Memelisa Pahoittelut tädistä, vaikka vaikutat kyllä osaavan suhtautua ihan hyvin tämän kertaiseen tätiin. Totta että eipä tarvi ainakaan ihmetellä tikkujen haaleita viivoja ja pääsee vähän kärryille kierron pituudesta.
LeenaT Tätipahoittelut sullekin, mutta samaa mieltä siinä, että tosiaan mielummin ottaa sen sit ajoissa kun et joutuis arpoon ja elätteleen toivoa turhaan. Mullakin oli plussakierrossa just tommonen tunne heti alusta asti, eiköhän se enteile jotakin!! Peukut pystyssä!
Vastailen nyt noista clomeista vaikken itse ole niitä käyttänytkään. Niitä syödään ovulaation aikaan saamiseksi, ne vissiin kypsyttää sen munarakkulan. Teroja taas oon käyttäny, ne on tarkoitettu lyhentämään pitkiä ja tasaamaan epäsäännöllisiä kiertoja. Ne ei saa ovulaatiota aikaan, mutta kierron lyhenemisen kautta mulla se tulee ainakin vähän aiemmin. Eli ovat siis keltarauhashormonia, synteettista semmosta. Sit on vielä erikseen keltarauhashormonit, joiden tarkoituksena on tukea alkuraskautta jos epäillään ongelmia munarakkulan tilalle muodostuvan keltarauhasen toiminnassa, mutta niistä mulla ei ole sen enempää tietoa...
durasel Ei tarvi tosiaan kertoa raskaudesta vasta kun kaks kuukautta ennen äitiyslomalle jäämistä, mutta kyllähän se näkyy ennen sitä. Eikä tietenkään lain mukaan saa irtisanoa raskauden takia, mutta mikä työnantaja sen nyt syyksi sanoiskaan, kyllä ne sit keksii jotain muuta vaikka todellinen syy oliskin se. Mutta käsittääkseni aika harvoin sen takia irtisanotaan, siitä saa niin huonon maineen helposti. Oon työkseni tekemisissä näiden asioiden kanssa, välillä ottaa kyllä koville käsitellä muiden äitiyslomiin liittyviä asioita kun itsekin haluais olla samassa tilanteessa...
tanjuska Luulis ettei se mikään ongelma ole kun siellä töissä on varmaan sulla sijainen kun oot hoitovapaalla, jonka sopimusta voidaan sit vaan pidentää.
KatieSadie Lupaavia oireita! Voihan ne tissit kipeytyä vasta myöhemminkin. Mennään aika lailla samoilla päivillä, mulla tänään vissiin dpo 11 ja yritän malttaa testaamisen kanssa sunnuntaille, saas nähdä kuinka käy.
maikkuliini ja mammuzki Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan, täällä on kivaa porukkaa! mammuzki, mulla tuhru alkoi paria päivää ennen vuotoa ilman mitään kipuja, vasta vuodon mukana tuli ne polttavat kivut. Vuoto ei kestäny kauaa, mutta kun jouduin paria päivää ennen jälkitarkastusta polille ultrattavaks kovien muniskipujen takia (kysta löytyi, joka painoi johonkin), oli kohtu tyhjentynyt ihan ok.
MamiJ Ihania uutisia! :heart: Varmasti ihan sanoin kuvaamaton hetki! Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin ja saatte oman pikkuisen syliin loppuvuodesta! Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia ja seurailet meitä!
sonsku Mullakaan ne davidit ei toiminu, oli ihan arpomista. Prisman ja cittarin myymät Pregcheckin liuskat on ollu paljon parempia, nyt oon saanu niihinkin tosi komeita viivoja. Varmistan aina sit digillä, mut esim tän kierron plussa ei olis kyllä sitä vaatinu. Se on kyllä ärsyttävää kyttäillä et onkohan se nyt tosta reunasta kontrollia tummempi ja tosta ei jne... Voithan säkin ostaa paketillisen niitä digejä ja varmistella sillä sit kun liuskassa tummuu. Periaatteessa kierron pituudella 30 se plussa tarvis alkaa varmaan joskus kp 16 näkyyn viimeistään (riippuu tietysti luteaalivaiheen pituudesta, pitäis olla vähintään sen 10 päivää) tai sit kierto venyy.
Tillu Kyllä siellä viiva näkyy!! Testasitko vielä tänään uudestaan???
).( Dpo 11 menossa ja oireita kyllä on. Nyt mietin kuvittelenko ne vaan samankaltaisiks kun plussakierrossa vai ovatko ihan todellisia. Tissit on ainakin jotenkin kovat ja arat. Pari päivää pitäis vielä jaksaa odotella...