On tää vauvakuumeisen elo välillä kummallista. Ensin odotetaan kielikeskellä suuta kaksi viikkoa ovista ja sitten tulee tyhjyys... ainakin hetkeksi. Viikon päästä sitten piinaillaan ja etsitään joko olis oireita ja taas pissitään tikkuihin vaikkei olisi oikea aikakaan vielä
Tääähän oli suoraan kun mun elämästä! Ja joo, ei tää vauvakuumeilu ihan tervettä ole, ei
Gabrielle ja Sinderella tätipahoittelut :hug:
Tillu no voihan p*** :hug: Negatestit on ihan syvältä.
Padmerine Kiva juttu, että ultrassa kaikki hyvin. On se aina helpompaa jatkaa kuumeilua, kun vuodoista pääsee nopeasti eroon, eikä tarvi mennä uudestaan tyhjennykseen/kaavintaan.
Memelisa onpa tosiaan outo toi ovisplussa
Menkathan tosiaan voi olla km:n jälkeen tosi runsaat. Mulla oli viime kesänä ekan km:n jälkeen sellaset kivat 2 viikon menkat, joissa sidettä sai vaihtaa vähän väliä. Mutta toi vahva ovisplussa noin aikaisin...hmmm...kyllä mä sinuna kanssa tekisin testin ihan varmuuden vuoksi
syysmyrsky harmi, että toisessa ketjussa on ollu tylyä meininkiä :hug: Tuli tuosta mieleen, kun jotkut toivoo, että saisivat edes keskenmenon, niin tietäisivät, että on mahiksia plussaan. Pakko tunnustaa, että ajattelin itsekin noin ennen ekaa plussaa ja keskenmenoa :ashamed: Tai lähinnä olin jopa "kateellinen" yhdelle kaverille, joka oli saanut km:n, että sillä on ainakin mahdollisuus tulla raskaaksi. Mutta tosiaan ajatukset muuttuneet tässä matkan varrella ja 3:n km:n jälkeen... Se suru ekan km:n jälkeen oli niin musertava, että en usko, että kukaan haluaa sitä kokea. Eikä sitä kukaan voi täysin ymmärtää, jos ei ole itse vastaavaa kokenut. Että ensin ajattelet, että vihdoinkin meille tulee vauva kaiken toivomisen ja odottamisen jälkeen ja yhdessä hetkessä olet taas samassa lähtöpisteessä. Ei vauvaa, ei edes raskautta enää.
mur-mur zemppiä piinailuun!! Toivottavasti tuottaisi sen ihanimman tuloksen, eli plussan ja pienen oman nyytin
Anazu tervetuloa mukaan :wave: Olkoon vierailusi mahdollisimman lyhyt, eli pikaista uutta plussaa
ON. Hermot meinas mennä eilen ja tänään :kieh: Mun piti varata heti menkkojen alettua ultra-aika naistenpolille sitä kierronkartoitus ultraa varten, joka on osa niitä km-tutkimuksia. Noh, soittoaika on peräti 45min päivässä. Eilen en päässyt läpi ollenkaan, tänään soitin noin miljoona kertaa ennenkuin lopulta pääsin läpi. Tyhmintä, ettei tuossa numerossa ole käytössä mitään jonotussysteemiä, vaan jos nro on varattu, niin tyyttää muutaman kerran varattua ja puhelu katkeaa itsestään. Eli koko ajan saat olla soittamassa, jos haluat päästä läpi. Ja lopulta kun pääsin läpi, niin niillä ei koneet toimineet, eikä saaneet mun tietoja auki. Lopuksi sain onneksi ajan varattua ensi viikolle (kp12). Mutta siitäkin sanoi, ettei ole sama lääkäri kuin viimeksi. Lisäksi tänään meni noin tuntu työaikaa siihen, että kävin labrassa jonottamassa verikokeisiin, jotka kuuluu myös tuohon kierronkartoitukseen. Go julkinen terveydenhoito go!!