Tervetuloa mukaan loistavaan porukkaan
äidiksi haaveileva ja
MamiJ :wave: Pahoittelut molemmille kokemuksistanne :hug:
Tillu unohdin eilen onnitella, kun sulla näytti olevan eilen synttärit, joten onnitellaan nyt hiukan myöhässä: PALJON ONNEA :flower: Oon kade teiän Saariselän reissusta, mäkin haluan uudestaan reissuun!
Tipetsu mulla on täälä peukut ja varpaatkin pystyssä sun plussauksen puolesta!! Kuulostaa erittäin lupaavalta sun oireet ja sekin, että tätiä ei näy. Ihailtavaa itsehillintää, jos pystyt olemaan testaamatta perjantaihin asti! Itseni tuntien en pystyisi samaan
neljäskö teillä on tosiaan ollu tuottoisa Tallinnan reissu! harvoin sitä reissaamalla rikastuu
kultakimpale :hug: Zemppiä uuteen kiertoon!! Toivotaan, että se tuo sen pysyvän plussan!
äitix4 sulla varmasti vaikuttanu siihen ettei uutta plussaa oo vielä tullu se, että edellinen raskaus oli jo ehtinyt niin pitkälle. Mutta nyt kun sun kierrotkin on ilmeisesti tasottumaan päin, niin mä ainakin uskon, että sieltä plussa pätkähtää hyvinkin pian
Ihanan positiivisella asenteella oot jaksanu olla, vaikka sulla takana rankka kokemus :hug: Varmasti lähestyvä la kaihertaa mielessä. Itsekin toukokuisissa kerkesin alussa kirjoitella ja vaikka itsellä meni niin aikaisessa vaiheessa kesken, niin silti lähestyvä toukokuu saa miettimään, että ihan kohta olis jo vauva sylissä ja ihana kesä edessä pienen nyytin kanssa :|
Lähipiirissä tipahtelee koko ajan vauvauutisia. Inhottaa olla niin katkera, mutta väkisinkin miettii, että miksi kaikki noi tutut saa olla raskaana ja meiltä on viety toistuvasti nyytti pois... Jotain karman lakia on siinäkin, että yhdellä tutulla la elokuussa, jolloin ois ollu meiän kolmannen raskauden la. Ja kahella tutulla la toukokuussa, jollon ois ollu meiän toisen raskauden la. Vähän niinkuin joku ylempi taho haluaisi kääntää vielä vähän lisää veistä haavassa. Pistää muutenkin vihaksi, kun yksi työkaveri, joka on raskaana, polttaa ihan tyynesti joka päivä (on jo aika pitkällä raskaudessa) ja itse yrittää elää mah. terveellisesti ja silti menee kaikki kesken. Vihaan tätä omaa katkeruutta :ashamed:
*muoks* meinasin taas unohtaa:
Neiti-81 aivan mahtavan ihanaa, että sielä kaikki mennyt hyvin ja toivottavasti jatkossakin menee yhtä hienosti :heart: Sinä jos kuka olisit todellakin kaikkien koettelemusten jälkeen ansainnut pienen nyytin syliin asti :heart: