Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Hienoa Astre että viiva on vahvistunut =)

Vienalle onnea 3+ tuloksesta! Hyvin on sitten hcg noussut =) Mitkä viikot sulla oli eilen, kun sait tuon tuloksen?

Tuosta hcgverikokeesta oli puhetta, niin minä sain viime raskaudessa neuvolantätskyltä lähetteen terveyskeksuksen labraan, kun soitin ja selitin, että epäilyttää, kun on noita keskenmenoja taustalla. Sanoi, ettei niitä niin usein heillä oteta, mutta ilman muuta saan lähetteen, jos se mielenrauhan kannalta on tarpeen. Mulle sanottiin, että vastaus pitäisi olla selvillä seuraavana päivänä, mutta vastausta ei ollut vielä neuvolan soittoaikana tullut ja jouduin sitten odottamaan vklopun yli. Meillä siis myös huslab, mutta ko. labrassa ei tutkittu näytettä, vaan lähettettiin se johonkin toiseen labraan. Riippuu siis varmaan siitäkin, kuinka nopeasti vastaus tulee, että tutkitaanko näytteet siinä labrassa vai lähetetäänkö muualle. Vienalla ollut kyllä tylyä palvelua omassa tk:ssa!

Epa88 todellakin saat tulla ja olet tervetullut tänne pinoon! :wave: Keskenmeno se on tuulimunakin, sillä sama menetys siinäkin koetaan. Paljon jaksuja ja tsemppiä :hug: Toivottavasti tärppää pian uudestaan ja vierailusi täälä jää lyhyeksi!

Hiphei ja täällä olis kp 2!!! : / Eli yllätyksellisesti kaksi päivää etuajassa alkoi menkat, mulla yleensä ihan tarkka kierto mut nyt näemmä ei. Noh, eikun uuteen kiertoon vaan. :) Heh. Niin se vaan se "varma" olo taas petti.... noooooh, sitähän se on tämä kuumeilu. Nyt _koitan_ vähän ottaa iisimmin seuraavan kierron ja nautiskella keväästä. =)

:attn:Eli mulle voi päivittää kp2 ja yk2! :wave:

ONNEA suuresti plussista kaikille! Se saa aina hyvälle mielelle kun huomaa että kyllä ne ihmiset vaan saa niitä plussia... ehkä sitä vielä itsekin. :)

Epa88 tervetuloa joukkoon kirjavaan... täältä löytyy varmaan joka lähtöön! :hug:

-EM

Hei vaan!

Mä tein kuitenkin tänän pregchekin liuskatestin päivällä. Siihen tuli ihan selkeä viiva jo, ei tarvinnu tihrustella :) Jos sopii, niin minä myös taustailen täällä vielä hetken ennen kuin uskaltaudun odottajiin.

Astre Mikä sull on LA? Ajattelin kun sama kiertopäivä ja haamuilupäivä meillä :) Mulla olis 27.12

Nyt on paljon parempi olo kuin keskenmenneestä raskaudesta. Mulla on selkeitä oireita, joten melko luottavaisin mielin mennään nyt. Enköhän mä ehdi vielä monesti panikoida. Nyt mietin menisikö varhaisultraan. Ainoa syy olis se, että selviäis ettei ole tm. Muuten en koe siihen tarvetta, kesken kun meni edellinen niin ,että oli ehtinyt sen sykkeen jo näkemään...

Mango 26.12 olis laskettu :) Ainakin noiden laskureiden mukaan. Miä myös oon miettin varhaisultraa lähinnä just et näkee onko siellä ketään, mut pitää vielä miettiä :)
Mul ainakii turvotust, paleluu, etomisen tunnetta(ollu kyl pari viikkoo jo?) ja väsyttäis... Viikon pääst meinaan digi testin tehä mikäli vuoto ei oo alkan ja toivottavasti ei oo!! :)

Padmerine tervetuloa :wave: mukaan joukkoon kirjavaan. Otan osaa keskenmenojenjohdosta :hug:, toivottavasti clomit tekee tehtävänsä ja saisitte viimein oman nyyttinne kainaloon. Täällä kaikki on menettäneet kerran jos toisenkin pienen ihmisen alun, tukea tulet ainakin täällä saamaan.

-Memelisa-

Padmerine Pahoittelut myös tätä kautta vielä :|, mutta olet hyvän pinon löytänyt tästä pinosta. Tää on ollut itsellekin niin iso apua etten pysty edes sanoin kuvaamaan..
Pää ylös vain ja eteenpäin katsomaan, vielä se pikkuinen syliin asti tulee.Toivottavasti nopeammin kuin uskotkaan :hug:

-Neljäskö joulukuisista

Padmerine tervetuloa ja toivottavasti pian saisit uuden matkalaisen masuun.

itselle ei mitään uutta.. menkat on yhä.. se tässä kummastuttaa kun ennen menkat kesti 4-5päivää ja nyt on jo kuudespäivä ja viime kierrossa vuoto loppu vasta kp9. :O hassua..
ovisteteja aattelin tilata ehkäpä..

nyt tulee omaa napaa.. anteeks. Eli kävin aamu 9 aikaan labrassa hcg testeissä ja justiin äsken soitti neuvola täti ja kertoi lukeman olevan 5500 ja risat. :) eli kyllä mutkin voi varmaan tohon plussa listaan lisäillä!! viikkoja siis tällä hetkellä n.6 ja la 18.12 :D
mutta tietenkin pelot on kovat joten jos ketään ei haittaa niin palloilen täälä vielä mukana... tuskin sitten edes siirryn toiseen porukkaan vaan jätän koko kirjottelun..
ja kiitos! ihana kun on saanut avautua ja saanut tukea! :hug:

Tanjuska, minäkin täällä ryhmässä vielä hengaan. Tuntuu omalta enkä suoraan sanoen usko vieläkään että tämä voisi kantaa :ashamed: Meillä on lasketutajat peräkkäin, mulla nääs LA 19.12 viikkoja tosin kasassa 5+0. Onnea vielä hienosta hcg -luvusta :)

Sanmar, kiitso onnitteluista raskaana 3+ tuloksen sain rv 4+6 (raskaana 1-2 sain olisko ollu kp 20, tässä välissä en digiä testannut.

Elinamaria, roppakaupalla kevätmieltä ja tsemppiä matkaan :)

Padmerine, voi mitä lämpimämmät pahoittelut. Nimesi on tuttu tuolta joulukuisista, missä itse arkana hieman kurkin... itselläni marraskuinen kkm rv9 ja pelokas alkuraskaus nyt päällä. LÄhetän sinulle sata halausta ja tsemppipeukaloa :hug:

).( oireina törkeä väsy, näänit aristaa, etoo ja nyt on alkanut voimistumaan munasarjojen juilinta joka tuntuu pelottavalta ja ahdistavalta ja menkkajuilinnat on yht äkkiä voimistuneet uudelleen.... tänään töissä varmaan seittemän kertaa kävin vessassa tarkistamassa että nyt on keskenmennyt :O Ihan paniikissa! On vain kokoajan nyt just sellainen tosi uusi ja outo tunne, joka ei tunnu hyvälle :'( et jes tätä odotuksen ihanuutta. hemmetin hemmetti. Plus, viime keskenmeno kun oli keskeytynyt eikä oireillut mitenkään, niin mulle ei sekää kerro mitää että alkaako joku vuoto vaiko eikö. Anteeksi että puran tätä kamaa tänne. Mutta uskon että pystytte myötäelämään, te mahtavat, fiksut ja filmaattiset mimmit :heart: Mulla olisi tosiaan pääsiäisen jälkeen varhaisultra mutta en tiedä kestääkö mun hermo sinne asti.

Noh, hengissä ollaan ja aurinko paistaa ja niin kuin sanottu kyllä meistä vielä kuulkaa äitejä tulee! jos ei just nyt, niin ainakin ihan kohta ;)

Kiitos kaikille!! Tässä ryhmässä tuntuu hyvältä olla ja keskustella :heart:

Itselläni km vuoto alkaa vähenemään huomattavasti ja nyt vain odottelee ensi kuuta, että alkaisi menkat. Ensimmäisen km:n ja seuraavien menkkojen väli mulla oli 40 päivää, toivottavasti tällä kertaa vähemmän niin pääsisi tositoimiin jälleen kerran..

Omanapailua: Tänään vuotoa ei ole tullut juurikaan ja nyt pärjää jo pikkuhousun suojalla. Pääsinkö muka näin helpolla näistä vuodoista! :confused: Toki se olisi hienoa! Ja pian päästäisiin uudestaan hommiin! Alan olla jo "puutteessa" :ashamed: kun viime keskiviikon jälkeen makuuhuoneen puolella ei ole siis tapahtunut mitään.

viena meillä on sitte jouluna jännää että pääseekö kotiin ennen aattoa :D
mut voi hyvä elämä että mäkin ravaan koko ajan tarkistamassa vessassa etten vuoda tai tihku.
Hirvee ku oireet on mulla vaan "limaisuus" ja juilinta + väsy.
Toi limaisuus ei tee helpommaks tätä tihkumisen pelkoa! Tsemppiä! Ja toivotaan että
nää pienet pysyy kyydissä. Mulla ei vielä oo tota varhais ultra aikaa mutta sairaalasta soittavat ajan lähipäivinä.

Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut menetyksistä- UUDET PLUSSAT KAIKILLE JA PIAN!!!!
Tanjuskalla hienosti hcg noussut.
Täällä lapsimessuilta kotiuduttu. Raskas, mutta mukava reissu oli ja hirvittävästi ihania vauvoja kävi asiakkaana. :heart:
KP19 menossa ja odottelua... Testin tein tänään tarkistaakseni, et vieläkö se Pregnyl näkyy ja nega tuli, et nyt sit vaan sitä OIKEETA plussaa metsästetään..

Täällä testattu tänään digillä raskaana 1-2.... Mut mut, samaisella vessareissulla ruskeeta tuhru vuotoa paperiin :( Voi huoh, voihan olla vaaratonta mut jotenkin tuli et taasko näin?! En kyllä keksi muutaku et olis tos keltrauhasen toiminnas jotain häikkää. Toivotaan nyt vaan et kerrankin jatkuis vuodoista huolimatta ja saatas se jouluvauva <3

Heips kaikki!

Sorry kun en oo viime aikoina paljoa kirjotellut. :ashamed: Ollu niin paljon kaikkee, kouluhommat jne. Kaikille plussanneille onnea :heart: Uusille tervetuloa :wave:ja niille, joilla plussa muuttunu negaks tai muuta ikävää niin iso :hug:

Huomenna on sit jännät paikat edessä, meinaan varhaisultra, kääks. Vähän meinaa kyllä jännittää..Neuvolas kävin ekaa kertaa eilen mut eihän siä tolla ekalla käynnillä oikeen mitään ihmeellistä tapahdu, jutellaan vaan.

Täytyy varmaan huomenna tohtorilta kysellä semmosesta asiasta, että kuinka vaarallista on saada iskuja mahan alueelle raskauden aikana. Oon meinaan menossa kuukaudeks päiväkotiin harjotteluun ja siellähän voi käydä niinkin, että joku penska saa kauheen raivarin ja vaik huitasee mahaan. Jonkun mielestä voi olla ihan pöhköö tämmösiäkin miettiä mut minkäs teet : / Tottakai sitä haluaa välttää kaikkee vaarallista.
Onkos teillä ihanat palstalaiset tietoa, että onko noi iskut mahan alueelle kuinka vaarallisia raskausaikana? Niin ja kiva jos annatte mun täällä vielä pyöriä, tää on niin tuttu ja turvallinen pino

Keväistä tiistaita kaikille :kiss:

mamiJ mä olin esikoisen odotusaikana päiväkodissa töissä ja ryhmässä oli myös erityis lapsia. johtaja kehotti vetäytymään vaarallisista tilanteista. mutta työtä pystyi tekemään ihan normaalisti.. itse mainitsin asiasta ihan heti ettei kukaan ihmetellyt kun en mennyt "pahoihin" tilanteisiin. ja iskun voimakkuudesta se riippuu tietysti miten haitallista on mutta eihän se tietenkään toivottavaa ole.. tsemppiä harjotteluun! :)

mur-mur kiitoksia liimoista :)

TIISTAI 19.4.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN

Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 4/22-27
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10......KP 20/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 23/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 24/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 26/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 28/
Katie85....................KM 11/10.............................KP 44/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11

HAAVEISSA TOINEN

ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 4/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 7/28-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 7/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 22/28?
Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 29/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 29/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10

HAAVEISSA KOLMAS

Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 14/30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10

HAAVEISSA NELJÄS

Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 11/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10................................KP 10/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11

HAAVEISSA KUUDES

sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 12/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 26/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3

moikat täältä taustalta :wave:

ihanaa ku tänne on plussia tullut!! :D Onnea jokaiselle ja pysykööt pienet matkassa! :heart:

Kultakimpale
: Mulla taas ennen vuoti 6pv ihan solkenaan ja nykyään varsinainen vuoto kestää 4pv:ää eikä ole lähellekkään niin runsasta kuin ennen, kp5 tuhruttelee ja se on yleensä sitten siinä. että aivan päinvastaiseen miltei mulla heitti.

mamiJ:
Itse olin esikoisen aikaan myös päiväkodissa töissä raskauden alusta jonnekkin kuudennelle kuulle ja mitään ongelmia ei ollut. Ainakaan siinä ryhmässä ei mitään raivarin saajia ollut.. enkä nyt usko että pikku lapsen huitaisuta mitään vaaraa olisi.. eriasia jos aikuinen mottaisi nyrkillä mahaan.

Täällä elellään pikku hiljaa loppukiertoa eikä oireita ainakaan ole.. joten rauhallisin mielin menkkoja odottelen.. jotenkin taas vähän kuume laantunut ja ei oikein tiedä mitä tekisi asian kanssa.. ehkä antaa mennä omalla painollaan?? Elämä tuntuu juuri nyt niin kamalan helpolta ( joo, juuri tällä hetkellä :D ja jos ei 2v tipun uhmaa ym lasketa ;) )
Mutta siis lapset alkaa olla "isoja" Voidaan huolettomammin kulkea koko porukalla ym ym.. Että yritän olla stressaamatta ja pyrin ajattelemaan niin että vauva tulee (jos tulee) kun aika on. Piu paut ikäeroille jne mitkä mielessä pyörii.
(tämä oli sitten lähipäivien fiilis :D saattaahan olla, että viikonloppuna tule siipi maassa tänne itkemään paskaa kehoani ja kerta kerran jälkeen pettymystä :whistle: )

Yhteistyössä