Moikat!
Toivottavasti kaikilla oli oikein munarikas pääsiäinen
Oltiin pe-su mökillä ja eilen oli muuta hommaa niin en oo joutanu kirjotteleen. Tosin eipähän tässä ole sen kummemmin ollu aihettakaan kirjotella kun eipä tuossa menkka-ovis välillä paljon tapahdu... : /
Mutta onpa ihana lukea noin ihania ultra-kuulumisia
Neljäskö Oikeen ihanaa odotuksen jatkoa!
Sandemar Oletko siis jo testannu? Sorry,jos olet enkä ole osannu lukea sun viestiä oikein...:ashamed:
Täällä nyt sitten kp 11/27 ja vahva viiva ovis-testissä. En tiedä onko se yhtävahva kuin kontrolliviiva,mutta joka tapauksessa ovis on jo lähellä. Olikin munarikas pääsiäinen..
joten simppoja lienee riittävästi kylvetty..Pitänee yrittää miestä vielä illalla houkutella varmisteluun.
Hitsit kun mulla on to eli kp 13/27 clomien takia kontrolliultra ja silloin oisin kai pregnylin saanu..Tosin eipä kai siitä apua niin kamalasti mulle taida ollakaan kun viime kierrossakin olin ovuloinu lukemilla 90,8..tosin sitä edeletävässä clomitomassa kierrossa en..
No saanpahan ainakin reseptit clomeihin ja toivottavasti lugeihin,koska JOS tässä tärppi kävis,saisin nuo luget tukemaan keltarauhasta,joka siis ilmeisesti romahtaa nopeasti korkeasta oviksen jälkeisestä lukemasta huolimatta.. Näin olen ite tän asian ajatellu,kun kerran progesteroni-arvo oli 90,8,niin 5pv myöhemmin alkoi tuhrutella ja tuhruhan johtuu yleensä keltarauhasen häiriöstä. Mulla se hysteroskopia poissulki polyypin mahdollisuuden jne.
Tässäpä sitä sitten taas ollaan ja jännäillään risat 2 vkoa
Plussatulia kaikille!! Halit niille,joiden luo täti kurvasi ja ihanaa odotusta plussanneille!!