Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Aargh.. tekis niin mieli vähän tanssahdella kun tuppaan luonteeltani olemaan herkästi innostuva mutta ei! Onneksi saa täällä jakaa asian kun en halua muille kertoa. Kiitos teille :heart:

Sanmar82: Voi, katsoin että sinulla on ollut kolme keskenmenoa. Saako udella että oliko tuulimunia, millä viikoilla menivät kesken jne? Näyttäisi ainakin että että tulet kohtuullisen helposti raskaaksi, se on tosi hyvä juttu. =) Siellä taitaakin olla tärppipäivät menossa? Nyt vaan ukolle kyytiä ja pian pääseekin jännäämään taas :)
 
Onnea Kiitäjä!!:heart: Ihan selvästi näkyy punertavaa viivaa :)

Mäkin muistan ensimmäisen raskauden. Ei pelkoja, vain iloa. Silloin ajattelin, että jos verta alkaa tulla on joku pielessä. Ei tietoakaan tuulimunista tai keskeytyneistä km:sta...

Mä haluaisin tuntea jotain oireita. Dpo 7, mut ei mitään...
 
Voi että. Ihanaa Kiitäjä paljon onnea!! Pikkkuruiselle matkaajalle tarrasukkasia!!

).( Kp jo 31/22-28 ja täti on jääny jonnekin. Lämmöt vieläkin 37,2. Ei ehkä ainakaan vielä tänä yönä täti tuppaa kylään,jos lämpöihin voi luottaa.
Pitäs kyllä ihan aikuisten oikeesti uskaltaa testata,kun jos se on nega,niin sit soittoa polille että miten kauan oottelen vielä menkkoja ja saanko esim. terot jossain vaiheessa ne käynnistämään. Ja jos nega ja lämmöt on näin kokeella,niin missä tulehdus jne..

Okei,ei mua ne negat oo ennekään mitenkään kamalasti masentaneet,kun aina ollu varppi negasta. Mutta nyt kun menkat on näin "paljon" myöhässä,niin väkisin tässä luulee olevansa raskaana.Mun 15-vuotisen menkka-historian aikana ei ole kierto ollu koskaan yli ton 28. Joskus teininä pillereden kanssa oli tuo 28,mut sit kuumeilun alettua kierto oli monta vuotta 25,josta 5pv tuhrua,kp 20 alkaen.Clomien kanssa tasottui tuohon 28 ja joulukuussa niitä viimeksi syöny ja viime menkat alko siis kp 23..
Mutta: Voikohan se hemmetin hysteroskopia vielä vaikuttaa asiaan? Mun mielestä luin jostain ja lääkärikin sanoi ehkä,että tähystystä seuraavat menkat voi poiketa,mutta niiden jälkeiset pitäis olla jo ihan normaalit. Mulla ei siis poistettu sieltä mitään,tarkistus vaan. Ja kun kohtua laajennettiin ilmalla ja "vedellä" niin ei se ihme oo jos vuotaa yli viikon sitten.
Hmph...kunpa vaan tietäs varmaksi olevansa raskaana. Voisi vaan jatkaa elämäänsä ja keskittyä raskaana oloon ja unohtaa testit jne..
 
Mango Kiitos kiinnostuksesta mun tilannetta kohtaan!!:LOL:

Joo saatan olla hieman tyhmäkin kun en testaa. Ne keskenmenneet alko vuotelee rv 4+5 ja perjantaina ois juurikin nuo viikot,niin ne jyskyttää takaraivossa.
Silloin viimesimmän kemiallisen kohdalla tai mikä sitten ikinä olikaan,vannoin että jos joskus tulee vielä se päivä että pääseen testaamaan,teen testin vasta kun menkat on viikon myöhässä. Just tuo hätäily kostautui. Jos olisin vain muutaman päivän malttanu oottaa olisi vuoto alkanut ilman että olisin tiennyt olleeni raskaana. Toisaalta,kun ne testasin niin nyt sitten onneksi on km-tutkimukset sairaalan puolelta käynnissä. Ilman noita tehtyjä r-testejä ois tuskin tutkimuksiakaan vielä aloitettu..
Saa nähdä joko aamulla uskaltaisin kuitenkin..HUI!
 
onnea kiitäjä minäkin näen selvän haamun :) :heart:

Tipetsu kuule teeppäs se testi vain.. mäkin täällä jo odottelen että tulet kertomaan.. :)

kp3 ja menkat loppui.... :O mitä ihmettä.. hmm.. kivutkin oli oikeestaan entiseen nähden olemattomat.. joten tosi paljon ihmetyttää:D no kaipa sitä voi olla kiitollinen että selvisi ilman kipuja yhdet menkat:D
 
huomenia

Kiitäjälle onnittelut!

Tipetsulla jännä tilanne :D bd

Omaa napaa... ti oli polille aika.. 2,5cm:n kystä löytyi vasemmsta munasarjasta.. oikealla ei juurikaan mitään.. Kohdun limakalvo kuulemma näytti siltä että eleliin kierron puoliväliä.
Sanoi että ei täysin leimaisi pco munasarjoiksi. Tänään käyn progesteroni kokeessa ja jos se ok, niin sitten homma oli tässä. Jos näyttää arvo siltä että en ovuloi, niin sanoi että voi kirjoittii clomi reseptin.
Että jos se arvo on ok, niin jättäydyn listoilta kokonaan pois ja kuoppaan vauvahaaveet tältä erää.. ei mieliala järin korkea jos kaikki muka ok ja mitään ei kuulu.
Julkisella puolella eivät ala tutkimaan kun meillä 2 lasta ennestään.. yksityiselle ei yksinkertaisesti ole varaa.
 
Täällä testattu ja tulos on putipuhdas nega. Oishan se ollukin liian hyvää ollakseen totta näin 8 vuotta lasta toivoneelle ja kaksi km kokeneelle..:(
No eipä sille voi mitään. Nyt kun löytäis sen tätin jostain niin pääsis ne clomit alottaan ja varatua sinne polille aikaa..

Plussaonnee muille piinailijoille!!
 
Voi Tipetsu :hug: Jaksamista kovasti pettymyksen takia. Toivottavasti se täti nyt tulis sinne pian. Danjuskalle kanssa tsemppiä ja jaksamista.

Niinku huonetoveri sano sillon kun olin sairaalas keskenmenon takia: " On tää naisena olo välillä kyl raskasta"

Mutta aurinkoista torstaipäivää kaikille kuitenkin! :)
 
Huomenta tytöt!

Viena, tämä tuli ekasta yrityskerrasta.. Kuten kaksi aikaisempaakin raskautta. Mulle jäi sellainen hassu tunne, että tulee liian nopeasti raskaaksi ja siksi se ei onnistu. Että jotenkin jos joutuis enemmän tekemällä tekemään niin tulis sit kunnon lopputuloskin.. Kuulostaa hassulta mä tiedä :)

Tipetsu, pahoitteluni negasta.. Odotin myös jännityksellä miten käy :hug:
 
Tipetsu ja Danjuska :hug:

Onnea Kiitäjä:heart:

On: täällä dippaillaan ovistikkujen kans :LOL:
Nyt oli nähtävissä tosi haalea viiva joka toivottavasti vahvistuu viikonlopun aikana.
Tällä kertaa tuo peittojen heiluttelukaan ei tunnu nii pakon omaiselta, kait sitä jo osaa asennoitua siihenkin ettei se plussa tule heti sormia napsauttamalla :)
Viikot tuntuu menevän niin nopsaa ettei ees huomaa ku on kohta taas puolessa välissä kiertoa :)
Sinänsä hyvä ku tammikuussa tuntu että aika matelee ja mitään ei kuulu.

Aurinkoista päivää kaikille :heart:

Plussatuulia ++++++++++
 
Voi Tipetsu, tosi harmi :hug: Toivottavasti täti eksyy sinne mah pian ja clomikierto toisi toivottua tulosta!

Kiitäjä tottakai saa udella :) Mun km:t on olleet kaikki 6 viikon tuntumassa (6+1, 6+2 ja 5+6). Viimeisen jälkeen sain lähetteen julkiselle tutkimuksiin, jonne ois aika 15.4. Eli sitä tässä ollaan ooteltu jo 3kk...Toisesta raskaudesta kerkesin käydä varhaisultrassa vain päivää ennen keskenmenoa. Silloin näkyi raskauspussi, mutta ei sikiötä ja viikot oli lääkärin mukaan muutama päivä vähemmän kuin olisi pitänyt olla. Ilmeisesti kehitys oli pysähtynyt pari päivää aikaisemin, koska seuraavana päivänä tosiaan alkoi vuoto.

Saako vuorostaan udella millä viikoilla sulla Kiitäjä keskenmenot oli? Te piditte ilmeisesti reilu vuoden yritystaukoa, kun sun km:t on tuon listan mukaan olleet vuonna 2009 ja kun sanoit, että kaikki tärpänny ekalla yk:lla? Jospa nyt uuden vuoden myötä kaikki menisi paremmin :heart:

Täälä tosiaan dpo3 ja h-i-t-a-a-s-t-i kuluvat piinapäivät...
 
Voi Tipetsu, tosi harmi :hug: Toivottavasti täti eksyy sinne mah pian ja clomikierto toisi toivottua tulosta!

Kiitäjä tottakai saa udella :) Mun km:t on olleet kaikki 6 viikon tuntumassa (6+1, 6+2 ja 5+6). Viimeisen jälkeen sain lähetteen julkiselle tutkimuksiin, jonne ois aika 15.4. Eli sitä tässä ollaan ooteltu jo 3kk...Toisesta raskaudesta kerkesin käydä varhaisultrassa vain päivää ennen keskenmenoa. Silloin näkyi raskauspussi, mutta ei sikiötä ja viikot oli lääkärin mukaan muutama päivä vähemmän kuin olisi pitänyt olla. Ilmeisesti kehitys oli pysähtynyt pari päivää aikaisemin, koska seuraavana päivänä tosiaan alkoi vuoto.

Saako vuorostaan udella millä viikoilla sulla Kiitäjä keskenmenot oli? Te piditte ilmeisesti reilu vuoden yritystaukoa, kun sun km:t on tuon listan mukaan olleet vuonna 2009 ja kun sanoit, että kaikki tärpänny ekalla yk:lla? Jospa nyt uuden vuoden myötä kaikki menisi paremmin :heart:

Täälä tosiaan dpo3 ja h-i-t-a-a-s-t-i kuluvat piinapäivät...
Hei!

Me tosiaan pidettiin vuoden tauko ihan siksi että halusin keskittyä muuhun.. Työhön jne.
Minulla tuli eka keskenmeno juuri kun alkoi viikko 10. Pari päivää ennen ekaa ultraa. Spontaanisti alkoi tiputtelulla ja sairaalaan päästyä oli jo täys keskemeno käynnissä sain vielä lisäksi lääkkeellisen tyhjennyksen varmistamaan asian.. Toivuin tästä hyvin ja meni huonon tuurin piikkiin. En tiedä oliko siellä elävää sikiötä missään vaiheessa kun osa tavarasta tuli pönttöön ennen kuin lääkäri ehti ultrata kohdun.

Tokassa menin varhaisultraan yksityiselle viikolla 7. Ei löytynyt sikiötä ollenkaan. Siitä pari päivää ja olin taas kättärillä jossa ultrattiin vielä ja sama juttu. Ruskuaispussi vastasi viikkoja 6 ja tuulimuna todettiin. Sain keskeytyspillerit ja samana iltana laitoin homma kesken. Oli muuten mielettömän kivulias tää toka keskeytys verrattuna ekaan. Silti olen tyytyväinen että tein lääkkeellisen. Tuo kun sai "synnyttää" sen mitä siellä nyt oli, oli terapeuttista.
 
Mitähän tää kroppa nyt touhuaa:confused:
Yhtäkkiä alko oikealla puolella juilinta ja jomotus, tammikuussa oli kyllä kans kp 9 aikohin jomotuksia ja juilintaa, mut tuskin vielä ovis on kuitenkaan.

Kuinka usein te muut oviksen tikuttajat teette testin päivässä?
Itse olen nyt pari päivää tikutellu n. klo 11 aikohin, mut mietin noiden jomotusten kans et pitiskö tänään kusassa vielä yhteen tikkuun :LOL:
Huomiselta ja lauantailta jää tikkuilu myöhempään ku tuli kutsu töihin.
Eli peittoja heilumaan varulta tänäänkin sitten :D
 
Tipetsu, voi miten kurjaa :( :hug:

Danjuska, toivotaan, että arvoit ei kohdallaa, jotta apuja saisitte. Kauanko teillä on yritystä takana? Ja jos sopii udella lisää... Kauanko raskautuminen kesti edellisten lasten kohdalla?

äiti x4, Mä olen tikuttanut kerran päivässä. Hyvää heiluttelua ;)

Täällä dpo 8, eikä mitään tuntemuksia... Vielä viikko piinaa jäljellä:popcorn:
 
Tere kaikille. KIITÄJÄLLE paljon onnea punaviivasesta. :flower:
Tipetsulle pahoittelut negasta. Toivottavasti ne clomit auttaa. :hug:

Tuossa aiemmin oli puhetta ekasta plussauksesta ja kyllähän se niin täälläkin on, et ei sitä samaa riemun tunnetta enää voi kokea, mikä oli sillon eka kerralla, kun 3 kertaa on jo kesken mennyt. Viimeisin plussa kun tuli, niin eka reaktio oli, et aloin itkeä hysteerisesti et taas on tulossa km ja samaa tuskaaa... Mun km:t on tapahtunu 5-9 viikoilla. 2 kertaa on ehditty syke näkemään ja sit on taas alkanu veri lentämään.
Täällä meinaa pikku masennus ja vitutus nostella päätään, kun mun sisko saa huomenna aamulla 3. lapsensa. Taas tulee lähipiiriin yksi baby lisää. Tavallaan olen kyllä iloinen hänen puolestaan ja samalla tuntuu, että sydän taas revitään rinnasta kun itsellä tilanne on mikä on.. :(
 
Kävikö monilla silleen että km jälkeen kp lyheni tai meni muuten sekaisin. Itselläni ennen oli se kp30 ja nyt kai kp26, toisaalta jos se on nyt tuo kp26, eilen hedelmällisyyden olisi pitänyt alkaa nousee. Lämpöö mittailu 15pv 36.7, 16pv 37. Toisaalta tässä samalla on pienmuotoinen flunssa, mies tos eile epäili että olis keeuhkoputken tulehdus, yskä rahisevaa ja tätä tautii jatkunuy jo pari viikko. Mutta palatakseen lämpöön, nuo on illal mitattui arvoi ja ku tänä aamun mittasin näytti 35.9, nyt täs äske mittasin näytty 36.4, eli olisi laskemaan päin.
 
Viimeksi muokattu:
TILLU: jaksamista:hug: Tuo on niin tuttu tunne

KIITÄJÄLLE onnea!

TIPETSULLE :hug:

ÄITIx4: Mä tein kahdesti päivässä o-testin

DANJUSKA: aika erikoista toimintaa jos arvot on ok, niin eivät enempää tutki?:confused: Mulla noi keskenmenojen syyt tutkittiin kunnallisella, vaikka mulla 2 lasta onkin? Onkohan eri käytäntö sitten keskenmenojen tutkimisessa? Tai sit se kun mulla on eri mies nyt, siis lapset on exän..
toivottavasti teillä nyt jotain selviää kuitenkin!
se epätietoisuus on kaikkein ärsyttävintä:headwall:
Meillähän nuo kromosomitestit yms olivat ok, eli ei missään vikaa ja 5 epäonnista raskautta. Melkoista huonoa tuuria sekin. mut huonon tuurin piikkiin siis meni.

MURMURILLE:hug::heart:

ÄIDIKSI HAAVEILEVA: mullahan lyheni kierto 27 pvästä 24 pvään juurikin epäonnisen raskauden jälkeen.
12/08 kun käynnistettiin synnytys rv 18+ sikiön vakavan kehitysvamman vuoksi, niin sen jälkeen oli kierto aina viime marraskuulle vain 24 pvää: tuon keskeytyksen jälkeen oli 4 KM:ää, ja joulukuussa kierto yhtäkkiä piteni 28 pvään (aloin käydä salilla...? en tiedä vaikuttiko) ja ainakin toistaiseksi olen vielä raskaana, pidemmällä kuin 4 aikaisempaan verrattuna.. nyt vaan toivotaan et loppuun asti menee..


Mä käyn täällä teitin kuulumisia lukemassa joka päivä :heart:
Ei ole riskiviikot täällä vielä paukkuneet joten jalat maassa mennään.
28.3. on np-ultra ja siitä viikko niin sitten riskirajat paukkuu.
yritän olla stressaamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä