Sorry tytöt kun musta ei ole kuulunut! On vähän hässäkkää työ- ja koulurintamalla.
Täällä tosiaan kp28 /27-28. Odotan kierrosta tosin vähän pidempää sillä bongasin oviksen Clearbluen digitestillä vasta kp17! En kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta ja olla testaamatta jo eilen illalla kun mitään menkkaolojakaan ei ole kunnolla kuulunut. Tein testin jopa kolmen tunnin vessatauon jälkeen ja se oli ylläripylläri nega
Hölmö olin kuitenkin ja kurkistin testiä vielä myöhemmin, tunnin päästä, jolloin siihen oli ilmestynyt roskishaamu. Tuolloin tein Kotitesti-nettikaupasta tilatun Daviv pregnancy- testin.
Mutta asiaan...
Onko teillä kokemusta B-sure merkkisestä raskaustestistä? Apteekista ostettu. Mulla lojui semmoinen tuolla kaapin pohjalla vielä km:n jälkitestailuista käyttämättömänä ja enpä tuosta eilisestä roskishaamusta johtuen malttanut olla tänään, kp28 sitä käyttämättä.
Aamupissasta ennen töihin lähtöä sen tein, eka näytti että negaa tulee kuten osasin odottaakin mut sitten muutaman minuutin päästä kun testiä vielä vilkaisin oli siihen piirtynyt haalea mutta ihan selvä viiva! Voi kamala kun syke nousi... Olin jo lähdössä töihin joten tempaisin testin mukaani ja oon vilkuillut nyt pitkin päivää testissä nakottavaa kahta punaista viivaa!
Mä oon vielä vähän skeptinen tuon viivan suhteen sillä se ei piirtynyt ruudulle heti eikä tosiaan oo niin vahva kuin edellisen raskauden aikana saamani. Mut selkee viiva se on kumminkin, aiemmin myös negat ovat olleet selviä negoja.
Mut miten luotettava tuo testi on? Jos jollain on kokemusta, kuulisin erittäin mielelläni!
Mä oon tehnyt B-suren kerran aikaisemmin silloin km:n jälkeisinä päivinä jolloin testiin tuli vielä selvä viiva (ennen kaavintaa). Tuossa keskenmenneessä raskaudessa testasin apteekin omalla vasta menkkojen ollessa yli viikon myöhässä, joten en yhtään tiedä kuinka nopeasti viiva silloin on vahvistunut...
Tein äsken kotiin tullessani vielä puikkomallisen ovistestin mut siihen taas piirtyi ihan samanlainen viiva kuin mulla näyttäis lähes koko ajan tulevan...eli ei ollut ainakaan yhtään testiviivaa vahvempi! Ota tästä nyt selvää...
Pientä juilinaa tuolla masussa ajoittain on mut ei menkkaoloja.
Perjantaina olis kp31 ja positiivisesta ovistestistä kaks viikkoa. Malttaisinkohan olla sinne saakka nyt koskematta testeihin ja mikäli tätsyä ei kuulu, vois olla silloin seuraava testin paikka! Sitä ennen en hiisku miehellekään vielä mitään
Odotan mielenkiinnolla mahdollisia kokemuksianne testin luotettavuudesta... jaiks!
Tsemppiä menkkojen/vuotojen kanssa kärvisteleville ja paljon onnea plussanneille!