Kiitos ihan hirmusasti kaikille onnitteluista :heart: Ja nyt pitää muistaa muutenkin kiittää teitä, tämä ketju on ollut vertaistuki vailla vertaa, enkä usko että oisin pysynyt vähääkään toiveikkaana uuden raskauden suhteen ilman teitä
=)
Kaikille teille toivon niin paljon onnea tärppien, mahdollisten tutkimusten ja puolisoidenkin jaksamisen saralla. Ootte urheita ihmisiä, ei kaikki tällasta vääntöä jaksa!
tillukas: Voi mua Brutusta, mä odotan niin kovasti, että sulla onnistuu myös :heart:
Repalle ekstra-super-hyper :hug: uskosta mun plussaan, usko oli itellä aivan hukassa ennen testaamista. Meillä tosiaan on aikas yhteneväiset tilanteet, ja sulle myöskin odotan sitä tärppiä ennemmin KUIN myöhemmin :heart:
Ja niinkuin sanoin, KAIKKI teistä muistakaa uskoa onnistumiseen ja huoltakaa suhdetta, meilläkin oli muutama tiukka paikka tässä, kun hermot alkoi kiristyä.. Maca-jauheetkin oli hankittuna ja sanoin miehelle, etten raaski pakottaa sitä syömään semmosta, jollei se tykkääkään, mies vastas, että hän söis jo tässä tilanteessa vaikka paskaa, että saatais meille vauva
Minä alan pikkuhiljaa siirtyä tuonne keskenmenon jälkeen plussanneisiin. En usko, että muihin pinoihin menen, siellä (niinkuin täälläkin) paremmin ymmärretään näitä tietynlaisia pelkoja. Päivitysvastuu siirtyy siis jollekin tai useammalle teistä, perusohje siihen siis: lainaa tuota mun päivityslistaa, poista alusta lainausosa ja mun nikki siis ja vaihda päiväys, kp:t eteenpäin 1 tietenkin ja uuteen kiertoon lähtevät on hyvä siirtää alkuun, lopuksi taas poista lainaus (eli quote-teksti väkäsineen alhaalla). Jos ongelmia tai kysyttävää, mulle voi laittaa vaikka yksäriä.
Tuun ehdottomasti edelleen lueskelemaan teidän juttuja tänne, varsinkin teistä muutamista, jotka on ollu mun kanssa täällä pitkään, on tullu ihan uusia ystäviä, joita ei muualta voi saada, kiitos vielä siitä :flower:
BM 4+3