KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Joo kyl nyt annetaan mennä ja jos tärppää niin sit mä oon häissä kuskina :) Ainoo vaan et jos kierto on nyt normaali heti niin oon Englannissa just oviksen aikaan eli voi olla et tulee kuitenkin tärppi vasta seuraavasta kierrosta :/

Ihan ok menkatkin kun ei ole kipuja vaikkei mulla yleensä ookkaan menkkakipuja. Oviskivut onkin sit olleet toinen juttu ja ne on ihan hirveitä yhden vuorokauden ajan |O

Täällä on aika paljon porukkaa jokka menee nyt suurin piirtein samoilla kiertopäivillä mun kans! Tulee jännä kesäkuun alku :D
 
muutosta ja tillukas pahoittelut tädistä, vaikka taisi olla tällä kertaa jopa hieman odotettu :hug: :)

(.) Ovis tuli sittenkin samaan aikaan kuin viime kierrossa eli kp 17 eli jos kierron pituus tasoittuu noin 28päivään, niin hyvät mahikset heinäplussaan :) Voi kun aika menisi nopeampaan.. Kaks kuukautta on niin pitkä aika odottaa.. No, jatkan teidän muiden puolesta jännäilyä, mukavasti loppukiertolaisia alkaa taas oleen eli mahdollisuuksia moneen toukoplussaan :D
 
icefairylle Onnea matkaan! :flower:

Tänään on ensimmäisen laskettu aika. Tosi nopeasti nämä kuukaudet vaan menevät. Syksyllä toivoin, että olisin uudelleen raskaana tähän päivään mennessä. Nyt on toiveet siirretty seuraavaan välietappiin, kakkosen laskettuun aikaan syyskuun lopulle. Mutta sinänsä aika myös näköjään parantaa, vähän haikealta tietysti tuntuu tänään mutta se murskaava epätoivon tunne joka syksyllä oli, on poissa.
 
Imoen: :hug: mulla tuli tänään (1-vuotiskihlajaispäivänä ) vuosi kakkosraskauden alkamisesta. katseet on myös suunnattu syyskuuhun, jolloin toivoisin olevani raskaana, ikävä kyllä siihen on mulla ainoostaan mahdollisuus kahden kierron aikana kesällä. peukut pystyssä, että syyskuussa voi kohdistaa katseensa jo uuden tulokkaan laskettuun aikaan d:)b ja tosiaan, aika parantaa haavat, onneksi :)
 
Hellurei :wave: Täällä ollaan taas pää sekaisin, meinaan plussa tuli aamulla. Tuhruvuoto on muuttunut runsaammaksi, joten taitaa kemialliseksi mennä tämä. Tänään soittelin lääkärille, joka oli luvannut mulle luget heti kun plussaan. No eipä antanut. ÄRH! Eipä ne kai mitään tässä tilanteessa pelastaisi, mutta kun oli luvattu...

Mutta katsellaan. Tänään siis omasta ovisoletuksesta DPO 10-11 ja viiva oli haaleanhaalea, mutta mieskin sen näki. Päivän mittaan on vielä tummunutkin jonkin verran.

Tämä olisi sitten 4. raskaus lokakuusta lähtien. Ei pitänyt ihan näin mennä tämä esikoisen yritys...
 
Voi Kätsyä, kyllä teitä nyt koetellaan!

Ja voi hitonhitonhitto. Eilen illalla tuli jo sitä muutamaa tuntia ennen kuukautisia tulevaa verilimaa, mutta sen jälkeen - ei mitään. Tuhruttelua kun en yleensä harrasta kuin (ylläripylläri) keskenmenoissa. Pientä nipistelyä, mutta ei varsinaisia kk-kipuja edes voimakkuudeltaan. Kyllä tekisi mieli hakata päätä seinään!
 
No jaa, ehkä olisi taas aika palata tänne palstalle :) Sain viime vuonna kolme keskenmenoa ja ajattelin että nyt puolen vuoden tauko. Ja äkkiähän tuo meni. Nyt tilanne on se että mikäli plussaan, täytyy välittömästi ottaa yhteyttä gynelle niin saan verenohennuslääkkeet. Verikokeissa kävi näet ilmi että minulla on APC-oireyhtymä eli raskautuessani =) vereeni tulee helposti tulppia.. :( Eli kroppa ikäänkuin itse toimittaa alkaneen´raskauden loppuun.. mutta yritellään. Ostin ovistikkuja elämäni ensimmäistä kertaa :D Olen jo aika vanha 36 v...
 
tillukas: :hug: voi kun täti tulis kunnon rysäyksellä takaisin :)

rikupi: tervetuloa takaisin :flower: ilmoittele tietojasi, niin saadaan sut takaisin listalle :) ja on täällä muitakin kolmekymppisiä :wave: plussatuulia +++
 
Rikupi: Mulla on perinnöllinen APC- resistenssi, joka on vaikuttanut mun 2 normaaliin raskauteen niin, että olen joutunut piikittämään Klexanea vatsaan n. rv 35 lähtien aina 6 viikkoa synntyksen jälkeen tukoksia ehkäisemään.

Raskautumiseen ei ole vaikuttanut minulla.

Tsemppiä sinulle yritykseen!
 
Muutosta: Ei mullakaan raskautumiseen vaikuttanut mutta ne meni kesken alle 10-viikkosina. Olen lukenut noista piikittämisistä että ne vaihtelee tosi paljon. Joillakin aloitetaan heti ja joillakin tosi myöhään niinkuin sulla.. Tietysti nää keskenmenot ovat voineet johtua muustakin mutta toivon että toi piikitys auttaisi =)
 
12.5. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sunburned...............ES 11/09.............................KP 4/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 10/
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 18/21-27
durasel.....................KM 03/10............................KP 23/
sasuma....................KM 01/10............................KP 27/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 27/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 28/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09.............KP 28/28-33
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 30/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 41/27
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 60/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10...KP 2/29-33
Nassi84................KM 01/10....................................KP 4/28-29
Dakota Paws.......KU 08/09.....................................KP 5/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 5/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 9/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 11/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 14/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 14/32-36
toive81................KM 03/10......................................KP 24/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 26/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09...........................KP 28/29-40
Repa....................KM 02/07, TM 08/09......................KP 33/28-31
Minna89...............KM 01/10......................................KP 36/26-33
Leisku..................KM 03/10......................................KP 42/
erika76................KM 02/10......................................KP 50/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
tilda69.................KM 03/10
shenda81............KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..............KM 03/10....................................KP 2/28-29
Champion............KM 04/10.....................................KP 4/28
Oltermanni...........KM 04/10.....................................KP 8/
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 12/26-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09.........................KP 13/45-50
happihyppy...........KM 02/08, KU 12/08, 09/09........KP 14/28
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09....................KP 41/34-45
Piijuska-78...........KM 05/09.....................................KP 60/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 12/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10
Unikeiju-79.........KM 01/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5........KM 08/02,01/09,11/09,01/10.....KP 10/



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi, Katjahei


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy


 
Huomenta,
Lupasin itselleni etten tee raskaustestejä ennen torstaita, tää oli pyhä lupaus :LOL:
Testasin eilen aconilla negan, yllätys, no aattelin etten sitten enää ennen torstaita, eilen kun vaan oli sellainen meno joka vaati varmuuden vuoksi testausta.. noh, tänään aconiin, tiedän testasin kuitenkin :D , tuli ajan sisällä haamuista haamuin, aamuauringon valossa näkyy. ei näyttänyt viivanpaikalta, se ei ollut harmaa..
Onnitella ei saa, haluan että testaan kunnolla, ettei ole minun kuvitelmaa, sillä särkee tuolla masussa tai juilii sillä tavalla kuin menkat alkaa. vetää toiseen jalkaan ja alaselkä kipeä..

kylläpäs tuli ihana ilma, vein koiran pihalle aamusta ja oli kyllä leudon tuntuisia tuulen vireitä, toisin kun eilen aamuna, hampaan kalisten aamutakki päällä ulos ja 5min sormet jäässä.
Autokin otti ja hajus, tuolta jarrupuolelta jotain.. :kieh: pi*u näitä suomen hiekkateitä.. eikun itse korjaamaan, itse olen korjannut kun mies ei tunne autoa, voisin vaikka purkaa osiin, ja kokoa takaisin..
toivottavasti kaikille palstalaisille tulee kiva päivä tänään!! :heart:
kengu
 
Kengumamma: ei onnitella ei :D :heart: voi kun itekkin osais autoo korjata, multa onnistuu vaan renkaitten vaihto ja jarrupalojen (break pads) uusiminen, ei muuta :ashamed:

mitäköhän kipinikengälle kuuluu? on semmoinen fiilis, että jotain uutisia sulla saattaisi olla meille, kun kiertokin lopuillaan.. :D toivottavasti täti ei ole tullut kylään vielä..
 
Minnäikin täällä vielä sitkuu, kirjoittelu vain jäänyt tän muutto/remppahässäkän takia. Lukemassa kyllä oon käynyt. Ja ihanaa plussiakin sillä välin tullut.. Onnea vain BlondeMonsoon, Icefairy!! Nyt paremmalla onnelle kohti masun kasvatusta :heart:

Saas nähä miten täällä lähtee homma etenee, jälkivuotokin on jo loppunut. Kesti epämääräisesti sen 3vko. Ei muutaku odottelemaan kuinka kohtalo jakaa korttejaan ;)

Nyt vielä purkaa ja laittaa tuota tavaraa paikoille, yhen huoneen remonttiki pahasti kesken. Kuhan se valmistuu pääsee taas hommassa eteenpäin. Onneksi tuota hommaa on et on muutakin ajateltavaa :D
 
Pahoittelut kätsy, sunburned ja muut kierron alkuun joutuneet! Ei taida tämä pelikierros olla munkaan onnenkierros, kp taas yli 41 ja testi oli maanantaina nega. En ole sen jälkeen viitsinyt enää edes testata, oireet on niin kuukautisiin viittaavat. Josko ne tässä sit parin päivän päästä alkaisi.

Onnea plussanneille ja tummumista haamuilijoille! Onneksi yksikään kuu ei ole jäänyt tyhjäksi, se luo toivoa että täältä me pikkuhiljaa kaikki noustaan maha pystyssä pois!

Mulla alkaa nyt seuraavassa kierrossa sitten Clomit ja odotukset on niiden suhteen toiveikkaat. Esikoisemme sai alkunsa ekasta clomikierrosta, joten toivotaan että niiden taika toimisi toisenkin kerran. Kakkosemme olikin luomu, mutta hänet me valitettavasti menetimme puoli vuotta sitten. Aika on mennyt surullisen hitaasti, mutta toisaalta myös lohduttavan nopeasti.

Ihanaa kun on lämmintä, eikös sen pitäisi vaikuttaa näihin hormonien heräämiseenkin positiivisesti!

R
 
Pikaisesti tulin vaan päivittämään.
Eli kp 42 ja maanantaina tehty raskaustesti nega..
Vatsaa juilinut jo monta päivää menkkamaisesti ja rinnat kipeät ja iho kukkii..Alkas täti tulla jo, kierto venyy ja venyy! |O

Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille :flower:

 
krizze: No joo, uutisia on kyllä, kerrankin iloisia. :) Enpä uskonut vielä eilenkään saatuani CB:n digiovistestillä plussan, että tänä aamuna saisin plussan myös raskaustestiin. Mutta semmonen siihen piirtyi. :heart: Pelonsekaisin miettein, one day at the time...

Kengumammalle on täällä kaikki ulokkeet pystyssä että seuraavan kerran tulee ihan kunnon viiva!

BlondeMonsoon ja Icefairy : Mielettömän paljon onnea plussista! Onnea matkaan!

Kätsylle myös kovasti peukkuja, että pieni jaksaisi sinnitellä vuodosta huolimatta. Todella raskas on tilanteesi, voimia. Vähällä aikaa paljon kestettävää.

 
Minnäi: Hyvä että vuoto loppunut :) Tsemppiä remppaan ja kotiutumiseen :) Plussatuulia uuteen yritykseen :)

Tsemppiä riinulle ja leiskulle ja muille pitkän kierron kanssa kamppaileville :hug:

Kipinäkenkä :) mää vähän vakoilin sun uutisia tuolta toiselta palstalta.. :ashamed: Onnea :flower: :heart: Saakos sut laittaa jo plussanneisiin vai haluatko olla vielä listalla pari päivää ? :D

Tillukas: d :) b

(.) Täällä on taas niin mukavat ovisolot että huhhuh, kauheet vatsakrampit, kun joutui 3h paikallaan istuun tentissä, onneks ei kukaan ollut kuulemassa kiroilun määrää vessassa :ashamed: Napakorukin lähti pois lopullisesti, kun kipu tuntuu juuri navan kohdalla.. raskausoireet on ihania tähän verrattuna, vielä pari kiertoo pitäs jaksaa.. :(
 
hei :wave:
Ihan käsittämätön jano alkoi nyt illalla :p voi olla että olen juonut huonoisti töissä ollesani,nyt olen juonut jo 2 litraa eikä jano hellitä,voi tää tietysti olla joku pms oirekkin,jossain luki että joillain on ollut pms oireena myös jano...viimeeks ku olin raskaana mulla oli ensi oireena jano.. :headwall: tein aamul r,testiin näytti negaa, ku piti käydä hakee lääkäriltä lääkettä kantapää kipuun..mensut pitäis alkaa kierron mukaan ens viikol..rinnat ei ole vieläkään kipeytyneet..(yleensä pms oire mulla) mahassa nippailee ihmeellisesti.. :headwall: :wave: olen kyllä aika räjähdys herkkänä joten en usko oolevani raskaana,,on vaan hormoonit sekasi prkl.. :headwall: :wave:
 

Yhteistyössä