KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Cappuccino Kaavinta tosiaan tehtiin 19.3. ja ensimmäiset menkat alkoivat 15.4., joten on tietysti hyvinkin mahdollista ja toiveena, että olisin taas raskaana, mutta sen näkee varmasti jo ensiviikolla, alkaako menkat vaiko ei?! Jännää on tosiaan :)

Veritestissä en käynyt, mutta tein kyllä negatestin tuossa välissä tai ainakin muistelen tehneeni :eek: Nyt olen huomannut pientä kolotusta sivuilla... Vahvat ovisviivat tikutin myös menkoista n.2 viikkoa myöhemmin... Voi kun mulla olis testi käsillä niin varmasti menisin ja testaisin, mutta ne kun on niin kalliita jos ostelee jatkuvasti!
 
Paljon, Paljon onnea kaikille plussan saaneille! :flower:

Ja :hug: sitä tarvitseville...

Onneksi aika monta plussaa on saatu mutta toivottavasti saadaan vielä monta, monta lisää.

(.) Omaa napaa siis:
Mun kierto on ollut totaallisen sekaisin ja on ollut vaikeaa ovistakaan bongata. Pupuiltu ollaan siksi melkein joka toinen päivä... Joo, välillä menee hieman liika-yrityksen puolelle...

Viikolla tein 2 raskaustestiä jotka kumpikin oli negat.
Eilen tein iltapäivällä jälleen testin ja sain negan.
Tänään aamulla tein testin ja oli nega. KUNNES menin katsomaan uudelleen n.30min kuluttua uudelleen testiä niin siinä oli selvä haalea viiva!! |O
Siitä innostuneena sitten kaivoin roskiksesta eilisen testin ja siinä oli ihan selkeä viiva! |O

Nyt sitten mietin että onko noi oikeat plussat vai mitä-lie-viivoja??
Samaisesta roskiksesta löytyi viime keskiviikkona tehty testi ja siinä selkeä naga.

Olen kuullut noista roskis-plussista, mutta itselle ei ole sellaista koskaan tullut. Negat olleet aina negoja ja plussat plussia...
Pitää varmaan tehdä parin päivän päästä uusi testi jos vaikka viiva vahvenisi.
Mitään oireita mulla ei juurikaan ole. Menkkakipuja oli ja siksi luulinkin että menkat kurvaa ihan näillä näppäimillä kylään...
Kunhan nyt en liika innostuisi... :snotty:

viivi ja vagner
 
viivi ja vagner en valitettavasti osaa sanoa noista roskishaamuista mitään! Tai olen ollut siinä uskossa, että viivan pitäisi tulla testiajan sisällä, jotta tulos olisi luotettava.. Mutta toivottavasti viiva vahvistuu ja tulee seuraavalla kerralla ajoissa!

Muutosta toivotaan että on oikea plussa!

ON. Tänään testattu nega. Eikä edes merkkejä haamusta! Mutta ei merkkejä myöskään menkoista. Voisivathan ne nyt alkaa, niin pääsis taas eteenpäin. Seuraavassa kierrossa suuntaan lääkäriin, pakko saada tämä kierto edes lyhyemmäksi. Taidan myös hankkia ovistestejä, jotta tiedän ovuloinko lainkaan.
Toisaalta.. En saanut edellisessä raskaudessa viivaa tikkuun ennenkuin rv:lla 5. Eli tavallaan toivoa vielä on. Mutta ei viitsisi uskotella itselleen mitään, sitä vaan tippuu niin hemmetin korkeelta.. Taas..
Ei mikään voittoisa mieliala. Ja äitienpäivä on vaikea. Tämän piti olla elämäni paras äitienpäivä, minulla piti olla kaksi elävää vauvaa rakastettavana. Mutta tulikin paskin äitienpäivä ikinä. Ymmärrän hyvin teitä, jotka ajattelevat samoin äitienpäivästä!
 
Pakko tulla tänne vähän kommentoimaan ja halimaan myös, nimittäin Sunburned ainakin tarvii muutaman halauksen tähän väliin :hug: :hug:

Sitten noista haamutesteistä ja hormoni-nousuista. Mullahan on ekasta raskaudesta ja vuosi sitten alkaneesta näkynyt melko myöhään plussa testissä. Ekasta testasin kylläkin digitaalisella suoraan, enkä ihan tarkkaan muista paljonko menkat oli myöhässä.

Vuosi sitten testasin muistaakseni ensin oisko ollut predictorilla ja se oli mun silmään nega, kunnes mies väitti luonnonvalossa myöhemmin nähneensä siinä haamun, roskishaamu siis. Seuraavana päivänä testasin digitaalisella "raskaana". Eli tuon enempää mulla ei roskishaamuista kokemusta ole, toisin sanoen olen saanut roskishaamun vain, kun olen ollut raskaana, muuten viime vuoden ahkerasti testanneena on tullut puhtaita negoja, niinkuin kuuluukin kun ei oo tärppi käynyt.

Tämä viimeisin plussa on poikkeus sääntööni siis, sillä aiemmin en ole plussaa testiin saanut ennenkuin menkat on olleet ainakin kolme päivää myöhässä, olen siis niitä hitaan hormonin ihmisiä =)

Siksipä olen toiveikkaana teidän haamuilijoiden suhteen, mun käsitys on, että jos ovis on bongattu ja dpo on yli sen 14päivää, niin raskauttahan se meinais :flower:

Oon peukut pystyssä täällä d =) b
 
Joo mut voi siirtää taustalle :'( En käsitä tuota ukkoa, ensin on ihan kympillä mukana ja nyt sitten ku ois "oikee" hetki ni ei minkäänlaista kiinnostusta.. :ashamed: En vaan yksinkertaisesti jaksa... :'( Koitan jättää palstailua vähemmälle mutta käyn silloin tällöin kommentoimassa..
Toivon kaikille hyvää kesää ja paljon plussia.
 
:attn: Päivitetään tietoja nyt vähän etuajassa :attn:

Mut voi nyt siirtää tuonne plussanneisiin kokonaan. Tänään kävin päivystyksessä kipujen takia. Masusta löyty yksi elävä täysin viikkoja vastaava vauvan alku, jonka sydän sykki hienosti :heart: ja toinen löydös, joka on a) tuulimuna b) aikaisin kasvun lopettanut toinen sikiö c) jotain muuta??? ei siis osanneet kaksi lääkäriäkään sanoa, mikä se varmuudella on. 3,5 viikon päästä on uusinta ultra sitten tietää ehkä mikä se on. Todelliselle expertille pääsen ultrattavaksi. Kyllähän ne jotain outoa epäilee kun tuolla lailla ultraillaan, mutta eihän ne sitä ikinä kerro. No jos tämä tonttu loppuun asti kasvaa niin laskettu aika on 24.12.2010 :heart:

joku tuolla manas ku vuoto pitkittyy... mulla tuo raskautumiseen johtanut kierto vuosi 9 päivää ja silti ovulaatio ollu kp14 koska vauvan alku vastaa juuri tuota ajankohtaa, jotta älä heitä kirvestä kaivoon tämän kierron osalta :hug:

Onnittelut uusille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :)

Orchid ja tonttu 7+1
 
Aloin tässä miettimään että mun oletetusta ovulaatiosta on nyt n. viikko (vähän alle tai vähän yli) niin voiko tässä vaiheessa tulla jo kiinnittymisvuotoa..? :whistle: Käväsin vessassa ja paperiin tuli tosi vähän semmosta rusehtavaa tuhrua.... Ja sitten vattaa on nippailut tänään (tai oikeastaan eilen kun kelloa katsoo) aika lailla välillä.. Anteeksi tyhmä kysymykseni.. :ashamed:
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa :) Olen taustaillut, kun ei ole oikein ollut mitään uutta kerrottavaa/sanottavaa. Onnea tietysti plussanneille! (anteeksi etten tämän onnellisempia sanoja saa nyt itsestäni irti )

Pari viikkoa sitten kävin lääkärillä ultrassa (saatoin mainita täälläkin ) joka sanoi että ovulaatio olisi tapahtunut sunnuntaina 25. päivä limiksestä ja munasarjoista päätellen. Reippaana tyttönä kuitenkin testailin ovista tuntemusten takia, ja sain vapun alla tummentuneita viivoja ovistikkuun. En siis tiedä, että missä välissä ovis on ollut oikeastaan :/ Nyt sitten eilen alkoi tuhruvuoto, mutta ei vielä siinä määrin että olisi voinut laskea kp ykköseksi.. Kumma tilanne, r-testi kuitenkin negaa. Jos ovis olisikin ollut vapun tienoilla, niin nythän voisin toivoa tämän olevan kiinnittymisvuotoa (samoilla linjoilla Sasuman kanssa :) ), mutta mene ja tiedä. Eiköhän ne menkat ole kuitenkin.. Kaiken tämän hyvän lisäksi se kauhulla pelätty ja odotettu päivä on täällä: minusta tulee vielä tämän päivän aikana täti. Tänä päivänä, jonka piti olla minun elämäni ensimmäinen äitienpäivä äitinä :'( Fiilikset on aika matalalla, enkä jotenkin saa mitään aikaiseksi. Makaan vain tylsänä sohvalla tihrustamassa itkua. Tuntuu niiin pahalta! Ja sitten tuntuu pahalta koska tuntuu pahalta, vaikka omista keskenmenoista on jo aikaa (joopa joo ) ja uuden lapsen syntyminen on ihana asia. Ja silti olen vihainen, pettynyt ja katkera. Ja kateellinen. Tämän piti olla minun päiväni! Anteeksi vuodatus, mutta olen niin... Ei mulla ole edes sanoja oikeasti kuvaamaan tätä fiilistä tällä hetkellä!

Mutta kuitenkin, hyvää äitienpäivää myös meille enkelivauvojen äideille :flower: :hug:
 
9.5. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sunburned...............ES 11/09.............................KP 1/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 7/
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 15/21-27
durasel.....................KM 03/10............................KP 20/
sasuma....................KM 01/10............................KP 24/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 24/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 25/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09.............KP 25/28-33
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 27/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 38/27
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 57/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN



Nassi84................KM 01/10....................................KP 1/28-29
Dakota Paws.......KU 08/09.....................................KP 2/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 2/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 6/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 8/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 11/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 11/32-36
toive81................KM 03/10......................................KP 21/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 23/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09...........................KP 25/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 28/28-35
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 29/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 30/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 33/26-33
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 39/
erika76................KM 02/10......................................KP 47/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
tilda69.................KM 03/10
shenda81............KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Oltermanni..........KM 04/10....................................KP 5/
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.....KP 9/26-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09.......................KP 10/45-50
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 11/28
Muutosta..............KM 03/10..................................KP 25/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 31/28
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 38/34-45
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 57/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 9/31
Minnäi............KM 10/06, 04/10
Unikeiju-79.....KM 01/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 7/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi, Katjahei


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon


 
sasuma Kyllä se varmasti on sitä juuri. :) Pidetään peukut pystyssä!!

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!! :heart: :flower:

Tänää lähetään pojan kanssa luultavasti miehe vanhemmille (mies töissä) ja pääsen kattoo semmosta mosteriauto mitä lie juttuja onkaa. :D Siellä aika menee ni ei koko ajan mieti testaamista yms. Testaan varmaa vasta tiistaina, sillo luulis jo näkyvän. :eek:
 
Täältä kanssa hyvät äitienpäivätoivotukset kaikille :flower: Kyllähän me kaikki jo äitejä ollaan :heart: Toivottavasti tää on meille kaikille viimeinen äitienpäivä ilman pientä nyyttiä (oli se sitten ensimmäinen tai kymmenes) , jotta voitaisiin kaikki viettää seuraavaa äitienpäivää iloisemmissa merkeissä :) Nyt yritän karistaa oman pahan oloni pois ja iloita siitä, että saan viettää äitienpäivää oman äitini kanssa, seuraavaan kun saattaa mennä taas vuosia :)
 
hei:wave:
Voiko munarakkula irrota 2 kertaa kierron aikana?? :headwall: :attn: mietin vain kun oli kipuiluja menkkojen jälkeen heti seuraavana päivänä,ja nyt bongasin ovislimat ja ovis testi näytti positiivista..nyt vain sit odottelen..
Suosittelen shindo hoitoa se on ihan mieletöntä :heart: se auttaa rentoutumaan ja lisää raskautumisen mahdollisuutta sen takia..kuulema.. :whistle:
 
Kätsylle ja sunburnedille ihan ensiksi iso halaus! olen ihan varma että seuraava äitienpäivä on tiedän päivä!! Eikä noille tunteille mahda mitään. Mun tekee tosi pahaa lukea näitä teidän kirjoituksia ahdistuksesta kun alkaa niin itkettämään ja tekisin mitä vaan että voisin helpottaa teidän oloa jotenkin!

).( Pitää täss tylsistyä ja roikkua koneella kun sateen vuoksi lapset katselee videoo.. Mulla taitaa olla tänään kp 1 :D Ei vielä kantsi listaan laittaa mut menkkakipuja on ja tavallista enemmän on ollut vuotoa kun tähän asti keskenmenosta vaan ollut tiputteluvuotoa. Huomenissa sen sit näkee kunnolla mut toivon et olis nyt menkat :) Ja on ollut sellainen pms masennus kuten yleensä ennen menkkoja jos en syö pillereitä et sekin viittais menkkoihin.

Piti mennä mummille äitienpäiväkahville ja oltiin oven takana kun ilmotti et on ripulissa. Mua ei itteeni olis haitannut mut lasten vuoks jätettiin sit väliin vierailu ja mentiin apsille kahville ja pullalle. Sit mentiin siskoa moikkaan sen työpaikalle ja nyt tylsistyn kun mieskin töissä ja sataa..

Mies on ollut jotenkin tosi innoissaan vauvan teosta ja se on yllättänyt mut ihan totaalisesti :) Ainut mistä oli huolissaan et jos ei pääse syksyllä kouluun niin saako enää lähteä rauhanturvaajaksi kun vauva on mut totesin ettei vauva saa estää meidän suunnitelmia ja jos haluaa/ja raaskii lähteä niin saa toki mennä kun se on rahallisesti aika hyvää työtä ja kuitenkin jo yksi rauhanturvausreissu lasten kanssa on kestetty. Onneksi on netti millä pitää yhteyttä päivittäin niin ero ei tunnu niin pahalta :)

 
Hyvää äitienpäivää täältäkin äideille ja enkelilasten äideille :heart:

On kyl itelläki ollut vähän mieli maassa tänään, siitä mun ekasta kemiallisesta (joka selvisi vasta myöhemmin kemialliseksi)olis ollut laskettu aika näinä päivinä, sen verran ehdin siinä parin viikon aikana selvitellä raskauden aikatauluja... Ja sit ku siitä mietti et sehän nyt oli niin nopea raskautuminen pillereiden lopettamisen jälkeen et eihän siinä nyt mitään, seuraavalla kerralla onnistuu ja kuinkas kävikään et 12 viikolle asti mentiin eikä sitkään onnistunut niin kyllähän tämä äitienpäivä vähän inhottavalta tuntuu... Aina yritän vaan miettiä sitä kuinka joka paikas sanotaan että suurimmalla osalla pariskunnista kestää n vuosi siihen että saavat esikoisen alulle!! Meillä nyt 3 kk aikaa siihen vuoteen ilman ehkäisyä niin toivottavasti se toteutuisi sit ton kaavan mukaan meilläkin!!!

Täällä taas alavatsa nippailee mut nyt en ole tehnyt mitään testejä enkä kummemmin miettiny koko asiaa, tuleva viikonloppu varmaan kertoo tarviiko alkaa testailee vai rättejä ostelee...

:hug: kaikille jotka sen tarpeessa!!
 
Joo ei mulla ollu pahalla sanottu että äideille, tietysti niille kaikille jotka ovat enkelivauvojen äitejä. :heart: :heart:

Joo meillä meni 1v 4kk enneku tulin raskaaksi, oli tarkotus mennä jo tutkituttamaan, mut sitte tärppäs luomusti. Välillä ku miettii ni onse vaa epäreilua että toiset tulee ehkäsyn läpi ja jotka oikeesti haluavat äideiksi joutuvat kokemaan kovia!
 
Sasuma toivotaan, että on juuri sitä!

Durasel, siis voihan se kaksi kertaa irrota.. Mutta voiko noin pian menkkojen loppumisen jälkeen?

Kätsy.. Tiedän tunteen.. Toisaalta olen sitä mieltä, että pitää yrittää olla onnellinen muiden puolesta ja iloita heidän onnestaan. Toisaalta taas ajattelen, että saan olla just niin kateellinen, katkera ja surullinen kuin haluan. Enkä oikein vieläkään tiedä mitä olen.

ON. Mulle voisi päivittää kp 1. Eli ne helvetin menkatkin sitten alkoivat oikein "tän päivän kunniaksi". No tavallaan se on helpotus, aion huomenna soittaa lääkäriin ja vaatia jotain tutkimuksia tms. että saataisiin tämä aivan liian pitkä kierto aisoihin.

Ja hei, enää 4h ja 27min, sitten on tämäkin äitienpäivä ohi! Jee jee! Taidan mennä sen kunniaksi vetämään lipun salkoo klo 24 :D
 
Menkat oli ja meni. Eli kesti ihan normaalisti sen 4pv kuten ennenkin :)

Miehelle tuumasin, että nyt vois sitten alkaa yrittään sitä vauvaa tästä eteenpäin :) mutta hän oli sitä mieltä, että oikeasti nyt jo..että harkitaanko vielä syksyyn.... olin että :eek:
Mää luulin, että tää olis jo puhuttu ja sovittu asia..ei sitten ehkä ole.. :/

 
Kiitokset tsemppauksista :) Me käytiin äsken katsomassa sitä miehen veljen vauvaa, joka siis tänänä syntyi. Vaihtoehtona oli tuijottaa hiljaa seinään, tai räväyttää imoille sellaiset huutoitkut että olis varmaan vauva saanu ikuisia traumoja. Päätin vaan nököttää hiljaa, jolloin miehen isä sitten keksi ruveta narisemaan siitä ettei me haluttu vauvaa sylitellä. Hohhoi. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, silmissä sumeni ja olisin lähtenyt huoneesta pois, jos olisin uskonut että jalat kantaa. Ehkäpä elämäni karmaisevin äitienpäivä.

Vaan kyllä minä vielä tulen olemaan siitä uudesta tulokkaasta onnellinen. Hetken se voi viedä aikaa. Appivanhemmat olivat sitä mieltä, että kyllähän nyt kuukaudessa pitäisi oman lapsenalkunsa menetyksestä päästä yli... Joopajoo.

Tsemppiä kaikille. Mä taidan korkata skumppapullon kunhan tää päivä on ohi ja päästään huomisen puolelle :D Elossa selvittiin tästäkin paskasta, kuten mummo tapasi sanoa ;)
 
Ja Kätsy ja sunburned kenellkään ei oikeasti ole oikeutta tulla sanomaan koska pitää päästä yli lapsensa menetyksestä! Miesten asenne on ihan paska toisinaan kun eivät tajua miten tärkeä se pieni vauvan alku siellä mahassa on ollut! En usko että tulen päsemään omani menetyksestä ikinä yli, en vaikka saisin sata lasta lisää! :/ Ei sitä vaan pysty unohtamaan :'(
 
kätsy, sunburned :hug:

oltermanni: meillä oli vähän sama tilanne vähän aikaa sitten. sain kuitenkin miehen päätä käännettyä sen verran että ei yrittämällä yritetä muttei myöskään ehkäisyä käytetä. jos nyt sitten sattuu 'vahingossa' kaikki hommailut oviksen aikaan niin uups :D meillä miehen syy tais olla ettei kestä uutta keskenmenoa :( ja se että musta tuli aika sekopää kun hormoonit hyrräs :LOL: toivottavasti saat miehes pään käännettyä myös :hug:

Nassi84: Tietystihän me sut listoilla pidetään :)
 
Huolisitteko mukaan tämmöisen 27 vuotiaan jo viiden lapsen äidin??

Tässä vähän taustaa..elikkäs meillä on tytöt 5v,4v ja 3v ja pojat 2v ja 5.5kk

Sain keskenmenon tuossa 4/10 ja meille ois tullu kaksoset jos kaikki ois menny hyvin loppuun saakka mut nyt kävikin näin :'(

listaan vois laittaa tälleen mun tiedot taaperotx5 KM 4/10 KP ?? ja 6. ois haaveissa
 

Yhteistyössä