Blöö Onnea plussasta!! :flower: :flower:
Sunburned lohtu- ja voima :hug: täältä. Minä kuulun myös niihin, jotka tuon päivän kokevat erityisenä. Johtuuko sitten siitä, että kun on jo pidemmällä niin se itse päivämäärä on iskostunut jo paremmin tuonne pääkoppaan, en tiedä. En osaa yhtään tällä hetkellä sanoa miltä toukokuun lähestyvä la tuntuu sillä hetkellä, nyt on pari kuukautta keskenmenosta ja pari kuukautta laskettuun aikaan suunnilleen. Luulen, että itselleni se on myös rankka päivä.
Tervetuloa Piijuska-78, Henkari, kitikat3 ja Sone! Ja pahoittelut samalla.
Hyvä, että SpanishDancer sai kuitenkin ovisplussan hyödynnettyä! Ja ei kun jännäilemään...
Cappuccino, kiva kuulla, että siellä hcg oli laskenut ja raskaustestikin näytti negaa (jos ne nyt joskus hyvä uutinen voi olla). Toivotaan niitä menkkoja nyt sitten, kun ei plussaa näkynyt...
Hienoa, että katjahei sai oviksen bongattua ja hyödynnettyäkin!!
kipinäkenkä oli inssiin menossa, tsemppiä sinne!
Keffeli kertoi kirjoittelevansa tuntemuksiaan ylös päivittäin. Minäkin olen tehnyt heti km jälkeen niin, sillä haluaisin tosiaan osata jotenkin tätä kroppaa ja sen toimintaa tulkita. Ei noita sitten muista millään, jos ei ole kirjannut ylös. Mä kun näköjään jo unohdin kuinka kauan sitä km jälkeistä vuotoa kesti ja piti sekin tarkistaa muistiinpanoista...
Taffo82 Onnea kiertoon!!
Ja siitä sitten päästäänkin omaan napaan: olitte puhuneet haamuoireista km jälkeen. Voi hemmetin kroppa! Näköjään sitten kiusaa meikäläistäkin niillä... kopsaan tekstini toisesta ketjusta...Täällä menossa vasta dpo 8 ja kaikkea kummaa havaittavissa jo... Ensiksikin nippailee tosi kiitettävästi munasarjojen kohdalta aika ajoin, alamahalla sellaista ei nyt kipua mitenkään, mutta tuntemuksia, parina päivänä posket lehahtaneet ihan punaisiksi ja kuumottaneet, viluttanut samalla, ei yhtään mulle tyypillistä, etovaa oloa ollut muutaman kerran, jollaista ei ole ollut kummassakaan raskaudessa edes. Onhan noita vaikka muille jakaa, mutta lähinnä mua jo harmittaa, että miks tää kroppa tekee kaikkea kummallista. Mä sentään yritän pitää realismin (ja ilmeisesti pessimismin= pessimisti ei pety periaatteella ) mukana ja olla ainakaan kehittelemättä mitään, sitten havahdun ihmettelemään näitä tuntemuksia kuitenkin. Lähes jatkuvasti on jotain nipistelyä nivusissa ja jossain munasarjojen kohdilla kuin myös tuolla alamahalla ihan tosi alhaalla. Nyt myös pari kertaa olisin ollut ihan varma, että kohta alkaa menkat, jos en tietäis, että ei ne kaiken järjen ja laskujen mukaan voi vielä alkaa lähes viikkoon. Tiedän sen, että jälkitarkastuksessa 3 viikkoa sitten suunnilleen ei mitään epänormaalia löytynyt, joten ei pitäis näiden johtua ainakaan mistään sellaisesta.
Voi että mua harmittaa jo valmiiksi, kuitenkin realismin ja pessimismin seassa kurkkii joku hemmetin toivon valo koko ajan!! Tämmöstä höpsöä tää nyt sitten on näköjään, voi hittolainen!
Kuitenkin aurinkoa perjantaihin kaikille!