KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

BM Onnea!!! Olen tosi iloinen sun puolesta! Tarrasukat pienelle!

Shenda Tervetuloa ja pahoittelut.

Repalle Hyvää matkaa!

Unikeijulle :hug:

Täällä eletään tylsää alkukiertoa. Ovista alan tikuttelemaan ens viikon loppupuolella joskus kp 15 kun on kaks edellistä kiertoa ovisplussat tulleet tyyliin kp 18-21 tai jotain vastaavaa niin ei taas
mitää hajua ajankohdasta.
 
äitienpäivänä pitäisi testialla onko tärpänny vieläkään..Pientä rintojen nipistelyä välillä ja huonoa oloa,pääkipeänä melkein joka päivä,mahassa nippailee välillä,närästää kuppi kahviakin..Sitten oli pientä huimausta viimeviikon alussa ja vessassa saa juosta yölläkin ja aina kun käy suihkussa niin heti kun tulee kostea ilma sinne niin nenässä tuntuu sellainen epämiellyttävä haju,vähän niinkuin rauta tjn...En jaksa innostua tulevasta testitä kun tiedän kuitenkin että joudun petttymään taas kerran.. :|
 
Onnea BM plussasta :)

Ite kävin eilen verikokeessa ja tänään pitäs soittaa, että mikä oli raskaushormoonien määrä. Veikkaan, että aika matala. Menkat alkoi nimittäin aamulla!!

Mietin, että toissa viikon lopulla tuli hiukan sellasta "limaa" ja mietinki että jos olis ovis. Mutta en oikein uskonut. Ja me vielä on touhuiltu noihin aikoihin ilman ehkäsyä.

Tässä sen taas näkee. Mää en tule raskaaksi vaikka kuin touhuilisi just oikeeaan aikaan. Varmaan menee taas vuosi tai yli, kun näistä edellisestä lapsistakin kesti tulla raskaaksi kauan. Harmittaa jos näin tulee tapahtumaan :( Tää yllätysraskaus olis saanut kyllä kestää loppuun asti..harmi kun ei niin käynyt..

Niin, noista menkoista piti vielä. Tänään on tasan 4vk 1pv kun sain sen ekan lääkkeellisen tabletin josta alkoi vuoto. Mutta 3vk 2pv kun lopulta sikiö tuli ulos. Ja vuodon loppumisesta 3vk tasan oikeastaan. Tosiaan näin pian menkat? Kait se uskottava on..
 
shenda81: tervetuloa :flower: ja pahoittelut km:stä :hug:

oltermanni: Pahoittelut tädistä :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä sieltä vielä plussa tulee :) Menkoista: Mulla alkoi alle 3viikon päästä keskenmenosta menkat ja seuraavakin kierto jäi tosi lyhyeksi, 21päivää.
 
Onnea!!!! :heart: :heart: BM Onnea!!!

Merkkailen vaan että oksensin tänään vaikka kierto on 22/29-40, Ei pitäis ainakaan olla raskaana tai siis oireet ei pitäis alkaa vielä kun päiviäkin on jäljellä, paljon. :ashamed:
Ties vaikka kipeä :snotty:
Mies veikkas noroa, se vielä tän tautikierteen kruunais toistamiseen..
mulla olis testaus päivä tuo ensviikon pyhä torstai, voishan sitä kokeilla äitien päivänä, niin sais jännitellä ees vähän, kun en halunnu mieheltä mitään lahjojakaan.. :D
Onnea vielä viimekuun plussaajille ja pupuiluonnea oviksen aikoihin kaikille.
pakko mennä pötköttämään tätä pahoinvointia pois,
Kengu
 
BM onnea!! Ihanaa :flower: :D

Oltermanni mää kans veikkaan et jos on ollut ovis niin se saattoi olla viimeviikolla ja nyt on juilinut mahaa menkkamaisesti ja selkääkin ajoittain vihloo joten luulen et mullakin vois olla menkat tulossa. Oikeanpuoleinen munasarja oireilee ilkeesti, tai on oireillut jo viikon verran joten sekin vois viitata siihen et ne menkat tulis ja sais jo tullakkin et päästäs yrittään!! Mulla tulee huomenna neljä viikkoa tyhjennyksestä joten kai ne mullakin vois alkaa pikkuhiljaa.. Meen ite ens viikolla verikokeisiin ja ens viikon perjantaina jälkitarkastukseen joten ei olis kovin kivaa jos menkat sillon päällä :| Onko kauhean kipeet menkat?

Minna89 tääll peukut ja varpaat pystyssä et saisit ihanan äitienpäivän lahjan :)

).( töissä ollaan ja ihan kivaa kun ei tartte miettiä mitään ihmeempiä. Kauheasti oli eilen sellainen fiilis et tehdään vauva nyt ja heti mutta kun pitäs nyt malttaa mielensä.. Lähinnä mä mietin et jos olis käynyt niin et olisinkin raskautunut (mikä epätodennäköstä ) niin mitenköhän sen sit alkas tiedostaa et olis niin käynyt kun ens viikolla meen ottaan raskaushormonin määrän jälkitarkastuksen vuoks ja en siis vois mitenkään tietä ens viikolla JOS olisin raskaana koska hormonin määrä voi hyvinkin olla muutenkin se 25 esim. Vai onko sit niin ettei ovulaatioo tuu ennen kun raskaushormoni on laskenut, mut jos ei tule niin miten sit periaatteessa menkat vois tulla..? Huoh! Selkiäis nyt jotain ja olisin kovin onnellinen niistä menkoista (enpä oo ikinä niitäkään näin paljoo toivonut )..
 
6.5. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN


Ninnatar...................KM 05/09............................KP 4/
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 12/21-27
katjahei....................TM 02/10............................KP 12/27-28
durasel.....................KM 03/10............................KP 17/
sasuma....................KM 01/10............................KP 21/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 21/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 22/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09.............KP 22/28-33
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 24/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 35/27
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 39/38-42
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 54/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 3/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 5/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 8/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 18/32-36
toive81................KM 03/10......................................KP 18/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 20/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 21/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 22/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 25/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 26/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 26/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 27/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 30/26-33
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 34/31-40
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 36/
erika76................KM 02/10......................................KP 44/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
tilda69.................KM 03/10
shenda81............KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Oltermanni..........KM 04/10....................................KP 2/
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.....KP 6/26-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 7/45-50
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 8/28
Muutosta..............KM 03/10..................................KP 22/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 28/28
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 35/34-45
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 54/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 6/31
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 49/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10
Unikeiju-79.....KM 01/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 4/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon





 
Kiitos ihan hirmusasti kaikille onnitteluista :heart: Ja nyt pitää muistaa muutenkin kiittää teitä, tämä ketju on ollut vertaistuki vailla vertaa, enkä usko että oisin pysynyt vähääkään toiveikkaana uuden raskauden suhteen ilman teitä

=)

Kaikille teille toivon niin paljon onnea tärppien, mahdollisten tutkimusten ja puolisoidenkin jaksamisen saralla. Ootte urheita ihmisiä, ei kaikki tällasta vääntöä jaksa!

tillukas: Voi mua Brutusta, mä odotan niin kovasti, että sulla onnistuu myös :heart:

Repalle ekstra-super-hyper :hug: uskosta mun plussaan, usko oli itellä aivan hukassa ennen testaamista. Meillä tosiaan on aikas yhteneväiset tilanteet, ja sulle myöskin odotan sitä tärppiä ennemmin KUIN myöhemmin :heart:

Ja niinkuin sanoin, KAIKKI teistä muistakaa uskoa onnistumiseen ja huoltakaa suhdetta, meilläkin oli muutama tiukka paikka tässä, kun hermot alkoi kiristyä.. Maca-jauheetkin oli hankittuna ja sanoin miehelle, etten raaski pakottaa sitä syömään semmosta, jollei se tykkääkään, mies vastas, että hän söis jo tässä tilanteessa vaikka paskaa, että saatais meille vauva :D

Minä alan pikkuhiljaa siirtyä tuonne keskenmenon jälkeen plussanneisiin. En usko, että muihin pinoihin menen, siellä (niinkuin täälläkin) paremmin ymmärretään näitä tietynlaisia pelkoja. Päivitysvastuu siirtyy siis jollekin tai useammalle teistä, perusohje siihen siis: lainaa tuota mun päivityslistaa, poista alusta lainausosa ja mun nikki siis ja vaihda päiväys, kp:t eteenpäin 1 tietenkin ja uuteen kiertoon lähtevät on hyvä siirtää alkuun, lopuksi taas poista lainaus (eli quote-teksti väkäsineen alhaalla). Jos ongelmia tai kysyttävää, mulle voi laittaa vaikka yksäriä.

Tuun ehdottomasti edelleen lueskelemaan teidän juttuja tänne, varsinkin teistä muutamista, jotka on ollu mun kanssa täällä pitkään, on tullu ihan uusia ystäviä, joita ei muualta voi saada, kiitos vielä siitä :flower:

BM 4+3
 
BM Oi, onnea onnea!!!! :heart:

Itsellähän tuli eile aamulla nega. :( Mulla ollu kaikki oireet mitä viimeks, et siks surettaa, olin niin varma! No tänää pitäs täti tulla, mut luultavasti alkaa huome aamulla. Voiha se olla että ei oikeesti vielä mulla näyttäis. Viimeks odotin tosi kauan ennenku tein testi, tais olla vasta 4 päivää siitä kun menkat piti alkaa.
 
Merkkaan.

*muoks* BM En taida ihan heti olla tulossa mukaan. VTIn takia piti hakea penisilliinikuuri ja testasin eilen herkällä negan lääkekuurin varalta. Mutta onpahan niin ärtsy tulehdus, että on kuulemma syytä todellakin syödä kuuri. Jos lämpö alkaa hiukankaan nousta, pitää välittömästi ottaa yhteyttä aluesairaalaan vuorokaudenajasta riippumatta. Hassua, sillä oireet on tosi niukat; sellaiset, että kymmeniä ennen sairastaneena ne nyt pisti merkille, mutta virtsa muistuttaa lähinnä käynyttä, laihaa marjamehua väriltään ja koostumukseltaan. Ei siis ihan tervettä.

Päivitysvastuusta. En jouda ihan joka päivä koneelle. Jos joku muu ehtii, niin mieluummin jättäisin postin väliin.
 
Blondelle iso kiitos päivittämisestä! Minäkään en ehdi tänne läheskään joka päivä, joten olisin melko huono päivittäjä.

Se tässä pinossa haikeaa onkin, että pitkään täällä roikkuvat tulevat tosi tutuiksi ja sitten kuitenkin yksi kerrallaan siirtyvät eteenpäin. Vaikka sitä toivookin että kaikki pääsisivät pois täältä. :)
 
Voi BM, miten me selvitään ilman sua, sää kun tunnut olevan tän ketjun sielu :heart: :D Kiitokset siitä, että jaksat aina tsempata meitä ja kyllä sulla on IHANA mies :) Vielä kerran kovasti tarrasukkia pikkuselle ja erikeepperiä perään että varmasti pysyy missä pitää :D

Päivitysvastuusta: En lupaa ottaa vastuuta päivityksestä, mutta jos aikaa piisaa, niin yritän päivitellä, kun oon koneella kaiket päivät kuitenkin. Ja toiseksi mulla on pari kiertoo vailla yritystä tulossa niin en oo ihan heti plussaamassa..

Omasta navasta sen verran, että alkaa pakkomiellettä pukkaamaan taas raskautumisen suhteen.. haluaisin kovasti olla raskaana ennen syyskuuta (jolloin ois ollut la) ja ens viikolla on mun ja miehen 1-v kihlajaispäivä (ei olla vielä naimisiin ehditty) ja samalla päivä, jolloin yks vaavi saatiin aluilleen.. No, tää on taas näitä välipylväitä, joista vaan pitää päästä yli.. onneks loppuviikko/ens viikonalku menee tenttiin valmistautuessa niin ei kerkee ajatteleen tämmösiä..
 
Hurjasti onnea BM :flower: :hug: :flower:

Mie varmaan voisin myös leikkiä päivittäjää silloin tällöin joka päivä kuitenkin koneella käyn. Ja olenpahan käyttänyt näitä palveluja muutenkin niin pitkään, että ehkä se on munkin syytä kantaa korteni ketoon ;)

Täällä on tympeää jokainen sairastaa ja veto pois :|

:wave: Unicco
 
Soitin verikokeen tuloksista naistepolille. 12 oli raskaushormoonin määrä eli hyvä.
Sanoi tämä sairaanhoitaja sieltä, että aivan mahdollista että ovis ollut ja nyt todella menkat on. Kuulema joillakin todella nopeaa normalisoituu tilanne. Eli ei tarvi menkkojä odotella montaa viikkoa tyhjennyksestä.

Mulla on ihan samalaiset nämä menkat kuin ennenkin. Vuodon määrä on samanlaista. Ei ole mitään kipuja kuten ei yleensäkään. Just pientä jomotusta kipua oli aamusta kun menkat alko kuten aina ennenkin. Katotaan nyt kestääkö yhtä kauan kuin aikaisemmin on kestänyt.
 
Unicco: Pikaisia paranemisia sinne :hug: Ihana toi sun käyttämä sana 'palvelut' :D Kyllähän tää helpottaa, kun ei itse tarvi kiertojansa miettiä.. :)

Oltermanni: Onnittelut hyvistä labrakuulumisista :flower: Toivottavasti menkat pysyy yhtä kivuttomina ja loppuu myös ajallaan :)
 
Imoen sanoi asian tosi ihanasti, miksi toiset tulee täällä tutummiksi. Ja kun itse(kin) kuuluu noihin pidempään mukana olleisiin, muut pitkämatkalaiset käyvät tutuiksi. Joskus tietysti synkkaa lyhyemmänkin visiitin aikana (minulle itselleni esim. Jaja ja marjut tulivat tärkeiksi). Jos Blonden perään vielä esim. Repa, Unicco ja krizze plussaa, minä juoksen seinää päin silkkaa turhautumistani. Ja silti sydämestäni olisin ikionnellinen plussistanne.

Päivityksestä. Unicco ja krizze (+minä). Jos ensialkuun se päivittää, joka ehtii ensiksi. Minusta tuo BM:n aamupäiväpäivitysaika on ollut hyvä, niin ehtii sen aamun plussat mukaan aika hyvin ;) Eiköhän se parissa viikossa selviä, kuka muodostuu päivittäjäksi. Mitä tytöt sanoo?
 
Tillukas: Kuulostaa hyvältä toi päivitys :) Ja älä huoli, kerkeet hyvin plussaamaan ennen mua :) ellei mies sitten ala lähetteleen simppojaan pikapostissa tänne suomeen päin :LOL: Harmi että gyne varoitti aikaerorasituksen vaikutuksesta raskautumiseen, muuten vois mennä oviksen aikaan seksilomalle takas kotiin :D
Ja nyt pakotan itseni taas kirjojen ääreen, kun alkaa jutut meneen taas vähän yli.. :D
 
BM tarrasukkia ja liimaa mukaan sinne odottajien puolelle! Kaunis kiitos myös minun puolesta päivityksistä! :flower: :heart: Itse en uskalla lupautua noita päivityksiä tekemään, kun en aina pääse koneelle ja suoraan sanoen olen aivan avuton tietokone asioissa. Tää palsta on meinaan ensimmäinen ja ainoa paikka johon olen tietokoneella uskaltautunut jos ei laskun maksamisia oteta huomioon! :ashamed:(Mutta ehkä mä joskus vielä opin tätä konetta käyttämään kunnolla vaikka nyt pelkäänkin tekeväni jotain väärin.)
 

Yhteistyössä