Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Neiti-81 :wave: Toivottavasti täältä nopsaan itse kukanen siirtyy toiselle puolelle :)

äidiksi haaveileva Mulla oli ennen km:a eka kierto edellisen raskauden jälkeen 28, toka 29, kolmas 28. Km:n jälkeen eka 32, toka 30 ja nyt menossa kolmas. Eli vähän laitto kiertoa pitemmäksi.
 
TORSTAI 17.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



viena.......................KM 11/10.............................KP 4/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 11/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 17/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 18/28-29
MamiJ.....................KM 01/11.............................KP 23/29-31
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09..................KP 26/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 32/22-28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 4/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 4/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10.........................KP 27/?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 38/33
Yale....................KM............................................KP 40/28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 60/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 13/30-40
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 32/
Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 58/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 6/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 8/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 18/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89



 
jaa-a.. minne lie meikäläisen edellinen teksti kekskenkaiken hypännyt..

Mango: Meillä yritystä tulee nyt 10kk täyteen.
Esikoinen tärppäsi n.6kk sen jälkeen kun pillerit lopetin. Toinen raskaus alkoi myös noin puolen vuoden päästä kun vauvalle annettiin mahdollisuus tulla. päätyi kuitenkin keskeytyneeseen keskenmenoon ja lääkkeelliseen tyhjennykseen syyskuun lopulla -07.. seuraavan vuoden heinäkuussa plussasin ja syntyi meidän tipunen. Melkein siitä asti on oltu ilman ehkäisyä ja menkat imetyksen jälkeen alkoi reilusti vuosi sitten.. Viimevuoden huhtikuussa plussaa näytti testi, mutta taas kskeytynyt km, lääkkeellisen tyhjennyksen kautta kaavintaan.. ja tässä sitä ollaan. turhauttavaa.
Vaikka on paljon ihmisiä jotka useita vuosia yrittäneet, en sillä :ashamed:

Neiti81: juurikin kai siksi eivät ala tutkia, että meillä on 2lasta ja molemmat samalla isälle. Meinaa tympiä mut näillä kai mentävä.
 
Danjuska: On teitä koeteltu, en yhtään ihmettele, että mieli on maassa. Mutta toivoahan vielä raskaudesta on teilläkin, jos olet neljä kertaa raskaaksi tullut. Nyt vain tuntuu kestävän jostain syystä pidempään. Mä lähetän sulle positiivista energiaa ja voima:hug:
 
hei.. mihinklhän mun kommentti on eilen mennyt.. hmm.. no kirjoitinpa sillon mutta enpä muista enään mitä.. mun menkat oli pikkasen oudot.. ei paljoo kipuja mitä norm on.. ja vuoto oli sen kaks päivää ja siihen se oikeestaan on jääänyt.. nyt vaa pyyhkiessä.. hmm..
Voikun tää kierto menis nopeasti.. :)
 
Danjuska, meillä nelosta tahkottiin 1,5 vuotta. Kävin vuoden yrityksen jälkeen lääkärissä liian aikaisin alkaneiden tuhrujen takia ja lääkäri vain totesi, että eipä tässä aleta asiaa tutkimaan kun kolme lasta jo ennestään on. Sanoi vielä että rouva voisi pudottaa painoaan jonku verran niin vois auttaa asiaa. Minä kävin sitte kahesti vyöhyketerapiassa ja tärppi tuli!
 
Danjuska ja Neiti-81, minkälaisia juttuja noissa testeissä tutkitaan (useamman km:n jälkeen)? Osaatteko sanoa mitkä ovat yleisimpiä syitä toistuville keskenmenoille?

Ja kierron muuttumisesta km:n jälkeen oli täällä puhetta. Mulle kävi juuri toisin päin että ennen km:ää kierto oli aina tasan 29 ja km:n jälkeen pidentynyt noin 31:n päivään. Mutta sitä olen ihmetellyt kun ennen täti oli paikalla 6 päivää ja km:n jälkeen vain 3? Hmmmm....

Voi kun maaliskuulle joku ehtisi vielä viivan saamaan :) Meikäläinen satsaa huhtikuulle!
 
Huomenta kaikille! :)

Täällä ollaan hämmentyneissä fiiliksissä. Mä kun oon tämmönen hätähousu eikä itsekuria tähän asiaan riitä..Niin sain eilen testiin hyvin haalean viivan..Melkein haamun. En vielä eilen viittiny tänne kirjottaa kun ajattelin, että odotan ainakin tähän päivään ja katson miltä testi näyttää. Noh, äsken tein testin ja kyllä, haalea viiva tuli taas. Kuitenkin jo vähän vahvempi kuin eilen ja kyllä siinä selkeästi on punaista väriä.

Eli nyt näyttäs siltä, että paksuna ollaan. :) Kp on tänään 24/ 29-31 eli aikaisin oon liikenteessä joo. Tiedän kyllä että ei sais näin aikasin testailla ja takaraivossa kaikuu kaverin sanat "Ei kannattas testailla ennenku menkat on myöhässä ku on niitä kemiallisia raskauksia, ettei tulis pettymyksiä"

Ihan oikeessahan hän on. Mutta mä en vaan yksinkertaisesti pysty oleen testaamatta piste. Ja ainahan se on pettymys jos menkat alkaa oli testiä tehty tai ei. Jos ne nyt viä mulla alkaa niin tottakai se harmittaa ja paljon, mutta ainakin tiedän, että munasolu oli hedelmöittyny.

AArgh, nyt tässä pitää sit kärvistellä viä monta päivää. Toivon niin kovasti, että viiva vahvistuis eikä menkkoja tulis.

Kylläpäs heti helpotti kun sai kirjottaa tänne.:D
Kivaa päivää kaikille ja plussausonnea!
 
Onnittelut haamusta MamiJ Ihana juttu!!


Mulla on edelleen menkat kateissa!!! Mä en tajua mikä hitto nyt on vikana!! Kp 33/22-28..
Jotain pientä tuhrua oli yönaikana tullu,muttei mitään kipuja ole ilmassa vielä. Helvetti jos pitää joillain teroilla käynnistellä menkat ja sitte ruveta napsimaan clomeja...Ja sanoin vielä illalla miehelle,että sit kun olen vetäny clomit,hässitään sillä tavalla ja tahdilla että ei olla vielä niin tehtykään tähän mennessä..Mies sit sanoi että "no,sillo hässitään kun sille tuntuu.."!! No pitää sit pihtailla sinne ovisplussaan asti,prkl!! On tää niin vaikeeta tää lapsen saaminen!!:'(
No eikai se auta kun maanantaina soitella polille,ellei ala nyt viikonlopun aikaan. Saamari!!


Plussaonnea kaikille teille!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille! :)

Täällä ollaan hämmentyneissä fiiliksissä. Mä kun oon tämmönen hätähousu eikä itsekuria tähän asiaan riitä..Niin sain eilen testiin hyvin haalean viivan..Melkein haamun. En vielä eilen viittiny tänne kirjottaa kun ajattelin, että odotan ainakin tähän päivään ja katson miltä testi näyttää. Noh, äsken tein testin ja kyllä, haalea viiva tuli taas. Kuitenkin jo vähän vahvempi kuin eilen ja kyllä siinä selkeästi on punaista väriä.

Eli nyt näyttäs siltä, että paksuna ollaan. :) Kp on tänään 24/ 29-31 eli aikaisin oon liikenteessä joo. Tiedän kyllä että ei sais näin aikasin testailla ja takaraivossa kaikuu kaverin sanat "Ei kannattas testailla ennenku menkat on myöhässä ku on niitä kemiallisia raskauksia, ettei tulis pettymyksiä"

Ihan oikeessahan hän on. Mutta mä en vaan yksinkertaisesti pysty oleen testaamatta piste. Ja ainahan se on pettymys jos menkat alkaa oli testiä tehty tai ei. Jos ne nyt viä mulla alkaa niin tottakai se harmittaa ja paljon, mutta ainakin tiedän, että munasolu oli hedelmöittyny.

AArgh, nyt tässä pitää sit kärvistellä viä monta päivää. Toivon niin kovasti, että viiva vahvistuis eikä menkkoja tulis.

Kylläpäs heti helpotti kun sai kirjottaa tänne.:D
Kivaa päivää kaikille ja plussausonnea!
MamiJ

Ihanaa! Onnea plussasta!! :heart: Nyt toivotaan että meillä ei ala ne menkat!!!!
 
MamiJ Onnea haamusta:)

Joku minua viisaampi voisiko auttaa, eli siis oon nyt käyttäny kahta erilaskuria: Perhesuunnittelun kotisivut ja Ovulaatiolaskuri - Vau.fi. Kummassakin näyttää eri päivää ovulaation kohalla. Ja siis perheaskuri sanoo, että kp pituus on noin 26pv, mutta että seuraavien menkkojen arvioitu alkamispäivä olisi 4.4. Ja siis 13.1 tuli km, seuraavat menkat alko 10.2 ja nyt oli menkat 8.3. Mä oon mnnyt iha sekasi ja aivot tuntuu lyövän tyhjää. Eihä toi heitä ku päivällä eli toinn näyttää 20pv ja toinen 21pv. Ja tosiaan vasta km jälkee aloin näyt käyttää joten tää on viel hakusessa minulla.
 
MamiJ onnea myös minulta! :)

Tipetsu :hug: ja toivottavasti se täti löytää tiensä perille mahdollisimman pian!

äidiksi haaveileva mä en osaa sanoa nuista ovulaatiolakureista oikeen muuta kun, että nehän on vaan arvioita. Melkein suosittelisin sua kokeilemaan ovistikkuja ja samalla kuuntelemaan kroppaasi, jos siten oppisit tunnistamaan oireet. Mä itse en tutkailuista huolimatta osaa sanoa varmaksi milloin ovuloin, niin käytän tikkuja apuna :D

Täällä dpo 9 ja ei mitään tuntemuksia...
 
Mango86 Mä oon miettiny nuita ovistikkuja, mutta jotenkan en ole saanut ostettua. Pitäis kai kroppaa koittaa tarkailla, täl hetkel on joko kylmä tai kuuma ja äske piti juista oksentaa ku jostai tuli joku hirvee haju meidä olkkarii. Lämpöi oon koittanu mitata täs näin yleens iltasin, sillo tällö aamusi tai päivisin. Jotenkin toi kropan tarkkailu ois mulle sopivin, mutta se välil vaan jää pois, pitäis kai jotai kirjaa alkaa pitää ja itseasiassa otin käyttöön libressen kalenterin, se on selkee ja hyvä.
 
VIENA: meillä siis tutkittiin mun ja miehen kromosomit, mun hyytymistekijät, kilpirauhasarvot ja verensokerit. Mitään ei mistään löytynyt. hyytymistekijöissä kuulemma useimmin on vikaa, jos vikaa on.


MamiJ:lle onnittelut!
 
Huh hirvittää.. Mulla on tosi stressaava työ ja eilen oli aivan kauhea päivä. Mulla tuli alavatsa tosi kipeäksi ja menin suoraan sänkyyn töistä. Nyt mulla on tosi kovia kipuja.. aivan niin kuin menkat alkaisi ihan juuri.. Pelkään pahinta :'(
 
Kiitäjä varmasti aivan kamala olo. Muakin pelottaa että ne menkat kuitenkin viä tuleeki. Toivon niiiin kovasti että ei tuu.
Voihan sulla olla jostain muusta syystä maha kipee. Mulla ainaki sillon ku viimeks olin paksuna ni joka päivä nipisteli mahaa, varsinki ihan alussa.
Koitahan jaksaa. Koita tehdä jotain kivaa mikä veis ajatukset pois tosta asiasta..Tiedän, että helpommin sanottu ku tehty. Mutta pidän peukkuja että sulla kaikki ok eikä menkat alkas :hug:
 
Tillu :hug: jaksuja! Mäkin kuulin taas eilen yhdestä puolitutusta, joka saa syksyllä toisen lapens. Vasta loppusyksystä puhuin ko. tutun kanssa ja sanoi, että ei varmaan vielä vähään aikaan halua toista lasta, että on kivaa kun on taas päässyt töihin ja ei tavi valvoa joka yö. No, ei näköjään mennyt montaa kuukautta tuosta, kun mieli on muuttunut. Mulla on jotenkin sellanen olo, kun joku ois taas törkeästi ohittanut mut "vauvan odottamisenodotusjonossa": mä oon ollu siinä samassa jonossa jo vaikka kuinka kauan ja aina tulee joku vippikortilla ohi, p**kele!

Kiitäjä pidän peukkuja sulle, että kyse on vaan perus menkkajomotuksista, mitä usein tulee monille niiden päivien paikkeilla, kun menkkojen pitäis alkaa. Eli ihan vaarattomia ja asiaan kuuluvia jomotuksia on monellakin. Jaksuja :hug:
 
PERJANTAI 18.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



viena.......................KM 11/10.............................KP 5/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 12/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 18/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 19/28-29
MamiJ.....................KM 01/11.............................KP 24/29-31
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09..................KP 27/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 33/22-28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 5/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 5/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10.........................KP 28/?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 39/33
Yale....................KM............................................KP 41/28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 6/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 14/30-40
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 33/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 7/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 9/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 19/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89



 
Kiitos tsemppauksesta. Nyt on kivut hellittänyt jo.. Kai ne kuuluu asiaan. Tuli vaan niin pahaan kohtaan kun just oli töissä se aivan hirveä tilanne ja sit alkoi krampit..

Tulin juuri kotiin ja testasin josko tuo viiva olisi vahvistunut.

Aijaa.com - 18.3.2011 - 7711984.jpg

Nyt on pakko hyväksyä että tossa on kyllä viiva ja se on vahvistunut, eli tuskinpa vielä ainakaan on keskeytyny. Antaa toivoa. :)
 
Kiitäjä onhan toi viiva vahvistunu tosi paljon ku vertaa siihen kuvaan minkä laitoit keskiviikkona. :) Kyllä se aina tuntuu hyvältä ku viiva vahvistuu. Mullaki tänä aamuna viiva oli jo selvästi vahvempi ku eilen. On muuten kiva kun ollaan sun kanssa silleen ainaki jossain määrin samassa tilanteessa. Molemmat ollaan saatu plussa ja jännitetään tuleeko menkat vai ei. Sä oot muutaman päivän pidemmällä kierrossa ku mää mut muuten aika sama tilanne.

Toivottavasti ei tuu menkkoja kummallekaan! :heart:
 
Kiitäjä onhan toi viiva vahvistunu tosi paljon ku vertaa siihen kuvaan minkä laitoit keskiviikkona. :) Kyllä se aina tuntuu hyvältä ku viiva vahvistuu. Mullaki tänä aamuna viiva oli jo selvästi vahvempi ku eilen. On muuten kiva kun ollaan sun kanssa silleen ainaki jossain määrin samassa tilanteessa. Molemmat ollaan saatu plussa ja jännitetään tuleeko menkat vai ei. Sä oot muutaman päivän pidemmällä kierrossa ku mää mut muuten aika sama tilanne.

Toivottavasti ei tuu menkkoja kummallekaan! :heart:
Joo jännä tilanne. Nyt kyllä hoidetaan homma kotiin porukkapainostuksella :kieh:

Siinä eka etappi. Seuraava olisi sitten mulla 24.4. eli 7 viikon ultra. Mutta kaikki aikanaan. Ärsyttää kun mun optimistisuudesta huolimatta 90 prossasesti tuntuu että tuulimuna se siellä taas kiusaa mua. Että mä en vaan osaa tätä hommaa. Ja tilastotkin kummittelee tossa..

Saatko laitettua kuvaa sun plussasta? :)
 
Täällä marrasvauvoja satelee hurjasti, onnea kaikille :heart:

Kuka metsästää mun kanssa jouluvauvaa? Tällä viikolla peuhattu ilman ehkäisyä ja varsinkin mies odottaa plussaa ja varmistelee että onkohan nyt oikea aika ja että tunnenko että tulenko nyt raskaaksi :D
Enhän mä varma voi mistään olla ja pakko ottaa alkuviikkoon asti kaikki ilo irti innokkaasta miehestä joka selvästi on päättänyt että meillehän tulee joululahja tänä vuonna syliin :heart:
Samalla uhmataan yläkerran herraa ja toivotaan parasta!!!
Vielä pari viikkoa ainakin odotusta ja sitten uskallan testailla..
On tää vaan niin jännää puuhaa aina :D
Tosin en kyllä kenellekään kerro alussa raskaudesta mitään, haluan olla varma onnestamme kunnes ultra todistaa sykkeen :) Eikä todellakaan kukaan osaa edes odottaa että yritämme.
Hulluahan tämä vähän on, mutta elämä on tehty elettäväksi.

Joten yksi pieni joulutonttu meille kiitos :xmas::heart:

Kaikille mukavaa viikonloppua! Täällä sairastupa oikein vauhdissa kun jokaisella jotain.
 
plussanneille onnitteluja! :flower:

Neiti81: Teilläkö ei siis ole löytynyt mitään, mikä keskenmenot olisi voinut aiheuttaa??

Viena: Meillä ei ole asiaa vielä sen kummemmin tutkittu.. tai siis nyt multa otettu erinäisiä verikokeita; progesteroni, kilpirauhas arvot, verensokeri.. missään ei mitään tähän asti.. tuon progesteroni tuloksen saan maanantaina.
Diagnoosiakaan ei keskenmenoille ole muuta kuin mitä lääkäri sanoi; "huonoa tuuria" ja "luonto korjaa vialliset pois".. "näitä sattuu melkein jokaiselle".. :headwall:
Enkä jotenkin itse koe asiaa siten että on toistuvia keskenmenoja, koska molmepien välissä onnistunutkin raskaus ( ei tosin poista tuskaa, mutta jospa pointin ymmärrät ;) ) Itsestä tuntuu että raskaaksi tuleminen on hankalampaa.

neljäskö:
mellelläni meidän perheeseen toisen tonttusen ottaisin.. jotenkin vaan n jo lannistunut olo kaikin puolin valmiiksi.

Tipetsu:
tiedän tuon tunteen liiankin hyvin, mutta ymmärrän kyllä miestäsikin. Eihän se kivaa ole jos pakkopullalle alkaa tuntua. :hug:
 

Yhteistyössä