Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Tillu, joko oot tehny uuden testin. Tuu nyt äkkii kertoo mitä se näyttää!! :)


Hö. Taitaapi meikäläisen kroppa olla sekasi ku seinäkello. Nyt näyttäs siltä et täti ois kurvaamassa kylään. Toisaalta ois ihan mahti ni sais kunnolla kiinni et missä kiertopäivissä mennään. Ei vielä vuoda housuun, mut mä joskus aina tops tikulla katon emättimen tilanteen (anteeks tarkka selostus) niin aikalailla vois epäillä tätitä. Katellaan nyt sit muutama päivä et aukeeko hanat vai mikä tää juttu taas nyt sit on...

-Memelisa-
 
Täällä yksi ilmoittautuisi mukaan! Keskenmeno takana loppuvuonna viikolla 7 tero + clomi kierrosta! Menkkoja ei kuulunut e-pilleireiden lopettamisen jälkeen ja sitte tällä yhdistelmällä tärppäs heti! Nyt km jälkeen tuli yhet luomumenkat eikä sen jälkeen mitään. Gyne käski ottaa tero kuurin ja sitte clomit kp 3-7 käyttöön. Jännittää vaan tosissaan että voiko clomeilla saada uutta keskenmenoa et kuinka suuri km riski clomeilla alkaneessa raskauksissa on?!
 
Heippa kaikille! Taas täällä pienen tauon jälkeen...tämä pääsiäisen aika on aikas kiirusta, kun satun työskentelemään kaupan alalla ja parin päivän kaupan kiinniolo saa ihmiset hamstraamaan ruokaa kuin ennen maailmanloppua... Tämän päivän jälkeen onneksi koittaa pieni pääsiäisloman poikanen ja 4 päivää vapaata, jee:)

Tervetuloa maikkuliini ! Vaikka ei kai tähän ryhmään kovin osanottajia toivoisi, mutta mukavaa silti että tulet seuraamme:flower:

Tillu meillä on melkein samat kiertopäivät, itse en vielä ole uskaltanut testailla, mutta aikaistahan vielä onkin. Joten älä heitä pyyhettä kehään, vielä voi viivat plussiksi muuttua :heart:

).( Tänään siis kp 25 ja dpo 9. Oireina on pahoinvointia, lähinnä siis semmoista kuvotusta etenkin iltaisin ja välillä aamupäivisin. Lisäki ainakin neljänä aamuna on ollut migreenin kaltaista päänsärkyä, jollaista en ole kokenut sen jälkeen, kun pillerit 1,5 vuotta sitten lopetin. Alamahassa on outoja tuntemuksia (täyden tuntuinen)...ei toiveet on korkealla! Sitten tipun siis kovaa alas jos täti yllättääkin... Rinnoissa ei kuitenkaan ole mitään tuntemuksia, paitsi joskus välillä vähän vihloo nännien "takaa". Edellisessä kesken menneessä raskaudessa ensimmäinen oire oli kuitenkin rintojen kipeytyminen ja pingottuneisuus...hmm... Ainiin, olen myös ollut aika känkkäränkkä, joka taas puhuisi PMS-oireiden suuntaan. Huoh, ota tästä nyt selvää... En aio testata ennen kuin maanantaina, jolloin siis dpo 13. Pitää siis pääsiäisenä keksiä jotain muuta ajateltavaa...

Ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille:heart:

KatieSadie
Kauheesti mulla muuten kirjoitusvirheitä...niitä korjailin :)
 
Viimeksi muokattu:
hei
Ajattelin jospa sitä tulis takas kuumeilee:attn:
eli esikoisesta haaveilen km 3/10- 10/10(kemiallinen) -3/11
ikää on 34 kp 3/23-29

tänään kävin verikokeessa jossa katsotaan S-FSH oli koholla aikaisemmin otetussa testissä,kesäkuussa lekuri sit soittaa tuloksest ja jos siihen mennässä ei ole kuulunut 4 raskautta tarkistetaan hyytymis tekijät verestä..
sain vaki duunin mitään ei tosin ole vielä allekirjoittettu mutta suullisesti ollaan sovittu, ens vkol.työhötulo tarkistus ja huumausaine testi..sen jälkee allekirjoitan sopimuksen 2.5 pitäis aloittaa:)
onks kellään kokemusta koeaikana raskaaks tulosta? pitääkö siitä heti kertoa??koe aika päättyy 4 kk päästä..
 
Viimeksi muokattu:
durasel mä olin esikoisen aikaan koe ajalla... kerroin tosi aikasin
Ihan sillä ettei ne ihmetelly neuvola ja ultra käyntejä yms.. työ suhde vakinaistettiin
Koska laitontahan se sen perusteella olis irtisanoa.. edelleen samassa firmassa kirjoilla vaikka
Hoitovapaallekkin jäin.:D töissä siis n.4kk ja kotona nyt melkein 2.5vuotta.. :D jännä vaan nyt nähdä että jos tämä pieni pysyy kyydissä jouluun niin mitä töissä tykkäävät kun jäänkin
Vielä pariksi vuodeksi kotiin.... :D
 
Mulle voi päivittää tänään kp1/27-28. En oo yllättynyt, en uskonutkaan olevani raskaana. Menkat alkoi päivän odotettua aikaisemmin, mutta päivä sinne tänne ihan sama. Mieluiten otankin tädin kyläilemään mahdollisimman aikaisin, jos ei oo tärpänny. Pari päivää muutenkin jo ennakoi tuloaan tuhruilulla. Nyt vaan innolla uuteen kiertoon.
Toisessa ketjussa jo kirjoittelinkin siitä, kun mulla on tosi vahva tunne siitä että tää uusi kierto on "the kierto". Mulla on vahva fiilis siitä että nyt tärppää. Tietty se vaatii sen että saan miehen kaadettua petiin oikealla(kin) hetkellä. Voi mies raukkaa, taas sitä viedään ku pässiä narussa. :D

durasel, eihän sääntöjen mukaan tarvii kertoa raskaudesta työpaikalla vasta kun parisen kuukautta ennen kuin jää äippälomalle. Mä sain neuvola- ja ultra-ajat ihan hyvin sovittua niin, ettei tarvinnut työpaikalla mitään sanoa. Meillä siis töissä kukaan ei tiennyt että olin raskaana, eikä siis keskenmenostakaan tiedä kukaan. Pomolle vaan sanoin saikusta soittaessani, että en halua kertoa syytä. Tiesi kyllä että sairaalalla olin silloin. Saattaa olla että arvaskin, mutta ei ole mitään kysellyt. Mä en ollut koeajalla, mutta olin ollut vasta 1,5 viikkoa töissä silloin kun pieni rakas sai alkunsa.

Me ollaan muutenkin oltu hissukseen tän lapsiasian kanssa. Kukaan kavereista ei tiedä, eikä miehen perheestäkään. Mun puolelta tietää äiti, sisko ja veli + hänen avokkinsa (saavat heinäkuussa esikoisensa). Välillä tuntuu että olis ihana puhua näistä asioista omien kaveriystävien kanssa, mut toisaalta sit tulis ehkä stressi kun kaikki kyselis.

Kertookas naiset mulle ku en tiiä: mihin noita clomeja käytetään? Kovin monella tuntuu olevan kaikenmoisia lääkityksiä, teroja ym.
 
Heips. Täällä tuli kuin tulikin sit täti kylään, oon aika ihmeissäni et mitähän viivoja mä oon alkuviikosta saanu ovistesteihin ja mites mun lämmöt on tuossa vaiheessa heitelly oviksen mukaan??? Noh kuitenkin mulle saapi päivittää tuon kp1/?? ku kerkeepi. Tästä on hyvä lähtee sit tärpittämään ;)

-Memelisa-
 
Täällä km:sta hirveät alaselkäkivut, jotka vahvistui tosi pahoiksi kun kävin sambaamassa.. Oli huono idea mennä tanssimaan :( Muuten vuoto on nyt kokonaan ohi eli onneksi se on hyvä merkki meille.

Sunnuntaina on meidän vuosipäivä joten hyvin munarikas pääsiäinen tiedossa :LOL: :LOL: Ja tiistaina tiedossa sitten ultra missä katotaan että kaikki kunnossa ja kohtu tyhjä. Toivotaan parasta!

-Padmerine-
 
Tänne kuulumisia et näyttäis pikkunen tarranneen lujasti kiinni :) Tein äsken taas vaihteeksi testiä ja samantien tuli niin vahvat viivat et hyvä ettei loistan ku joku valo :D Oireetkin vahvoina, joten jos nyt ei jotain vikaa pikkuisessa ole niin eiköhän se joulutonttu sieltä ole tulossa <3

Kovasti plussa tuulia tänne <3 Ja uskoa vaan että se pikkuinen tulee kun aika on :) meinas mullakin usko loppua näiden 14 kierron aikana.

T. Astre+Tipunen rv4+3
 
TORSTAI 21.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



LeenaT....................KM 12/10, 03/11...................KP 1/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 1/?
durasel....................KM 03/10, 10/10, 03/11........KP 3/23-29
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 6/22-27
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10......KP 22/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 25/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 26/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 28/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 30/
Katie85....................KM 11/10............................KP 46/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11



HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 6/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 9/28-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 9/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 24/28?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 16/30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
mammuzki.......KM 03/11, 04/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 13/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 12/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 14/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 28/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86



 
Minulle siis clomit ja terolutit määrättiin, koska oma hormonitoiminta on aivan sekaisin e-pillereiden lopettamisen ja nyt km jälkeen. Clomeilla aikaansaa tai ainakin pitäisi saada aikaan ovulaatio, kun oma ovis tulee vasta tosi myöhään kierrossa tai sitten ei ollenkaan! Mulla on nyt kp 2/28 ja huomenna aloitan ensimmäisen clomin! Jännittää, kovasti plussa tuulia kaikille! :)
 
Memelisa Pahoittelut tädistä, vaikka vaikutat kyllä osaavan suhtautua ihan hyvin tämän kertaiseen tätiin. Totta että eipä tarvi ainakaan ihmetellä tikkujen haaleita viivoja ja pääsee vähän kärryille kierron pituudesta.

LeenaT Tätipahoittelut sullekin, mutta samaa mieltä siinä, että tosiaan mielummin ottaa sen sit ajoissa kun et joutuis arpoon ja elätteleen toivoa turhaan. Mullakin oli plussakierrossa just tommonen tunne heti alusta asti, eiköhän se enteile jotakin!! Peukut pystyssä!
Vastailen nyt noista clomeista vaikken itse ole niitä käyttänytkään. Niitä syödään ovulaation aikaan saamiseksi, ne vissiin kypsyttää sen munarakkulan. Teroja taas oon käyttäny, ne on tarkoitettu lyhentämään pitkiä ja tasaamaan epäsäännöllisiä kiertoja. Ne ei saa ovulaatiota aikaan, mutta kierron lyhenemisen kautta mulla se tulee ainakin vähän aiemmin. Eli ovat siis keltarauhashormonia, synteettista semmosta. Sit on vielä erikseen keltarauhashormonit, joiden tarkoituksena on tukea alkuraskautta jos epäillään ongelmia munarakkulan tilalle muodostuvan keltarauhasen toiminnassa, mutta niistä mulla ei ole sen enempää tietoa...

durasel Ei tarvi tosiaan kertoa raskaudesta vasta kun kaks kuukautta ennen äitiyslomalle jäämistä, mutta kyllähän se näkyy ennen sitä. Eikä tietenkään lain mukaan saa irtisanoa raskauden takia, mutta mikä työnantaja sen nyt syyksi sanoiskaan, kyllä ne sit keksii jotain muuta vaikka todellinen syy oliskin se. Mutta käsittääkseni aika harvoin sen takia irtisanotaan, siitä saa niin huonon maineen helposti. Oon työkseni tekemisissä näiden asioiden kanssa, välillä ottaa kyllä koville käsitellä muiden äitiyslomiin liittyviä asioita kun itsekin haluais olla samassa tilanteessa...

tanjuska Luulis ettei se mikään ongelma ole kun siellä töissä on varmaan sulla sijainen kun oot hoitovapaalla, jonka sopimusta voidaan sit vaan pidentää.

KatieSadie Lupaavia oireita! Voihan ne tissit kipeytyä vasta myöhemminkin. Mennään aika lailla samoilla päivillä, mulla tänään vissiin dpo 11 ja yritän malttaa testaamisen kanssa sunnuntaille, saas nähdä kuinka käy.

maikkuliini ja mammuzki Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan, täällä on kivaa porukkaa! mammuzki, mulla tuhru alkoi paria päivää ennen vuotoa ilman mitään kipuja, vasta vuodon mukana tuli ne polttavat kivut. Vuoto ei kestäny kauaa, mutta kun jouduin paria päivää ennen jälkitarkastusta polille ultrattavaks kovien muniskipujen takia (kysta löytyi, joka painoi johonkin), oli kohtu tyhjentynyt ihan ok.

MamiJ Ihania uutisia! :heart: Varmasti ihan sanoin kuvaamaton hetki! Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin ja saatte oman pikkuisen syliin loppuvuodesta! Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia ja seurailet meitä!

sonsku Mullakaan ne davidit ei toiminu, oli ihan arpomista. Prisman ja cittarin myymät Pregcheckin liuskat on ollu paljon parempia, nyt oon saanu niihinkin tosi komeita viivoja. Varmistan aina sit digillä, mut esim tän kierron plussa ei olis kyllä sitä vaatinu. Se on kyllä ärsyttävää kyttäillä et onkohan se nyt tosta reunasta kontrollia tummempi ja tosta ei jne... Voithan säkin ostaa paketillisen niitä digejä ja varmistella sillä sit kun liuskassa tummuu. Periaatteessa kierron pituudella 30 se plussa tarvis alkaa varmaan joskus kp 16 näkyyn viimeistään (riippuu tietysti luteaalivaiheen pituudesta, pitäis olla vähintään sen 10 päivää) tai sit kierto venyy.

Tillu Kyllä siellä viiva näkyy!! Testasitko vielä tänään uudestaan???

).( Dpo 11 menossa ja oireita kyllä on. Nyt mietin kuvittelenko ne vaan samankaltaisiks kun plussakierrossa vai ovatko ihan todellisia. Tissit on ainakin jotenkin kovat ja arat. Pari päivää pitäis vielä jaksaa odotella...
 
Imoen Jospa se plussa nyt tulis kun aika on valmiina odottamassa!! Muistaisin lueskelleeni, että suhteellisen monille on niin käyny. Jospa sen tiedon olemassaolo, että apua on suunnitteilla, rentouttais niin, että alkais tapahtuun... b:Dd

Padmerinelle tsemppiä tiistaiseen ultraan, toivotaan että kaikki on kunnossa ja uusi yritys voi alkaa! Voi olla et se samba on niin rankkaa syville vatsalihaksille, että aiheuttaa supistusmaisia kipuja...

Memelisa Pääsette nyt sit uuteen yritykseen, paljon plussaonnea!!

Plussa- ja ovisonnea kaikille! Ja tietysti munarikasta pääsiäistä!
 
Moikka moi!

Uusi ilmottautuisi mukaan.. En vielä ehtinyt kahlata läpi kaikkia tekstejä, mutta yritän hypätä kärryille piakkoin. Mammuzkin kanssa ainakin tässä samassa pinossa kirjoitelleena..

Eli eli, esikoinen olis haaveissa. Ikää on itsellä 22 ja miehellä 31. Naimisiin on menty viime syksynä. Tänä vuonna tammikuussa lopetin minipillerit ja heti sitten maaliskuussa tärppäs ja saatiin vahva plussa moneenkin testiin. Oireeton olin koko ajan.
Tämän viikon maanantaina sitten päivystykseen vuotelusta ja tiistai aamuna Tayssiin ultraan, ultrasta jäinkin sitten suoraan osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Samana päivänä vielä iltamyöhällä päästivät kotiin. Keskenmeno todettiin viikoilla 7+3, vaikka laskennallisesti niitä piti olla 10+2. Ei siis tiedetä oliko viikot pielessä vaiko vaan pieni menehtynyt jo aikaisemmin. Nyt yritetään selvitä surusta.

Yritys alkaa het kun lupa tulee. Eli kun ekat normi menkat tulee tai saadaan nega raskaustestiin. Ensin pohdittiin, että käytettäskö hyväksi keskenmenon jälkeistä "potentiaalista" tilaa raskautua ja yritettäis heti uudestaan. Ei sitten kuitenkaan uskalleta riskeerata jos rasittuneet limakalvot aiheuttais toisen keskenmenon niin ei sitten vois muuta kun syyttää itseään. Eli nyt alkaa kuumeinen odotus, millon loppuu jälkivuoto ja millon tulis menkat.. Huoh.

Jo ollaan asennoiduttu positiivisesti ja katsellaan eteenpäin vaikka välillä vähän itkettää.

Naive
 
Heippa kaikille...

Saisinko liittyä seuraanne. Lukenut olen juttujanne monasti mutta itse en ole kirjoitellut.
Meillä kuumeillaan myös kovasti pikkuisesta. ennestään meillä on tyttö 01 ja poika 09 eli kolmatta toivottas. Sain keskenmenon 03/10 ja 08/10 ja sen jälkeen ei plussan plussaa. Mieli on aivan maassa. välillä en pysty edes katsomaan lasteni vauva kuvia, koska tuntuu niin pahalta. Tiedän minullahan on jo kaksi lasta, mutta komas olisi enemmän kuin toivottu. Poikaa teimme kolme pitkää vuotta ja sitten tärppäsi ku vaihdoin työpaikkaa, asuntomme oli remontissa...no olisihan se voinut tärpätä ilman noitakin. Olen syönyt clomeja, mutta niistä ei ole mitään hyötyä ollut. Poikamme sai alkunsa clomikuurista, vaikkka mitään syytä mistääne i koskaa löydetty. Nyt olemme varanneet ajan fertinovaan ja haluamme käydä selvittämässä hormoni arvot ja miehen näytteen.

-nuunuu78 kp 20/25-30
 
No joo.. Testi on tehty. First signal kasetti kyseessä. En erottanu mitään testiajalla,mut nyt ku se on kuivanu, siihen on ilmestyny tasapaksu viiva kontrolliviivan kanssa. Haamu, mut selvästi erottuva-tosin niin vaalee,et tuskin olis testin märkänä ollessa erottunukkaa.
Oon kyllä tolla kyseisellä testillä ennenki roskishaamuja saanu, mut sillon se viiva on ollu ihan ohkanen. Miten muilla? Onko tullu paksua roskishaamua ja mikä on ollu lopputulos?
Taidanpa nyt ihan suosiolla odottaa ainaki maanantaille seuraavaa testiä. :headwall:
 
Tervetuloa uudet :wave: Teitä oli niin monta, etten muista tähän hätään kaikkien nimimerkkejä, mutta tervetuloa ihan jokaiselle ja pahoittelut kokemuksistanne :hug: Oikean pinon olette kuitenkin löytäneet!

Tillu mulla on kokemuksia tosta First Signalin roskishaamusta...se on aika mystinen testi, koska kerran en ole saanut sillä mitään haamua testiajan jälkeenkään, kerran ohuen viivan ja ainakin kerran sellaisen yhtä paksun kuin kontrolliviiva. Ja kaikissa tapauksissa siis oli negaa oikeasti, eli menkat tuli ajallaan. En vaan ymmärrä mistä se väri siihen, tulee, jos ei hcg:stä :confused: Sillon, kun sain ekan oikean plussan juurikin tuolla fs:llä, niin viiva tuli ihan viime hetkillä testiajan sisään, eli juuri ennen kun 10min tuli täyteen. Voihan olla, että se sun haamulainen on ilmestynyt siihen jo testiajalla, mutta et vaan erottanut sitä vielä silloin. Toivottavasti tietää sulle plussaa :whistle: Ainakin tuossa sun "läpivalaistussa" testissä erottuu selkeä toinen viiva, mutta sen värillisyydestä en tiedä.

ON. Negaa, negaa... tänään en ees testannut. Eilen aamulla nega digitaalisella. Yksi maailman masentavimmista lauseista tuo "ei raskaana - inte gravid" :'( Huomenna odotettavissa siis tädin saapuminen, kun olokaan ei ole yhtään raskautunut. Masentaa, itkettää...Mietin vaan, kun joulukuussa gyne kehui, että "kyllä te olette oikein hedelmällinen pari, kun 3 raskautta olette saaneet 8kk:ssa aikaan". Kysyn vaan mihin se meidän hedelmällisyys on karannut?? Kuka sen varasti?? Kohta alkaa yk5 viimeisimmän km:n jälkeen. Plääh.
 
Viimeksi muokattu:
Tillu Voi pöh ja päh! Millon sulla pitäs menkkojen alkaa/tai siis olla alkamatta :) Ajattelin vaan josko se plussa olisi vielä mahdollinen oudoista viivoista huolimatta?

Sanmar On se negan tujoittelu sitten masentavaa! Toivotaan, että sulla pikaseen muuttuu plussaksi!
 
Hei kaikki!

Liittyisin minäkin tänne joukkoon, kun vihdoin alkaa tuntua kunnolla siltä että uutta yritystä kehiin!
Eli keskenmeno maaliskuussa kun menin raskauden varmistukseen. Rv 7+5 olisi pitänyt olla mutta ilmeisesti rv6:n kohdalla sitten oli lakannut kasvu. Järkytys oli hirveä ja ensimmäinen raskaus meillä kyseessä. Välillä tulee vieläkin itkua, mutta jotenkin kuitenkin parempi mieli ja elämä jatkuu.

En osaa sanoa nykyisestä kierrosta mitään, koska useamman päivän on pitäny menkat alkaa (tuntemusten ja minimaanisen tuhruilun perusteella) mutta ei nyt millään tapahdu mitään!!
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ekojen menkkojen kohdalla??

Mulla tuli kyllä 2,5vk kuluttua lääkkeellisestä tyhjennyksestä uusi vuoto, joku kesti n. 6vrk. Alkoi hyvin menkkamaisesti, mutta jäi epäselväksi oliko menkat vai vielä jälkivuotoa. Tämä jälki-/menkkavuoto alkoi siis 5.4, ja nyt ollut jo neljättä päivää oireita. Saas nähä..
 
Tervetuloa kaikille uusille :wave:

Gabrielle Kyllä mä miluummin otan tän tädin ja oon tietonen et missä mennään ku se et pitää kokoajan arvuutella et missä vaiheessa kiertoo mennään. Nyt on selkeempää ruveta seuraamaan tulevaa :) Oon ehkä vähän stressiherkkä niiden asioiden suhteen jossa en voi pitää lankoja käsissäni :p Millasia oireita sulla on nyt kehissä? Ajattelitko testin tehä missä vaiheessa?

Tillu79 voi ei, kylläpä nyt testit on tosi tympäseviä ku noin kiusaavat. Toivottavasti sulla nyt vaan ois hedelmöittymisajankohta ollu vähän eri aikaan eikä vielä sen takia näytä ajallaan kunnon viivaa ja saisit sen sit maanantaina, tsemppiä :)b

Sanmar82 oon kyllä samaa mieltä tuon digitaalisen kanssa et se on niin masentavaa lukea se "ei raskaana - Inte gravid" teksti. Tän takia aina otan tikulla jonku näkösen plussan ja varmistan vaan sillä digitaalisella. Ei tuu turhia pettymyksä sit siitä tekstistä :/

Taas pitää sit ihmetellä oman navan toimintaa. Joo mähän ilmottelin et mulla alko menkat. Kyllähän ne alkokin mut kesti normaalia vähän runsaampana vuorokauden ajan, sen jälkeen on ollu tosi vähästä, ei oo siteeseenkää oikein tullu. Eilen illalla vaihoin jo pikkuhousunsuojaan ja tänään ei tuu ees pyyhittäessä mitää. Alkaa mennä aika omalaatuseksi nää mun kehon toiminnat. Lisäks mun keho on alkanu taas kutisemaan vatsan seudulta ja rintalastan kohalta. Eilen oli joku puoltoista minuuttia kestävä kipukohtaus molemmilla kyljillä? Tänään sit nännejä kipristelee, et pitäs niitäki vähän rapsutella? En enää ymmärrä. mut piän nyt siitä kiinni et nyt on KP3 pitää käyä ostamassa kunnon ovistestejä valmiiksi et saapi ottaa taas sit järeet aseet käyttöön.

Et tällasta tänään :D
Mukavaa lauantaita & viikonloppua kaikille! :)

-Memelisa-
 
Memelisa..pitäiskohän siun dipata R-testi v a r u i l t a uudemman kerran?..eihän sitä koskaan tiedä..:)

Astre aivan ihunaa!

Pahoitteluni tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille:hug:

Tervetuloa uusille ja pikaista tärppiä!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
LAUANTAI 23.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



LeenaT....................KM 12/10, 03/11...................KP 3/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 3/?
durasel....................KM 03/10, 10/10, 03/11........KP 5/23-29
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 8/22-27
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10......KP 24/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 27/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 28/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 30/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 32/
Katie85....................KM 11/10............................KP 48/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
lemonade................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 8/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 11/28-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 11/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 26/28?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 18/30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 21/25-30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
mammuzki.......KM 03/11, 04/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 15/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 14/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 16/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 30/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86



 

Yhteistyössä