalleroisia<3

Ja toiseksi kiitos tästä ketjusta. Olen lueskellut 0113 koetun kemiallsen raskauden jälkeen kokemuksianne ja elänyt taustalla ilonne ja surunne. Mutta en tuntenut, että minulla olisi lupaa ketjuunne.. Nyt käyn läpi keskenmenoa, vuoto alkoi rv 6+4. Raskaus alkoi ensimmäisestä clomikierrosta. Meille on tehty yksityisellä lapsettomuustutkimukset, yritys aloitettu 062012. Eihän sitä ikinä uskonut, että tämä näin menee.

Jostain syystä en saanut liityttyä toukomuruihin, mutten ole osannut lähteä lapsettomien puolellekkaan. Kuitenkin jossain olisi mukava olla ja teidän ketjunne tuntuisi nyt lontevalta. Joten taustalle jos pääsisi? Mainittakoon vielä, jos jotain hyvää näistä kokemuksista on saanut, niin varman tiedon siitä että rinnallani kulkee maailman paras uki ja turva minulle sekä tuleville lapsillemme.
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Kylläpäs oli lukemista kun yhden päivän on lukematta juttuja täällä. Menin aivan sekaisin mitä kenellekin tapahtunu. :) Mutta onnea kovasti plussanneille!! Pahoittelut myös kaikille ikäviä juttuja kokeneille!

Mietin viime vikkolla jos olisin varaillu jälkitarkastukseen aikaa kun sellasta ei automaattiseski kuulemma ole. Noh päätin sitten kuitenkin vielä jättää väliin ja katsella mihin suuntaan tässä nyt mennään kun lääkkellinen tyhjennys onnistui niin hyvin, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Vuodot kesti reilu 2 viikkoa. Jos mulla olis tullu keskenmeno sponttaanisti niin olisin ollu varmaan ihan paniikissa. Tuuuli oot kyllä sitkee kun et lähteny lääkäriin. Itse olisin heti menny päivystykseen tai jonnekkin. Olihan se toki ikävää kokea myös lääkkellisesti kun taisin nähdä sen ruskuaispussin tai jonkun missä se sikiö oli. :/ Mulla ei tulvinu oikein missään vaiheessa kauheesti. Tuli vaan ne muutamat isommat klimpit ja tiputtelun tyyppistä niukkaa vuotoa.

Mulla otettiin verikokeita ennen tyhjennystä, mutta sen jälkeen ei mitään testejä tehty. Ilmeisesti hormonit laskenu kun lämmötkin laski alemmas. En ole testaillu vielä mitään, mutta tekis mieli testata ehkä viikon päästä jos ei ennen sitä kuukautiset ala. Olen aika varma, että ovis oli viikko sitten kun lämmöt nousi sen jälkeen ja oli kaikkia tuntemuksia. Periaatteessa mahdollisuus että olis tärpänny. ´Se on sitten toinen juttu onko kroppa valmis kun ei tosiaan niitä ekoja kuukautisia ole ollut.

Musta tuntuu kans, että raskausuutisia on joka puolella. Työpaikalla tällä hetkellä 2 raskaana ja vois olla 3 jos ei olis käyny silleen kun kävi... Näen joka paikassa raskaana olevia ja vaunuja lykkiviä äitejä. Onhan se toki ihanaa ja osaan olla iloinen muiden puolesta, mutta välillä iskee haikeus.

Tänään taas uppoudun Erilaisien äitien maailmaan. Sitä on mukava katsella kaikesta huolimatta. :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Oi ihanaa plussia satelee, toivottavasti jokainen saa omansa minkä kaikki onkin ansainnut jo<3

Syssy, sitkee, kiitos ihanasta piristyksestä! Mä kyllä ulvoin että miten synnytyskivut kestää ja nyt lääkettä äkkiääää.. :D

Varoitus, ällövaara ja tunteilua:
..Tää sitkee kävi tänään varmistamassa että ei oo ongelmia tuolla kohdussa ym, sain erittäin mukavan respatyypin ja lääkärin kohdalleni, ja lääkäri sanoi että vau, susta saadaan vahva synnyttäjä jos oot muutaman 500 Paracetamolin ottanu keskemenoon, tämä piristi niin että hymy nousi korviin, en oikiasti siedä kipua kunnolla, yh :D Tuo spontaani KM on ilmeisesti voiton puolella vasta tänään.. :O Lääkäri ei ultrannut, mutta katsoi sisälleni, kertoi, että pikkuinen onkin vasta tulossa kohdusta pussissaan.. Olo oli jotenkin, en uskonut sitä kunnolla, niin pitkään vuotanut ja olin varma että pikkuinen oli jo johonkin kadonnut kipujen ja vuotojen mukana.. Ja jotenkin tehnyt surutyötä jo.. Toivottavasti ymmärrätte pointtini..
Lähdimme käymään kylässä ja kaupoilla, olimme puhumassa erään myyjän kanssa, sain kovia suppareita siinä ja hymy perseessä siinä jutustelin ja välillä kumarruin muka korjaamaan kenkiäni kun mahaan sattui, sitten siinä iltana, pikkuinen tuli ulos pienessä pussissaan.. Olimme miehen kanssa todella yllättyneitä, pikku Mötikkä oli jaksanut kasvaa vielä hurjasti ennen keskenmenoa.. Enpä ollut yhtään ajatellut että toinen oli jaksanut pysyä noin tiukasti mun sisällä, vaikka muuta tavaraa oli viikon ajan tullut ihan kunnolla.. Vahva tyyppi, hehe.. Nyt on kivut kaikonneet, ei satu enään mahaan kuten monena päivänä, on niin paljon helpompi olla vaikka surettaa.. Tietysti vuodan vielä, mutta.. Lääkärikin sanoi että ei tarvitse odottaa menkkoja ennen uutta yritystä jos tyyppi ulos tulee itsestään ja keskiviikon ultrassa kaikki ok ja tulehdusarvot oli ok.. Jee! =) Kynttilä syttyi pienen muistolle illalla myös<3
(..Ja jos joku haluaa ajatella että olen täysi kaheli, niin antaa palaa vaan!!)
 
Viimeksi muokattu:
Aamuinen pc testi oli kyllä haamu mutta ei yhtään selvempi, testasin myös first signal kasetilla mutta ei tullut mitään. Joten odottelen, mun säkällä en ole edes raskaana ja toi testi reagoi johonkin muuhun.. On tää rankkaa, siis odottelu. :)

Tuuuli+: Toivottavasti olo nyt alkaa helpottamaan, keskenmeno ei koskaan ole helppo asia ei sitä ymmärrä kukaan sellanen joka ei ole joutunut käymään samaa läpi, koten tiedän mitä tarkoitat ja tunnet. Jaksamisia sinne :heart:

Sanna-M kp 27/28-29
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
oho täälläpä paljon haamuilee! Onnea ja tsemppiä kaikille niistä :flower:

Tuuuli+ mulle sairaalassa sanoi hoitaja että parempi on kun et katso sitä tavaraa mitä sieltä tulee niin ei järkyty, itsellä kun sikiö oli kehittynyt jo niin "pitkälle" että näytti jo siltä kuin niskapoimu-ultrassa pitäisi, kädet ja jalat ja päänmuoto erottui selkeästi mutta sydän ei vain sykkinyt. En sitten tiedä minkä näköinen juttu ulos tuli kun noudatin ohjeita enkä vilkuillut. :'(

Nyt kun täälläkin niin paljon raskautumisuutisia ja postiivisia testejä on ollut niin oma raskautuminen tuntuu aina vain kaukaisemmalta. Menkkamaisia tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan primolut-kuurin jälkeen, mutta myös testissä komeili puhdas nega. Koko ajatus raskautumisesta on ihan absurdi, en mä voi kuvitella että niin tapahtuis, olo on luovuttanut ja kaikinpuolin pettynyt omaa itseä ja kroppaa kohtaan. Ehkä mun aikani perustaa perhe ei ole nyt, ehkä mä tarvitsen aikaa ja useita yrityksiä että uusi mahdollisuus suodaan. Pahalta tuntuu että tän pitää olla näin vaikeaa, tuntuu että kropassa ei tapahdu mitään. :headwall:
 
evaparadise, joo, en itsekkään alkanut tutkimaan tutkimaan, katsoin vain hetken, sillä se olisi tuntunut jollain tavalla ''väärältä'' ruveta sörkkimään ja tutkimaan missä on mitäkin.. käärin pienen vain paperiin ja annoin olla, pistin pois.. Ja voimia sulle tosi paljon, en voi edes kuvitella tuota sinun tilannetta, kun tosiaan olit jo pidemmällä.. Muutenkin tsemppiä!! :hug:
 
miss_piggy
Itsekään en lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen halunnut edes katsoa että mitä sinne pönttöön tuli, kun tunsin että jotain tuli ulos, niin vedin pöntön saman tien... :x Ällöttää vieläkin koko kokemus vaikka tuosta on nyt jo aikaa 8kk...
 
Mä taas ehdottomasti halusin katsoa mitä sieltä tuli, mun mielestä helpotti osaltaan surutyötä. En ymmärrä miksi niin ponnekkaasti kielletään katsomasta (itsekin sain sellaiset ohjeet), kai sen nyt jokainen voi itse päättää.. Kun sitten taas jos joutuu myöhemmin keskeyttämään/tulee km (esim. nt-ultran jälkeen) niin taas yleensä suositellaan katsomaan??
 
Kylläpäs täällä nyt piisaa haamuja ja plussia, onpa ihanaa :heart:

).( Oma olo on että raskaana täällä kyllä nyt ollaan. Rinnat kipeet, tajuton nälkä koko ajan, oon ihan pohjaton. Pahoinvointia pitkin päivää, ajoittain niin kovaa ällötystä että saa juosta jo vessaan siinä luulossa että tulee ulos. Menkkakipuja. Tänään siis dpo 14, ja aamulla tein jälleen testin jota vois kai pikkuhiljaa jo plussaksi kutsua.. tai ainakin vahvaksi haamuksi..
12731903.jpg - Image - Aijaa.com

No, odotan edelleenkin sitä tätiä.. Jos se sieltä vielä kurvaa.. Kunpa ei.. : /
Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta.. Ja että näinkö voi jo ensimmäisellä yrityksellä tärppi käydä. Taitaa olla liian hyvää ollakseen totta, ja kohta täältä tiputaan taas kovaa ja korkeelta..: /
 
Pakko tulla laittamaan puumerkkiä, kun täällähän on plussabileet! Wau! Ihan mahtavaa! Onnea kaikille plussa-aallon mukaan päässeille.

Tervehdys uusille! Huono, että tänne olette joutuneet, mutta kiva, että juttuseuraa on jatkossakin.

On. Sairasloma lopuillaan ja oloalkaa olla melko normaali. Ennenkaikkea vuoto on loppunut. Nyt odottelen jo (salaa) menkkoja, jotka vois vaikka viikon päästä ilmaantua. ;)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Tiistai 8.10.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 64/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 5/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 32/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 50/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 28/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 54/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13______________________KP ?/?
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_______________KP 14/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_______________________KP 15/?
Tuuuli+____21v____KM 9/13_________________________KP ?/28-30?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 27/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 27/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 27/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 43/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 36/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP 5/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?



Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 27/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 30/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 34/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 18/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 12/27



MiNalo dpo 13




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81
millamaria14




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Mukaan tulisin minäkin..tosin taustailemaan vielä. Kkm takana, kohta 2 vkoa sitten olin osastolla lääkkeellisessä tyhjennyksessä, viikkoja olisi pitänyt olla 10+5 ja kuolleen alkion koko vastasi 8+3. Suru ja kaipaus on järjetöntä, tosin nyt alkaa hieman helpottaa. Esikoinen (6/11) oli kovan työn takana, mutta tämä kakkonen vasta olikin, häntä yritettiin 11/11 alkaen ja 7/12 plussa pärähti testiin, meni kesken vajaan viikon kuluttua, 4/13 plussa, vuoto alkoi samana päivänä ja nyt tämä viimeisin plussa 8/13 päättyi sekin. Ennen esikoista ei ole ollut keskenmenoja..
Raskasta on, mutta toinen lapsi on tilauksessa..pääsisi nyt sinne jälkitarkastukseen ensin..
 
bumbis, jes, ihana plussa! Onnea :)

Ja vielä siitä katsomisesta kun tyyppi pussissaan tuli, en olis katsonut jos se tosiaan olis pönttöön asti kerinnyt hulahtamaan, mutta ei kerinnyt, vaan siteeseen :ashamed: Siinä sitä sitten oltiin ihan ihmeissään..

Hipsunpöpsy, voimia kovasti ja tervetuloa :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut taas plussanneille ja haamuileville!!

Ja pahoittelut kaikille uusille tulokkaille!

Tälle sais päivittää dpo1! Vihdoin! Ja onneksi myös vuoto loistaa poissaolollaan, toisin kuin viimeksi, kun ns. oviksen jälkeen vuodin 2,5 viikkoa... En mä taida tosissani uskoa raskautumismahdollisuuksiin vielä, mutta oon tosi iloinen tästä normaalin oloisesta (koputtaa puuta) kierrosta!
 
Mulla ollut ihan kauhea oksetus olo koko illan töissä, nyt söin hiukan ja olo parani, huomenna meinasin että jos ei menkat ala haen testin ja testaan. :)

Toivon todella että tää on nyt sitä itseään.

bumbis: Onnea plussasta :heart:
 
Onnea plussista kaikille!

Semmosta piti kysyä et miten teillä on kierrot tulleet keskenmenon jälkeen, onko yleensä jatkunu normaalisti niinku ennenki ja ovulaatio tullut ihan ok? vai onko ollu ongelmia, jollaki vissiin oli ollu mitä oon kerinny lukea.

Tässä tosiaan ovulaatiota odottelen, testejäki sorruin tilaamaan. En nyt yhtään tiä kuinka pitkä kierto tulossa, mut ovis on voinnu jo mennä ohi tai sit tulossa tässä loppuviikolla. Ennen ovis aina tullut joskus kp 17-21 paikkeilla vasta. Kierto ollu suht normaali, mut ovis tulee myöhässä, jonka takia varmaan yritys kestää aikansa. Kakkonen onki saannu alkunsa hormonilääkkeillä kun tuskastuin. ne auttoki sillon heti. aattelin nytki kyl syödä niitä seuraavaks jos ei nyt tärppää. On jälellä vielä yks liuska. kolmosen yritystä tulee nyt vuosi täyteen ens kuussa, tuloksena kaksi keskenmenoa. Eka oli keväällä, mut se tuli samalla ku testin tein ja tuli normimenkkoina ulos. mut kyllähän tässä alkaa usko taas loppua. ja tosiaan tottakai nyt kuullu monta raskautumista tutuilta ja tietenki heillä laskettu aika sillai ku itellä olis ollu.. päänuppi on koetuksella :(
 

Yhteistyössä