Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Kiitos neljäskö sulle kannustavista sanoista. :hug: Oikeessahan sä olet, että tää on ihan hullun hommaa näin aikasin testata. Se edelliskerta vaan kummittelee mielessä kun tuli plussa jo hirmu aikasin. Mutta nyt otan järjen käteen ja teen seuraavan testin vasta joskus loppuviikosta.

Itekin oon huomannu, että joillain ihmisillä ei oo kyllä tilannetajua ollenkaan. Km:n jälkeen satutti tosi paljon ne " eikun sitten vaan uutta yrittämään"-puheet. Sillon en voinu edes ajatella uutta vauvaa vaan olisin halunnu masuun takasin sen pikkusen, joka siä oli. Nyt ku km:stä melki kaks kuukautta jo ni on tilanne jo ihan toinen ja vauvakuume taas kova. Pahin kommentti, minkä sillon km:n jälkeen kuulin oli : " Nii et sää mitään rehkiny ollu tai mitään?" Jotain ton suuntasta se oli...Tosi kivalta tuntu tommonen kysymys...Sama kun olis kysyny että Ootko nyt ihan varma ettet itte aiheuttanu sitä keskenmenoo. :kieh:
 
äidiksi haaveileva ja MamiJ tervetuloa!

MamiJ.. Mä olen samanlainen hätähousu. Mulla on kp 24/28 ja olen jo kolme kertaa testannut. Tuo on mulle sellasta huvia noilla halvoilla testeillä laittaa menemään. Se on niin jännää. Aiemmissa kahdessa keskenmenneessä raskaudessa sain jo 3-4 päivää aiemmin viivan. Tänä aamuna tuli testiajan sisään aivan älyttömän haalea viiva joka näkyi luonnonvalossa paremmin.. Saattoi olla viivanpaikkakin. Mutta mulla on tosi vahvasti raskautunut olo. Tässä oireita:

- Rintojen turvotus, arkuus ja suoranainen viiltely
- Kohdussa nippailee vuoronperään oikealta ja vasemmalta. Tehnyt tätä oviksesta lähtien
- Levottomat unet ja yöllä heräily kääntyilemään ja ihan älyttömän levoton olo!! Ei normaalia ollenkaan. Viime yönä mies jo sanoi että sä olet kyllä raskaana ihan varmasti
- Pahoinvointia joka helpottaa syömällä. Alkoi jo viikko sitten. Nyt ehkä vähän helpottanut.. :/
- PMS puuttuu!! Olen hyvällä tuulella.
- Lisääntynyt vuoto

No, jos tuo muuttuisi plussaksi niin eipä silti ole toivoa juurikaan kun on kaksi km ja ei yhtään lasta.
On vaan niin outoa kun aina tulen heti raskaaksi.. Voisiko taas käydä niin? Ei oikein pääse tekemisen makuunkaan :whistle:

No.. huomenna testaan uudelleen.
 
TIISTAI 15.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Katie85....................KM 11/10.............................KP 9/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 15/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 16/28-29
MamiJ.....................KM 01/11.............................KP 21/29-31
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09..................KP 24/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 29/22-28
viena.......................KM 11/10............................KP 33/29-31
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 2/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 2/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10.........................KP 23/?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 36/33
Yale....................KM............................................KP 38/28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 58/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 30/
Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 56/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 4/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 6/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 16/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, neljäskö, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89



 
MamiJ, pahoittelut keskenmenosta, tervetuloa kuitenkin mukaan! :hug:

).( Toukokuisissa kirjoittelin aikanaan minäkin, jos olisin sen lapsen saanut olisi kohta 1 v synttärit. Aika menee ihan järjettömän nopeasti. :O
 
Heipsutarallaa!!

Ei tätiä (ainakaan vielä). On kyllä outoo. Koskaan ei oo näin pitkälle venyny kierto, kp 30/22-28 jonka vois mulle korjata listalle?. No voihn se olla että kun tästä nousen ja menen veskiin,ne alkaa. Kumminkin,ihan järkky oksu olo,joka menee kuitenkin syömällä ohi onneksi. "Oireet" ei oo muuksi muuttuneet ja lämmötkin vielä 37,2.
Jospa vaikka lauantaina testaan mikäli vielä tarvetta.
On aika jännittävää ja pelottavaakin. Mutta ei silti passaa nostaa toiveita.
 
Moi vaan kaikille ja hyvää keväistä alkanutta viikkoa :)

Paljon tullut taas kirjotusta tänne, lukemassa aina välillä käyny :) Nytkun on tilanne se et odotellaan aikaa sitten tutkimuksiin niin en oo oikeestaa paljon halun ajatella näit vauva asioita, tää kierto tosiaan menny ihan omalla painolla. Nyt vaan tänään tod.näk kierto päivä 24/28 ja eilen alko tää etomisen ja kuvotuksen tunne, mikä sit helpottaa syömällä, masuakin nippailee oudosti?! Tunne on varsin tuttu, samanlaista on ollu silloin ku pillerit oon ekan kerran alottan, ekassa raskaudessa ja noissa kahdessa keskenmenossa....
Hirveesti pelottaa ajatella et olisinkin nyt sit raskaana, yhtään keskenmenoa en enää haluis kokea :( Loppuviikosta sen sitten näkee, jos oliskin jotain muuta :)
Hullua pelätä raskautta kun sitä kuitenkin niin sydämen pohjasta toivois <3

Kovasti plussa onnea kaikille <3
 
Olipas lohdullista tulla lukemaan kuulumisianne :) Heti helpotti taas alakuloinen olo. Siis kiitos teille ja tälle ryhmälle!

Ja tervetuloa kaikille uusille, sydämellisesti. Juuri eilen mietin, että kyllä olisi kovin yksinäinen olo ilman tämän kaltaisia ryhmiä. Pitäisin itseäni mielipuolena ja varmasti ainoana mimminä, jolla on tämänkaltainen elämäntilanne.

Ja jep Imoen ja kultakimpale2, menemme _valitettavasti_ samoissa kp-päivissä, nääs täälläkin KP2 eli kuten arvelin Täti kurvasi perille ja nyt siis joululahjaa toivomaan ja aktiivisesti tonttupajalle väsäämään ;)

Eli ei auta itkut markkinoilla taas uuteen nousuun... R-testeistä taas kohta kohti O-testejä. Huh.

Kevät tulee, siemenet maahan :cool:
 
viena
olet oikeassa, tää porukka täällä on ihan mahtava. ja oikeasti voisi mieli olla paljon kehnompi ellei tänne olisi "eksynyt".
Joten kiitos ihan jokaiselle tässä pinossa :flower:
Munkin piti taustailla mutta en vaan pysty olemaan poissa, olette tärkeitä!!!
 
viena ja neljäskö oon samaa mieltä teidän kanssa. Vaikka oon uus täällä ni silti oon tosi iloinen, että tämmönen ryhmä on olemassa. :) Voi että kun oisin aikasemmin hoksannu tänne tulla. Nyt ymmärrän miks vertaistuesta aina vaahdotaan, että kuinka tärkeetä se on.

Jaksamista kaikille! :hug:
 
Nyt ymmärrän miks vertaistuesta aina vaahdotaan, että kuinka tärkeetä se on..
Osuit naulan kantaan MamiJ - vertaistuki ON todella tärkiää!!:kiss:

..miekin olisin ihan "orpo piru" jos ei näitä ihania pinoja olisi, minne puran sydäntäin:heart:

..Jaahas, pesukone pysähtyi - uutta satsia koneeseen..poikanen alkoi oksentaa illasta ja sitä on kestänyt ja kestänyt..voi äiteen pientä poikasta:heart:
 
Viimeksi muokattu:
viena, neljäskö ja Mamij mä oon kans niin samaa mieltä teidän kans näistä pinoista ja vertaistuesta.
Liityin kesällä eka yhteen kuumeilija porukkaan ja elokuussa siirryin odottajiin, mutta kuten jo olen kirjoittanut joulukuussa pudottiin korkealta ja kovaa. Ja nyt ollaan taas kuumeilijoissa mutta vähän erilaisessa pinossa ku sillo eka kerralla :)
Mulle ainakin on ollut suuri apu tää palstailu toki olen asiasta kaikkien läheisten kans puhunut mutta ei samasta asiasta jaksa varmaan kaikki kuunnella joka päivä :) varsinkin ku eivät itse ole sitä kokeneet.
Täällä voi ihan huoletta jankata samaa asiaa, kiertoja, oviksia ym. ku ollaan kaikki kuiten samoilla lähtöviivoilla ja samat kokemukset kokeneena.

Kyllä on nyt tuntuneet päivät väliin tosi vaikeilta ku aattelee että toukokuussa ois nyytti jo kainalossa vaan ku ei oo :(
Tässä ois vielä mahdollisuus plussata ennen sitä toukokuun la:ta ja toivottavasti se plussa tulee ettei mieli olis kovinkaan maassa.
Oviksen bongailun aloitin eilen, tikkuja riittää tonne maanantaille asti jollon laskureiden mukaan pitis oviksen olla. Tällä kierrolla heilutellaan peittoja silloin ku siltä tuntuu. Tää alku vuoden yritys on ollut jo semmosta pakko pullan omaista vaikka ei mies ole kyllä valitellut siitäkään :) Tuntuu vaan itestä että on liika yrittämistä ja sitten tulee vaan kuiten pettymys ku täti kurvaa paikalle.
No toivotaan että vielä tässä kuussa moni ehtis sen plussan saada.

Nyt aamupalalle ja ompelukoneen ääreen :)

Plussapuhureita:heart:
 
Tädin yllättämille yhteishalaus :hug:

Mää kans etukäteen jo pelkään heinäkuuta. Varsinki jos uutta plussaa ei oo sitä ennen tullu. Meillä laskettu aika ois ollu miehen syntymäpäivä...

Täällä on selvästi ovis ollu. Lämmöt nimittäin on nyt nousseet :) Viime kierrossahan ne ei nousseet juuri ollenkaan, joten ovista ei tainnu ees olla. Johtuneeko niistä kovista kipulääkkeistä vai muuten vaan. Sitähän ei joka kierrossa naisihminen ovuloi.

Ps. Tipetsu, testaa ;)
 
Eilen illalla testasin ja tuli todella haalea haamu. Eli raskaana taidan olla. Tosin tässä tapauksessa mä en ole _raskaana_ ennen kuin se on pysynyt sisällä 7 viikon ultraan ja olen nähnyt elossa olevan sikiön. En todellakaan tällä kertaa kerro kenellekkään! Enkä siirry täältä odottajien puolelle. En todellakaan.

Tavallaan inhottavaa ku se ekan raskauden toiveikkuus ja into puuttuu kun kaksi kertaa kävi huonosti. Se oli niin viatonta raskautumisen onnea ekalla kerralla. Tuntuu että se riistettiin multa ja nyt saan pelätä koko raskauden. Kesti se sitten taas sen 10 viikkoa tai jopa 9 kk...

Huoh..

Tsemppiä muille ja toivotaan että kevät ja aurinko laittaa elimistöön puhtia :flower:

Vertaistuki on kyllä mielettömän tärkeetä.

Odotellaan vielä tuohon kp 28 ja jos sillon vielä on plussa ja menkat ei ala niin voisi merkata plussanneeksi minut.. Nää on hermoja raastavia päiviä.
 
Kiitäjälle suuren suuret onnittelut haamusta :flower:

Mulla on niin kevättä rinnassa ja olen asennoitunut että vasta vuoden päästä aikaisintaan meillä saattaa olla sylissä se neljäs rakas. Mutta mikäs sen mukavempaa, kevät on ihanaa aikaa saada vauva kun ilmat jo parempia ja valoista ;)
Toisaalta mulle ihan sama, saa tulla vaikka keskelle tammikuun lumimyräkkää kunhan tulee joskus :)

Mulla huhtikuun alussa lisää sydäntutkimuksia, sitten päätetään onko sulkuleikkaus edessä. Joten vähän kurjaa kun on kaikki ihan auki.
Uskallanko hakea kesäksi töihin edes minnekään muualle kun en tiedä olenko leikkauspöydällä ja tuskin siitä ihan viikossa työkuntoiseksi tullaan :/
Pitäisi vaan päivä kerrallaan mennä, mutta se on mahdotonta kun ei voi suunnitella oikein mitään kuukautta eteenpäin |O

Ihanat naiset, käyttäkäähän ihanat aurinkoiset päivät ahkerasti hyväksenne :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitäjä;23368682:
Eli raskaana taidan olla. Tosin tässä tapauksessa mä en ole _raskaana_ ennen kuin se on pysynyt sisällä 7 viikon ultraan ja olen nähnyt elossa olevan sikiön. En todellakaan tällä kertaa kerro kenellekkään! Enkä siirry täältä odottajien puolelle. En todellakaan.

Tavallaan inhottavaa ku se ekan raskauden toiveikkuus ja into puuttuu kun kaksi kertaa kävi huonosti. Se oli niin viatonta raskautumisen onnea ekalla kerralla.
Kiitäjä onnittelut haamusta :heart: Kirjottelit kyllä ihan suoraan kuin mun ajatuksia! Niin samanlaisia fiiliksiä ja tuneita tääläkin. Sillä erotuksella, että mulla ei tällä hetkellä ole sitä plussaa edes testissä...Mutta toi ekan raskauden toiveikkuus ja into oli tosiaan jotain sellaista, jota haluaisi vielä kokea, mutta ei vaan ole enää koskaan mahdollista olla samanlailla onnellinen ja innoissaan.

Mutta sulle toivon ihan hiiiirmusti plussan vahvistumista :whistle:

neljäskö no onpa sulla tosiaan ollu tilannetajuton työkaveri!! :mad: Luulis, että sen verran osais ajatella, ettei juuri km:n kokeneelle ala ensimmäisenä ultrakuulumisia latelemaan! Ehkä raskaus oli pehmittäny sen aivot, tai jotain...

Yhdyn teidän kaikkien sanoihin, jotka kirjoititte vertaistuesta. Se on kyllä ihan mahdottoman iso voimavara! En tiedä missä pöpilässä sitä itsekin jo olis, jos en ois tätä palstaa löytänyt ;)

Mites anooj jakselee? Entäs Sandemar?

Keväisiä plussatuulia täältäkin teille kaikille :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitäjä Onnittelut haamusta:).

Pari päivää on ollu toosi huonopäivä, kiukuttaa ja ärsyttää kaikki, äske miehe kaveri laitoin suihkuu ku hielt hais ja ei sopinu mun päivän näkemykseen :D.
Kierto on sekasi, ennen km se oli se 30kp. Helmikuun menkat oli tosi runsaat ja pitkät siteitä piti käydä ostamassa lisää, maaliskuun menkat alkokin jo kp26 niukat kesti kaks päivää, päivä tauko ja päivä niuka vuoto puolet siteistäkii jäi kaappii varmuuden vuoks. Nyt sit ootellaa sitä ovista mikä pitäis nyt olla alkamassa mitään vihjettä siitä en kyllä ole huomannut ei lämmön nousuu eikä runsaampaa valkovuotoo.
 
Viimeksi muokattu:
KESKIVIIKKO 16.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



viena.......................KM 11/10.............................KP 3/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 10/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 16/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 17/28-29
MamiJ.....................KM 01/11.............................KP 22/29-31
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09..................KP 25/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 31/22-28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 3/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 3/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10.........................KP 26/?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 37/33
Yale....................KM............................................KP 39/28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 59/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 31/
Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 57/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 5/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 7/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 17/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, neljäskö, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89



 
Imoen
En halua taustailla, ei se sovi mulle kun täällä monta kertaa viikossa kuitenkin käyn :D

Eli neljättä kuumeillaan, keskenmenot 2/2007 ja 1/2011. ja nyt menossa kp 12/30-40. Yleensä kierto ollut 30 mutta ekat kaavinnan jälkeen venyi kp 40. Joten tuolla mennään :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitäjälle puhkun punaviivasen vahvistumista - jaksuja:kiss:
Onnea oikein kovasti:flower:

Kyllähän se noin menisi omallahin kohden jos tärppi kävisi..sitten vasta kun sydänäänet näkisi, uskaltaisi hetken huohahtaa..
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimät kiitokset onnitteluista. Olisi niin ihanaa jos me kaikki tässä pian plussattais ja pääsis juttelemaan raskauden etenemisestä yms. Onneksi tilastot on meidän keskenmenon saaneiden puolella. Eräs lääkäri sanoikin että naiset jotka saavat keskenmenoja ovat naisia joilla on myös lapsia. Aina voisi olla niin ettei tulisi ollenkaan raskaaksi.. ikinä..:(

Aloin epäillä omia silmiäni tuon testin kanssa.. on niin olematon "viiva"

Aijaa.com - 16.3.2011 - 7700814.jpg
 

Yhteistyössä