KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

16.4. PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Taffo82.....................KM 02/10............................KP 1/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 2/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 2/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 15/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 18/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 19/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 19/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 19/21
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 19/29-33
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 34/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 51/28
Orion........................KM 02/09
sasuma....................KM 01/10
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
durasel.....................KM 03/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 1/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 2/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 5/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 6/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 6/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 7/28-31
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 11/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 14/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 14/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 19/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 23/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 24/40
manna-................KM 02/10......................................KP 26/31
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 26/28-56
miiak....................KM 01/10......................................KP 42/
haicu....................TM 10/09......................................KP 81/23
Pippuri-83............KM 12/09
toive81................KM 03/10
sunshine25..........KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.............KM 04/10..................................KP 8/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 10/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 14/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 15/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 16/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 18/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 34/28
Double-Trouble....KM 12/09..................................KP 72/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 15/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 19/27-28
Orchid x2.........RK 06/07, KM 06/09..............KP 29/26-36



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 9/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Henkari





 
Sunburned me lennetään hesasta Lontoon laitamille Gatwickin kentälle ja ollaan Crowleyssä tutun luona johon tutustuin yli kymmenen vuotta sitten kun alkoi seurustella mun kaverin kanssa ja nyt tulee puolin jos toisin nyt kyläiltyä paljon :) Kyllä piristää kummasti ajatella et päästään tonne reissuun :)

Asennoituminen muihin keskenmenon jälkeen mulla on tietty tilanne sillai erilainen et oon saanut jo kaksi lasta ja tää oli eka keskenmeno joten en osaa olla vihainen muiden odotuksesta (etenkään kavereiden ) ja muiden vauvat on ihani. Tosin muiden vauvojen pitely saa aikaan sen että mua oikein korventaa se ettei mun sisällä ole omaa vauvaa :ashamed: Ja muutama kerta on ollut sellainen et oon hiukan kateellinen ollut vauvamahoista. Mutta ennen kaikkea sairaalassa ollessa tunsin kovaa vihaa yhtä 15-vuotiasta tyttöä kohtaan joka oli tekemässä aborttia. EI mulla ole ollut aborttia vastaan koskaan mitään mut sillon se tuntui tosi pahalta koska mä synnytin mun kuolleen vauvan ja se tappoi omansa :'(

Ärsyttää kun sataa ulkona.. Mut nyt mulla on nikotiinipurkkaa laukussa ja alkaa tää tupakkalakkokin pikku hiljaa sujua :D
 
ovistestejä tehty 3 ja negoja, mut niinhän ne viel kuuluukin olla :xmas: tai siis en tiiä, testiajan jälkeen ilmestyy sinne haamu...huoh...sellanen jota ei tartte tihrustaa, esim. 20 minsan jälkeen jo...pitää kait tuo ukko pakolla kellistää sänkyyn illalla kp 10/28-30 siis menossa
 
Ihan aiheesta poiketen, mutta:

Oi, oon ihan kateellinen kaikille Lontoon matkaajille. Ja itseasiassa muillekin matkaajille :D

Me ollaan menossa Lontooseen kesällä, olis kolmas kerta molemmille :) Ihan ehdoton lemppari kaupunkikohteista! Me lennetään yleensä Ryanairilla Stanstediin ja sieltä mennään bussilla tai junalla määränpäähän. Ihan siinä kentän vieressä on myös ihana pikkukaupunki Great Dunmow, joka on siis niin perinteinen englantilainen pikkukaupunki kuin vaan voi olla! Että jos pyörii siellä suunnalla niin kannattaa kurkata :)
 
No niin. Täällä alkaa naksua päässä jo nyt noiden ovis-testien kanssa. Kolme päivää olin testannut siis ihan negaa (hailakka testiviiva) ja tänään peräti ajattelin, etten ees testaa. Kunnes iltapäivällä vessakäynnillä paperiin jäi pyyhkiessä aika iso määrä punertavaa limaa, semmosta sitkasta (ja taas anteeksi yksityiskohdista!). No siinä sitten miestä konsultoin, ja sanoi että eikun tikkupissille vaan ja tein testin ja se on jos suinkin vielä negatiivisempi, kuin nuo edelliset.
Kysynkin siis: eikö sen kuitenkin kuuluisi vahvistua ovista kohti, eikä haalistua, sen testiviivan siis? Mittasin äsken lämmönkin ja hups se oli 36.8, mikä on mulle taas jo nousua, joka tapahtuu yleensä oviksen jälkeen. Tosin toi pahuksen digimittari on epäluotettava, enkä saanu apteekista tavallista, kun sikalenssu aiheutti kuulemma mittaripulan viime syksynä..

Kp 11/27-31 siis menossa. Taidan heittää tän pohdinnan tonne etusivullekin, jos vaikka ovis-asiantuntija mur-mur ois linjoilla :) Muuten ei paljoa hymyilytä kyllä..
 
Tulin katsomaan mitä tänne kuuluu! Kaikille plussatuulia!

BlondeMonsoon Millä testillä testaat? mä en ole IKINÄ saannu oviksen aikoihin niihin mitään vahvaa viivaa, sellassia hailakoita vaan, ja aina kuvitellu, et seuraavana päivänä on vahva viiva, ja ei niin mitään enää näkynny. Et mun kohdalla ne hailakatkin on ollu plussia (olen niillä kierroilla ovista tikuttanut, joista olen raskaaksi tullut).
 
Memmu86 minusta kans olis ihan kiva et yykoot näkyis listalla mut ymmärrän jos toiset ei halua tai toisille sillä ei ole niin väliä.

Mutta mutta aikaisemmin on ollut puhetta että miten ne yk:t lasketaan. Monet on sitä mieltä, että keskenmeno ei nollaa yrityskertoja ja toiset taas että nollaa. Minusta keskenmeno ei kyllä nollaa mitään, mutta jotenkin olisi kiva että se mainittaisiin esim. minulla on nyt menossa yk 3 keskenmenon jälkeen ja yk 6 kaikkiaan joten listalla voisi lukea kohdallani vaikka yk3 (yk6), tai yk6 (yk 3 keskenmenon jälkeen). Jos lukee jonkun kohdalla vaikka yk8 ja siinä välissä onkin tapahtunut keskenmeno ni tulee ensin mieleen että ei ole vielä kertaakaan tärpännyt vaikka sit oliskin ja. Siis ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan? :ashamed: Tässä porukassa tosin kaikki on joskus raskaana olleet mutta kuitenkin minua jotenkin hämää jos keskenmeno(j)a ei yrityskerroissa mainita jotenkin. Hyvin on lista pelittänyt ilman noiden yrityskertojen (vai kiertojen?) lisäämistäkin mutta minulle sopii niiden näkyminen yhtä hyvin :wave:

Täällä ovistestit vielää negaa :headwall: Joko en ovuloi ollenkaan tai sitten mahdollisesti myöhäinen ovulaatio tulossa. Jotenkin kuollut olo koko alavatsalla. Ei juuri mitään nippailuja koko kierron aikana vaikka yleensä kyllä on. Ensi kierrossa jätän greippimehut väliin ja kokeilen ehkä helokkiöljykapseleita kun epätoivoissani luin niiden ehkä pidentävän luteaalivaihetta. Tyhmää kyllä panikoida kokonaisuudessaan kun vasta yk 6 menossa mutta tuo lyhyt luteaalivaihe huolestuttaa kuitenkin.

:hug: tädin yllättämille ja muille sitä tarvitseville
BlondeMonsoon valitettavasti en osaa auttaa noiden ovistestien kanssa kun itsekin sekoilen niiden kanssa aina. Kokemuksesta voin sanoa kuitenkin että testistä riippuen minulla näkyy aina toinenkin viiva testissä joko ihan haaleana tai sitten selvästi erottuvana, Koskaan ei tule pelkkää kontrolliviivaa. Kyllä se testiviiva vahvenee 1-2 päivää ennen plussaa mutta esim. viime kierrossa kävi niin että kp 17 sain lähes yhtä vahvan testiviivan kuin kontrolli ja sitten seuraavat kaksi päivää taas haaleni kunnes muuttui plussaksi kp 20-22. Ota siitä nyt sitten selvää.

Kohdun asennosta oli puhetta ja voin sanoa että kyllä vaihtelee samalla ihmisellä. Ensimmäisen keskenmenon yhteydessä vuonna 2000 ultraava lääkäri kirjoitti että kohtu eteenpäin kallellaan. Sitten 2008 joulukuussa tapahtuneen yhteydessä lukee että kohtu taaksepäin kallellaan ja nyt viimeisin loppuvuodesta ja niissä papereissa lukee taas että eteenpäin kallellaan joten vaihtelee mun kohdalla ainakin kovasti.

Kohdusta kohdunsuuhun. Miten alhaalla teillä muuten tuo kohdunnapukka on? Minulla se laskeutui huomattavasti ensimmäisen synnytyksen jälkeen ja on ihan helposti sormilla tavoiteltavissa koko ajan. En mitenkään tunnustele sitä koko ajan mutta kun suihkussa esim. pesen itseäni ni yletyn siihen helposti ihan seisoenkin kun vähän työnnän sormea sisään. Pöntöllä istuessa se sitten onkin melkein siinä ihan aukon suulla :eek: Pelkään kauheasti et laskeuma kyseessä mut kukaan lääkäri tai gynekologi ei ole sellaisesta mitään sanonut enkä uskalla tarkemmin kysyä. Yhdynnässä ei ole juurikaan ongelmia vaikka tietyissä asennoissa mies siihen vähän kipeästi tökkii. Luulisi kuitenkin että sattuisi pahasti kun on noin alhaalla mutta kai se vehje luiskahtaa sinne kohdunnapukan takana olevaan taskuun jotekin. Tiedän, että napukka voi liikkua paljonkin kierron aikan mutta minulla se on aina tosi alhaalla.

Lääkäriin pitäisi rohkeasti mennä ja kysyä asiasta mutta kun ei tämä läski kehtaa. Pelkään, että kielletään koko vauvan yritys tämän ylipainon kanssa ja tiedän, että parempi olisi laihtua vähän tai paljonkin mutta ei se ole niin helppoa :'( Painan kuitenkin 9 kg vähemmän nyt kuin viime kesänä mutta kun olen tällainen omena ni ei se paljon näy. Sori kun menin sivuraiteille koko asiassa. Tämä itseinho ottaa vain välillä niin yliotteen.

Tsemppiä kaikille :attn:
 
Tädin yllättämille :hug:

Syyslaulu: Kirjottele tänne vaan kaikki murheet, jos vaikka vähän helpottaisi :hug: Mun mielestä toi 9kg on hieno saavutus :flower:

Yrityskerroista: Itselle aivan sama onko ne listassa vai ei. En oo omia koskaan laskenut, mutta kyllä niitä aikamoinen määrä on parissa vuodessa tullut. Tuolla toisella palstalla päivittelen listaa ja kyllä tulee aina ikävä olo, kun pitää jollekin yksi yrityskerta lisää laittaa :(
 
Kyllä mullekin käy nuo yk:t listaan, ellei siitä ole ylläpitäjälle liikaa vaivaa kaiken muun päivittelyn lisäksi :) Meillä on siis.. Öö... Yk 10, km:n jälkeen vielä yk 0 kun odotetaan nyt ne yhdet menkat :) Koopeet taas mitä lie, mutta itse pidän tätä päivää kp 1, kun alkoi kunnon verinen vuoto hyytymineen, aiemmin vain tuhrutellut vaikka siis hcg:t jo laskeneet. Eli tästä 30 päivää eteenpäin -> toukokuun puolivälissä ekat menkat sitten joulukuun -> ovis kesäkuun alkuun -> kerkeäis juhannukseks plussata :D Optimismi nostaa taas päätään!
 
Anteeks immeiset, mä nostan ns. kädet pystyyn ton yk-listauksen kanssa. Jokin aika sitten kyselin aiheesta ja vastaukset oli aikas ristiriitaisia, joten unohdimme sen silloin. Musta kyllä tuntuu, että jokainen ne yk:nsa itsekin muistaa, toisin kuin kp:t, joista monet on sanoneet, että saa päivittäin täältä tarkastettua. Krizzellä myös musta hyvä pointti, kurjaahan se on niitä joka päivä katsella, kun yk:t huitelee korkeissa lukemissa..
Listan päivittäminen sinällään ei ole mikään työläs homma ja teen sitä mielelläni ainakin nyt vielä kuukauden, kun olen kotona päivisin, kesällä menen sitten töihin ja saattaa olla, etten ehdi aina päivittämään.

Meinaan siis, että jos enemmistö yk-listaa haluaa, se on mulle ihan ok mutta mä en välttämättä siihen päivitysruljanssiin jaksa alkaa, anteeksi. Eli toki tuota listaa saa muutkin päivittää, ei mulla ole pakottavaa tarvetta olla ainoa =) Toivon, ettei kukaan tästä nyt loukkaannu, meidän pino nyt on tämmönen haastava muutenkin, onhan noissa joissain pinoissa ne yk:tkin mukana, voihan niitä seurata niissä ne ketkä haluu?

Tesmis: nyt aloinkin sitten kauhulla pohtimaan, että noi mun testit ei koskaan näytäkään vahvaa viivaa vaikka ovis oliskin :$ mammaksilta tilasin david-merkkisiä, kun luin täältä, että monilla ne on olleet hyviä. Oireet muuten on aikas vähissä sitä päivällistä "limaesiintymää" lukuunottamatta; oonkin alkanu epäilemään, että tuo greippimehun litkiminen nimenomaan vähentää mulla valkovuotoa toisin kuin sen väitetään tekevän. Yleensä oon aika hyvin niiden avulla bongannu ovista, nyt nää pari greippimehu-kiertoa on ollu tosi hankalaa tulkita..

syyslaulu: Oo armollinen itselles tossa painoasiassa. Liika stressaaminen ei ainakaan painonhallinnassa auta, eikä raskautumisessakaan, muista se :hug: Mutta jos sua huolestuttaa se kohdunnapukan sijainti, kannattaa silti käydä lääkärissä. Tarviiko ees mainita, että yrität tulla raskaaksi, jollei se ole tutkimuksen kannalta oleellista?
 
täällä viiva alko vahvistuu, tosin piti nyt ottaa se aamupissasta mutta kuitenkin, katon illalla vielä uudelleen, lähden isää auttamaan puskiin koko päiväksi niin en voi tehdä siin 12 aikaan enää...jännä miten tuo näkyi heti tuossa testissä, ei se vielä ole tumma, mutta erottaa, eli eilenkin aamulla se sit saatto olla hieman tummenemista..mukava hieman tietää et millos ois ovis :) ja eilen kellistin miehen sänkyynkin :D :D

muoks. kyse siis niistä ovistesteistä
 
Minä en kannata yrityskiertoja. Ovatko km-johtaneet kierrot normaaleja kiertoja vai eikö niitä lasketa? Entä kuinka päivittäjä pysyy kärryillä kaikkien nolla-kierroista? Monta km peräkkäin kohdanneena yrityskierrot eivät kerro edes koko totuutta, paremminkin yritykseen käytetty aika. Rautalankaa kayttääkseni: Aikaa on takana 12 kk. Kiertoja on ollut 10, yritystä 9, onnistumattomia kiertoja 5, raskauksia 4, raskausviikkoja yhteensä 39+3, nyt on yk 2 viimeisimmän jälkeen, kun välissä oli yksi nollakierto. Eli yk 10 ei todellakaan kerro totuutta, ei edes km-listan kanssa.

ON Tilasin siis ovistestejä minäkin ja olen koittanut tavailla käyttöohjeita. Ja koska asian tiimoilta alan olla pessimisti, tilasin saman tien jonkun tukkupakkauksen, jonka pitäisi muka riittää kolmeksi kuukaudeksi.
 
Kyllähän kaikki omat yykoot muistaa ja tosiaan en osannut ajatella kuinka hankalaa toisten kohdalla olisi merkitä niitä ja kurjaa katsoa jos yritystä jo pitkään takana. Päivittäjällekin tulisi lisähommia :ashamed: Ei niitä siis tarvi listalla olla.

ON: Aamulla tein fertest merkkisen ja pregcheck merkkisen ovulaatiotestin. Fertest pitää tehdä aamupissistä ja pregcheckin voi tehdä mistä pisusta vaan. Tulos oli et toisessa testiviiva ihan hiukan vaan haaleampi kuin kontrolli ja toiseen tuli yhtä vahva viiva niin että testiviivan vasen laita oli yhtä vahva ja muuten hiukan haaleampi :D Toivon, että illalla olisi jo kunnolla positiivinen tai sitten huomenaamulla. Otin kuviakin taas ja voisin ehkä illalla tai huomenna niitä tänne laittaa. Ovistesteillehän on ihan oma pinonsa mut siellä on niin hiljaista joten haittaako ketään jos tänne pistän kuvia ja voitte sit sanoa mitä mieltä olette?
Kyllä on elämä mennyt pöhköksi kun pissatikuistakin kuvia pitää ottaa :LOL: Tiedän, että pitäisi testata testeillä joissa sama herkkyys mut en tiedä miten noissa se on kun ei paketeissa ole mitään tietoa.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille B) Tällä ihan Etelä-Suomessa on ainakin ihana aurinkoinen päivä.
 
BlondeMonsoon Mulla oli juuri noin samat ovistestit käytössä. Ja ei niillä kyl mulle tullu kuin hailakoita viivoja oviksen aikoihin, vaikka miten yritin tikutella samoihin aikoihin joka päivä. Lämmöistä sit huomas, et ovis tosiaan oli jo.

Ainoa kerta jollon olen nähny noihin testeihin yhtä vahvan tai vahvemmankin viivan tulevan, on se kerta tyhjennyksen jälkeen, kun tikuttelin ovistestillä hcgtä :LOL: Ja sillon ihan varmasti oli vaan raskaushormoonit vielä koholla, eikä mikään ovis.
 
Mulla on vauvakuume =) miehellä ei pahemmin..

Tämän keskenmenon jälkeen tuntuu, että multa puuttuu jotain..olisi ihana saada sen kolmas vielä.. mutta tässä on vielä paljon mietittävää...toisaalta uusi raskaus pelottaakin, mitä jos se menee taas kesken?

en ole vielä oikein tästäkään keskenmenosta toipunut. tuntuu, etten pysty puhua tästä vielä läheisilleni. kolme ystävääni/tuttua tietää keskenmenosta ja tietysti omat vanhempani. (ja palsta mut se onki eri juttu ) mutta toisille en ole kertonut..tuntuu etten jaksa..jotenkin ..en tiedä mikä siinä on..

joo, vähän ristiriitaiset tunnelmat on..vauvakuumetta ja pelkoa..kunhan nuo ekat menkat alkaisi niin sitten voisi alkaa miettimään tätä tosissaan miehen kanssa.. :heart:
 
Kiva Olermanni saada sut tänne :wave: :D

me lähdetään tästä kyläilemään tuttjen luokse. Mun on tehnyt seksiä mieli ihan kauheasti lähiaikoina ja vaikka mulla ei ole jälkivuotokaan vielä loppu, tosin se on tosi niukkaa. Sanoin sit eilen miehelle et jos ihan varovaisesti kokeiltas ja tietty kondomia käyttäen. Olihan se mukavaa, etenkin kun mies oli extravarovainen. Mutta sitten kun mies lähti pesulle niin mulla meinas päästä itku.. :/ Tuli jotenkin sellainen olo et oliko se moraalisesti väärin kun kuitenkin keskenmenosta on vasta viikko.. Ihan ihmeellisiä nää tunemukset.. :eek:

Ilman tupakkaa jo kaksi päivää :D
 
17.4. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



sasuma....................KM 01/10............................KP 2/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 2/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 3/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 3/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 16/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 19/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 20/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 20/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 20/21
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 20/29-33
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 35/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 52/28
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
durasel.....................KM 03/10




HAAVEISSA TOINEN



Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 2/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 3/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 6/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 7/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 7/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 8/28-31
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 12/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 15/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 15/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 20/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 24/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 25/40
manna-................KM 02/10......................................KP 27/31
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 27/28-56
miiak....................KM 01/10......................................KP 43/
haicu....................TM 10/09......................................KP 82/23
Pippuri-83............KM 12/09
toive81................KM 03/10
sunshine25..........KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.............KM 04/10..................................KP 9/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 11/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 15/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 16/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 17/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 19/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 35/28
Double-Trouble....KM 12/09..................................KP 72/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltremanni..........KM ?/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 16/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 20/27-28
Orchid x2.........RK 06/07, KM 06/09..............KP 30/26-36



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 10/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Henkari





 

Yhteistyössä