Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Imoen, joulutahan se plussa silloin tulikin, edellinen tuli jo lokakuulta, mut ne oli ja meni...en vielä uskalla plussailla, ihan haamuillen menen, kunnes menkat jäävät tulematta ja uskallan raskauden todeta. Pitkät on nämä päivät aina...

Heips!

Kävin eilen ultrassa ja kohtu oli onneksi tyhjentynyt kokonaan eli ei tarvitse mennä kaavintaan. Ottivat vielä verikokeet varmuuden vuoksi. Ja lääkäri kyseli et halutaanko jatkaa yritystä heti kun ekat menkat tulee niin siihenhän totesin et tottakai!!!. Eli yrittelemme jo nyt ennen menkkoja mutta tosiyritys alkaa sitten ensi kuussa kun menkat alkavat niin silloin alkaa myös toinen Clomikuurini..

Sitä odotellessa siis! Ja kaikille plussatuulia!! :)

Padmerine

moikka! oon toisessa ketjussa kirjoitellut ahkerammin mutta siellä en saanut ymmärrystä osakseni vaan pahaamieltä. lähes kaikki kirjoitukseni jostain syystä ignoorattiin ja olin jollain tapaa toissijainen koska olen kuitenkin onnellisesti kerran tullut raskaaksi. laiha lohtu menetykseen verrattuna. toiset toivoo et kokis edes keskenmenon niin tietäis voivansa tulla raskaaksi. aika raakaa mun mielestä :( koska itse ajattelee että nimenomaan enemmän olis tulematta kun se että kaikki viedään sulta pois.
eli tilanne on se että joko täällä on kp35 tai kp6. jos viime viikkoiset tuhruakin surkeempi vuoto oli mun kuukautiset ni hieno homma! hävettää myöntää mut kun asiaa eilen aamulla mietin niin mulla oli viime vuoden tammikuun jälkeen jolloin lopetin pillerit niin ensimmäiset kuukautiset elokuussa,toiset marraskuussa,joilloin tulin raskaaksi. muuten tuli siis pelkkää onnetonta tuhrua. tänään aion varata ajan perheensuunitteluneuvolaan ja vaatia jotain avustusta kuukautisten normalisointiin koska jos ei ole kunnon kuukautisia niin tuskin tulee vauvaakaan. :(

anteeksi oma napailu, puikkaan nyt tästä mukaan keskusteluihin :)

syysmyrsky täällä saa mielestäni sanoa juuri sitä mitä haluaa ja saa siihen tukea. Itse pidän tästä ryhmästä kaikista eniten koska minua ja tuntemuksiani ymmärretään :heart: Itselläni 2 km takana niin olen jo tottunut pettymyksiin, mutta silti täällä vaan saa kannustuksia ja tukea jota koen tarvitsevani! Eli täällä saa purkaa mielin määrin :)

Hei pitkästä aikaa!

Meillä todellakin kone hajosi, joten en ole nettiin päässyt, tänään sitten ollaan anopilla käymässä, joten tässä samalla päätin pyörähtää koneella ja ajattelin tulla kertomaan kuulumiset, tänään mennään rv7+2. Eilen sit säikähdettiin toden teulla, paperii tarttui ruskeeta limasta verta, mutta sen jälkee ei ole ollu mitää ja aamusta käytii terveysasemalla, kun eilen ei saatu aikaa. Katsoivat, että kohdunkaula on kiinni ja kohtu on viime viikkon verrattuna kasvanu, kaikki näyttää olevan hyvin, lähettivät kuitenkin varmuuden vuoksi vielä verikokeisii, jotta asiasta saadaan selvyys, sillä ultraa heillä ei ollut paikan päällä. Mutta verta ei ole vuotanut ja mies luki kirjasta, että osalla naiselle kk alkamis päivänä esiintyy pientä veren vuotoa, ja minulla tosiaan eile olisi ollu se päivä. Sekään ei kyllä verta ollut, enemmänkin kuivinutta verta, mutta kaikki näyttää oleva hyvi ja säihkähdyksellä selvittiin.

Koitin tässä päivittää itseäni siitä mitä te täällä olette kirjoittanut ja puhunut kun niin kauan olen ollut poissa tai ainakin tuntuu, Viena(muistinhan oikein?) onko plussa tullut vahvemaksi? Ja onko millainen olo ollut, pahoinvointia tai rintoje arkuutta? Sehä on aina iha suhteelista tietenki esiintyykö nuita, toisilla ei esiinny ja toisilla esiintyy.

Viimeksi muokattu:
Tanjuska <3 mä lösin doppleri edullisesti tori.fi kautta. maksoin uudenkarheasta dopplerista vaan 20e. Luojan kiitos et tuli sillo ostettua ni saatiin tuo km todettua todella nopeasti :(

Tillu79 oon tosi pahoillani negasta. Noista CB:n vaihtopäisistä digitaalisista raskaustesteistä en oo kuullu, mut ovistestejähän on vissiin vaihtopäillä, oiskohan joku sekottanu tuotteet?

Voi ei, täällähän on paljon tädin kohdanneita isot :hug:

Sandemarille isot varovaiset onnittelut, toivottavasti kaikki menee nyt oppikirjan mukaisesti :)

Neljäskö ihania ultrakuulumisia sulla. Mä melkein alan tihrustaa onnesta täällä teiän puolesta, toivottavasti kaikki menee teilläkin hyvin ja saatte nyt pienen syliinne asti :heart:

Padmerine ihanaa ku sulla on kaikki menny tuon vuodon kanssa nappiin. Mullahan ei mitään varsinaista jälkitarkastusta oo ees tehty, mulla on hormoniklinikka toukokuun lopussa ja sillo saadaan tietää mahollisesti syy meiän lapsen menehtymiseen, ja tehdään tuo jälkitarkastus. Musta se on aivan liian pitkällä, mutta näillä mennään. Hirveesti onnea tulevaan kiertoon, jos se nyt sieltä napsahtas uudemman kerran ;)

syysmyrsky missä ketjussa sä tuollasta oot kohdannu? Aika julmalta todellakin kuulostaa... Mulla oli sama ongelma noitten kuukautisten kanssa et viime vuonna luonnollisesti tuli vaan muutamat kuukautiset ja loput on tullu lääkkeiden voimin, tiedän miten turhauttavaa on seurata oman kropan toimintaa ku se ei toimi, ja se jos mikä stressaa :(

äidiksi haaveileva, noi vuodot säikyttää toden teolla. Ite olin ihan paniikissa ku alkuraskaudessa muutaman kerran niitä vuotoja oli ja hätäpäissäni soittelin jo neuvoloihin ja äippäpoleille et ottasivat tarkistettavaksi, mutta onneks saivat aina mun mielen rauhoteltua ja vuodot ei onneks jatkunu ollenkaa. Toivottavasti teilläkin rauhottuu ja saatte ilman suurempia pelkoja nauttia raskaudesta, vaikka se ei varmasti keskenmenon jälkeen oo mitenkää päin helppoa.

(.) Täällä ollaan sit vuodettu kohta viikon verran :headwall: Eli kyllä täällä aika vahvasti tuo täti oli kylässä, sais jo painua kuuseen. Vuoto on ollu niin kovaa et siteet/tamponit ei kestä ku n. pari tuntia ku pitää jo vaihtaa. Toisina päivinä on ollu vähäsempää vuotoa ja on pärjänny ihan muutamalla siteellä. Alottelin sit tänään jo ovitikkujen dippailun et saan selville miltä ovistestit näyttää näin alkukierrosta ja näkee kunnolla et miten ne viivat lähtee tummumaan. Mutmut... mikähän tää juttu nyt sit on :confused: mun testissä seisoo lähes kaks samanvahvusta viivaa jo kp 7 :OToi viiva on oikeesti vahvimpia viivoja mitä oon koskaan saanu. Lämmöt on edelleen normaalit (36,3). Kyllä tää kuulostaa nyt todella erikoiselta. Miehen kanssa tuossa puhuttiin et mennään ostaa varmuuden vuoksi raskaustesti tänään et saadaan selkeys johtuuko noi viivat raskaudesta vai todellakin tulevasta ovulaatiosta... Voihan jehna sanon mä :rolleyes:

-Memelisa-

Memelisa voi että, olispa pikkanen ylläri pylläri matkassa!:kiss::heart:

ON..täällä itsekkin piinailen t o d e n t e o l l a..on mukamas oirehia ollunna:whistle:.. ja nytpä juuri ajoi Posti Pate pyörällään pihaan, taitaa tuoda miulle dippaltavaa!
..jännittää ja peloittaa sikana:eek:
Tänään Kp21/24-26/dpo10..aiemmat tärpit näkyneet t o s i n vasta dpo12..

Kaikille laitan tulemaan auringon lämmittäviä sätehiä!!!!

mur-mur no aika todellinen ylläripylläri oliski :LOL: Oon ihan 100% varma et negaa se näyttää, mut sit tiietään et tuo ovistesti nyt ainakin näyttää vahvaa ovista tulevaksi tai sit se on jo tässä hollilla! Voi kiesus et ehkä vähäsen niinku jänskättää, oli se kumpi tahasa :p

Sä oot kyllä ihanan positiivinen noitten sun viestien kanssa, ihan hyvä olo tulee noista olioista yms :) Aurinkoisia plussapäiviä sinnekkin ;)

-memelisa-

Viimeksi muokattu:
memelisa hieman kärjistetysti kyllä esitin asiani kun taas kerran tulin sivuutetuksi...mutta yleisesti en ole saanut vastauksia suoriin kysymyksiin tai epäsuoriin..itse kuitenkin pyrin vastaamaan ja kommentoimaan muiden kirjoituksia parhaani mukaan. tai samanvertaista tukea yritykseemme kuin muut, ne jotka ei ole sitä plussaa kokeneet. ja tunnen todella olevani esikoista yrittävien ketjussa toisarvoinen. täältä saan ainakin vertaistukea ja jokainen täällä ymmärtää mikä romahdus se keskenmeno on. niin ja noista kuukautisista niin mulle luvattiin lääkitys niistä varten heti kun soitin lääkäriin. ja toivottavasti sulle olis pieni kyydissä! <3

Moikka kaikille, se on vissiin aika palata sorvin ääreen. Meillä tuulimuna helmikuussa ja ainakin sandemarin ja syysymysrskyn ja memelisan heti tunnistin täältä kun oltiin syyskuisissa odottajissa. Nyt on kroppa palautunut tyhjennyksestä ja eka yritys menossa dpo3 virallisesti menossa. Eli kun kalenterista katsoin niin äitienpäivänä olis testipäivä, voi apua!

onnea sandemarille plussassta, toivottavasti me muut tullaan täältä perässä =)

On tää vauvakuumeisen elo välillä kummallista. Ensin odotetaan kielikeskellä suuta kaksi viikkoa ovista ja sitten tulee tyhjyys... ainakin hetkeksi. Viikon päästä sitten piinaillaan ja etsitään joko olis oireita ja taas pissitään tikkuihin vaikkei olisi oikea aikakaan vielä:LOL:
Tääähän oli suoraan kun mun elämästä! Ja joo, ei tää vauvakuumeilu ihan tervettä ole, ei :D

Gabrielle ja Sinderella tätipahoittelut :hug:

Tillu no voihan p*** :hug: Negatestit on ihan syvältä.

Padmerine Kiva juttu, että ultrassa kaikki hyvin. On se aina helpompaa jatkaa kuumeilua, kun vuodoista pääsee nopeasti eroon, eikä tarvi mennä uudestaan tyhjennykseen/kaavintaan.

Memelisa onpa tosiaan outo toi ovisplussa :confused: Menkathan tosiaan voi olla km:n jälkeen tosi runsaat. Mulla oli viime kesänä ekan km:n jälkeen sellaset kivat 2 viikon menkat, joissa sidettä sai vaihtaa vähän väliä. Mutta toi vahva ovisplussa noin aikaisin...hmmm...kyllä mä sinuna kanssa tekisin testin ihan varmuuden vuoksi ;)

syysmyrsky harmi, että toisessa ketjussa on ollu tylyä meininkiä :hug: Tuli tuosta mieleen, kun jotkut toivoo, että saisivat edes keskenmenon, niin tietäisivät, että on mahiksia plussaan. Pakko tunnustaa, että ajattelin itsekin noin ennen ekaa plussaa ja keskenmenoa :ashamed: Tai lähinnä olin jopa "kateellinen" yhdelle kaverille, joka oli saanut km:n, että sillä on ainakin mahdollisuus tulla raskaaksi. Mutta tosiaan ajatukset muuttuneet tässä matkan varrella ja 3:n km:n jälkeen... Se suru ekan km:n jälkeen oli niin musertava, että en usko, että kukaan haluaa sitä kokea. Eikä sitä kukaan voi täysin ymmärtää, jos ei ole itse vastaavaa kokenut. Että ensin ajattelet, että vihdoinkin meille tulee vauva kaiken toivomisen ja odottamisen jälkeen ja yhdessä hetkessä olet taas samassa lähtöpisteessä. Ei vauvaa, ei edes raskautta enää.

mur-mur zemppiä piinailuun!! Toivottavasti tuottaisi sen ihanimman tuloksen, eli plussan ja pienen oman nyytin :whistle:

Anazu tervetuloa mukaan :wave: Olkoon vierailusi mahdollisimman lyhyt, eli pikaista uutta plussaa :whistle:

ON. Hermot meinas mennä eilen ja tänään :kieh: Mun piti varata heti menkkojen alettua ultra-aika naistenpolille sitä kierronkartoitus ultraa varten, joka on osa niitä km-tutkimuksia. Noh, soittoaika on peräti 45min päivässä. Eilen en päässyt läpi ollenkaan, tänään soitin noin miljoona kertaa ennenkuin lopulta pääsin läpi. Tyhmintä, ettei tuossa numerossa ole käytössä mitään jonotussysteemiä, vaan jos nro on varattu, niin tyyttää muutaman kerran varattua ja puhelu katkeaa itsestään. Eli koko ajan saat olla soittamassa, jos haluat päästä läpi. Ja lopulta kun pääsin läpi, niin niillä ei koneet toimineet, eikä saaneet mun tietoja auki. Lopuksi sain onneksi ajan varattua ensi viikolle (kp12). Mutta siitäkin sanoi, ettei ole sama lääkäri kuin viimeksi. Lisäksi tänään meni noin tuntu työaikaa siihen, että kävin labrassa jonottamassa verikokeisiin, jotka kuuluu myös tuohon kierronkartoitukseen. Go julkinen terveydenhoito go!!

KESKIVIIKKO 27.4.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN

Gabrielle..................KM 02/11............................KP 3/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 4/27-28
LeenaT....................KM 12/10, 03/11...................KP 7/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 7/?
durasel....................KM 03/10, 10/10, 03/11........KP 9/23-29
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10.................KP 12/22-27
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10......KP 28/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 33/28-31
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 36/
Katie85....................KM 11/10............................KP 52/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
lemonade................KM 03/11
maikkuliini...............KM 10/10

HAAVEISSA TOINEN

ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 12/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 15/28-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 15/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 30/28?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10

HAAVEISSA KOLMAS

Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 22/30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 25/25-30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
mammuzki.......KM 03/11, 04/11

HAAVEISSA NELJÄS

Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 19/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10................................KP 18/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11

HAAVEISSA KUUDES

Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 4/29
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 20/28-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Danjuska, Bianca

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Hei kaikille mun lempiryhmäläisille ! Syysmyrskyä kompaten, tämä ryhmä on aina tuntunut omimmalta, olen tätä useasti hehkuttanut ja tuntuu jotenkin turvalliselta olla nyt plussanneena, epävarmana plussanneena, se ajatus mielessä jotta jos tämäkään pieni ei jaksa pitää kiinni, tämä ryhmä kyllä jaksaa ;)

MurMur ja muutkin piinaviikkolaiset... jännitän ihan todenteolla, puntti tutisten teidän puolestanne. Nyt vaan dippikone käyntiin ja positiivisia uutisia ja kahta viivaa. PUHURIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Tillu79, sinulle ihan erityinen :hug: jaksamista!

Memelisa, tooooodella mielenkiintoiselta kuulostaa tuo tikuttamasi ovistulos?!? Hmmmm, ihan todella kannattaamyös raskaustesti tuikata. (Itsekin nyt tässä raskaudessa huvikseni kokeilin myös ovistikulla ja pamahti supervahva toinen viiva. Tai sitten sulla on aikainen ovis? Pääasia varmaankin kuitenkin on että tikku antaa vahva plussaa :rolleyes:

Äidiksi haaveileva, kiva että muistit :) Itse tykkään tässä ryhmässä vielä vahvasti taustoilla. Antaa niin hyvää tukea tähän pelko- ja epävarmuustilaan. Viiva tosiaan paksuni ja tuli myös clearbluean digiin 3+ (tämän jälkeen lopetin suosiolla tikutuksen). OIreita on rintojen aristelu, VÄSY ja etovaolo ja finnien esiin marssi (ekaa kertaa elämässä, huom 34vuotiaana :attn: mutta en valita en todellakaan!

Ja apua, tänään oli VARHAISULTRA. Ja sielläpä taas heräsi tuon marraskuisen kkm:n lihasmuisti oikein kunnolla. Siis ihan kauheeta. Lääkäri alko ultraamaan ja aloitti lupaavasti monologinsa että kohdun sisäinen sikiö ja ruskuaispussi löytyy, no niin, no niin ja nythän niiden sydänäänten pitäisi myös pikkuhiljaa löytyä............(pitkiä pitkiä sekuntteja)................. etsitään vielä tältä toiselta puolelta.............. ja sitten jotain epämääräistä muminaa siitä miten voi olla vasta pienempi kuin mitä luullaan, johon minä tietenkin ponnekaasti vastasin jotta tiedän TASAN TARKKAAN lh-piikin sen tikuttaneena digillä eli pitäisi vastata viikkoja tai sitten peli on goodby. Johon lääkäri että nyt kun rv_t ovat 6+5 niin sykkeen pitäisi jo joten kuten näkyä, johon minä että omien laskujeni mukaan rv:t ovat kyllä vasta 6+2 jonka jälkeen lääkäri että no mutta kas täällähän tämä pikku sydän sykkii ja TOTTA viikothan ovat vasta 6+2 kun laskee tuosta ovulaatiosta. HUH HUH. Olin jo ihan heittänyt pyyhkeen nurkkaan. TAAS makasin siinä penkillä ketarat levällään sydänääniä etsimässä. Just näin kävi viimeksi nt-ultrassa jossa todettiin sikiön menehtyneen.

Ja vaikka siis tämän päivän ultran lopputulema oli hyvä eli alkio vastaa viikkoja ja syke +, lähdin silti jotenkin surullisena sieltä. Oli sen verran raskasta noita sydänääniä etsiä. Mutta ehkä nyt taas hymyilen tänään hieman :) Turha sitä keskenmenoa on mun jännittää koska edellisellä kerralla se ei oireillut yhtään mitenkään.

huh, onpas ollut raskas ja jännityksen täyteinen päivä. Nyt on pakko mennä taas päiväunille. Olen tätä nykyä niiiiiiiiiiin väsynyt koko ajan, että haaveilen kokoajan töissäkin vain ja ainoastaan nukkumisesta.

Sädettä ja säkenöintiä kera lempeän plussatuulen teille jokaiselle!

Viena&Pilke 6+1

viena onnea pienestä sykkeestä sisälläsi :heart: Varmasti olleet ihan kauheita nuo sekunnit, kun ääniä ei ensin löytynyt, HUH! Mutta selvisit ja kaikki hyvin =) Kävitkö muuten ekassa raskaudessa varhaisultrassa? Kun eikös se km-prosentti putoa aika pieneksi sen jälkeen, kun sikiön sydänäänet on nähty? Näin ainakin muistelen. Kovasti tarrasukkia pikkuiselle vielä kerran!

neljäskö unohdin suo tossa äsken onnitella samasta asiasta! Eli onnea ihanista ultrakuulumisista myös sinulle :heart: Ja samainen tarrasukkalasti sinne myös!!

äidiksi haaveileva tosi kurjia ja inhottavia noi alkuraskauden vuodot! Mutta onneksi näyttää siltä, että sinulla se oli ihan harmitonta. Vaaviliimaa lastillinen myös sinne :heart:

ON..tänään dippailtu aamupisuun Davis herkkä liuska ja David 20mIU/ml puikko iltapäiväpisuun - blancojahan ne..

Laitan tänne tuon liuskatestin..näettekö mitään?

Itse koetin suurentamalla nähdä jotain..ei onnistunut..kummiskin omien kuvatiedostojen kautta saan jotahin näkyviin..mitä sitten onkaan?..viivan paikka nyt ainahin..
..tänään siis dpo10

Jospa huomenna uskaltautuisi uudemman kerran dippaamaan..
..tisun päät on TOSI arat edelleen ja sellainen väsy, huonokin olo välillä..väsyneenä noita masutuntemuksiakin,(paino) ei muutoin..lämmöt 37.3..
Mielialat vaihtelee - toivosta, pettymykseen..

Viimeksi muokattu:
Eipä menny tää päivä putkeen... tekis mieli tehä jotain todella pahaa! Miehen sisko kävis sit miehesä kanssa kylässä japasautti kahvipöydässä et niille on tulossa lapsi! Eipä siinä voinu ku kadota paikalta ja olla pois niin pitkään ku häipyvät. Mulla on vaan sellanen tunne et ku niillä menis kesken ja saisivat kokee saman ku mitä nyt ite. Eivät ajatelleet sit yhtään et mä oon menettäny omani kuukausi sitten, eivät millää ees ymmärtäneet ku mies oli koittanu niille selittää. Mä en enää tiiä mitä tehä, tuo pari valjakko on vieny kaiken mun haaveilut nokkani edestä (kihlat, naimisiinmenon ja nyt lapsen). Mitähän muuta ne sit vielä aikoo viiä? Mä oon niin rikki täälä, et soitin jo pomollekki et en oo varmaan tulossa töihin huomenna, ahistaa niin kovasti. Mitähän mä oon tehny väärin et mä saan tällasta paskaa niskaani koko ajan? Yritä tässä nyt sitten mahollista ovista hyödyntää tässä tilassa...

Voi Memelisa, myötätuntoterveiset sinulle. Tiedän hyvin tuon tunteen kun toinen kahmii ja konkretisoi omia unelmia. Ja todella ärsyttäviä ovat tahdittomat ja tilannetajutomat ihmiset :mad: Pakko vain varmaan psyykata isteään siihen että kaikilla haaveilla on aikansa. Jokatapauksessa ISO :hug: Kyllä sustakin Memelisa äiti vielä tulee! usko pois!

Sanmar ja MurMur kiitos teille kauniit kauniista onnitteluista. Arvostan :) ja MurMur, en tiedä näenkö nykyään jonkun harson läpi, mutta mun silmiin tossa testissä vilkkuu jotain muuta kuin pelkkää blankoa :attn: Voi kun olisin oikeassa. Noi tisun päät itsellänikin olivat ensi-oireita ja edelleen.
:heart:

Neljäskö oi kun ihania uutisia, onnea! :heart: Sillon kun oot jääny np-ultrassa kiinni, niin ootko niinä kertoina käyny varhaisultrassa? Ja tuliko niinä kahtena kertana np-ultrassa ihan ku salama kirkkaalta taivaalta se tieto? Oliko esim. vuotoa tms.?

Itekkin np-ultraa odottelen, viel semmonen reilu kolme viikkoa pitäs odotella.

- MamiJ &masuasukki 8+6
Moikka :)
Hei, en niissä ollut käynyt varhaisultrassa ja 2007 keskenmeno paljastui tosiaan kanssa np-ultrassa ja viikot vastasivat 12+ eli oli juuri mennyt kesken, ei vuotoja, ei kipuja, ei mitään. 100% yllätys oli.
Nyt tammikuussa taas np ultrassa jäi kiinni, tosin pikkuinen oli jättänyt matkansa rv 6-7 paikkeille ja taas täysin oireeton/vuodoton ja hirveä yllätys..

Eli kyllä tässä tulisilla hiilillä ollaan, np-ultra tulee olemaan se vaikein mulle..
Ja vielä kiitos, onnea myös sinun odotukseen :wave:

Mä en enään jaksa... Tänään yksi kaverini joka on raskaana tokasi että lyödäänkövetoa kumpi teistä saa toisen lapsen eka.. sinä vai yksi toinen.. Aijoo teillähän meni niin kauan saada esikoiset. Ja tämä mun kaveri tietää hyvin että meillä on ollut keskenmenoja ja että miten arka asia se on mulle.

Yhteistyössä