Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Kiitos vastauksista. =) Sillä mä sitä päiväkotihommaa kyselin, kun siinä ryhmässä mihin meen, on myös semmosia lapsia, jotka voi raivareita saada... Kyllä mä siis tietysti kerron siellä sitten kun harjottelu alkaa, että paksuna oon ja että mielelläni välttäisin niitä vaarallisia tilanteita jos semmosia tulee..
Huomenna iltapäivällä varhaisultra, pitäkäähän peukkuja, että kaikki kunnossa :heart:
 
Tillu kysy vaan kuinka monta testiä :LOL: "Vaan" 3 oon kerenny jo tuhlaamaan :ashamed: Eilen ja tänään aamulla (dpo 8 ja 9) ja niin negaa kun olla voi..pah. Sitten mun oli ihan pakko mennä leikkimään kaapin pohjalla lojuneella cb:n tavistestillä, vaikka tiedän niin hyvin, ettei sen viivoihin ole luottaminen. No, siinähän olin omiin silmiini näkevinäni maailman haamuista haamuimman, mutta tasapaksun viivan. Mutta niinkun sanottu, niin en tuohon testiin luota pätkääkään. Huomenaamulla testailut jatkukoon ja sillon pitäis jotain jo näkyä, jos on näkyäkseen, kun vertaa aikaisempiin raskauksiin.

Oireita...hmmm...Tänään ja muutamana päivänä tuntunut pieniä nippauksia alamahassa, sellaisia kun joku "nahka jäisi väliin". Mutta noita erilaisia nippauksia mulla on melkein joka kierrossa ollu, eikä oo meinannu mitään. Tänään ollu mukamas elloa oloa, mutta on ihan varmasti vaan mielikuvituksen tuotetta. Ainut asia jota en voi kuvitella, on koholla olevat lämmöt. Eilen 36,69 ja tänään 36,68 ja noi on mulle todella korkeita, koska normilämpö mulla on jotain vähän päälle 35...mutta eikös lämmöt aina nouse oviksen jälkeen? Joten ei kai sekään mitään kerro. Niin ja naamaan pukkaa näppyjä, mutta sekin yhtä hyvin voi vaan enteillä tätiä...Mä niin toivon plussaa ja niin petyn, jos sitä ei taaskaan tule :|

Padmerine tervetuloa mukaan joukkoon :wave: Ja samalla pahoittelut kokemuksistasi. :hug: Tunnut kuitenkin olevan ihanan positiivisella mielellä ja se on hyvä se! Ei muuta kun pikaista uutta plussaa kehiin :whistle:

Danjuskalle puhaltelen plussatuulia :whistle:
 
Astre :hug: Pidän sulle peukkuja, että ruskea vuoto oli/on vaan ihan harmitonta alkuraskauden vuotoa. Ne on kuitenkin niin yleisiä. Mutta on se niin väärin, että noi vuodot usein kiusaa meitä km:n kokeneita, jotka ollaan muutenkin alkuraskaudessa ihan hermona. Tsemppiä!

tanjuskalla ihanat hcg luvut :heart:

MamiJ kovasti tsemppiä varhaisultraan! Mulla ainakin sulle peukut pystyssä, että saat hyviä uutisia! d :) b
 
Kiitos Sanmar82!!

Täällä jo poikaystäväni kyselee, että joko vuoto on loppunut että pääsisi tositoimiin.. :) Sanoin että ei nyt ihan vielä oo kyllä loppunut niin poikaystävä siihen et koskas sitten?? Hihih! Että innokkaina lähdetään uuteen yritykseen kumpikin. Ajattelin eka odottaa niitä menkkoja mutta eihän siitä nyt mitään haittaa ole jos tässä vähän suhailee välissäkin.. :p
 
padmerinella on juuri oikea asenne ja miehellä myös :p
Kovasti vuodon loppumista toivoo hän :D

Ihania plussiakin tullut ja sanmarkin haamun tehnyt, aivan ihanaa.
Täällä odotan teidän plussia yhtä paljon kuin omaani odotin.

Täällä 6+2 tänään menossa ja tänään aamulla oli paha aamu. Meinaa oksennus nousta kokoajan ylös ja ekan kerran pönttöä halattu kunnolla. Mahakin niin turvoksissa että voisin rv 20 olla tällä pötsillä (piti kuvakin ottaa ja voi jessus tän kokoa) :LOL:
Ens viikon ti varhaisultra ja kyllä jännittää. Samalla luottavaisen onnellinen olo.

Mutta nyt kaikille plussia niin kauhiasti. Testiä palamaan vaan urakalla :whistle:
Haleja kaikille tasapuolisesti, olette vaan niin mahtavia!!!!

-neljäskö rv 6+2 :heart:
 
Padmerine:
Täällä jo poikaystäväni kyselee, että joko vuoto on loppunut että pääsisi tositoimiin.. :) Sanoin että ei nyt ihan vielä oo kyllä loppunut niin poikaystävä siihen et koskas sitten?? Hihih! Että innokkaina lähdetään uuteen yritykseen kumpikin. Ajattelin eka odottaa niitä menkkoja mutta eihän siitä nyt mitään haittaa ole jos tässä vähän suhailee välissäkin..

Tämä on kuin minun suustani! :)
 
Mamij tsempit ultraan!!:heart:

Imoen Minut saa myös siirtää plussanneisiin!

Padmerine ja Epa Mukavaa, että olette positiivisin mielin liikenteessä. Positiivisesta ajattelusta saa yllättävän paljon voimaa jatkaa!

ON: Koska olen perusvainoilija olen nyt vähintäänkin varma, että tämä raskaus menee kesken tai viimestään rakenneultrassa huomataan, ettei lapsella ole päätä tms. Ja kaikki tämä johtuu sittä, että vatsalla ei ole ollut tuntemuksia pariin päivään eikä rinnat ei ole arat.:headwall: Vähän kyllä kuvottaa, joten pidetään sitä hyvänä oireena!
 
Heippa.

Tahtoisin tähän ketjuun tulla mukaan :) Haaveessa olisi kolmas lapsi ja nyt takana kaksi keskenmenoa 03/11 ja 04/11. Ensimmäinen km tapahtui viikolla 4+5 ja nyt tämä toinen alkoi tänään viikolla 4+3 eli "onneksi" näinkin alussa.

Nyt tietenkin pelko kasvaa uudessa yrittämisessä että mitä jos taas...
Minulle nyt kaksi kertaa sanottu että menkkoja ei tarvitse odottaa jos ei kaavintaa jouduta tekemään kun aloittaa uutta yritystä. Miten te muut olette odottaneet?
Raskauduin tosiaan heti viime km jälkeen ja bongasin ovulaation josta oli nyt "helppo" arvioida viikot...
Toivon vaan että tämä vuoto loppuu ja uutta yrittämään...

-Mammuzki-
 
KESKIVIIKKO 20.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 5/22-27
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10......KP 21/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 24/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 25/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 27/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 29/
Katie85....................KM 11/10.............................KP 45/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11



HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 5/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 8/28-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 8/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 23/28?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 15/30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
mammuzki.......KM 03/11, 04/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 12/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 11/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 13/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 27/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86



 
Tää päivä on ollu ihan outo... Aamulla tosiaan alkoi tuo tuhruvuoto ja oikeastaan ei ole kunnolla vuotanut vielä verrattuna edelliseen keskenmenoon... Kipujakaan ei ole oikeastaan, ainoastaan munasarjojen kohdalla jotain pientä ja selässä samassa kohtaa :/
Pelottaa vaan jos ei tyhjenekkään kunnolla... Millasia muilla ollut nuo keskenmenot? onko vuoto ja kivut alkanut heti?
 
Mammuzkille tervetuloa! :wave: Mun tapauksessa sillon ku km:n sain..Niin jo aika alussa oli pientä ruskeeta tuhruvuotoo, jonka takia mentiin varhaisultraan, siellä kuitenki kaikki hyvin ja syke näky. Siittä ultrasta vähän eteenpäin alko vähän reilumpi ruskee vuoto, jota kesti viikon sit alko tuleen paljon ihan punasta verta ja oli kauheet tuskat. Sillon sit selvis 10+3 että sikiö oli kuollu kohtuun jo aiemmin, koko vastas n.9+3.


On: Terveisiä varhaisultrasta! Lääkärin sanojen mukaan kaikki kuulemma on niin hyvin kun voi vaan olla! :heart: Eli siellä näky kohdussa pikkunen ja syke oli hyvä. Menkoista laskettuna tänään viikkoja kasassa 8+0 pikkusen koko vastas kuulemma viikkoja 8+2. Lääkäri sanoi, että hyvin todennäköisesti synnytät lähellä laskettua aikaa terveen lapsen. Voi kunpa kaikki nyt menis hyvin.
Kyl siin meinas tippa tulla linssiin tulevalla äidillä ja isällä myös. :)

Iso rutistus ja kiitos teille kaikille, ootte kyllä ihan korvaamaton tuki :kiss: Päivittäin käyn kurkkimassa teidän kuulumisia ja kerron toki välillä omiakin kuulumisia.
 
Kertokeepas rakkaat immeiset, että.....
Tein tuossa päivällä hätäyksissäni apteekin raskaustestin. Olin näkevinäni ihan testiajalla aivan olemattoman viivasen. Nyt sit kävin tyhmyyksissäni pimeässä läpivalaisemassa kyseisen testin (hajotin sen siis atomeiksi...) Ja siinä näkyy yhtä paksu viiva kuin kontrolliviiva.
Onko tuo nyt sitte "väärä" plussa vai mitä. Vissiin Dpo 8-9 menossa. Ja 9 pv pregnylin pistämisestä.
Pitää sitä tyhmyyksissään itseään taas kiusata... :headwall:
 
tillu Kyllähän siinä aina selkeä viiva seisoo : / Mutta onko sitten testin "pahoinpitelystä" johtuvaa vai se oikea, niin siihin en kyllä osaa vastausta antaa. Uutta puikkoa siis kehiin =)

(0) mä taidan jo sortua hakemaan niitä digi ovistestejä. Ei noista davidin liuskoista ja niihen ihmeellisistä haamuista ja haamujen haamuista ota seppäkään selvää! Tosin nyt vasta kp 13 menossa, että voihan se viiva siitä vahvistua, kai? Mut aika hermoja raastavaa touhua arvioida viivan paksuutta ja väriä, että joko joko. No talletuksia on kyllä tehty tiiviiseen tahtiin :saint: ja onneksi on pääsiäisen pyhtä tiedossa niin voi munia ihan kunnolla...
 
EI siihen testiin mitään vikaa tullu, kun napsautin vaan kuoret irti ja otin liuskan ulos. Mua mietityttää, et johtuuko vielä siitä pregnylistä. Tein kyllä toissa päivänä Davidin 10 herkkyys testillä negan, et et.. Eipä se muuta taas auta tehdä, kun ODOTTAA!!!!!! :headwall: :headwall:
 
Pikaista kyselyä työmaan keskeltä.

Oletettavasti ovis on nyt ollut heti alkuviikosta ainakin lämpöjen perusteella ja jonku sortin plussaa noi ovistestitki tuntu näyttävän. Osaisko joku kertoo et miks nyt oviksen jälkeen limoissa on havaittavissa vaaleanpunaista väriä? Ihan ku siihen aavistus verta olis sekottunu, mutta kuitenkaan en vuoda... Tätä on siis nyt jatkunu jo muutaman päivän ajan ja määrä on todellakin vähäistä. Osaisko joku jelpata? Tuun paremmalla ajalla kommentoimaan enempi.

-Memelisa-
 
Tillu79 kyllä mekin viivasen näen;)
..huomenna uutta dippausta sitten aamupisuun!:heart:

Pregnyl miun tietämän mukaan näkyisi sen 10vrk..vannomaan en mene..onpa jännää - Plussapeukutuksia!!! d=)b:heart:

Memelisa..

Terveyskirjasto
"Välivuotoja voi naisella esiintyä normaalien kuukautisten välissä, esimerkiksi kuukautiskierron puolivälissä. Tällöin kyseessä on ns. ovulaatiovuoto, joka on niukka, päivän pari kestävä vuoto".
..on siis aivan normaalia, dont worry!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur kiitos tiedosta. En mä huolissani ollu, lähinnä mietin et onko tuo kiinnittymisestä johtuvaa vai mahollisesta ovulaatiosta johtuvaa. Eipä oo tuollasta aikasemmin koskaan ollu, tai no koskaan en oo vaan näin tarkkaan syynänny elimistön eritteitä :p

Nyt sit täällä odotellaan seuraavat kolme viikkoo et kumpaan suuntaan kelkka kääntyy :)

-Memelisa-
 
Tillu uutta testiä kehiin! Toivottavasti tuo viiva ei johdu siitä pregnylistä, jos mur-murin mukaan voi 10pvää näkyä, niin tiukoille vetää:whistle:. Tuu heti kertoilemaan uuden testin tulosta! Oispa nyt kuitenkin tosi kysessä:heart:

sonsku meillä tärppäs heti kun digiovistesti otettiin käyttöön. Mun oli vaikee tulkita kans noita viivoja, kun olis voinu positiiviseksi tulkita tyyliin viitenä päivänä putkeen...

Memelisa Mmä luulen kans, että osa oireista on ollut jo aiemmin ja ne huomaan vasta nyt kun rupeaa oikeen urakalla syynäämään niitä :D Tärppionnea!
 
mä oon yhden negan tehnyt ennen tuota eilistä. Mulle sano lekuri,et toi pregnyl 5000 suunnilleen viikon näkyy. En pysty nyt aamulla testiä tekemään, kun piti lähteä työmatkalle 02 viime yönä ja kotona oon vasta iltapäivällä. Pitää pantata siihen asti.. :)
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!:wave:

Ajattelin tulla pikaisesti tännekin tilannekatsauksen antamaan.
Eli tänään viikkoja kasassa tasan 17, ja kaikki tuntuisi olevan hyvin. Sykkeen saan kotioloissakin kuulumaan ja muutamat potkutkin on jo tuntunut selvästi.=)

Oikein paljon plussaylläreitä kehiin teille kaikille ja muutenkin mukavaa kevään jatkoa!
Palailen taas joskus kertomaan kuulumisia.

Kitikat3
 

Yhteistyössä