KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Sunburned, :hug: sinulle! Meilläkin ensimmäinen LA lähestyy, tosi ikävää olla lähtöpisteessä kun jotenkin kuvitteli että siihen olisi niin kauan aikaa että olisi jo uudelleen raskaana. :/

Blöö, onnea matkaan! :flower:

Repa, mulla oli tuo hepatiittirokotesarja kesken, viimeinen antamatta sen ensimmäisen raskauden aikaan. Neuvolassa sanottiin että sen viimeisen rokotteen voi ottaa sitten raskauden jälkeen. Mä sain sen nyt sitten otettua, ei tarvitse miettiä sitäkään enää.

Uusille pahoittelut keskenmenosta!

Kaikille muille tsemppiä ja jaksamista! Mä pääsen piiiitkästä aikaa tänään ystävän kanssa viihteelle. Tulee tosi tarpeeseen! =)

Sunburned, voimia! Rankka päivä!

Blöö, onnea plussasta!

Mulla jo kiertopäivät "pitkällä" ja en ole malttanut olla testaamatta. Ihan on negaa, tosin yhdessä testissä näkyy haaleaakin haaleampi viivanpaikka. Mutta mies ei nähnyt sitä, joten se on varmaan mun kuvittelua! Sellaista ihmeellistä kuvotusta mulla on kyllä ollut viikon verran, eli jos se ei ole raskaudesta johtuvaa, niin mistä ihmeestä sitten? Ei kai vatsatautikaan voi viikkoa "kyteä"?

On tää naisen biologia niin perin kummallista...

R

halaus kaikille sitä tarvitseville :hug: ikävää ku meitä koetellaan, mutta kaikki on kyllä sen arvoista että joskus saa sen pienen käärön syliinsä asti=)

Enään viikko ja sit alkaa selviään mitä tehdään =)

SB: Voimia :hug: :hug: :hug:

Riinu: Tuolla ollaan puhuttu noista haamuoireista, niin mulla niihin kuuluu myös pahoinvointi. Alkanut viikkoa/paria ennen menkkoja ja pahimmillaan kävellyt ympäri taloa ämpäri kädessä.. Eli saattaa olla ihan 'normaalia' näin km:n jälkeen, mutta jos se plussa sieltä vielä tulis kun muutaman päivän odottelet :)

Imoen Itse pääsin ekan la:n yli lähes huomaamatta. Koitin pidempään jo olla miettimättä aktiivisesti päivämääriä. Seuraavat odottavat huhtikuun lopulla ja kesäkuun alussa ja sitten lokakuun alussa. Eli ennen ekaakin ehdin kiirehtien kartuttamaan kokemuspohjaa vielä yhdellä :S Mutta tämä on vain minun tapani, kukin menee tyylillään ja tavallaan. Toiselle voi olla yhtä tärkeää saada viettää yksi surupäivä siinä kohdassa, itselleni se oli vain päivä muiden joukossa. Ja Sunburned kun oli niin pitkällä, se la on jo niin tiukasti päässyt iskostumaan selkäytimeen. En siis todellakaan tuomitse niitä, jotka vietävät siinä kohdassa surupäivän.

Sunburned paljon voima :hug: ja jaksamista :heart:

Onnittelut blöö plussasta :heart:

Henkari ja sone tervetuloa mukaan :flower:

Mulla tais kuitenkin ne lääkkeet auttaa ja vuoto on pysyny poissa JEEEEE!! Sit vaan aletaan kuurin jälkeen odottaa uutta vuotoa. Kummallista kun eka toivoo et vuoto loppuu ja sit toivoo et vuoto taas alkais ;)

Sunburned :hug: ja paljon voimia. En osaa kuvitellakkaan miltä tuntuu... itsellä kun se km oli myös niinkuin tillukkaallakin, päivä muiden joukossa.. vaikka aika ajoin mieleen tuleekin :/

Täälä kans uskoakseni haamu oireita ja vetistä valkkaria.. alamasussa nippailee ja tissit on hiukan arat mutta uskon kyllä että ihan "omaa kuvitelmaa" täälä kroppa vetelee..
Ovistestissä taas tänään sellanen selkeä viiva,ei plussa edelleenkään. Eilenhän siinä oli jo selkeä nega... kai mun kroppa puskee jotain hormooneja sitten jatkuvalla syötöllä, ilmankos oonkin kuikkunen välillä kun ampiainen ja toisena hetkenä itkettää.. ei oo helppoa olla nainen ;)

Kiitos paljon onnitteluista. Yritin eilen soittaa neukkuu, mut ne on paikal vast maanantaina. Hitto ku en yhtää tiedä et mil viikoil oon tai millon on LA, ku menkat tosiaa oli viimeks sillon 6.2. Mut veri testi näytti raskauden suhteen negaa sillon 10.3. Ja koti testiin sain 17.3 tosi selvän plussan.. Ei sil muuten olis mitää väliä, mut lupasivat mulle ilmasiks tehä alkuraskauden ultran rv7, ton keskenmenon takia..
Mua hämää ku on oikeestaa ihan tavallinen olo, edes tissit ei oo kipeet. Ainoot raskaus oireet taitaa olla toi runsas vetinen/limanen vuoto, pyörryttää jos nousee nopeasti seisomaan, iltasin oon kuoleman väsyny jo 21.00, ja nälkä tulee nopeemmin. Jos en olis niit testei tehny ni en ees olon puolest tajuis olevani raskaana. Esikoisest oli kuitenki tissit ihan järjettömän kipeet täs vaihees..
Nii ja noist haamuoireist, mulla oli niit KM jälkeen seuraaviin kuukautisiin asti, oli ihan raskaana oleva olo. Mä tunsin jopa haamu potkuiki. Mulle lääkäri sano et on iha normaalii et raskausoireet jatkuu viel km:n jälkeenki, ku on sitä raskaus hormonia viel elimistös.. :(

Blöö Onnea plussasta!! :flower: :flower:

Sunburned lohtu- ja voima :hug: täältä. Minä kuulun myös niihin, jotka tuon päivän kokevat erityisenä. Johtuuko sitten siitä, että kun on jo pidemmällä niin se itse päivämäärä on iskostunut jo paremmin tuonne pääkoppaan, en tiedä. En osaa yhtään tällä hetkellä sanoa miltä toukokuun lähestyvä la tuntuu sillä hetkellä, nyt on pari kuukautta keskenmenosta ja pari kuukautta laskettuun aikaan suunnilleen. Luulen, että itselleni se on myös rankka päivä.

Tervetuloa Piijuska-78, Henkari, kitikat3 ja Sone! Ja pahoittelut samalla.

Hyvä, että SpanishDancer sai kuitenkin ovisplussan hyödynnettyä! Ja ei kun jännäilemään...

Cappuccino, kiva kuulla, että siellä hcg oli laskenut ja raskaustestikin näytti negaa (jos ne nyt joskus hyvä uutinen voi olla). Toivotaan niitä menkkoja nyt sitten, kun ei plussaa näkynyt...

Hienoa, että katjahei sai oviksen bongattua ja hyödynnettyäkin!!

kipinäkenkä oli inssiin menossa, tsemppiä sinne!

Keffeli kertoi kirjoittelevansa tuntemuksiaan ylös päivittäin. Minäkin olen tehnyt heti km jälkeen niin, sillä haluaisin tosiaan osata jotenkin tätä kroppaa ja sen toimintaa tulkita. Ei noita sitten muista millään, jos ei ole kirjannut ylös. Mä kun näköjään jo unohdin kuinka kauan sitä km jälkeistä vuotoa kesti ja piti sekin tarkistaa muistiinpanoista...

Taffo82 Onnea kiertoon!!

Ja siitä sitten päästäänkin omaan napaan: olitte puhuneet haamuoireista km jälkeen. Voi hemmetin kroppa! Näköjään sitten kiusaa meikäläistäkin niillä... kopsaan tekstini toisesta ketjusta...Täällä menossa vasta dpo 8 ja kaikkea kummaa havaittavissa jo... Ensiksikin nippailee tosi kiitettävästi munasarjojen kohdalta aika ajoin, alamahalla sellaista ei nyt kipua mitenkään, mutta tuntemuksia, parina päivänä posket lehahtaneet ihan punaisiksi ja kuumottaneet, viluttanut samalla, ei yhtään mulle tyypillistä, etovaa oloa ollut muutaman kerran, jollaista ei ole ollut kummassakaan raskaudessa edes. Onhan noita vaikka muille jakaa, mutta lähinnä mua jo harmittaa, että miks tää kroppa tekee kaikkea kummallista. Mä sentään yritän pitää realismin (ja ilmeisesti pessimismin= pessimisti ei pety periaatteella ) mukana ja olla ainakaan kehittelemättä mitään, sitten havahdun ihmettelemään näitä tuntemuksia kuitenkin. Lähes jatkuvasti on jotain nipistelyä nivusissa ja jossain munasarjojen kohdilla kuin myös tuolla alamahalla ihan tosi alhaalla. Nyt myös pari kertaa olisin ollut ihan varma, että kohta alkaa menkat, jos en tietäis, että ei ne kaiken järjen ja laskujen mukaan voi vielä alkaa lähes viikkoon. Tiedän sen, että jälkitarkastuksessa 3 viikkoa sitten suunnilleen ei mitään epänormaalia löytynyt, joten ei pitäis näiden johtua ainakaan mistään sellaisesta.

Voi että mua harmittaa jo valmiiksi, kuitenkin realismin ja pessimismin seassa kurkkii joku hemmetin toivon valo koko ajan!! Tämmöstä höpsöä tää nyt sitten on näköjään, voi hittolainen!

Kuitenkin aurinkoa perjantaihin kaikille!

Semmoista on ihan pakko kysästä että onko normaalia.. Mulla tosiaan alko menkat keskiviikkona, ehkä hieman normaalia niukemmat ja nyt alkavat olla jo lopuillaan ja silti koko vuodon ajan ollut nännit kosketusarat ja huimausta jne.. Ainoastaan lämmöt laski 0,2 astetta, silti vielä hieman koholla.. Ennen kuin vuoto alkoi tein testin ja se oli nega.. Anteeksi tämä omanapaisuus ja hieman sekava kirjoitus..

19.3. PERJANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Taffo82....................KM 02/10............................KP 1/28-29
nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 6/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 6/28
melina84..................KM 01/10............................KP 10/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 12/24-28
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 14/27
katjahei....................TM 02/10............................KP 17/
Tesmis......................KM 02/10............................KP 18/24-28
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 21/29-33
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 23/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 23/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 25/
Mahdotontako.........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 26/30
Sunburned...............ES 11/09............................KP 28/
Jeju81.....................KM 06/09
Marie1981...............KM 02/09, 07/09
Tash........................KM 12/08, 05/09
Siiri80......................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89.......KM 09/09
rikupi.......................KM 5/09, 10/09
sasuma...................KM 01/10
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10

,-+HAAVEISSA TOINEN

Henkari.................KM 02/10.....................................KP 3/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 7/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 8/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 8/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 14/
BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 14/27-29
SpanishDancer.....KM 10/09.....................................KP 17/28-31
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 17/29-33
Catalia.................ES 01/10......................................KP 27/32-36
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 33/
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 37/31-40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 41/28-56
haicu...................TM 10/09......................................KP 53/23
Pippuri-83............KM 12/09
Imoen..................KM 10/09, 01/10
erika76................KM 02/10
manna-................KM 02/10

HAAVEISSA KOLMAS

Piijuska-78...............KM 05/09................................KP 6/28
Mutzilla....................ES 01/10.................................KP 9/30
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 17/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 22/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 25/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 32/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 33/27
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 44/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Sone.......................KM -07, 03/10

HAAVEISSA NELJÄS

Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 18/28
kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09...KP 14/31

HAAVEISSA VIIDES

Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 32/

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky

:heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80, Blöö

Onpas tämä pino kasvanut kovasti, kun vähän aikaa on ollut poissa!

Onnea plussanneille, tervetulotoivotukset ja pahoittelut uusille!

Osaako kukaan sanoa noista ovistesteistä, mä en ikinä saa niistä kahta yhtä vahvaa viivaa tulemaan. edes siitä kierrosta kun raskauduin, niin ainoan kerran kun näin viivan siinä se oli tosi haalea. Ja viimeeksi ovistestissä on kaks viivaa näkynny 9päivää sitten, ja siis kontrolliviiva oli vahva, mutta toinen haalea. Ovis kyl muista tuntemuksista päätellen oli suunnilleen silloin. Plääh. Viikon päästä on jännät ajat, mikäli ovis oli kuitenkin.

Tesmis mullakin usein liuskatesteissä käy niin että oviksen aikaan kaksi viivaa mutta ei yhtävahvoja eli ovis ilmeisesti on mutta hailukamspi testiviiva silti. Merkeissäkin on eroja. Varsinkin one step sofitesteillä käynyt noin paitsi tässä kierrossa tuli vahvempi viiva. Rfsu:n liuskat näytävät mulla paremmin ja olen kuullut kehuja raskauskeijulta tilatuista liuskoista. Mulla on aina digitestejä joilla varmistan oviksen kun liuskatesteissä edes jonkinmoinen testiviiva.

:hug: kaikille sitä tarvitseville. Mulla jo useamman päivän ollu kauhean väsyny ja masentunu olo, eikä sitä oo pahemmin helpottanu tuttujen vauva- ja raskausuutiset! Tietysti olen onnellinen heidän puolestaan mut tuntuu vaan pahalta (varsinkin yhden kaveri raskausuutinen, koska hänen mielestään me ollaan hulluja ku halutaan neljäs lapsi) :'( . Ovis oireita ei ole vaik aina aiemmin oon ne selvästi huomannu. No ei auta ku ruveta purkaan tätä masennusta ja "kiukkua" siivoamalla (talo tulee täyteen sukulaisia viikonloppuna)!

kitikat3 Tosi tuttu tunne! Mulla on just nyt sellanen fiilis ku ei tärpännykkään menneestä kierrosta,toivottavasti nyt uusi kierto toisi sen plussan =) Kiva kun muitakin joilla/jotka toivovat useamman lapsen. Minulla tämä vielä toiveilua, eikä ole ensimmäistäkään ja silti haaveilen viidestä lapsesta =) voimia sulle paljon ja paljon plussatuulta :hug:

Kitikat :hug: Tuttuja aatoksia... :/

Sone,tervetuloa remmiin ja pahoittelut :hug:

Henkari,Kyl toi kuulostaa ihan normaalille,mul on ollu vaikka mitä hormoonihäiriöö km:n jälkeen :kieh:

Taffo,onnea menkoista :flower: Nyt vaan sit "pullat uuniin" :p

SB, :hug: Jaksamista....

Haamuoireista vielä... Mulla toi pahoinvointi on tosiaan tullut näemmä jäädäkseen,sillon taannoin yhdessä kierrossa olin tosi kipeenä :(

Kiitos hepatiitti vastauksista :flower:

Mulla on nyt sellanen "ei jaksa" olo tila... Toivottavasti ei kuulosta nyt pahalta,mut nyt jos raskautuisin,LA olis joulukuu ja se kieltämättä on kaikista mahdollisista kuukausista se ainoo millon en vältsist haluis synnyttää :ashamed: Siis tokihan olisin onneni kukkuloilla jos nyt raskautuisin...mut et... ajatus siitä et laittas täälä joulua viimesillään ei oikeen houkuttele,kun esikoinen sitä kuitenkin sit odottas yms. Jollain tapaa se laskee mielialaa ja sit muutenkin on sellanen "en miä raskaudu kuitenkaan ikinä" fiilis. Mut kuten sanottu,kylhän miä kuitenkin tärppiä toivoisin :heart: Olis noita tikkujakin,mut en tiiä...nyt ei huvittas sekään,et lirkkii jokapäivä tikulle :D Pitäsköhän säästää seuraavaan kiertoon :snotty:

Saanko liittyä pinoon? :wave: Tämä pino oli kovin tärkeä jo silloin kun yritimme esikoista ja takana oli silloin 2 alkuraskauden keskenmenoa. Viimein vaikeuksien kautta meille syntyi ihana tyttö 01/09 ja se raskaus oli alussa myös yhtä tuskaa runsaiden veren vuotojen takia kun toinen alkio luovutti pelin. Onneksi kaikki päätyi hyvin.

Nyt toista alettiin yrittämään 6kk sitten ja viimein toisesta clomikierrosta tärppäsi, mutta alusta asti vaistosin ettei raskaus ole normaali.Hormonit ei nouseet kuten piti ja ei sitten mitään oiretta. Ja kah kumma, verinen vuoto alkoi presiis 6+4, mulla noi aiemmatkin keskenmenot tapahtui samoilla viikoilla, pirun rv6+!!! :kieh:

Nyt sain jo etukäteen lääkäriltä ison kasan Lugesteroneja tai siis reseptin niin kunhan saan ukko kultani kotiin huhtikuussa, me jatketaa sinnikkäästi yritystä :) Clomeilla jatkuu ja nyt sitten tueksi vielä nuo Luget mitä käytin myös esikoista odottaessa aina rv9+ asti. Joten voisin vaikka taustailla ja lueskelen tässä samalla ja tutustun teihin pikku hiljaa...Mutta huutelen sitten kun minut voi laittaa "aktiivikseksi" :D

Eli jos jotain tietoja vielä, eli ikää 28v, toinen haaveissa, KM 03/10

20.3. LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Taffo82....................KM 02/10............................KP 2/28-29
nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 7/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 7/28
melina84..................KM 01/10............................KP 11/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 13/24-28
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 15/27
katjahei....................TM 02/10............................KP 18/
Tesmis......................KM 02/10............................KP 19/24-28
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 22/29-33
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 24/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 24/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 26/
Mahdotontako.........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 27/30
Sunburned...............ES 11/09............................KP 29/
Jeju81.....................KM 06/09
Marie1981...............KM 02/09, 07/09
Tash........................KM 12/08, 05/09
Siiri80......................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89.......KM 09/09
rikupi.......................KM 5/09, 10/09
sasuma...................KM 01/10
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10

,-+HAAVEISSA TOINEN

Henkari.................KM 02/10.....................................KP 4/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 8/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 9/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 9/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 15/
BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 15/27-29
SpanishDancer.....KM 10/09.....................................KP 18/28-31
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 18/29-33
Catalia.................ES 01/10......................................KP 28/32-36
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 34/
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 38/31-40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 42/28-56
haicu...................TM 10/09......................................KP 54/23
Pippuri-83............KM 12/09
Imoen..................KM 10/09, 01/10
erika76................KM 02/10
manna-................KM 02/10

HAAVEISSA KOLMAS

Piijuska-78...............KM 05/09................................KP 7/28
Mutzilla....................ES 01/10.................................KP 10/30
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 18/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 23/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 26/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 33/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 34/27
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 45/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Sone.......................KM -07, 03/10

HAAVEISSA NELJÄS

Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 19/28
kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09...KP 15/31

HAAVEISSA VIIDES

Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 33/

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, toive81

:heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80, Blöö

Yhteistyössä