Heippa ja kevättä!
Onnea plussanneille, hienoa!
Ja samaan hengenvetoonpahoittelut uusille tulokkaille menetyksistänne. Se on aivan liian epäreilua :hug:
manna puhui tuosta taulun maalaamisesta. Kuulosta tosi kivalta ajatukselta! Olen myös ajatellut taulun tekemistä kaksosista, mutta en tiedä miten sen toteuttaisin. Tai miten heitä kuvaisin. En haluaisi viestin olevan liian selvä, mutta jos joku pysähtyisi ja katsoisi tarkkaan, ymmärtäisi hän mitä teos esittää..
Ovatko Kätsy ja Blonde Monsoon käsityöihmisiä? Odottaessani kaksosia innostuin käsitöistä ja edelleen neulon. Olen ihan aloittelija, en juurikaan mitään osaa, mutta innostus on kova. Neulon lähinnä lastevaatteita (joo, säälittävää) mutta syy on se, että niitä on nopea tehdä! Tällä hetkellä työnalla on isompitöinen työ, mikä tulee aikuiselle lahjaksi. Tosin en tiedä onko se syntymäpäivä lahja toukokuussa vai joululahja joulukuussa..
Kuka siitä
kohdun asennosta kyseli? Mulla pitäisi olla kohtu ihan normaali asennossa, mutta siihen liittyy muuta häikkää. Mulla on kohdussa väliseinä eli periaattessa kaksi kohtuonteloa. Sen ei pitäisi haitata raskautta mitenkään, mutta kyllä omassa päässäni olen asiaa miettinyt vaikka kuinka. Kaksosten kuoltua sanottiin ettei väliseinällä ollut osuutta asiaan, mutta mistä sen voi tietää? Voihan se olla, että väliseinämä edesauttoi raskauden ennenaikaista käynnistymistä.. Kiinnittymisvaiheessa väliseinämä voi vaikuttaa asiaan. Väliseinämässä ei ole verenkiertoa, joten jos munis meinaa siihen kiinnittyä, ei tule onnistumaan.
Kaksoset sijaitsivat mun oikeanpuoleisessa ontelossa. TYKS:n lääkäri kertoi, että joillakin naisilla on raskauksia molemmissa onteloissa vuorotellen. Ja hyvin on kuulemma kaikki mennyt. Pääsen seuraavassa raskaudessa (jos nyt joskus raskaudun) rakenneultraan Tyksiin. Katsovat sitten tarkemmin tota kohdun tilannetta.
Väliseinämä on ollut mulla aikojen alusta lähtien, se on jo sikiökaudella muodostunut. Eivät ole mitään erityisen harvinaisia, mutten ole kuullut kenelläkään muulla vastaavaa olevan..
Imoenille tsemppiä H-hetkeen. Täälläkin (kai) alkaa se lähestyä. Viimeksi se oli mun tulkinnan mukaan kp 19, joten sitä odotellessa.. Ikävää on se, ettei mies ole maisemissa kp 20-21
Kitikat3 taistelee vatsatautia vastaan, tosi tylsää hommaa. Käytättekö te käsidesiä kotona? Tuollaisen "epidemian" aikaan se voisi olla hyväksi..
Clomeista vielä, vaikka viesti venyykin järkyttävän pitkäksi. Missä kierron vaiheessa ne aloitetaan ja kuinka kauan niitä syödään? Muistelisin, että tällä palstalla joku niitä on ainakin syönyt.
Vastauksista kiitollinen (ja kiva jos joku jaksoi koko tekstin lukea..)
Sunburned