Heippa kaikille! Ajattelimpa minäkin nyt liittyä tänne teidän kuumeilijoiden joukkoon..Ei tarvitse mua sinne listalle lisätä, mutta taustoja sen verran että ikää kohta 31 ja poika 9/07. Vuoden verran on toista lasta toivottu ja plussan sain 6/11. Tämä raskaus kuitenkin jouduttiin päättämään rv14 kun sikiö oli kovin sairas. Tapahtui lääkkeellisesti sairaalassa, mutta kohtua ei silloin ultrattu että tuliko kaikki ulos. Kuukauden päästä oli ultra, jossa lääkäri totesi kaiken olevan ok. Kuitenkin tästä vajaa kuukausi eteenpäin lokakuussa, kuukautisten mukana tuli n. 4cmx5cm istukan palanen ulos..ja oli sitten tulehduttanut kohdun, johon hurja antibioottikuuri. En vieläkään ymmärrä miten ei lääkäri voinut tuon kokoista palaa nähdä ultrassa..No, pari normi kiertoa oli välissä ja nyt luulen että mulla oli ns. kemiallinen raskaus ja taas sen jälkeen tulehdus oireita. Huomenna menen lääkäriin kuulemaan, onko kaikki tullut ulos. Tällä kertaa kyllä yksityiselle..vähän luotto tohon kaupungin systeemiin horjunut. Mutta kovasti silti toivon että sen toisen vauvan saisimme.. Tsemppiä kaikille teillekin tähän kevääseen=)