Monella ollut tosi kurjia kokemuksia lääkkeellisestä ja kaavinnasta - miulla toisenlainen tarina..
Lääkkeellinen tehtiin sairaalassa ja meni kaikkinensa, tilanteen huomioon ottain hyvin.
..jo ensimmäinen Cytotec sai aikaan mietoja tuntemuksia ja vuosin hieman..toisenhin lääkkeen sain taas vaginaalisesti ja se jo aiheutti enmmänhin supisteluja, sain myös suonensisäistä kipulääkettä samalla..tuli taas hieman vuotoa..ei mitään suuria hyytymiä, jotain pientä.
Hoitaja oli sitä mieltä, että kaikki R-materiaali ei ole vielä tullut ja antoi kolmannen peräsuoleen..ei juurikaan vuotoa enään..ja vielä kertaalleen sain viimeisen - neljännen, sen suun kautta..vuoto oikiastaan tyrehtyi jo siihen kolmanteen lääkkeeseen.
Sairaalassa olin yön yli ja aamulla kohtu ultrattiin - oli tyhjennyt hyvin.
HCG mitattiin viimeisen kerran rv6+6 ja oli alle 7000..17vrk tyhjennyksestä, HCG kontrolissa enää muistaakseni alle 10
Sairaalassa oli minulla omahoitaja sen päivän/alkuillan - tuli töihin samaan aikaan kun mie sinne menin ja oli töissä sinne klo: 21.00..aivan ihunan empaattinen ja jaksoi kuunnella jos miulla oli jotain sydämen päällä.
Minulla oli myös oma huone ja siitä olin kyllä kiitollinen, sillä hetkellä en kaivannut "seuraa".
En ollut mikään "erikoistapaus", huone vain sattui juuri silloin olemaan vapaana.
Jälkivuoto taisi kestää kaikkinensa sen 5vko:a - ovis oli jo kuun lopulla(tyhjennys 2.2.2010)
Vuoto oli eka viikon jälkeen sellaista,
tympeän hajuista kudosnetettä:$..siitä jo hädissäni sitten soittelin osastolle - luulin tulehduksen olevan päällänsä, oli kuitenhin kuulemma normaalia.
Olen kyllä tarinoitanne lukiessani, enemmän kuin tyytyväinen, jotta tyhjennys meni noinhin onnistuneesti.
Voimasia teille, joilla se on nyt menossa:hug: