Huomenta kaikille!
Täällä ollaan hämmentyneissä fiiliksissä. Mä kun oon tämmönen hätähousu eikä itsekuria tähän asiaan riitä..Niin sain eilen testiin hyvin haalean viivan..Melkein haamun. En vielä eilen viittiny tänne kirjottaa kun ajattelin, että odotan ainakin tähän päivään ja katson miltä testi näyttää. Noh, äsken tein testin ja kyllä, haalea viiva tuli taas. Kuitenkin jo vähän vahvempi kuin eilen ja kyllä siinä selkeästi on punaista väriä.
Eli nyt näyttäs siltä, että paksuna ollaan.
Kp on tänään 24/ 29-31 eli aikaisin oon liikenteessä joo. Tiedän kyllä että ei sais näin aikasin testailla ja takaraivossa kaikuu kaverin sanat "Ei kannattas testailla ennenku menkat on myöhässä ku on niitä kemiallisia raskauksia, ettei tulis pettymyksiä"
Ihan oikeessahan hän on. Mutta mä en vaan yksinkertaisesti pysty oleen testaamatta piste. Ja ainahan se on pettymys jos menkat alkaa oli testiä tehty tai ei. Jos ne nyt viä mulla alkaa niin tottakai se harmittaa ja paljon, mutta ainakin tiedän, että munasolu oli hedelmöittyny.
AArgh, nyt tässä pitää sit kärvistellä viä monta päivää. Toivon niin kovasti, että viiva vahvistuis eikä menkkoja tulis.
Kylläpäs heti helpotti kun sai kirjottaa tänne.
Kivaa päivää kaikille ja plussausonnea!