Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Neiti81: Teilläkö ei siis ole löytynyt mitään, mikä keskenmenot olisi voinut aiheuttaa??
Juurikin näin. Itseasiassa olen terveempi kuin ikinä. Verenpaineet, kilpirauhasarvot parantuneeet, verensokeri aivan täydellinen, hb hyvä, hyytymistekijät ok, kromosomit molemmilla hyvät, kierto säännollinen, joka kertoo hormoneiden olevan kohdillaan. Ovulaatio tapahtuu lähes poikkeuksetta joka kuukausi.. Ikäkään ei ole este.
Jollain tavalla helpottavaa,jollain tavalla tosi ahdistavaa kun nyt saa aina pelko persiissä olla:(

Diagnoosiakaan ei keskenmenoille ole muuta kuin mitä lääkäri sanoi; "huonoa tuuria" ja "luonto korjaa vialliset pois".. "näitä sattuu melkein jokaiselle".. :headwall:
Enkä jotenkin itse koe asiaa siten että on toistuvia keskenmenoja, koska molmepien välissä onnistunutkin raskaus ( ei tosin poista tuskaa, mutta jospa pointin ymmärrät ;) ) Itsestä tuntuu että raskaaksi tuleminen on hankalampaa.
Mullahan ei ole ainoatakaan normiraskautta takana: ekan kanssa raskausmyrkytys, kuopuksella havaittiin halkio rakenneultrassa. Ne lapset onneks päätyi maailmaan asti, sen jälkeen alkoikin ongelmat... 3. raskaus havaittiin np-ultrassa poikkeavaksi (6mm turvotus ja koko sikio turvonnut). Tutkittiin ja lv-punktio ei onnistunut koska lapsivettä ei ollut: turvotukset olivat kasvaneet yli 3 cm (mulla olis toisella koneella ultrakuvat siitä, tartteekin joskus laittaa miltä tuollainen tosi poikkeeva turvotus näyttää) Keuhkoissa ja päässä havaittiin poikkeavaa eikä toivoa annettu, ja päädyttiin keskeytykseen. sikion Kromoisomistossa vika sitten olikin, joka selvisi patologilta. Pieni turner-tytto siis olisi ollut. 4. raskaus alkoi n. 4kk siitä, ja juhannuksena meni kesken. Nämä raskaudet siis ex-miehen kanssa.

uuden miehen kanssa annettiin lapselle lupa tulla huhtikuussa -10, toukokuun viimeinen päivä pätkähti plussaa. Juhannuksena jälleen kesken.
ja pian oltiin taas raskaana. ja 5. raskaus meni kesken, kuten myos 6:s . sen jälkeen ei tullutkaan kuukautisia, vaan olin jälleen raskaana. 2 vkoa myohemmin 7. raskaus, ja 5. keskenmeno.

Ja nämä siis huonon tuurin piikkiin (halkio voi mennä suvussa). Täytyy sanoa että olo on ollu kuin aku ankalla välillä..:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 kovia oot tosiaan joutunu kokemaan :hug: Vaikka oonkin sun juttuja täälä seurannut ja lukenut ja tiesin, että sulla useampi km takana, niin nyt kun vielä kertasit nuo kaikki yhteenvetona, niin mulla melkein tippa linssissä täälä :( Toivon niin kovasti, että sulla tällä kertaa onnistuu raskaus loppuun asti :heart:

MamiJ onnea haamusta :heart: Pistä toki kuvaa, jos saat, niitä on aina niin hauska tiirailla :D

Kiitäjä kyllähän toi viiva on tosiaan vahvistunut, joten hyvältä vaikuttaa! Luulisi, että jos ois kemiallinen, niin viiva näkyisi ehkä korkeintaan muutamassa testissä, mutta ei ainakaan vahvistuisi.

neljäskö täälä myös toivotaan sitä pientä joulutonttua :xmas::heart: Voi kunpa nyt tärppäis....ens viikolla pääsee testaamaan! Ja pettymys on kyllä taas ihan masentava, jos ei tärppiä tulekaan. Tärppionnea sinne!! :whistle:
 
Neiti-81 kovia oot tosiaan joutunu kokemaan :hug: Vaikka oonkin sun juttuja täälä seurannut ja lukenut ja tiesin, että sulla useampi km takana, niin nyt kun vielä kertasit nuo kaikki yhteenvetona, niin mulla melkein tippa linssissä täälä :( Toivon niin kovasti, että sulla tällä kertaa onnistuu raskaus loppuun asti :heart::
:heart::heart::heart:
onhan noita kertynyt. Toisaalta täytyy miettiä että on niin paljon saanutkin tässä elämässä hyvää , se on ainoa asia mikä on saanut jaksamaan eteenpäin. Vaikkei aina olisi jaksanut. Aina miettii sitä että joskus se onni täytyy omallekin kohdalle osua, ja
mä uskon siihen että kaikille tässä pinossa se onni tulee kohtaamaan tämän raskausasian tiimoilta. Meitä vaan koetellaan niin hitosti, ja on niitä hetkiä kun tuntuu ettei se ikinä onnistu, kaikki menee päin helvettiä, mutta siitä on suunta vaan ylöspäin, vaikka joskus tuntuu että heitetään vielä lapio että jos pikkasen syvemmälle vielä..
Mutta mä HALUAN uskoa niihin pieniin ihmeisiin, niihin jotka saa jatkamaan ja toivomaan. Toivoa ei saa koskaan menettää vaikka joskus lannistuukin. ja kun katsoo tätä pinoa, kaikkien historiaa, niin voi ihan rehellisesti sanoa että ainakin tässä pinossa ihmiset on vahvoja eivätkä pienistä enää lannistu. paljon on harteille heitetty taakkaa itsekullekin.
Tämä pino on ollut ihan huikea.
se tuen määrä ja tunteiden purkaminen ja vertaistuki on korvaamatonta.
voin ihan rehellisesti sanoa etten olisi varmaan selvinny viimeisestä vuodesta ilman vertaistukea. Tämä on ainoa paikka jossa tuntuu että ymmärretään, te ymmärrätte, ja tiedätte ne kaikki tunneskaalat, jotka tässä käydään läpi.
Kiitos ihan jokaiselle.

Toivottavasti ketään ei häiritse että olen tähän kirjoitellut vielä :ashamed:. mulla vaan on kokoajan pelko vielä persiissä, eikä se taida hellittää ennen kuin vauva on maailmassa, jos on. päivä kerrallaan...
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 sua on kyllä koeteltu ja kovasti. Jotenkin tuntuu, että tässä elämässä ne vastoinkäymiset usein kasaantuu tietyille samoille ihmisille vaikka ei kai täällä kenenkään elämä ruusuilla tanssimista oo. Itellä oli sillon km:n jälkeen semmonen olo, että kuinka paljon sitä paskaa voi tulla niskaan yhdelle ihmiselle. Mun elämässä kun on ollu kaikenlaisia vastoinkäymisiä, esim. mun isä on kuollut ku oon ollu lapsi.
Mutta nostan hattua sulle Neiti-81 Toi on just oikee asenne, että toivoo ei saa koskaan menettää! Vaikeetahan se joskus on.
 
Viimeksi muokattu:
mamiJ: Ihan selvät viivat minustakin :) ei tarvitse tihrustaa ollenkaan :D

Neiti-81: Huh, mitä olet joutunut kokemaan. Kyllä nyt olisi aika päästä loppuun asti odotuksessa! Minusta on mukava kuulla sinun juttuja vaikka ei varsinaisesti samaan aikaan olla kuumeiltu :)

Vertaistuki on aivan mahtavaa täällä! Kyllä on ollut paljon iloa teistä :heart:

Vielä muutama päivä niin rupeaa selviämään suodaanko meille joulutonttunen:xmas:
 
LAUANTAI 19.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



viena.......................KM 11/10..............................KP 6/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 13/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 19/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 20/28-29
MamiJ.....................KM 01/11.............................KP 25/29-31
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09..................KP 28/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 34/22-28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 6/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 6/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 29/?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 40/33
Yale....................KM............................................KP 42/28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10.....................................KP 7/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 15/30-40
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 34/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 8/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 10/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 20/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89



 
MamiJ: Onpa komea viiva! Onnea vielä!!

Neiti-81: :hug:

Mä harrastan erästä aika kovatempoista kontaktilajia ja tänään olis treenit.. Siinä ei onneksi ole nyt riskiä saada mitään iskuja mutta pelottaa, että onko kovasta treenistää haittaa ja voiko sen vuoksi mennä kesken.. Tuskinpa. Ei se voi olla niin pienestä kiinni ja olinhan minä raskaana jo viime treeneissäkin ja meni tosi hyvin. Sillon sentään oli riskitkin vielä paaaljon isommat.

Mä päätin, että en enää anna raskauden estää mua elämästä normaalisti niin kuin aiemmin tein. Ei siitä ollut mitään hyötyä sillonkaan. Enemmänkin haittaa vaan. Luonnollisesti en meinaa mitään tupakkaa ja alkoholia tässä kohtaa.


Ai niin, mut voi nyt sitten merkitä plussanneeksi.. =)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista :heart:

Se km tietty jätti jälkensä silleen, että en vielä uskalla tanssiks laittaa. Ku on viä monta päivää siihen ku oletettujen menkkojen pitäis alkaa. Jänniä päiviä siis edessä...

Kiitäjä mulle neuvolan täti sano sillon ku raskaana viimeks olin, että syke ei sais olla kovin korkeella niinku pitkää aikaa putkeen. Sano se jonku numeronki mut en muista. Millanen se sun laji on, nouseeko syke korkeelle pitkäks aikaa kerrallaan?
Noi sanat oli just niinku kun suusta, että tällä kertaa aion elää normaalisti, siis ei tietenkään mitää tupakkia tai alkoholia jne. Mut viimeks olin tosi tosi tarkka kaikesta ja siitä mitään apua ollu ku kesken meni kumminki...
 
Kiitos onnitteluista :heart:

Se km tietty jätti jälkensä silleen, että en vielä uskalla tanssiks laittaa. Ku on viä monta päivää siihen ku oletettujen menkkojen pitäis alkaa. Jänniä päiviä siis edessä...

Kiitäjä mulle neuvolan täti sano sillon ku raskaana viimeks olin, että syke ei sais olla kovin korkeella niinku pitkää aikaa putkeen. Sano se jonku numeronki mut en muista. Millanen se sun laji on, nouseeko syke korkeelle pitkäks aikaa kerrallaan?
Noi sanat oli just niinku kun suusta, että tällä kertaa aion elää normaalisti, siis ei tietenkään mitää tupakkia tai alkoholia jne. Mut viimeks olin tosi tosi tarkka kaikesta ja siitä mitään apua ollu ku kesken meni kumminki...
Kyllä siinä alkulämmittelyissä nousee syke ihan kunnola joksikin 20 minuutiksi jonka jälkeen alkaa tekniikkatreenit joiden aikana on aika rauhallista. Lopussa taas otetaan hiki pintaan ja sit loppuvenyttelyt. Yhteensä 1,5 h. Mä jostain kuulin, että nuo sykerajat olisi poistettu ja että niiden varominen olisi paikallaan ehkä vähän myöhemmin raskaudessa? En sit tiedä. Luotan siihen, että kroppa kertoo. Jos tuntuu että liikaa hengästyy niin hyppään pois kelkasta hetkeksi. :) Jotenkin vaan haluaisin uskoa että keskenmenoissa on kyse jostain suuremmasta kuin liikunnasta... Noh, mä laitan asian luontoäidin päätäntään nyt sitten.

Tsemiä piinapäiviin! On niin komea plussa että en usko minkään menevän pieleen tässä parissa päivässä.

Mä vaan toivon, että jos jotain on taas vialla, niin menisi mahd. pian kesken etten joudu taas näkemään sitä ultraruutua ilman sikiötä. On niin vahva tunne että taas näen sen..
 
Neiti-81, kiitos että avasit kokemuksiasi näin seikkaperäisesti. Tuli taas perspektiiviä tähän herkkään lajiin :) Ja ennen kaikkea kiitos voimaa ja uskoa hehkuvasta asenteestasi! Omakin ryhti nousi välittömästi. Nyt totisesti jouluihmistä työstämään. En tiedä uskaltaako sitä sanoa, no tälle ryhmälle nyt uskaltaa, että mulla on vahva intuitio siitä että tyttö tulee joulukuussa eli intoa puhkuen odottelen reilun viikon päähän jolloin ovulaation pitäisi koputella.

Kiitäjä ja mamiJ oli niin hienoa alottaa lauantaipäivä ihastelemalla teidän komeita viivoja. Voi onnea! kaikki me tässä ryhmässä tiedämme ettei ikinä voi tietää, mutta mutta jos ja kun pääsee noinkin pitkälle, että viiva pärähtää niin se on kyllä komiaa. Leveä hymy molemmille!

Nämä päivät tädin jälkeen ovat kyllä jotenkin rauhallisia kun ei tarvitse spekuloida mahdollisia oireita eikä puljata minkään sortin testien kanssa, mutta samaan aikaan sitä jo tekee rakkaudenstrategiaa ensi ovulaation varalle :p
 
MamiJ hienot punaviivaset siellä siullahin - Tarraa&vaaviliimaa pikkiselle!!!:heart:

Kiitäjällä
hienosti viiva jo vahvistunut!!:heart:

Neiti-81 Jaksuja&voimasätehiä laitan paljosta paljon!!

Kovasti nyt uskotaan, että kaikki menee loppuu asti hyvin ja pienen saat syliin asti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 On sinua koeteltu. Mutta oikealla asenteelle jaksaa ja aina pitää toivoa pitää yllä kunnes toisin todistetaan, eiks niin? :hug:

Mango86 ja sanmar82 Meille siis ainakin joululahja nyytti kiitos :xmas:

Täällä flunssa nostaa päätään ja olo on varsin tukkoinen : /
Tosin mä vaikka pää kainalossa metsästän siemeniä itseeni jotta mahdollinen vauva tulisi. Mutta koskaanhan ei voi olla varma, kunnes plussan saan testiin. Edelliset kyllä tulleet hyvin nopeasti, mutta silti tässä matkan varrella on hyvin nöyräksi tullut kaiken suhteen.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
Neiti-81, kiitos että avasit kokemuksiasi näin seikkaperäisesti. Tuli taas perspektiiviä tähän herkkään lajiin :) Ja ennen kaikkea kiitos voimaa ja uskoa hehkuvasta asenteestasi! Omakin ryhti nousi välittömästi. Nyt totisesti jouluihmistä työstämään. En tiedä uskaltaako sitä sanoa, no tälle ryhmälle nyt uskaltaa, että mulla on vahva intuitio siitä että tyttö tulee joulukuussa eli intoa puhkuen odottelen reilun viikon päähän jolloin ovulaation pitäisi koputella.

Kiitäjä ja mamiJ oli niin hienoa alottaa lauantaipäivä ihastelemalla teidän komeita viivoja. Voi onnea! kaikki me tässä ryhmässä tiedämme ettei ikinä voi tietää, mutta mutta jos ja kun pääsee noinkin pitkälle, että viiva pärähtää niin se on kyllä komiaa. Leveä hymy molemmille!

Nämä päivät tädin jälkeen ovat kyllä jotenkin rauhallisia kun ei tarvitse spekuloida mahdollisia oireita eikä puljata minkään sortin testien kanssa, mutta samaan aikaan sitä jo tekee rakkaudenstrategiaa ensi ovulaation varalle :p
Kiitos! Joo mulla on tosi hyvä fiilis nyt jotain syystä. Edellinen raskaus oli henkisesti todella raskas. Masensi ja väsytti aivan älyttömästi!!

Nyt tuntuu jatkuvasti kivalta ja treenitkin meni tosi putkeen. Eli toistaiseksi kaikki hienosti!

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikkille. Hienot on viivat Mamij:llä ja Kiitäjällä. Tarraliimaa vaan kehiin ja joulutontut on luvassa molemmille.
Täällä sitten menossa kp20 ja illalla kyllä nousi taas toiveet kattoon ja vähän ylikin... Nimittäin eilen oli koko alamaha jotenkin oudon tuntoinen- Painette, pistelyä ja vihlontaa- NIIIN ja sitten nukkumaan mennessä illalla kun kävin pissalla tuli VERTA silleen, et paperiin jäi ihan kunnolla. KIINNITTYMISVUOTOAKO??????? :confused: :confused: :confused: Kyllä nyt taas pientä mieltä rassataan... :LOL: :LOL:
 
Onnittelut viivoista vielä kerran Kiitäjä ja MamiJ Ne on aina yhtä ihania katseltavia :)

Tillu Toivottavasti on kiinnittymisvuotoo!!! Pidän peukkuja!!


ON: Täti kurvasi viimein paikalle,eli nyt kp 1/22-34. Aika kamalan näkönen tuo haarukka 22-34 välillä,mutta jospa se ei enää tommoseks venyiskään kun clomit alotan tiistaina. Just tuossa laskeskelin että omana synttäripäivänä ois mahdollisuus testata plussa! Oispa ihanaa ja jos se vielä pysyis matkassakin.
No nytpä tässä vaan ihmetellään pari viikkoo ja sit alkaa tapahtua ;)


Plussatuulia piinailijoille!!
 
Onnea plussanneille :kiss:

).( mä en tiedä et liko ovis sillon 12.3. (oli tosi kovaa nippailua vasemmalla muniksissa) vai ei mut jos lasketaan menkat siitä 7.4. niin sit sen pitäs olla laskennallisesti käsillä. Simppoja on talleteltu ihan hyvin mut jotenkin on sellanen olo et se ovis olis jo mennyt. Toi 12.3. olis ihan looginen kun ajattelee et otin tosiaan vikan pillerin 2 tai 3.3. ja mulla oli jo viikon verran tiputteluvuotoo tullut siinä vaiheessa. Jos olis ollut fiksu niin olis yt hommannut ne ovistikut ihan jo ton etelän matkan vuoksi et tietää tuleeko ne menkat vai ei siellä reissussa. Pitää miettiä miten testailee, ettei nyt liian aikasin sais tietää jos taas kesken menee. Jotenkin oon ollut kauhean väsynyt ja muutama huonon olon aaltokin on tullut parin päivän sisällä ja alamahaa on menkkamaisesti juilinut muttei nyt mitään koko aikasta. Rinnat on alkaneet olla hiukan arat joten senkin puolesta luulen et ovis on mennyt jo ja kivat alaselkä säryt (sellainen hassu pistosärky) jotka on olleet aiemmissa raskauksissa ovat palanneet myös, mut toisaalta e-pillerien lopetus voi auheuttaa myös paljon oireita..

Huomenna tämä tyttö viettää päivän mallina mut ei siitä sen enempää vielä :cool:

Ja mulle kyl kelpais jouluvauva :heart: Mein tän hetkinen kupus onkin syntynyt joulukuussa, eikä ainakaan vielä vihaa meitä sen vuoksi, heh katsellaan sit kun täsikäsyys lähenee.. :whistle:
 
Onnea plussista ja tsemppiä piinailijoille :)

Täälläkin piinaillaan kun kp:t 28/28 ja ei näy tätiä? :) Tosin keskenmenon jälkeen, mikä oli siis viime kierrossa niin ei pakosti mee kierto samal taval ku aikasemmin, eli odotellaan vielä :) Testiä en kyllä tee ainakaan viikkoon!

Niin kovasti toivois plussaa <3 Viime yönä sai yks kaveri vauvan, pitää mennä haistelemaan vauvan tuoksua jos keho vaikka tajuis alkaa toimimaan :D
 
Neiti-81 mua ei ainakaan haittaa, että täälä vielä käyt kurkkimassa ja höpöttelemässä! Kiva vaan kuulla, miten sielä menee :)

MamiJ kyllähän sielä ihan selkeä viivat kurkkii :heart: Ei tarvi edes tihrustella! Onnea!

Tillu toihan kuulostaa erittäin lupaavalta, jos sulla aikasemminkin on ollut kiinnittymisvuotoa :whistle:!! Mulla ei oo ikinä ollu, joten en tiedä millasta se on, mutta mitä siitä oon lukenut, niin aika useinhan tollanen yksittäinen vuoto sopivan ajan päästä oviksesta on ollut juurikin sitä kiinnittymisvuotoa. Peukkuja täältäkin d =) b

Tipetsu kiva, että täti löysi vihdoin perille! Nyt vaan kaikki zemppi uuteen kiertoon!

Astre hmmm...jospa sieltä tuliskin plussa tädin sijaan :whistle:

Omassa navassa ei niin mitään tuntemuksia...tänään dpo6. Vähän oottelen, että jospa jotain kiinnittymistuntemuksia tulis, mutta ei oo näkyny : / Ainakin tokassa raskaudessa mulla oli omasta mielestä selkeitä kiinnittymistuntemuksia n. viikko ovisplussasta. Tuli sellasia ihan selkeitä nippailuja oikealle puolelle alamahaa, jotka kestivät useamman minuutin putkeen. Tai ainakin olen jälkeenpäin mieltänyt ne kiinnittymiseen liittyviksi.

Ootteko te muut aina tunteneet kiinnittymisen? Tai jos jossain raskaudessa olette, niin onko voinut olla niin, että toisessa ei ole ollut mitään kiinnittymistuntemuksia ja silti plussaa?
 
sanmar82
En ole koskaan tuntenut mitään kiinnittymisjuttuja ja 5 kertaa todistetusti on raskaana oltu joista 3 elävänä ja terveenä maailmaan putkahtanut :heart:

Mutta mulla taas hyvin voimakkaana ollut ovis tuntemukset eli olen yleensä tiennyt 95% milloin ovis on käsillä. Nyt ei niin oloa ole että onko ollut, päällä vai tulossa. Ehkä kosteampana olen joten taitaa päällä olla :LOL: ai kauheeta näitä sanavalintoja mutta onneksi täällä jokainen ymmärtää asian oikean laidan :D

Mutta tänään illalla miehen erikois hierontaöljy käsittely ja kyllä mä olen päättänyt kellistää sen samalla :p:whistle:
Joten lapset ajoissa maate ;)
 
neljäskö, siullapa siellä mitä parhaimmat suunnitelmat - lykkyä pyttyyn!!!d:Db
(mie saan miehen innostumaan kun ehdotan "leluni" ottamista mukaan lemmiskely puuhasiin..;))

Tillu79 jospa se olisi juuri SITÄ tuo vuoto!!:heart:
..miullahin tuli -09 pikku holahdus verta edellisenä päivänä ennen plussaa ja sitä ennen tuhrua Kp22 lähtien(kierto28)..

Plussia PLOPS PLOPS kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä