KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Onnellinen :hug:

Niin siinä kävi, että kiertoni toimii kuin kello ja tänään kp1. Alan olla aika neuvoton, en halua lopettaa yrittämistä mutta pää ei meinaa kestää tätä jokakuukautista masennusaaltoa. Yhtään ei myöskään helpota, että kroppa työntää esim. juuri "kiinnittymisaikoihin" tietynlaisia oireita, nytkin meni se yksi yö valvoessa, kun maha oli aivan tulessa. Ens kuun alusta aloitan taas työt ja olisin niin kovasti halunnut mennä sinne tietäen, että pääsen kohta taas pois. Voi kun vois vaan nappia painamalla lopettaa tän vatvomisen ja olla ja elää ihan normaalisti.
 
Mutzilla:Komia plussa, onnea :flower: =)

Onnellinen:Voi pahus :( Toivottavasti kuullaan susta pian! :hug:

BlondeMonsoon: :hug: Voimia!!!

ON:Tekisi mieli räyhätä ja kunnolla...KP15 ja edelleenkään ei ovisplussaa |O Limoja on vieläkin ja lupaavasti nippaillut, mutta ei paukahda plussaa testiin, ärh! Soitin siis väestöliitolle ja lääkäri sanoi, että kun kerran edelliskierrossa olin raskaana niin silloin voi clomeista huolimatta ovulaatio myöhästyä. Sovittiin niin, että testaan heti huomenna aamulla ja jos edelleen negatiivinen menen heti klo 9.45 ultraan jossa kurkataan miltä munasarjat näyttää. Mulla on noita mammaksin liuskatestejä jossa kielletään tehdä testi aamupisusta. Tietääkö joku myykö esim apteekki tai ruokakauppa sellaisia testejä josta voi jo aamupissasta testata? Ei muuten mitään, mutta ei mulle kerkeä tulla uusi hätä ennen lääkäriä ja sovittiin jos testi plussa niin voin perua ajan sitten vielä aamulla,,,ääh menee monimutkaiseksi! :kieh:
 
Pitkästä aikaa ehdin piipahtaa, mutta en ehdi kaikkea lukea. Plussia on kuitenkin näköjään tullut sitten viime käynnin, Onnittelut teille! :flower:

BM :hug:

ON, mulla ei näköjään nyt kierto toimi ku kello, nega testattu eilen ja menkkojen pitäisi kaiken järjen mukaan alkaa tänään mutta vielä ei näy. Toivottavasti ei tule kovin pitkää kiertoa tästä.
 
Terveisiä Englannista! Loma oli rentouttava ja kaikintavoin ihana, nyt jaksaa taas kesälomaan asti. Englannin kevät on ihana pitkällä, toivottavasti Suomenkin kevät tästä etenee..

Hurjan paljon plussia tullut sitten viime kerran kun kävin lukemassa! Onnea kaikille!!!

Onnellinen ja BM :hug:

Eipä nyt muuta tällä kertaa. Menkkoja odotan tuleviksi. En uskalla testata; ei oireita enkä halua pettyä. Tällaista siis tänne.
 
Terveppä terve

Milloin teillä joille tehty kaavinta niin on menkat alkaneet???
Mulle tehtiin kaavinta viime maanantaina ja vuosi todella paljon sunnuntaihin asti.
Onneksi loppui koska muuten olis pitänyt tänään mennä kättärille tarkistuttamaan tilanne.
Lääkkeellinen tyhjennys siis epäonnistui.

Ja KM tuli 03/10.
 
Shenda,pahoittelut keskenmenosta :hug:

Toive,on niitä olemassa enempikin,oisko se digitaalinen cb:n testikin sellanen....

Onnellinen,Voi räkä :hug: Toivottavasti palaat iloisissa merkeissä

BM,Hmmm... en tajuu,miä kun luulin et plussaat :| No ehkä se töihinmeno viimeistään tekee sen taijan kun ajatukset suuntautuu toisaalle :hug:

Miä oon nyt päättäny unohtaa kaiken maailman testaamisen...no ovistestei mul on et niillä vielä ens kuussa oviksen testaan ja sit loppuu... matkaa varten olis tehny mieli toisaalta testata raskaus,mut jotenkin oon niin varma et en oo,että taidan vaan asennoitua niin et menkat tulee ja piste. Jotenkin heti helpotti kupolia kun pidin itelleni vakavan puhuttelun B)

Ainiin,meinas unohtua...Mutzilla,onnea :heart: ja tarrasukat pikkuiselle jalkoihin...
 
:hug: niille jotka ovat sen tarpeessa ja Mutzillalle onnea matkaan!

Täältä kuulumiset aika sekavat, kierto on kyllä erikoisin ikinä... Viime viikolla luultavasti oireiden perusteella oli se ovis ja tikuilla havaitsinkin 1 varman negan sen jälkeen ku luulinkin sen olevan ohi mut siitä sitten tähän päivään asti tikut onkin näyttänyt lähestulkoon samalta kuin r-testi Mutzillan kuvassa... eli lähes yhtä vahvoja viivoja, alavatsaa ja munasarjoja juilinut pari päivää eikä "kuiva kausi" oletetun oviksen jälkeen kauan kestänyt kunnes taas alkoi limoja vuotamaan... Raskaana?? niin kyllähän tuo ehkä itsellekin on alkanut mieleen tulemaan tuo vaihtoehto mut aikas epäuskoinen olen kyllä ku pupuiluja 1 ainut kerta ja silloin ku ovisoireet jo oli ohi...Niinhän se kaikki sanoo et km:n jälkeen saattaa tulla helposti ja siitä kokemusta mulla on ennenkin mut en nyt ihan tätä jaksa uskoo... no mut eiköhän sen ens viikolla sit saa selville onko uusi raskaus vai muuten vaan hormonitoiminta aiheuttanu tällaista sekoilua kropassa, kyllä ne kelpaa kunnon kuukautisetkin jos ne sieltä ens viikolla olis tulossa, viimeks ollut kunnolliset joulukuussa....:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tillukas:
Tervetuloa shenda ja voimia.

Voimia myös Onnellinen ja BM.

ON Kaikenmaailman luulo-oiretta on, mutta sydän sanoo, että en ole raskaana. Siispä jännäillään, kuinka monta päivää virallisesti on luteaalivaiheeni.
Hyvin sanottu tillukas! täälläkin kaikenmaailman oireita on mutta liittyykö ne raskauteen sitä kun ei voi vielä tietää... ovistestissä plussa näköjään vaan vahvistuu päivä päivältä et sitä sit kait vois pitää yhtenä merkkinä mut eipä sydäntä voi vielä vetää mukaan ettei sitten säry jos menkat alkaakin... ostin jo raskaustestin valmiiks ku ens viikolla on se Viron reissu niin tietää sit olla selvistäpäin mikäli plussa pärähtää näyttöön. Ja sen näköjään vois tehdä 4 päivää ennen oletettuja menkkoja eli siis Äitienpäivänä!

Plussatuulia toukokuulle :whistle:
 
heissan
Aattelin tälläsen asian tulla jakamaan.. katsoin tuossa yle teemalta raskautumisohjelmaa jonka pakotin miehenkin katsomaan..
Siinä kerrottiin orgasmin auttavan joitakin naisia tulemaan raskaaksi, jotenkin ne sykäyksen sen aikana vie niitä simppoja eteenpäin. Käsitin että miehen tulemisen jälkeen se olis tärkeetä. sitten surffailin netissä ja etsin tietoa näistä asioista ja siellä tuli vastaan tällänen tarina:
Pariskunta yrittänyt raskautta tuloksetta kauan. Lääkäri kysyi heidän normaalista yhdyntätapahtumasta ja sanoi kuullessaan että nainen ei saa yhdynnän aikana orgasmia, että miehen tulemisen jälkeen olisi tähdellistä naisen jotenkin tuottaa itselleen orgasmin, itse tai miehen avustuksella. Tämä pariskunta ehti toimia kahden kierron aikana näin kunnes nainen oli raskaana. kahdesti he saivat raskauden alkamaan näillä neuvoilla.
Joten asia lienee totta.. :D

jotenkin loppukiertoa ei ikinä jaksa odottaa :LOL:
Miten se meneekin niin että synnytyssalissa huudat niin perha*asti miehelle; *iru sinua en ikinä enää tähän suostu, kas kummaa lapsi on viimeistään yheksän kuukautta kun jo halusin toisen :wave:

Sateisin terkuin kengu ps. kaikille jaksamisia ja haleja
 
4.5. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN


Ninnatar...................KM 05/09............................KP 2/
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 10/21-27
katjahei....................TM 02/10............................KP 10/27-28
durasel.....................KM 03/10............................KP 15/
sasuma....................KM 01/10............................KP 19/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 19/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 20/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09.............KP 20/28-33
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 22/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 33/27
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 37/38-42
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 52/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN


Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 1/30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 1/27-31
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 3/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 5/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 6/32-36
toive81................KM 03/10......................................KP 16/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 18/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 19/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 20/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 23/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 24/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 24/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 25/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 28/26-33
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 32/31-40
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 34/
erika76................KM 02/10......................................KP 42/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
tilda69.................KM 03/10
shenda81............KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.....KP 4/26-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 5/45-50
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 6/28
Muutosta..............KM 03/10..................................KP 20/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 26/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 28/28-30
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 33/34-45
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 52/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltermanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 4/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 37/27-28
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 47/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 2/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76




 
Kengu olen lukenut samasta asiasta netistä, olisiko ollut pesun sivuilta. Ja olen pyrkinyt toteuttamaan ohjetta :) Aina se vaan ei tunnu olevan niin helppoa, koska tämä yrittäminen alkaa tosiaan tuntua yrittämiseltä eikä haluja liiemmin ole. Se on kamalaa, lisää stressiä potenssiin sata! Muilla samanlaisia ajatuksia?

Minttu toivotaan kuitenkin parasta loppuun saakka!

BM, piti vielä tuota Repaa kompata. Toivotaan tosiaan, että töihin paluu antaa muuta ajateltavaa ja näin ollen paremmat mahkut raskautua. Toivon sitä todella

ON. Kierto alkaa vetelemään viimeisiään (mikäli kp:t pysyvät 38-42 sisällä). Tänään siis kp 37. Ei oireita mistään. Alan epäilemään, että ovat kaapineet koko kohdun pois synnytyksen jälkeen =) Mies kielsi testaamisen, joten nyt vaan odotetaan pahinta. Mitä muutakaan voisi olla tulossa?! nimimerkillä pessimisti ei tipu korkelta :heart:
 
tilllukas ja muutkin jännäävät: toivotaan, että oireet pitää kutinsa d =) b

Kengumammalle kiitos vinkistä, vastaavia neuvoja olen lukenutkin joskus mm. pesu:n sivuilta..

Repa: Hyvän puhuttelun oot saanu iteltäs :D Mulla vähän sama meno, tällä kertaa en onneks ees ehtiny miettii testaamista, koska oon oikeesti saanu pidettyy säännön, etten testaa ennenku menkat on myöhässä.. Toivon todellakin, että sulla huoleton meininki tois sen plussan testiin!

Mistä päästäänkin siihen aina niin outoon oman navan ympäristöön: Pakko oli siirtää kp1 tälle päivälle, koska millään muotoa sitä yhtä rusehtavaa länttiä siteessä ei voi pitää menkkojen alkamisena. Illalla sitä paitsi oli lämmöt niinkin korkeella ku 37.5, joten eilinen oli mitä ilmeisimmin tätiä edeltävä tuhrupäivä. Että onkin ärsyttävää, ennen mulla alko menkat naps ja se siitä, nyt tulee sitten joka toinen kierto tämmösiä tuhru-alkuja. Se ottaa vähän niinku päähän :headwall:

*muoks* Kiitos mm. Repalle ja Sunburnedille tsempistä. Voishan tuo silleen totta ollakin, ainoo vaan, että mun työ on niinkin kummaa ku tarjoileminen, joten mitään varsinaista haastetta se ei elämään tuo, ehkä ennemminkin lisää sitä tarvetta päästä takas kotiin.. Ei ammatissa sinällään mitään vikaa ole (ja olen tosi hyvässä ruokapaikassa töissä ) mutta se vaan ei ole mun juttu. Haave ois, et pääsisin nyt lukee enkun kääntämistä (joo, mulla on vielä edellinenkin tutkinto kesken) ja samalla voisin tehä noita vaatejuttuja, jonkin verran on asiakkaita jo mutta aika pienimuotoista tuo vielä on..
 
Sateista päivää! Mieli on yhtä harmaa kun ilmakin. Muksut kiukkuaa kun ei ulos pääse pomppiin trampalle. Mulla on semmonen tunne et menkat alkaa uudestaan, niin kun kävi myös viime kuussa. Eli siis mulla menkat alko lauantain ja loppuivat eilen aamupäivästä, nyt kunnon menkka kivut. :( En enää ymmärrä tätä mun kroppaani! Täytys varmaan lekurille mennä, mut tääl meijän kylällä ku ei meinaa minkää vaivan takia aikaa saada ku vasta kuukausien päähän. :( Nyt taidan ottaa ja lähteä muksujen kanssa kumisaapas ostoksille, kun ovat edelliset jo kuluttaneet puhki, meijän "maanviljeliä"lapset kulkee koko ajan kumppareissa ja niitä sit kuluu useammat puhki vuoden aikana. :D
 
kitikat3: :hug:

Piti muuten shenda toivottaa tervetulleeksi ja pyytää varmentamaan, että onko esikoinen haaveissa vai kuumeillaanko jo monetta? Vastauksena vielä kysymykseen kaavinnanjälkeisistä menkoista: mulla alkoi menkat tasan 4 viikkoa kaavinnan jälkeen. Mutta nää on hyvin yksilöllisiä nää jutut, niinkuin täälläkin on saanut huomata. Mullakin tais tulla yhet ihan normi-menkat, sitten meni kierrot ihan sekasin. Vasta joulun aikaan alkoi homma selkiintymään, keskenmeno oli siis heinäkuun alussa. Toivotaan, että pääset takaisin normitilanteeseen mahdollisimman pian :flower:
 
Blondemonsoon tuli mieleen kun kirjotit et alotat työt ja olisit halunnut tietää et jäät kohta taas pois sielt.. Nyt kun ite 5kk tauon jälkeen palasin töihin niin olin tosi ahdistunut mut nyt kun siellä on ollut niin on ollut tosi hyvä olo. Päivisin on muuta tekemistä kun ajatella vauvoja ja pääsee sosiaaliseen ilmapiiriin. En tosin tiedä millainen työpaikka sulla on mut mulla on miesvaltainen ja kaikki olleet aivan ihania siellä keskenmenon jälkeen. Nimen omaan siksi et ovat kyselleet asiasta kyllä mutta ei hössötä sen tiimoilta :) Joskus siis töihin paluu voi tehdä hyvääkin!

Sunburned meillä Englannin matka lykkääntyi niin et lähdetään vasta 21. päivä :) Päästään sit kaverin veljen tytön häihin samalla juhlimaan kunnolla! Päätettiin siirtää kun oli toi tuhkakriisi tossa niin on kivempi mennä kun ei tartte miettiä millä sieltä pois pääsee, me kun oltiin viimeks "lumikriisin" takia siellä pari päivää jumissa. Onneksi on kaveri kenen luona majailla kun muuten olis tullut kalliiks kun vakuutusyhtiö ei korvaa noita luonnon katastrofeja..

).( Iski jotenkin kauhea ahdistus.. Mua harmittaa niin paljon et oltiin ilman suojausta ton Englannin reissun vuoksi kun siihen on 3 vko ja sanoin kaverillekkin et en kyl testaa mitään ennen sitä reissua jos menkat ei ala kun haluan mennä sinne nollaan tilannetta ihan täysin!! Ja kun piti vasta kesäkuussa alkaa sitä vauvaa tekemään!! |O Noh mies lupasi nyt et jos mää huumassa pyydän taas ilman kumia niin ei suostu ennen kesäkuuta siitä luopumaan :) Onhan se tosi epätodennäköstä et olissin raskaaksi tullut kun kerran limakalvot kohdussa yms. huonossa kunnossa ennen ekoja menkkoja..

Mut kun ei se itse raskaus ole se mikä eniten ahdistaa.. Jos nyt siis olis käynyt niin et olisin raskaana niin ei se mua oikeasti haittais vaan pahin ahdistus on se et miten mää pystyn elämään kuten raskaana olevan kuuluu kun ei voi yhtään luottaa et vauva pysyis matkassa :'( Keskenmneo oli kuitenkin viimeksi 9+3 ja huomattiin 11+0 viikolla ja jotenkin tuntuu et alkuraskaudesta tulee ihan kamala ja itkuinen kun pelkään koko ajan et noin käy ja kun kuitenkin mulla oli ultralla viikko ennen tota kuolin hetkeä varmistettu et syke löytyy yms. :'( En mää ehkä halua sittenkään tulla raskaaksi enää.. :'(
 
Champion ei mua pelota että tulis jotain ongelmia, vaikka olisin nyt raskaaksi tullut ennen noita menkkojen alkamista... en ole käynyt lukemassa missään tuollaisista.. mää olen ovista tikuttanut nyt muutaman päivän ja sitä ei ole vielä. Joten en usko että raskaana vielä olen. Mulla on pari tuttua tullut heti raskaaksi, vaikkei menkat ole alkaneet keskenmenon jälkeen. Ei ollut mitään ongelmia heillä raskaudessa.

Musta tuntuu, että mun pitäs raskautua aika pian..koska jos tää raskautuminen ei ala ennen syksyä, niin meillä loppuu "yritys". En tiedä haluanko kovin pitkää ikäeroa näille lapsille..ainakin nyt siltä tuntuu....
 
Anteeksi nyt pelkkä oma napa, ärsyttää! En siis raaskinut törsätä apteekkiin vaan päädyin seuraavaan...

Ostin eilen apteekista First signal ovistestit ja päätin käydä aamuyöllä klo5 pissalla niin ei sitten tule tehtyä ns aamupissasta testiä :D Noh, puol kasilta tein testin ja vahva plussa ja peruin ultran. Tein sitten piruuttanut perus klo11 mammaksin testillä ja nega!?!Siis mitäh, onko ovis siis tulossa vai ollut vai mitä pirkataa? :eek: Teen nyt vielä kohta tolla apteekin testillä ja jos antaa vielä plussan niin uskon sitä ja en enää ikuna osta noita mammaksin liuskatestejä. Harmi kun ehdin tilata niitä kasan netistä, saapuvat varmaan jo tänään |O
Jos siis oireisiin on uskominen, ovisplussa voisi olla mahdollinen tänään, apteekin herkkyys oli 40, tosta mammaksin en tiedä, mutta oon kyllä ennen sillä saanut plussan ja pissa oli siis tarpeeksi kauan rakossa ja en juonut mitään ylimääräisiä.Onneksi on tultu tasaseen tahtiin pupuiltua niin ei ainakaan luulisi jääneen hyödyntämättä, mutta ketuttaa kun en tiedä koska aloittaa Luget.Perjantaina ois tarkotus jos voin luottaa aamun tulokseen, mutta siinä sanottiin ettei aamupissasta saa tehdä, vaikkei siis oikeastaan ollut aamupissa koska olin pari tuntia aiemmin pissannut aamupissa pois, äh meneepä mutkaiseksi :D Mutta lääkärillä sanoi, että voi uskoa kun kerran olen ovuloinut aiemminkin clomeilla kp15 tienoilla. Noh, jännä nähdä mitä apteekin testi nyt sanoo ja jos se on puhdas nega niin soitan taas lääkärille ja murisen. Että se hyvästi tälle "ei ole mitään stressiä raskautua"...Pirkuta kun ei voi enää omaan kroppaan luottaa yhtään |O

MUOKS:Siis voi p...puhdas nega ovistestiin siihen apteekin siis. Mä en enää kässää mistään mitään! Eli se tais olla aamulla virheellinen plussa eli pissa oli kuitenkin liian "tujua" :( Ehkä annan nyt vaan olla koko jupakan :kieh: Ollut kuitenkin ovisoireet niin aloitan sit perjantaina Luget käy miten käy, ensi kierrossa sitten parempi bongaus...
 
toive: Mun käsityksen mukaan tuo, ettei ovista pitäs testata aamupissasta ei johdu tujuudesta, vaan se luteinisoiva hormooni syntetisoituu yön aikana virtsassa. Joten saattaa tulla virhetuloksia, ja siks neuvovatkin testaamaan oliko se nyt klo 10-20 välisenä aikana ja mielellään jos pystyy, niin sen kaks kertaa päivässä. Mä testasin mammaksin liuskoilla viime kierrossa, mutta vielä alkuun vain yhen kerran päivässä ja sain kahtena peräkkäisenä päivänä vahvan viivan testiin.

Onko sulla mitään muita oireita oviksen suhteen? Ja pystyiskö sen ultran kuitenki varaan uudestaan?
 
Täällä tuli tänään ovisplussa, mutta mies ei suostu pupuilemaan ku ite olen flunssassa :kieh: Ja sit vielä ku mies menee iltavuoroon niin ei sitä sitten ainakaan enää hommiin saa suostuteltua.. Eli peffalleen meni tämän kuun yritys :kieh: :ashamed:
 
Hei vaan tännekin. :) Pakko tunnustaa, että käyn vieläkin useita kertoja päivässä lukemassa tätä ketjua. :ashamed:
En nyt ala erikseen kommentoimaan, mutta tulin vain ilmoittamaan että eilinen hcg verestä näytti yli 4100. Joten sen suhteen kaikki on ihan ookoo.
Siirryn taas taka-alalle, mutta tiedoksi, että teitä tarkkaillaan ja olen hengessä mukana. :) :heart:
 
Päivitystä sen verran, että tänään sitten kp 1. Ihan hyvä ettei kierto venynyt, mutta siinä mielessä kurja että yritys osui ovikseen muttei tuottanut tulosta. Ja samalla meni viimeinen toive siitä että olisin raskaana uudelleen ennen ensimmäistä laskettua aikaa. :(

Tsemppiä kovasti teille kaikille!!
 
BM:Mulla piti olla tänään aamulla ultra klo 9.45 niin siksi jouduin testaamaan aamulla, lääkärin käskystä. Vaikka pissasin aamuyöstä niin en juonut mitään ennen klo7.30 testausta.Nyt menossa jo kp16 ja ultraa ei lääkäri enää suositellut vaan testaan nyt perjantaihin asti ja jos ei ovisplussaa tule niin aloitan joka tapauksessa Luget. Silloin jo kp19 ja clomien kanssa tuskin niin myöhään edes ovuloisi kun olen kuitenkin ovuloinut aiemmin niillä. Oireita on ollut kp10 asti, eilen kp 15 vahvimmat. Nyt tuntuu enää lievää jomotusta ja limat rauhoittuneet niin ehkä se oli ja meni, mutta testiin en saanut kiinni.
Joten saa nähdä tärppäsikö ja sekoittaako luget nyt kierron täysin...eli testaan raskauden reilu kahden viikon päästä. Jos mennään seuraavaan kiertoon, aion mennä ultraan niin ei tartte arpoa testien kanssa pelkästään. :ashamed:
 

Yhteistyössä