Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Scarleth ja rontti1 Apua, pitääkö mun odottaa keskiviikkon 15.2 asti?? :ashamed: Saanko ottaa varaslähdön ja testata jo ensi lauantaina?? :saint:Silloin on 26/30. Teen varmaan tuosta lauantaista lähtien joka päivä testin... Olen varautunut testamaan ja monta kertaa... :LOL: Mies ihmetteli paketin kokoa kun olin tilannut vain "muutaman" testin... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Iitu anna itsellesi aikaa surutyöhön. Teillä on vielä niin vähän aikaa keskenmenosta, että on aivan luonnollista, että ajatukset pyörivät paljon sen ympärillä. Ulkopuolisten voi olla vaikea ymmärtää, että suru (ja mahdollisesti myös viha ja katkeruus) on läsnä vielä kuukausienkin kuluttua keskenmenosta. Mulla auttoi tosi paljon tuo lukeminen jäsentämään omia ajatuksiani. Viime syksynä tuli ahmittua varmaan lähes kaikki kirjastosta löytyneet keskenmenoon liittyvät kirjat. Puolinaista lukiessa tuntui kuin joku olisi kirjoittanut omasta elämästäni. Laajensin tätä lukuinnostustani lopulta myös lapsettomuuden puolelle, jotenkin ajatus lapsettomuudesta tulee koko ajan lähemmäksi ja lähemmäksi. Lukeminen auttoi mulla pahimpaan järkytykseen ja suruun. Tuntui kuin olisi käynyt keskustelua jonkun kanssa, joka kokee tätä samaa karmeutta. Vasta sen jälkeen pystyin liittymään tänne foorumille ja pikkuhiljaa on käynyt luontevammaksi keskustella asioista täällä. Vertaistuki on ollut täällä mahtavaa, kiitos siitä teille kaikille. :heart:

Ipna luonto olisi todellakin voinut tehdä tästä raskautumistouhusta paljon helpompaa!

Heräsin tänään sitten ennen seitsemää, kerrankin kun olisi saanut nukkua pitkään :stick: Nämä piinapäivät on näköjään muuttuneet niin stressaaviksi, etten osaa enää edes nukkua. Huoh. :ashamed:
 
M1n1; aijjai, kai sulle on sitten sallittava testaus jo meitä ennen :D Mä en kyllä mitenkään voi vielä lauantaina aloittaa, silloin olis dpo 8 tai ehkä vasta dpo 7... :) Mutta kyllä mäkin ainakin tuosta keskiviikosta asti testaan varmasti joka päivä. Viime kierrossa kun raskauduin, mulla tosin näytti ovistestit niin hyvin raskauden, että taidan käyttää samaa kikkaa tälläkin kertaa. Jos niissä näkyy viikon puolivälin paikkeilla jotain, niin sitten uskaltaa hyvillä mielin tehdä raskaustestinkin vähän etunojaisesti.


Huh, tänään olo on onneksi vähän parempi, lääkkeiden aiheuttama väsymys ainakin näin aamulla vähän vähäisempää ja olo ei ole ehkä ihan niin turvonnutkaan kuin eilen ja toissapäivänä. On niin hyvä olo siitä, että noi Luget ja Disperinit on nyt mukana, yllättävän paljon ne rauhoittaa omaa mieltä.
 
M1n1 Maltti on valttia ;) Koita vaan sinnitellä lähemmäs 15.2 päivää.. oma kiertoni ku on 30-33 ni tein yhesti testin kp.28 ja negaa näytti mutta kp.34 se olikin positiivinen odota odota =) mutta toisaaltaan jos siula noita testejä löytyy ni anna palaa :D
 
Heh, ei noita testejä nyt ihan niin hirveästi ole.. :LOL: Toisaalta jos testaa kp26/30 negan niin ehkä sitten malttaa odottaa tuohon ystävänpäivään?? Kun luulee ettei se enää plussaksi muutu.. Ovela taktiikka?? No niin tulkaahan lappomaan mulle sitä lunta hattuun... Huoh. :ashamed:
 
M1n1, mä en kyllä varmaan malttais tuossa tapauksessa odottaa niin pitkään ;) Heh, en ehkä ole oikea henkilö laittamaan sulle jäitä hattuun... mutta juu, jos tehdään sopimus, että sä testaat lauantaina tai sunnuntaina, ja jos on nega, niin et testaa ennen kuin mun ja rontin kanssa keskiviikkoaamuna? :cool:
 
Pakkaspäivää!
Täällä bongattiin ovis, se hyödynnettiin :whistle: ja arvio seuraavan kierron alusta ois 18.tai 20.2- tosiaan ku tuo kierto on vähä hakusessa.
Käytin mammaksin ovispuikkoja- ei mulla muuttunu ovisviiva koskaan yhtä paksuksi- huolestuin jo vaikka tunsin oviksen tosi hyvin- johtukoha greipistä tai omenaviinietikasta? Mutta luin , että aika monella ne ei oo antanu tummaa viivaa- vaikka vauvoja ois niissä kierroissa lähtenytkin alulle.
Onko muilla kokemuksia haaleista ovisviivoista?
 
Scarleth Kiinni veti!! Yritän olla sortumatta ystävänpäivänä... :D

mame31 Mulle ei tullut nytkään yhtä vahvaa viivaa mammaksi ovistpuikoilla, vaikka CB:n digi näytti hymynaamaa. Viimeisimässä raskaudessa mulla oli sama juttu, hirveät limat, oviskivut mutta samat puikot näyttivät vain haaleaa viivaa ja digi hymynaamaa.
 
Kannatan Scarlethehdotusta.. et M1n1 testaa kanssa 15.2 jos vkn.loppuna näyttää negaa =) tää on jotenki hienoa ku on muita samana päivänä testaamassa :p ainut että itellä on sellanen olo et ei taida plussaa pamahtaa :ashamed: mutta voiko niitä tuntemuksia edes vielä ollakkaan :)
 
Pikainen päivitys kuulumisista...
Eilen aamulla tehty testi 4 viikkoa tyhjennyksestä ja enää haaleaa viivaa näytti :) Kyllä siitä haalenevasta viivasta vaan voi tulla iloinen olo! Lääkärin mukaan 6 viikossa pitäisi hormoonien hävitä ja kyllä siinä ajassa häviävät, sen verran haalea viiva nyt tuli. Ensi viikolla varmaan kuitenkin vielä testattava...
 
Joo M1n1, eikä sitten kans juksata meitä ja testailla ystävänpäivänä salaa!!! :D

Rontti, mulla on kans jotenkin se olo, että tässä kierrossa ei voi tärpätä. En tiedä mihin tää olo perustuu, kun kaikki on mennyt hyvin, muniksia mitä ilmeisemmin kaksin kappalein, inssin ajoitus osui kohdalleen ja kotonakin tuli vielä seuraavana päivänä varmistus-sekstailtua :heart: Jotenkin vaan tuntuu, ettei voi käydä sellaista tuuria, että heti km:n kanssa samasta kierrosta raskautuisi. Tilastollisestihan moinen tuuri ei kai oo mahdollista, muttamutta, sattuuhan sitä kuitenkin monelle, joten yritän elää toivossa :)

M1n1 ja mame, mulla on ollut Davidin ovistestejä ja en kyllä ikinä ole saanut niihin ihan tasavahvaa saati vahvempaa viivaa - siis silloinkaan kun olen ollut IHAN varma että ovis tapahtuu. Joten siksikin, jos itsellä tulee jatkossa olemaan oikea tarve testailla ovista, niin en kyllä luota muihin kuin digitestiin. Näissä lääkkeellisissä kierroissa tietty ei tarvi testailla kuin omaksi ilokseen :D

*Kenguru*, kiva juttu! Nytkö siis hiljalleen mieli uutta yritystä kohti?

Oon ollut yhä kyllä aika väsynyt ja ärtynyt, menee Lugejen piikkiin. Kuntosalitreeni piristi vähän mieltä, vaikka vyöhyketerapeutin neuvojen mukaan yritän ottaa treenailut lähiviikkoina aika laiskasti. Ilmeisesti minkäänlainen stressihormonipiikki ei nyt ole hyväksi - ei, vaikka se olis niinkin positiivisella tavalla kuin liikunnalla aiheutettu. Kehotti muuten välttämään myös kaikenlaista ylimääräistä tärinää, pomppimista, kovaa kurkottelua jne. Hullua tai ei, otan kaikki keinot käyttöön eli noudatan myös tuota neuvoa.
 
Sunnuntai 5.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 2/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11...................................... KP 8/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 10/33
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... .KP 16/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 18/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 26/27
taraolivia...........TM 11/11...................................... .KP 27/?
Hannahi1...........KM 12/11...................................... .KP 32/28-30
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11...................................... .KP 3/28
Ipna..31v...........KM 12/11...................................... .KP 5/30
Mame31..32v......KM 12/11...................................... .KP 15/?
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... ..KP 18/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11...................................... KP 19/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 22/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 23/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... ..KP 38/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12...................................... ..KP ?
Salasei..............KM 09/09...................................... ..KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76............KM 04/11...................................... ..KP 19/28-32
Whisky Peat........KM 07/11...................................... ..KP 20/30-35
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 27
Filuuri................KKM 1/12...................................... ...KP 34/36

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 3/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10....KP 4/24
Wandii..32v...........KM 12/11...................................... ..KP 4/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 5/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 20/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ....KP 18/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, kultakimpale2

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
mame31, mulla oli viime kesänä noita mammaksi ovistikkuja, kun lääkäri käski clomifenin kanssa tikuttaa. En saanut koskaan edes sitä toista viivaa siihen testiin!
Siitä raskautumis-kierrosta testasin kp10-> ja sain kaksi viivaa tikkuun vasta kp32. Silloinkaan se ei näyttänyt ovista, vaan raskauden.
Minä pöhkö luulin sitä silti silloin ovikseksi ja testasin raskaustestillä vasta kaksi viikkoa sen jälkeen. Ei ole ihan kauhea luotto niihin testeihin, mutta ko ne oli niin halpoja ja kun mun kierrot oli jotain 28-58pvää, niin ei raaski CB:n testeillä tikutella niin pitkää putkea.

-iitu
 
IItu85, scarleth ja muut ; pitäis varmaan jaksaa reklamoida mammaksiin- kun kuulemma niiden testien tarkoitus tosiaan ois toimia,.. mut en tiiä viittinkö. Jäi kyllä vähän nyt arvailuun sitten, että millo se mun ovis oli, koska se haamuviiva oli selvästi nähtävillä jo to, ja lauantaina myös jo aika leveä ja tumma- mutta siis haamuja, ei siis lähellekään sitä testiviivaa..
No, eipä sitä muutenkaan voi takuuseen mennä, vaikka jokatoinen päivä peittoja pöllyttelisikin.
 
*Kenguru* On tosiaan tilanteita, jolloin nega tai negaa lähenevä testitulos todellakin tuottaa iloa! Ihanaa, että laskee HCG!

Tuo ryhmätestiajatus on tosi kiva! Me muutkin jännäämme sitten kanssanne. :)

).( Kyllä nyt täytyneen uskoa, että plussaa raskaustestit näyttävät. Tein aamusta (15 pvää ovisplussasta) clearbluen testin ja plussa pärähti näyttöön alta 20 sekunnissa testin teosta. Plussa oli myös selvästi vahvempi kuin perjantainen. =) Nyt katsellaan miten kaveri pysyy kyydissä...
 
Unelma kolme Hienoa! :heart:

Kysymys Onko kellään kokemusta diflucan hiivalääkkeestä? Otin sellasen perjantaina iltapäivällä ja ei oo vieläkään hiiva parantunu... Ei nyt siis kauheesti kutia..mutta pyyhkiessä on edelleen inhottava tunne ja pieni kutina ja tulee sellaista rusehtavaa vuotoa välillä paperiin..onkohan normaalia?
 
  • Tykkää
Reactions: unelma kolme
Unelma kolme tarrasukkia mukaan vaan! Ihanaa että täällä plussaudutaan sillä se antaa itsellekin toiveita.

Ensi viikon plussailija toivottavasti teille jokaiselle tulee plussa. Mä jo niin jännään teidän puolesta täällä.

Kenguru jee nyt vaan uuteen yrityksen ja plussaa hakemaan!!!

Ovistesteistä viimekierrosta ensimmäistä kertaa testailin ovista One step ovistesteillä (herkkyys 20 ja kotitesti:stä tilattu). En saanut yhtä vahvaa viivaa kuin testi viiva mutta todennäköistä on etten edes ovuloinut. Tästä kierrosta kohta pääseekin taas testailemaan sen jälkeen voin kertoa niistä kokemuksia näyttävätkö oikeasti plussaa vai eiväktö näytä...

Scarleth nyt kun ajattelet että et ole raskaana niin olen aivan varma että plussa sieltä pärähtää!!

).( tää on niin tylsää aikaa kun menkat on loppu ja ovista ei vielä pääse testaamaan... no ehkä sitä voi ottaa nyt sitten rennosti ja vaikka kuntoilla kun tämä flunssakin on alkanut taittumaan. Muutaman kilon voisi myös tipauttaa... mutta kun se suklaa on niin ihanaa...
 
ONNEA unelma kolme!! Mahtavaa.

ipna, toivottavasti sun ennustus pitää paikkansa! Keskitynpä siis oikein kovasti ajattelemaan, että varmasti en ole raskaana.... ;-) No ei mutta vakavasti, olisihan se nyt jo vähän liian hyvää sattumaa, että tärppäisi kahdesta kierrosta peräkkäin, joten yritän oikeasti olla elättelemättä toiveita, vaikka se vaikeaa onkin.
 
Heips! Onnea unelmalle! Aivan mahtavaa! :heart: ehkäpä vielä sitä itsekkin joskus...

Mullahan on kans ollut noita mammaksi.fin davidin ovistestejä, ja oon niillä nyt yli viikon testaillut (tänään siis kp20) ei viivan viiva, ja viikko sit olin varma et jotain oviskipuja ja pientä limaakin ois ollut. Mut aattelin et kivut johtuu kun olen istumaduunissa ja limat kuvitteluu... En kuitenkaan usko et oisin ovuloinut.

Mulla on myös "ongelma" ollut sellanen et viikko sit tuli vaaleanpunasta valkkarii pyyhkiessä pari kertaa. Ei siis housuihin asti. Ja eilen luulin et menkat alko kun tuli oikeen housuihin asti veristä vuotoa. Pikkasen nipisteli tuolta alavatsasta. Mut tänään ja yöllä: EI MITÄÄN. Mulla taitaa olla kroppa edelleen sekasi...
Pikkasen alaselkää vihloo, en oo tehny ovistestiä la jälkeen ku ahistaa se haalean haalea viiva jatkuvasti!!!
Mä uskon et otan omin lupineni clomit käyttöön seuraavasta kierrosta... uskaltaakohan..? Kun niitä jäi esikoisen yrityksestä... Epätoivosta!?!?! :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: unelma kolme
Onnea unelmalle :heart:

Scarleth, rontti1 ja M1n1, mää voin lähtä testikimppaan :D pitänee pistää herkkien testien tilaus vetämään..

Ovistesteistä mua alko jossain vaiheessa tympimään se viivan vahvuuden tarkkailu, niin oon nyt käyttäny vaan digitestiä. Se joko on hymynaama tai sitte ei :)
 
  • Tykkää
Reactions: unelma kolme
meadow ei mullakaan ennen oo tullu rusehtavaa vuotoa hiivan yhteydessä.. :| mut aattelin, et jos on jotenki paikat ny "hellinä" kun ensin se vahva lääke alakautta siihen emätintulehdukseen ja viä menkat siihen sit loppukuuriin samaan aikaan..ja sit hiiva perään..et jos siä on oikein ihoa rikki tms..aattelin, et jos hakis nyt vaan sit viä perään sellasen rasvan, et kun lueskelin netistä, ettei kaikilla auta se diflucan välttämättä ollenkaan tai sit menee tosi pitkä aika, että auttaa..
 
Kiitos, noista kirja vinkeistä. Heti oli pakko tilata muutama kirja, harmi kun tuota Hietaniemen kirjaa ei kyllä löytynyt mistään :/

).( Täällä odotellaan täti kylään (tai ei odoteta :D) Lauantaina testailin mutta negaa näytti. Tosin mulla ei oo kunnon menkkoja vielä km jälkeen ollu.

22.12 mulla oli ultra jossa siis todettiin tuulimuna ja sain cytotecit mukaan kotiin. Vuoto alkoi pari tuntia lääkkeiden jälkeen. Vuodin vähän vajaa 3 viikkoa, mutta 5.1 aloin vuotaa ihan järkyttävän paljon. En voinut nousta pöntöltä pois kun sitä tuli kuin hanasta. Soittelin sairaalaan sitten ja siellä sanottiin että mahdollisesti menkat alkoivat ja silloin sieltä tulee viimeisetkin raskaustavarat ulos. Onneksi tuo vuoto kesti puoli päivää ja sitten niukkeni, vuodot loppuivat 5 päivää tuon jälkeen. Joten olen laskenut nuo menkoiksi, ne myös kestivät yhtä kauan kuin mun menkat yleensä kestää. Mutta tuskin se täti tulee käymään ihan "normaaliin" aikaan noiden jälkeen kun r.testi oli ainakin 11.1 vielä positiivinen.
 
kodehu, katselnkin noita sun kiertopäiviä ja aattelin, että pitää kysyä tuutko testikimppaan :) Jännäks menee. Tosin olen omalta kohdaltani ihan vakuuttunut, että ei tärppää. Mutta toisaalta, aina kannattaa toivoa!
 

Yhteistyössä