Tietääkseni
Orchidx2 ois plussannut jo huhtikuussa!?! :attn:
Ja toiveella menee vain kummallisemmaksi... :kieh: Sain siis apteekista ostetulla First signal ovulaatiotestillä plussan kp17. Mun piti eilen vielä sillä testata samaan aikaan eli puolilta päivin ja varmistaa, että LH piikki on menossa ohi. En ehtinyt kun olin koko päivän liipanteessa ja teinkin testin vasta tänään ja tulos vahva plussa |O Ja pakkaa sekoittaa Lugeiden aloitus, koskas sitä uskaltaa aloittaa...Soitin taas lääkärille ja sielläkin jo ihmeteltiin miksi voi näyttää vieläkin plussaa, raskauden suljin pois kun käskivät eli se miinusta, en edes epäillyt raskautta tietenkään. Noh, sovittiin että aloitan Luget sitten maanantaina vaikka piti ne huomenna aloittaa. Kah, mammaksin testpaketti saapui tänään ja siellä kasa liuska ovulaatiotestejä...päätin vielä sillä varmistaa samasta pissasta, että se plussa on oikea niin arvatkaas...tulos negatiivinen!!!
Vaikka sanotaan, ettei erimerkkisillä kannata testata niin mun järki kyllä kertoo, että jos kerran ovulaatio on tulossa ja testi antaa sen LH piikin niin eikö silloin muidenkin ovistestien luulis antavan edes lähipäivinä plussan?! Valaiskaa viisaammat jos olen nyt ymmärtänyt jujun väärin
En siis ole saanut mammaksin testillä ovista kiinni. Viimeksi sillä testasin tiistaina kp16 negan ja se oli viimeinen testi ennen tätä päivää. Apteekista ostetulla sain ovisnegan kp15 iltapäivällä, kp 16 aamulla plussan, mutta myöhemmin samana päivänä "oikeaan" aikaan tehtynä miinuksen ja kp17 puolilta päivin plussan ja tänäänki...Voitte uskoa, että jurppii.
Mutta päätin nyt järkeillä niin, että kun ovisoireet on olleet niin vahvat ja ne on nyt ohi, luoten tohon keskiviikon ovisplussaan ja aion aloittaa huomenna ne Luget meni sitten saveen tai ei. Jotenkin nyt tuntuu, että joko noi testit antaa mitä sattuu tai sitten mun kroppa ei halunnut nyt tässä kierrossa toimia kuten kuuluisi vaikka on clomikuurikin menossa. Jos tästä kierrosta tulisi raskaus niin se ois jo kummaa, jopa ihme
Ja sen kyllä sitten luulis kestävän loppuun asti kun kerran näin tehokkaasti "ovuloidaan"
Mahtavaa viikonloppua kaikille, toive palailee sitten parin viikon päästä kertomaan testi tuloksia ellei kerkeä täti puskemaan lääkkeiden läpi