KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Oltermanni: Tervetuloa mukaan :hug: Toivotaan, että se miehenkin kuume nousee :) Tarkennatko vielä päivityslistaa varten keskenmenon ajankohdan?

Champion: On ihan ymmärrettävää, että koet hämmennystä tunteistasi tällä hetkellä. Toisaalta pitää surra, toisaalta yrittää jatkaa elämää. Musta on tosi hyvä, että ootte miehesi kanssa lähekkäin tässä tilanteessa, vaikkei mitään seksihommia oliskaan. Parempi niin, että se teidän välinen lämpö säilyy tämmösen kokemuksen jälkeen, kuin että etäännytte toisistanne, molemmat tahoilleen suremaan. No niin, nyt mä kuulostan joltain Leelian Lepotuolilta, mutta ymmärrät pointin =) :hug:

Voi himpulat nyt Tesmis: tässä se nähdään, että minä ja tommoset testit ei sovita yhteen! Kun hirmutarkkaan lueskelin täältä, että just toi merkki ois semmonen kaikilla suht tasasesti toimiva ja netistä toisaan tilasin, kun en mä oikein noihin marketteihin pääse ja viimeks ku pääsin, ni oli anoppi kyljessä kiinni, enkä todellakaan karattuanikaan löytänyt mitään marketti-testejä sieltä (tais olla S-market tai peräti Prisma kyseessä )

No, mies se uurasti vielä mun viimesten palstanlukuhetkien päälle viime yönä, kun menin sanomaan, että täällä neuvottiin niin ja näin :LOL: Raukka oli ihan kuitti, arvatkaa tuliko huono omatunto, vaikka se kyllä itse sen sitten alotti ja mä vielä jankkasin, että "jaksakko ny varmasti, jaksathan". Voi hyvän tähen, alan jo ihan miehen takia olla sitä mieltä, että eikö jo vois onnistua täällä :wave: No juu, katsotaan miten taas käy. Kesäkuun alusta palkkatyöt kutsuu, jospa sitten viimeistään ymmärtäis meidän munasolut ja siittiöt kohdata oikeassa paikkaa =)

Ihanaa viikonloppua kaikille :flower:
 
TalvenTaika :hug: Ja Sasumalle :hug: myös!

Championille tsemppiä tupakoinninlopetukseen! Toivotaan, että lakko pitää. Ja pitäähän se, miksi ei, kun kerran on hyvä syy lopettaa!

Syyslaulu, minunkin mielestä tuo 9 kg kuulostaa tosi hienolta saavutukselta! Älä yhtään aliarvioi omia saavutuksiasi. Ja BM:n sanat kuulostivat fiksuilta, eli miksi tarvitisi välttämättä lääkärien tietää yrityksestä mitään?

BM, täälläkin on eilen ollut epätoivoista yritystä ilmassa. Mies lähti viikonlopuksi pois ja piti eilen sitten vielä pupuilla. Hän kertoi jälkikäteen, että meinasi suorituspaineet ottaa vallan. Niinpä niin, minäkin niin toivoisin että yritys palkittaisiin. Kaikkemme yritetään, en tiedä miten vielä enemmän voisi yrittää. Mutta oon jotenkin niin varma siitä, että menkat alkaa taas kun kiertopäivät alkaa huitelemaan sitä 40. Mutta seuraavaan kiertoon ostan niitä ovistestejä, vaikka olen joskus vannonut etten niihin kajoa. Vannomatta paras siis.
Mieli on maassa, tosi maassa. Ulkona sataa räntää ja vituttaa. Olen menossa yöksi töihin ja nyt vaan kulutan aikaa kotona ja odotan, että voisin lähteä töihin. Tällaista mun elämä on nykyään; yhtä odotusta. Mahdollisen oviksen odotusta, menkkojen odotusta.. Niin raskasta kun elämä kulkee kahden viikon jaksoissa. Ja hyvä mieli ehtii olla noin viikon ajan, kun jaksan vielä uskoa raskautumiseen. Sitten loppukierto onkin yhtä hel****ä. En nauti tästä kyllä enää yhtään.

Toivon teille muille parempia fiiliksiä koko sydämestäni :heart:
 
Hei kaikille! Raskaustesti tehty, NEGAA näytti :'( :'( eli ei sit vieläkään onnaa! Palailen asiaan myöhemmin (ens viikolla), nyt täytyy koota itseni ku koht tulee esikoisen kummit synttäri kahveille. :ashamed: :ashamed:
 
mul alko se viiva vahvistuun toden teolla...nyt oli miltei yhtä vahva kuin se kontrolli ja sit siin luki et ois tänään pitäny vasta alottaa tikutukset kun on (ehkä) mulla se 28 pvän kierto...tänään siis 2 tehtynä ja aamuisesta paljon vahvistunut, eilen kellistinkin miehen mut tartteiskohan tänäänkin?? miten teillä muilla joilla 28 pvän kierto niin millo alkanu tulemaan testiin merkkejä?
 
Champion, mulla on ollut ihan samanlaista! Oli siinä helmikuun keskenmenossa ja nytkin. Itsekin mietin silloin, että onkohan ihan oikein olla niin kuumana vaikka olis "suruaika" viellä meneillään. Mutta mutta, annettiin palaa kuitenkin, alkuun juuri kondomin kanssa infektioriskin vuoksi :) Ymmärrettävästi hämmentävä tilanne.

Noista seksihaluista tuli muuten mieleen, että käyttääkö täällä kukaan macajauhetta tai gojimarjoja? Me käytettiin nyt tuossa keskenmenojen väliin sattuneessa kierrossa molemmat ovikseen asti (ja mies vähän ylikin), ja oltiin kyllä molemmat vielä ihan ekstrakaneina :D Onhan sen macajauheen väitetty nostavan seksihaluja jopa 180%, mutta oltiin aika skeptisiä kun ystäväpiirissä ei oltu juurikaan havaittu vaikutuksia (yksi pariskunta käyttänyt). Mutta meillä vaikutti. Vaan ei sitä sen takia käytetty, vaan siksi että sen olisi siis luvattu lisäävän hedelmällisyyttäkin :D
 
Kätsy mie olen Macaa käyttänyt reilun kolme viikkoa ja en VIELÄ ole sellaista vaikutusta huomannut ;)..

..mutta ovis oireet olivat kyllä nyt tässä kierrossa mahtavan kovat, vielähin tuntuu ja ovis torstaina :x ..muniksiin sattuu kävellessä, istuessa ja alavatta kovistelee..muutoinkin iski kauhea jysäri ja huono oloinen vahvempana kuin normisti..

Tämä oli nyt toinen kierto Tammikuisen km:n jälkeen(lääk. tyhj. 2.2)..muutoinkin on tuntemuksia ollut paljon ja tein jo hätäpäissäni r-testinkin :whistle: ..näytti hailua punertavaa haamuviivasta ja mie että, MITÄ??!!..mutta se johtuikin tuosta vahvasta LH piikistä sitten!!

Nyt sitten sattuu nuo jännäilyt tuonne Vapun tienoille.. :)

Plussatuulia kaikille!!!
:heart::wave:
 
Heipa!
Ostin noita Fertestin ovistikkuja..onko kellään kokemusta?
Mha ollut tänään todella repivän kipee...ei koskaan vielä näin pahasti...tissitkin arat.
Tein ton testin illalla vaikka käsketään tehdä aamulla.Aika vahva viiva tuli, ei kuitenkaan yhtä vahva kuin konttrolliviiva, nyt kp 10. Kai mä teen aamulla uuden testin ja katon mitä siihen tulee..Mä en oikein kohta tiedä kannattaako edes yrittää ku ei tää näytä onnistuvan tai jos onnistuu niin menee kesken...Jospa sitä vauvaa ei oo meille tarkoitettu. Päätin että tämän kierron vielä yritän ja sitten en edes haluu ennen kesää koska menne niin rankaksi odottamiseksi...
 
tänään on siis kp 11, eli jos huomenna on tikku vaaleampi, onko se piikki ollu tänänä ja onko se ovis sit huomenna vai ylihuomenna...onko tuo 11 päivää tarpeeksi pitkä aika mahdolliselle raskautumiselle? juu oon ihan ulapalla näiden asioiden kanssa kun ei oo tarttenu ennen niin tarkkaan miettiä
 
Sori, tässä tulee vaan omaa napaa, on niin kauhee väsy ollut eilisestä asti.. :ashamed:
Tänään ihme päivä, melkein koko päivän oksettanut, taitaa johtua liiasta liikunnasta (pyörälenkki ja tanssia). Nyt on lisäks iskenyt kauhee turvotus.. Tänään tapasin yhden kaverin, jolla laskettu aika 8viikon päästä. Yllättäen oli tosi mukava nähdä :) vaikka pelkäsin, että tunteet olisi tosi negatiiviset.. Itku tuli kun kerroin helmikuun keskenmenon yksityiskohtia.. :( Lisäksi ihmenippailuja alkanut oleen alavatsassa.. taitaa olla vaan mielikuvituksen tuotetta ottaen huomioon tän kierron pupuilut tai sitten kolkuttelee jo menkat ovella..

Hyvät viikonloput kaikille ja plussatuulia +++
 
Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Eilen kävi miehen kanssa pieni moka, unohdimme käyttää ehkäisyä osittain :ashamed: Tänään ehkäisy muistettiin, mutta oikeaa kylkeä vihloi todella kovasti. Koko viikon on menkkajuilintaa ollut, tänään kaikista eniten. Ettei vain olis oviksen aika ja eilen ehkäisy ei ollut 100%:nen, hupsista!

Jännäilyä aiheuttaa myös Islannin tulivuori. Toivottavasti tuhkapilvet haihtuisivat lauantaihin mennessä, jotta pääsisimme lomalle. Toisaalta hyvä jos ovis olisi nyt niin menkat alkaisivat vasta matkan jälkeen :D

Krizze toivotaan että oireet viittaisivat plussaan!
 
Isot pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. :hug:

Mielenkiintoista tuo tieto noista munasarjoista, että saattavat sijaita missä sattuu. Kiitos Kätsy ja muut. :)

Tuosta kateudesta sen verran, että musta tuntuu että se on mulla nyt kadonnut. Tällä erää. Kai se tulee sitten takaisin, kun yritystä on pidempään takana. Pahin kateus oli silloin, kun oli itsellä vielä pillerit käytössä ja ei oltu miehen kanssa lapsista edes puhuttu.

BM: Niin nuo sun ovistestit on mammaksista? Esim. mun testit on raskauskeijusta ja ne on davidin herkkiä. Olen ymmärtänyt, että R-keijun testien herkkyys on 10 ja mammaksin jotain 25. R-keijun davidit on vaaleanpunaisia ja mammaksin näyttäisi ainakin niiden sivuilla olevan vihreitä. Ja sitten meidän prismassa noi ovis- ja raskaustestit on luontaistuotehyllyllä aivan lattian rajassa! Etsin useamman kerran sieltä normaalista paikasta eli kortsujen/hygieniatuotteiden/parranajovehkeitten vierestä. Sain vinkin asiasta, kun kyselin asiasta tuossa pari viikkoa sitten nimettömänä mitäs nyt -palstalta, kun en kehdannut omalla nimimerkillä kysyä. :ashamed:


).:) Täällä ei tapahdu tällä hetkellä kropassa mitään erikoista. Sama outo poikkeus on kuin viime kierrossa, että oviksen jälkeen on muutama päivä kuivaa ja sitten alkaa valkovuoto runsastuu. Oppikirjan mukaan kun pitäisi olla kuiva kausi.

Tärppäysonnea kaikille loppukiertolaisille. =)
 
jep ovishuippu tais olla eilen, no lapset sairaana ja eilen illalla ei jaksettu, toissailtana kyllä ja tänään ois meininki sit kellistää mies taas, kun onneksihan noissa lapuissa lukee et ovis on 24-48h päästä vahvasta viivasta joten ei onneksi ole myöhäistä :p

meillä tytöllä oli yöllä 40,6 kuumetta ja oksenti sen takia :| nyt sit seurataan et nouseeko vielä et sit vien lääkäriin kyllä
 
Mutzilla: Jaksamisia, toivottavasti lapset paranee pian :hug: Ja toivottavasti niitä voimia piisaa peittojen heilutteluunkin :D
Durasel: Täällä kovasti toivotaan, että ovat raskausoireita +++++ :)
Peppioliina: Varovainen toive täältäkin, että olis ovis käsillä ;) Toivottavasti tulivuoriepisodi päättyy, jotta pääsette matkalle ensi viikonloppuna :D Ja yritän ajatella että ovat menkkaoireita, kun raskauden mahdollisuus on todella pienenpieni.. Edelliset pari kiertoa ollut samanlaiset fiiliset ennen menkkoja, tosin silloin en tainnut ovuloida/ luteaalivaihe oli liian lyhyt, että tiedä sitten..
 
Mutzilla: Olikos se niin että ovisplussa dpo-1, ovispäivä dpo0 ja eka oviksen jälkeinen päivä dpo1 jne. (?) Sitä en sitten tiedä että onko toi ovisplussa se eka päivä kun tulee yhtä vahvat viivat, kun senhän jälkeen ei enää tarvi testata..
 
Tesmis, no jopas on jännää, että mammaksin sivuilla on eri kuva kuin mitä oikeasti ovat. Eihän sitä tiedä yhtään mitä tilaa ennenkuin on paketin saanut. Raskauskeijullakaan ei lue sivuillaan, että ovat davidin testejä noi kyseiset. Ja ohje, jonka sain paketin mukana, oli onestep-merkkiselle testille. Sekavaa on.
 
18.4. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



sasuma....................KM 01/10............................KP 3/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 3/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 4/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 4/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 17/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 20/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 21/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 21/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 21/21
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 21/29-33
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 36/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 53/28
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
durasel.....................KM 03/10




HAAVEISSA TOINEN



Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 3/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 4/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 7/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 8/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 8/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 9/28-31
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 13/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 16/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 16/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 21/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 25/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 26/40
manna-................KM 02/10......................................KP 28/31
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 28/28-56
miiak....................KM 01/10......................................KP 44/
haicu....................TM 10/09......................................KP 83/23
Pippuri-83............KM 12/09
toive81................KM 03/10
sunshine25..........KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.............KM 04/10..................................KP 10/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 12/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 16/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 17/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 18/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 20/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 36/28
Double-Trouble....KM 12/09..................................KP 73/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltremanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 17/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 21/27-28
Orchid x2.........RK 06/07, KM 06/09..............KP 31/26-36



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 11/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Henkari




 
Oltermanni:Tervetuloa ja pahoittelut :hug:

BM,Ei se ovistestin viiva vältsisti tasasesti vahvistu ovista kohti... mulla oli lähes täys nega siihen saakka kun sit päivää ennen vahvistu hiukan ja seuraavana päivänä oli sitte yhtävahva. Ja mulla kierto 29 päivää ja ovistesti näytti plussaa kp15,joten se voipi sullakin olla vielä edessäpäin. Ja mulla on noita samoja testejä ja toimi ihan moitteettomasti. =) Mut voihan se olla et jos se huippu menee nopeesti ohi niin ei ihan yhtävahvaa viivaa edes saa.. Niin ja se vielä,et mullahan niiden limojen ilmestymisestä meni viikko ennen varsinaiseen ovikseen,eli viikon verran oireilin ennakkoon :eek:

Täällä valmistaudutaan tikutteluun kans pikkuhiljaa... tosin nyt taitaa olla vasta kp9 vaiko 10,et tuskin ennen kp 13 viittin ees alkaa.
Viikonloppu oli hauska ja nyt valmistautumaan taas arkeen... reissua kohti mennään B)
 
Tuittu- Näyttäisi olevan juu. Pariin kertaan olen sieltä tilannu, ekan kerran syksyllä -09, ja tokan kerran 2/10. Ja molemmilla kerroilla testit oli punaiset. Ja ohje oli muistaaksi one step. Ja toisella kerralla sain yhden raskaustestin kaupanpäälle, ja se oli vihreä väriltään, sivuilla näyttäis olevan sininen...Sekavaa on! =)

Siis Mammaksilta tilasin
 
kiitos kiitos, ihan mukava olla täällä kuumeilijoissa vaikka tuo keskenmeno vielä tuntuu pahalle.

mies on jo hiukan pehmennyt. kuulema jos saa vaihtaa autoa samalla, niin vauva voi tulla :LOL: että ehkä tästä vielä neuvotellaan.. katsotaan..pitäisi ihan vakavasti tästä keskustella.

mua hiukan nyt jännittää, kun meillä tuli touhuiltua ilman ehkäsyä :ashamed: se vain jotenki jäi..mietin että jos nyt joku tulehdus tulee. Mulla ei ole vuotoa ollut keskiviikon jälkeen vain torstain. ja nyt sit alko tässä iltapäivällä hiukan vuotaan. aamusella ei kyllä vuotanut yhtään seksin jälkeen. ei sitä paljon nyt iltapv tullut pikkasen. mutta aloin miettiä tuota tulehdusriskiä..

en tiiä pitäskö ostaa ovistestiä jossain vaiheessa. tietäisi milloin mahdollisesti ekat menkat olis tulossa....en ole koskaan noita ovistestejä käyttänyt. täytynee tutustua jossain nettisivulla niihin ekaksi.
 

Yhteistyössä