K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Tuli mieleen, että ainakin mun mielestä EW oli täydellinen albumin lopetukseen. Jotenkin sopi siihen tosi hyvin!
Samaa mieltä. Lisäksi mä vähän yllätyin siitä, että se toimikin paremmin tässä kokonaisuudessa kuin yksin! Ihan siis siksi jo yllätti, kun tätä levyä on kuitenkin mainostettu aina sanomalla että on kokoelma matkamuistoja eikä samaan tapaan yksittäinen kokonaisuus kuin aiemmat. Mun mielestä erityisesti Mesto duhov ja Everybody's waiting muodostaa hyvän parin, ja vaikka EW olikin tehty jo ennen Lontooseen muuttoa, se jotenkin tässä levyn päätösbiisinä on silti mun mielestä jotenkin hyvin "lontoolainen". Ei siis englantilainen sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan joksujen lontoo-ajan kuva. Toki se julkaistiin kun ne olivat siellä, mutta tarkoitan ehkä enemmän niitä beatles-vaikutteita. Olen kuulevinani Mesto duhovissa jotain samoja aineksia. Stephanie on jollain tavalla näitten kanssa samassa linjassa, vaikka en osaa ihan määritellä miten. Se on selvästi pirteä ja sitä dance-osastoa (eikä itkua, kuten Jan taisi nää jaotella), ja nää kaksi muuta ei ole, mutta silti ne kolme on mun mielestä ikään kuin saman polun varrelta poimittuja.

vierailija
Näköjään slovenialaiset kommentoijat eivät tykkää serbiankieleen laajentumisesta. Nykyinen tyyli heidän mielestään jugo-rockia, jota eivät halua.
Se tuntuu olevan, että mitä ikinä tekevätkin, niin aina on joku porukka, jonka mielestä se on väärin. Ja nää voi helposti olla vielä ristiriidassa keskenään. 😅 Hyvä että tekevät oman mielensä mukaan.

vierailija
Jännä, että discordissa taas heti ei muka kuulosta joksuilta, kun Lips on enkkubiisi ja yksi jättää sitten levyltä pari biisi kuuntelematta kokonaan, kun on muka huonosti tuotettu. Mutta kuitenkin kirjoittaa, että joskus biisit aukeaa useammalla kuuntelulla eli missä logiikka?

vierailija
Jännä, että discordissa taas heti ei muka kuulosta joksuilta, kun Lips on enkkubiisi ja yksi jättää sitten levyltä pari biisi kuuntelematta kokonaan, kun on muka huonosti tuotettu. Mutta kuitenkin kirjoittaa, että joskus biisit aukeaa useammalla kuuntelulla eli missä logiikka?
Anna olla jo. Eikö sulla ole muuta elämää kuin jonkun nimimerkillisen jahtaaminen. Taisit tehdä sitä aiemmin näillä palstoilla ja nyt kun et uskalla Discoridssa sanoa mitään, tuut tänne haukkumaan.
En ole aina samaa mieltä hänen kanssaan asioista ja jos on tarpeeksi kiinnostava asia kommentoin, muutoin skippaan, koska mitä väliä. Sitä paitsi ihan samaa siellä sanoo moni muukin, että täytyy kuunnella uudestaan, kun kaikki biisit ei heti aukea. Ihan normaalia settiä.

vierailija
Mitä outoa tuossa on, eikös ihmiset tänään laita mietteitään ensikuuntelulta ja myöhemmin biisit voi aueta eri tavalla.

vierailija
Anna olla jo. Eikö sulla ole muuta elämää kuin jonkun nimimerkillisen jahtaaminen. Taisit tehdä sitä aiemmin näillä palstoilla ja nyt kun et uskalla Discoridssa sanoa mitään, tuut tänne haukkumaan.
En ole aina samaa mieltä hänen kanssaan asioista ja jos on tarpeeksi kiinnostava asia kommentoin, muutoin skippaan, koska mitä väliä. Sitä paitsi ihan samaa siellä sanoo moni muukin, että täytyy kuunnella uudestaan, kun kaikki biisit ei heti aukea. Ihan normaalia settiä.
Eihän tässä mainita ketään nimimerkkiä nimellä ja puhun muistakin kuin yhdestä kirjoittajasta? Ja en ole ikinä jahdannut mitään nimimerkkejä, saa tänne kirjoittaa, jos ihmetyttää.

vierailija
Varmaan sama logiikka kuin kysyä tätä asiaa täällä, kun voisi kysyä suoraan Discordissa asianomaiselta. Taustalla on sama ilmiö, että tarvitaan monta toistoa, että ymmärretään, että '"toisen keskustelupalstan asioita ei tuoda toiselle palstalle" -asia menisi ymmärrykseen. Mitä luulet, auttaisiko englannin kielellä sama asian lukeminen? 🤔

vierailija
Mieti sitä, ei siellä mitään voi kritisoida. Heti varmasti hyökättäisiin kimppuun.
Sua selkeesti vaivaa, kun joillekin ei iske Joksujen musiikki heti ekalla kuuntelukerralla tai ollenkaan? Mitä väliä sillä on? Oon Joksufani ja kyllä mä ainakin ymmärrän, jos Joksujen musiikki ei ole jonkun makuun tai jos esim Lips on liian erilainen. Ei kaikkien tarvitse pitää kaikista

Yhteistyössä