KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Onnea plussanneille :flower: :flower: :flower:

rikupi: kuulostaa romanttiselta :LOL: Itselläni myös mies paljon työn vuoksi pois kotoa, jonka vuoksi pitää käyttää usein mielikuvistusta yhteisen hetken löytymisille :D

tillukas: jaksamisia :hug:

ON: Vuoto loppui viimeinkin kp 13 kohdalla. Ovisplussan sainkin jo kp 14 tai ei se ihan yhtä tumma viiva ollut, mutta lähti sen jälkeen haalenemaan. Oireet ainakin viittaisivat ovulaation tapahtuneen. Limailut loppuivat seuraavana päivänä, ovulaatio oli kipeämpi kuin koskaan ja lämmöt kohosivat eilen. Yritystä on ollut joka ilta, nyt vain tulosta odottelemaan.

Nyt ulos nauttimaan lämpöisestä ilmasta!
 
rikupi kannattaa varmaan kokeilla laverin viemistä sinne parakkiin. :D Meillä pellot ovat tässä ihan lähellä, joten ei ole parakkia tai vastaavaa (tai onhan siellä kauimmaisen pellon reunassa lato) mut mies on isänsä kanssa peltohommissa joten en välttämättä halua mieheni kanssa kesken peltohommien siellä ladossa vierailla. :D Aurinkoista päivää kaikille B) ja =) niille ketkä tarvitsevat! Rupean täällä jännäilemään et joudunko itse lähtemään peltohommiin! mies hieman vihjas et voisin lähteä jyräämään peltoa, ja nyt pelottaa ku en oo vielä ikinä traktoria ajanut! :/
 
Anteeks taas et valitan! Mut mulla menee hermot ton anopin kanssa! Sovittiin että mä laitan ruokaa ja vien sen sitten pellolle miehelle ja appiukolle, no laitoin ruoan tulemaan ja hetkeä ennen ku sain sen valmiiks ni anoppi ilmestyy tohon ovelle ja ilmottaa et on laittanu ruokaa ja vie sen pellolle! Eli taas kerran se hyppii mun "varpaille"! :( En koht enää jaksa ku tuntuu etten kelpaa täs pihapiiris mihinkään. Aina mun työnnetään taka-alalle. Tää sama juttu on toistunu jo niin monesti näitten vuosien aikana ku ollaan asuttu samassa pihapiirissä. Eilenkin sanoin anopille et laitan päiväkahvit kolmeksi, niin sit ku huhuilin porukkaa kahville, olivat jo anopin kahvipöydässä (mies ei tiennyt eilen et olin luvannu laittaa kahvit, joten oli myös äitinsä kahvipöydässä), minä sit join kahvit yksinäni ihan protestiksi! :|
 
tillukas: :hug:

peppioliina: d :) b että plussa tulee.

kitikat: :hug: Todella ikävää/lapsellista käytöstä anopiltasi :( Kuulostaa ihan siltä, että sille ruuan/kahvinlaitto on joku kilpailu, joka pitää 'voittaa'. Oisko mitään mahdollisuutta että anoppi suostuisi ja vieläpä noudattaisi sitä että vuoropäivinä hoidatte ruokahuollon tyyliin tänään minä, huomenna sinä ja vielä joku lista jossa lukee kuka mitäkin tekee että varmasti anoppikin muistaa?
 
Krizze: kaikkea on koeiltu, mut anoppi ei ymmärrä! On joskus ollut päiviä et hänellä menoa ja on sovittu että hoidan muonituksen, niin eiköhä kun päivä on koittanut niin anoppi aamust raahannut meidän ovelle jotain keittokattilaa ja pullapussia valmiiksi. Ei taida millään luottaa mun kokkaustaitoihin (olen kyl opiskellut keittiöalaa)! Taidan suosiolla luovuttaa ja kuunnella kun ens viikolla taas valittaa kun on niin kiire töissä ja kotona saa koko ajan laittaa ruokaa ja leipoa. Eli anoppi on vielä sen verran nuori että käy töissä, itse olen työttömänä, joten minulla olisi kyllä aikaa laittaa ruokaa ja leipoa.
 
Voi, Tillukas, :hug: :hug:

Täällä ei näy menkkoja, muttei kyllä plussaakaan! PKL. :kieh:
Täysin oireeton olo kumpaankaan... :snotty:

Pitää vaan koittaa nauttia auringonpaisteesta.
Taidampa siis mennä omalle verannalle ja nautiskella yhden karpalo-oton. Ihan vaan tähän ketutukseen.
 
kitikat: kai se on tosiaan parasta että annat anopin hoitaa muonitukset. voithan mainita seuraavan kerran kun alkaa valitus, että kyllä sää voit hoitaa ruuat ja muut, jos anoppi ei kerkee, vaikka sun puheista päätellen se tekis ne kuitenkin :( kyllä nousee oman anopin arvostus, kun tämmösistä anopeista kuulee..

viivi ja vagner: tsemppiä piinailuun :hug: veranta ja otto kuulostaa ihanalta :) pitäsköhän itsekin käydä kaupan kautta, kun ei oo pelkoo edes raskaanaolosta tässä kierrossa.. :D
 
krizze Täytyy sen verran valottaa asioita vielä, että tuo anoppi on näin hankala tapaus vaan sillon kun peltohommat keväällä ja syksyllä ovat käynnissä. Muuten tullaan kyl aika hyvin toimeen (onneksi, koska kuitenkin asutaan samassa pihapiirissä), nämä ruokajutut sille on se arkapaikka.
 
Kitikat: No onneksi ei ole mother-in-law from hell koko aikaa, muuten suosittelisin hankkiin oman tilan :D Itseasiassa kun ajattelen, mun äiti on myös tosi tarkka kokkaamisistaan, mikä ei mua haittaa koska en miehelleni kunnon pihvejä pysty (halua) paistaa :D
 
Heipähei kaikille :)

Tillukas samoilla linjoilla mennään täällä.. Eli kemialliseksi meni tämä nyt ihan varmasti. Nyt lienee kaiketi kp 2-3 kunnollisesta vuodosta alkaen.

Me päätettiin lähteä yksityiselle tutkimuksiin ja hoitoonkin toivottavasti. Mua rupesi niin ottamaan kupoliin tämä, kun vuoden yrittämisellä ei ole mitään merkitystä ja tuulimunaa tai kemiallisia ei lasketa! Tavallaan ymmärrän kemialliset, ja jollain tavalla tuulimunankin (tai siis sen, että niitä ei huomioida ), mutta pitäisi katsoa kokonaisuutta eikä numeroita! Gynen mukaan meillä on YKSI keskenmeno. YKSI! Minun laskuissani vauvanalkuja on menetetty neljä, ja se on aika paljon enemmän kuin yksi.

Huomenna keskustelemaan appivanhempien kanssa yksityisen puolen kustannuksista... Vähän jännittää, vaikka he tarjoutuivat koko lystin (tai ainakin osan) maksamaan. Jotenkin on sellainen olo, että pitääkö niitä lapsia sitten tehdä, jos ei ole edes hoitoihin varaa. Että miten on varaa lapsen elättämiseen jos ei ole varaa tähän... Mutta että katsellaan :) Jotenkin olen satavarma, että tämä kaikki johtuu huonon tuurin sekä lyhyen luteaalivaiheen yhdistelmästä.

Ja jälleen aikamoisen omanapainen teksti, anteeksi!
 
16.5. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10............................KP 2/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 8/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 14/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09........ KP 16/28
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 18/27
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 22/21-27
sasuma....................KM 01/10............................KP 31/36
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 32/
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 34/
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 64/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 3x2009, 02/10, 05/10............KP 4/29-33
Nassi84................KM 01/10....................................KP 8/28-29
Repa....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 7/28-31
Dakota Paws.......KU 08/09.....................................KP 9/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 10/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 13/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 15/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 18/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 18/32-36
toive81................KM 03/10......................................KP 28/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 30/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09...........................KP 32/29-40
Minna89...............KM 01/10......................................KP 40/26-33
Leisku..................KM 03/10......................................KP 46/
erika76................KM 02/10......................................KP 54/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
tilda69.................KM 03/10
shenda81............KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09....................KP 5/34-45
Muutosta..............KM 03/10....................................KP 6/28-29
Champion............KM 04/10.....................................KP 7/28
Oltermanni...........KM 04/10.....................................KP 12/
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 16/26-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09.........................KP 17/45-50
happihyppy...........KM 02/08, KU 12/08, 09/09........KP 18/28
Piijuska-78...........KM 05/09.....................................KP 64/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 16/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10
Unikeiju-79.........KM 01/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5........KM 08/02,01/09,11/09,01/10.....KP 14/



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82


 
Kätsy: Kuullostaa hyvälle toi vanhempien suhtautuminen. Mulla on äiti ja miehelläni isä jo kuolleita eivätkä isäni tai mieheni äiti edes kuuntele kun puhumme keskenmenoista. Serkkuni joka juuri sai lapsen totesi vain että "lapsia saadaan, ei niitä kuule tehdä". :/ Eipä ole sen jälkeen ollut paljon asiaa serkulleni... Sain viime vuonna kolme keskenmenoa, jotka serkku kyllä tietää, mutta lieko äitiyshormonit sekoittaneet päätä :D . Mieheni äiti elää yhä vanhaa aikaa ja kyselee jatkuvasti mieheni poikien äidin kuulumisia. Hääkuvan saimme hänen kirjahyllyssään vaivalla vaihtaa. Ei ymmärtänyt miksi ei ole hyvä enää pitää esillä mieheni entistä hääkuvaa, kun X:hän on poikien ÄITI.. Pojat siis asuvat kanssamme kun äiti löysi uuden rakkauden toiselta puolelta maata. Mutta positiivisia asioitakin: pojat olivat etelä-Suomessa koko viikonlopun ja me saimme rauhassa heiluttaa peittoa, siis aina kun mies pellolta ehti : D Tämän oviksen eteen on siis tehty kaikki voitava. (Ja vähän enemmänkin) :D :D :D Nyt ootellaan...
 
Halauksia sitä tarvitseville :hug:

Täällä haamuillaan...dpo on vähän epätiedossa, mutta vähintään se on nyt 10 ja 12 jotain noista...Jännittää, pelottaa ja vaikka mitä! Positiivista on se, että näkyy jo nyt edes jotain testissä, edellinen mikä meni kesken antoi haamun vasta kun oli menkat päivän myöhässä ja sekin erittäin herkällä...Toiveet korkealla, oireina vain ajoittaisia nippailuja kohdussa, menkkakipuja ja tissit tuntuu täydemmiltä, mikä kyllä johtuu Lugeista. Malttaisin nyt pari päivää ennen kuin testaan uudestaan ja aamupissasta. Tämä ei ollut aamupissasta, siksikin toiveet taas nousee, josko nyt pääsis loppuun asti? :ashamed:
 
Täällä taas!

Reissu meni kivasti jos ei oteta huomioon mahatautia joka jylläs melkein koko porukan läpi,miä sain sen vasta kotiin palattua eilen illalla :x Ajatukset ovat olleet kaukana lapsitehtailusta,että siinäkin mielessä hyvä juttu.
Menkat alko sunnuntaina viikko sitten,eli nyt kai sit kp 7..? Alko sellasella pienellä tuhrulla,vai sanoisko beigellä valkovuodolla jo torstaina :eek: Oiskohan kerran aikasemminkin käyny näin,et alkanu tuhruttaa tosi aikasin.
Koitan nyt pitää pääni tyhjänä edes tän kierron,mies ylitöissä oviksen aikoihin muutenkin,et voi jäädä vähille yrittäminen.

En lukenut kuin päällisin puolin tekstit...mut Toiveen plussauutinen pisti silmään,onnea ja viivan vahvistumista :heart:

Uusiakin oli tullut,tervetuloa :flower:

Nyt toipumaan taudista :wave:
 

Yhteistyössä