Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Mulla on tänään synttärit ja ikäänkuin synttärilahjaksi sain tälle aamua ovisplussan. ;) Voileipäkakkua nassuun ja päivän askareille- illalla sitten pitäs tuo ukko raiskata... :p
Kattelin tuossa uteliaisuuttani, et jos nyt tärppäis niin mikä olisis laskettuaika. No sehän sattus itsenäisyyspäivälle- olispa aika siistiä.
 
täti taitaa tulla tännekkin.. :( ruskeaa vuoto tulee pyyhkiessä jo.. ei tullut meille marrasvauvaa:(
MÄ en jaksa kohta enään kun koskaan ei onnistu... :(:(:( sit yks tuttu on raskaana joka vain valittaa joka asiasta jopa mahan kasvusta.. Mun vaa tekis mieli sanoo että olisit onnellinen että saat masua kasvattaa ja että kaikki on hyvin.. surkea.. meidän pikkuneiti tulee 1v kohta.. saa nähä tuleeko 2v ikäerioa.. vai yli.. toive oli että olis tullut alle 2v.
 
Tää ois taas "päk in pisnes" :wave:

Loma ohi ja kiva loma olikin :) Oviskin sattui yllättämään ihan puuntakaa eilen. Testasin ekaa kertaa tässä kierrossa, kun reissuun en ottanut tikkuja mukaan ja vastoin kaikkia oloja digiin pärähti heti hymynaama! Ovislimatkin tuli vasta tänään, mutta digi näytti aamulla jo negaa. Ainakin talletteluja on tehty, joten ei pitäisi ainakaan yrityksen puutteesta olla plussa kiinni ;)

Mennään Tillu näköjään taas samanlailla kuin viime kierrossakin, että meiän dpo:t eroaa vaan päivällä! Toivottavasti saatais molemmat ne kivat itsenäisyyspäivän lahjat :whistle:

Tätipahoittelut kaikille tädin runtelemille :hug:

Kitikat onnea ihanista ultrakuulumisista :heart:

tömpsis kiva, että ootte saanu uuden pinon pystyyn sinne odotuspuolelle :) Oon aina välillä käyny lueskelemassa teiän kuulumisia. Toivottavasti päästäis kaikki täältä sinne puolelle jutskailemaan mah. pian!
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille:flower:

Täällä täti on pikku hiljaa pakkailemassa kamansa ja siirtyy taka vasemmalle=)
Sitten alotellaan taas uus yritys :) Tikuttelun ajattelin alottaa loppuviikosta ja talletuksia tehdään aina ku sille päälle satutaan:LOL:
Jotenkin on nyt niin positiivinen mieli taas ku kierto alkaa menemään paremmalle puolelle, jospa se nyt tärppi kävis, ainaki toivotaan niin :)
Plussatuulia kaikille :heart:
 
äidiksi haaveileva, pahoittelut km:sta :hug: ja tervetuloa tänne :wave:

kultakimpale, toivottavasti täti ei kummiskaan tuu.

Mää onnistuin rikkomaan kuumemittarin, joten en nyt voi lämpöjä mittailla. Oireiden perusteella veikkaisin oviksen olleen eilen. Nyt vissiin sitte alko se loppukierron piinailu...
 
Äidiksi haaveileva Pahoittelut km:stä :hug: Mutta tervetuloa joukkoon kuitenkin! :)

kultakimpale Jospa se täti ei tuliskaan!!! b :) d


Huuuuh!!!! Ei näy tätiä.. Ei ees tuhruja. IIIKKK!!!! Kp 29/22-28,mutta EN TESTAA ENNNEN PERJANTAITA! :)

Oireet samoja kun tähän asti:
-väsyttää
-janottaa niin että kieli tarttuu kitalakeen
-valkovuotoo
-hiki tulee pienestäkin tekemisestä
-veskissä tulee juostua
-lämmöt nyt just 37,2
-tissit aristaa
-aivastelua muttei flunssa

Pakko sanoo että saman tyyppisiä oireita kyllä on kuin keskenmenneissä raskauksissa,mutta jotenkin kun peruspessimistinen on,niin ei jaksa uskoa luomuplussaan..
Ne edelliset menkat oli kyllä ihan kummat. Se saman kierron alussa tehty hysteroskopia vaikutti niihin kyllä kuulemma. Ne siis alko ihan puskista kp 22/25-28,joilloin lyheni kierto. Ne sitten kesti 10pv kokonaisuudessaan niin,että tuo kp 10 oli enää pientä tiputtelua.
Jotenkin nyt vaan tuntuu että nyt kierto sit hakee uusia uomia ja täti tupsahtaa kyllä vielä tällä viikolla visiitille. Ei pitäs nyt kirjottaa asioista niiden oikeilla nimillä,ettei täti kuule,mutta jos meinaa tulla,niin tulis jo. En mä halua kierron pitenevän enää yhtään. Pääsis sit uuteen kiertoo ja clomit alottaan taas.
Kaikista ihaninta olisi tietysti se plussa,mutta pessimisti ei pety!! ;)


Plussatuulia kaikille piinailijoille!!
 
Sanmar: Teretulemast takasi-oottelinki jo sua lomilta.. Me lähdetään ukon kans kuun lopussa Saariselälle viikokosi- ikään kuin häämatkalle (mentiin kyllä jo kesällä naimisiin) Jospa siellä vähän löytys yhteistä rentoutumisaikaa. :) Kyllä nyt tässä kierrossa pitää tehä semmoiset TEMPUT-että itsenäisyyspäivänä pamahtaa kummallekkin nyytit kainaloon.. :LOL:
 
Heippa kaikille.
Pakko oli tulla lukemaan teidän juttuja, enhän mä paria kuukautta voi olla ilman teitä ;)
Eilen perheen tallinnan matkalta kotiuduttiin 1000e rikkaampana, mies voitti pubikisassa tuon summan. Eli varsin halpa matka oli kun plussalle reilusti jäätiin :D
Sillä aikaa kodin lattiat sai uuden ilmeen yläkerrassa ja nyt pitäisi saada alhaalta tavarat takaisin ylös- hitto mikä puuha :kieh:
Olo kuin muuton jäljiltä, jalat huutaa armoa ja kädet kanssa kun yritettiin mahdollisimman kasassa saada sängyt yms alakertaan.
No, ainakin saa muuta mietittävää hetkeksi. Tai niinhän sitä luulisi, munan perässä tässä juostaan päivästä toiseen :LOL: ja haaveillaan samalla :xmas:

Kaikille munarikasta maaliskuuta, paljon plussia tästä kuusta mukaan :heart:
 
MAANANTAI 14.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Katie85....................KM 11/10.............................KP 8/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 14/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 15/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09..................KP 23/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 28/22-28
viena.......................KM 11/10............................KP 32/29-31
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 1/26-32
Mariel85..............KM 12/09, 08/10.........................KP 22/?
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 33/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 35/33
Yale....................KM............................................KP 37/28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 57/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 29/
Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 55/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 3/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 5/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 15/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, neljäskö, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89



 
äidiksi haaveileva, pahoittelut keskenmenosta. :hug: Tervetuloa kuitenkin tänne! Esikoistako haaveilet? En laittanut vielä listoille kun en ollut varma mihin kohtaan laitetaan.

).( KP 1 täällä tänään kuten negatestin perusteella oli oletettavissakin. Silti vähän v_taa.
 
äidiksi haaveileva minä olen myös pahoillani että jouduit kokemaan niin raskaan asian kun keskenmenon.. toivottavasti meistä saman kokeneista voi olla sinulle tukea ja että saisitte uuden ihanan uutisen kohta tietää:)

Oma napa.. Oksettaa.. mies kylläkin on oksennustaudissa mutta enpä tiiä onko siitä.. menkat ei oo ainakaa alkanut kunnolla.. vähän vaaleaa /ruskeaa vuoto tulee pyyhkiessä.. nivusiin jomottaa ajoittain ja menkkajomotusta välillä.. en oikeen tiiä odottaisko muutaman päivän että alkaako menkat vai käynkö ostaa testin.. hmm..

Imoen
mä niin ymmärrän että harmittaa.. jospa tämän kierron lopussa ei tulis pettymystä vaan iiiihana uutinen <3


Sanmar
pidän peukkuja että parin viikonpäästä ei alkaiskaan menkat. :)

Tipetsu Voiii miten jännäää.. meinaatko oikeesti jaksaa odottaa perjantaihin testaamista.. ? :)
 
Heippa kaikille! :wave:

Ajattelin rekisteröityä tänne kun uskoisin, että täältä löytyy juttukavereita, jotka on samassa elämäntilanteessa.
Elikkä esikoisesta haaveillaan ja vauvakuume on kova. Viime marraskuussa tulin raskaaksi. Oltiin miehen kanssa onnemme kukkuloilla. Tuota onnea vaan ei sitten kauaa kestänyt. Tammikuussa sain keskenmenon :'( 11. Raskausviikolla selvisi, että pikkukaveri oli kuollut kohtuun jo n. viikkoa aiemmin. Olin sairaalassa pari päivää. Ensin kohtua yritettiin tyhjentää lääkkeillä mutta se ei täysin onnistunut ja jouduin sitten vielä kaavintaan.

Kaavinnasta toivuin ihan hyvin ja jälkitarkastuksessa oli kaikki ok. Pian jälkitarkastuksen jälkeen alkoikin sitten ekat menkat kaavinnan jälkeen ja sitten saatiin taas ihan luvan kanssa ruveta yrittämään. Nyt on kp20 kierto mulla yleensä 29-31 elikkä rupee jo kovasti jänskättään tulisko plussa testiin. Viime kerralla tärppäs ekasta kierrosta toivottavasti niin kävis nytkin. Pettymys on varmasti hirmuinen jos alkaakin menkat...:| Mutta toivotaan parasta!

Niin ja ikää mulla on siis 26v.
 
Tämä parkuu täällä nyt. Käväisin odottajien puolella ja surullista luettavaa löysin :'(

MamiJ:lle olen pahoillani keskenmenostanne. Tämä on hyvä ketju purkaa tuntemuksiaan kun jokainen meistä on kokenut menetyksen tai useamman.
 
Kultakimpale Pakko malttaa mielensä. Silloin ois rv 4+5 ja just noilla viikoilla ne kaksi kemiallista alkaneet vuotamaan,että pelkästään jo senkin vuoksi.
Toisaalta taas,tupakoin ja olisi hyvä kyllä tietää onko tuolla joku vai ei..

Tervetuloa sinullekin MamiJ ja pahoittelut km:sta :hug:
 
MamiJ:lle ensiksi pahoittelut keskenmenosta ja sitten tervetuloa meitin joukkoon iloiseen. Todellakin täällä ihmiset tietää miltä se menetys tuntuu, joten vertaistukea on tarjolla.
Minä olen 32v ja esikoista yritetään (minulle eka- miehelle 5.) 3km on takana ja viimeisimmästä km aikaa yli vuosi ja plussaa ei ole kuulunut. Nyt hormonihoidot päällä ja kovat odotukset. Tänään ovis bongattu, joten tästä ne piinailut taas alkaa.
 
Sinderella minä myös lueskelen väliin tuolta odotuspuolelta juttuja ja aika paljon on tullu törmättyä kohtalontovereihin :'( Aika ikävää että noinkin yleisiä nämä keskeytyneet ja keskenmenot.

Muutaman kerran olen tuolla entisessä omassa pinossa toukokuisissa käynyt lukemassa, mutta nyt olen jättänyt vähemmälle ku tuntuu olevan taas itku niin herkässä mitä lähemmäs toukokuun laskettua aikaa tullaan.
Nyt on kyllä mietteet olleet paljon keskeytyneessä raskaudessa ja menetyksestä, varsinkin ku on lähipiirissä syntynyt vauvoja.
Paras lääke tosiaan olis uusi raskaus mutta kovasti se nyt teettää työtä, ku yleensä olen raskautunut melkein jo sormen napsautuksesta :)
Jospa tämä kierto olisi se kierto. Huomenna aattelin ovistikut ottaa käyttöön. Laskureiden mukaan ovis ois maanantaina, mutta tiiä sitten. Eipä ole yrityksen puutetta ollut aikasemminkaan mutta ei vaan oon tärppiä tullut.
Jospa painon pudotus auttais asiaan :) Kaikkea sitä yrittää että raskautuis mahdollisimman pian =)
No eiköhän sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa tärppää, toivottavasti.
Edellinenki raskaus alkoi kolmansien menkkojen jälkeen, jospa nyt ois sama juttu.
Nyt ois kahden normi menkat olleet ni ois hyvät saumat uudelle alulle :)

Siinäpä sepustusta tälle aamulle.

Plussatuulia täältä lapin lumoista :)
 
Tervetuloa mukaan loistavaan porukkaan äidiksi haaveileva ja MamiJ :wave: Pahoittelut molemmille kokemuksistanne :hug:

Tillu unohdin eilen onnitella, kun sulla näytti olevan eilen synttärit, joten onnitellaan nyt hiukan myöhässä: PALJON ONNEA :flower: Oon kade teiän Saariselän reissusta, mäkin haluan uudestaan reissuun!

Tipetsu mulla on täälä peukut ja varpaatkin pystyssä sun plussauksen puolesta!! Kuulostaa erittäin lupaavalta sun oireet ja sekin, että tätiä ei näy. Ihailtavaa itsehillintää, jos pystyt olemaan testaamatta perjantaihin asti! Itseni tuntien en pystyisi samaan :D

neljäskö teillä on tosiaan ollu tuottoisa Tallinnan reissu! harvoin sitä reissaamalla rikastuu :D

kultakimpale :hug: Zemppiä uuteen kiertoon!! Toivotaan, että se tuo sen pysyvän plussan!

äitix4 sulla varmasti vaikuttanu siihen ettei uutta plussaa oo vielä tullu se, että edellinen raskaus oli jo ehtinyt niin pitkälle. Mutta nyt kun sun kierrotkin on ilmeisesti tasottumaan päin, niin mä ainakin uskon, että sieltä plussa pätkähtää hyvinkin pian :whistle: Ihanan positiivisella asenteella oot jaksanu olla, vaikka sulla takana rankka kokemus :hug: Varmasti lähestyvä la kaihertaa mielessä. Itsekin toukokuisissa kerkesin alussa kirjoitella ja vaikka itsellä meni niin aikaisessa vaiheessa kesken, niin silti lähestyvä toukokuu saa miettimään, että ihan kohta olis jo vauva sylissä ja ihana kesä edessä pienen nyytin kanssa :|

Lähipiirissä tipahtelee koko ajan vauvauutisia. Inhottaa olla niin katkera, mutta väkisinkin miettii, että miksi kaikki noi tutut saa olla raskaana ja meiltä on viety toistuvasti nyytti pois... Jotain karman lakia on siinäkin, että yhdellä tutulla la elokuussa, jolloin ois ollu meiän kolmannen raskauden la. Ja kahella tutulla la toukokuussa, jollon ois ollu meiän toisen raskauden la. Vähän niinkuin joku ylempi taho haluaisi kääntää vielä vähän lisää veistä haavassa. Pistää muutenkin vihaksi, kun yksi työkaveri, joka on raskaana, polttaa ihan tyynesti joka päivä (on jo aika pitkällä raskaudessa) ja itse yrittää elää mah. terveellisesti ja silti menee kaikki kesken. Vihaan tätä omaa katkeruutta :ashamed:

*muoks* meinasin taas unohtaa: Neiti-81 aivan mahtavan ihanaa, että sielä kaikki mennyt hyvin ja toivottavasti jatkossakin menee yhtä hienosti :heart: Sinä jos kuka olisit todellakin kaikkien koettelemusten jälkeen ansainnut pienen nyytin syliin asti :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan kaikille! |O

Mun täytyy heti ekaks myöntää, että tein jo aamulla hätähousuna testin, vaikka menkkojen alkuun on vielä reilu viikko.:ashamed: Negahan se yllättäen oli. Jotenki vaan ajattelin, että vois jo plussa näkyä ku siinä raskaudessa, joka alkuvuodesta meni kesken ni tosi haalea plussa näky jo vaikka menkkojen oletettuun alkamispäivään oli vähän yli viikko.

Nyt tuntuu sit siltä että en oo raskaana..Vaikka tiedän, että on ihan tyhmää testata näin aikasin ja se plussa voi sieltä viä tulla..Mut jotenkin vaan tuntuu, että kyllä se näkyis ny jo ku viimekski rupes näkyyn näillä main...:( Tosin en näistä jutuista pahemmin tiedä ku ekaa kertaa raskaana olin ku keskenmeno tuli... Argh, haluisin unohtaa hetkeks kokonaan nää vauvajutut mut helpommin sanottu ku tehty. Eilen miehen kans suunniteltiin, että jos ei nyt tärppää ni ens kierrossa ei sit muuta tehdäkään ku pupuillaan :D

Ei kai täs auta muu kuin koittaa keskittyä noihin opiskelujuttuihin. Opiskelen lähihoitajaks ja valmistun toukokuussa. Vielä on kyllä paljon tehtävää. Taidankin ruveta tekeen koulutöitä.

Aurinkoista tiistaita kaikille!:wave:
 
sanmar82 Täällä kanssa monesti samanlaisia ajatuksia kuin sinulla.
Eihän se multa ole pois jos joku raskaana mutta se koskee tosi paljon.
Itselläni tilanne että 2 hyvin läheistä ystävää odottaa elokuulle vauvaa niin kuin meidänkin piti saada. Ahdistaa se että näen heidän mahan kasvavan ja sen ilon elokuussa syntyvästä vauvasta. Siihen päälle työkaveri odottaa jolla laskettu syyskuussa.
Mun sairasloman jälkeen (infarktin ja km jälkeen) ihan pokkana ensitöikseen rupesi kertomaan ultrakuulumisiaan :confused: ja kuinka pitkä sikiö on jne. Ajattelin että purskahdan ihan just itkuun, siis käsittämätöntä että ihmisillä ei ole tilannetajua ollenkaan |O
Mietin kanssa että nko huonoa tuuria vai jokin kamala yhteensattuma että molempien keskenmeno vauvojen laskettu olisi ollut elokuussa!! Eli tähän perheeseen ei tule yrittää edes elokuussa syntyvää vauvaa :( Se kk missataan tyylikkäästi läpi tuplaehkäisyllä tai selibaatilla!

No, tiedän että nää tunteet on johonkin asti ihan normaaleja. Eipä se suru koskaan lopullisesti häviä, kulkee mukana joka paikkaan. Paras lääke tähän vaan olisi uusi plussa :heart:

Joten tsemppiä meille kaikille, keväästä ilo irti ja plussia tuhatpäin!!!!

vielä MamiJ ei tuossa vaiheessa saa kirvestä kaivoon heittää, monta päivää vielä aikaa plussata! Itse en ainakaan viikkoa aikaisemmin ole koskaan uskaltanut edes testata koska todennäköisyys saada viiva on olematon.. Joten jäitä hattuun ja vaikka 4 päivän päästä uutta testiä kehiin niin eiköhän jotain jo voin näkyä :whistle:
 

Yhteistyössä