Onnea Spanish Dancer ja Tesmis plussista! Ihanaa :heart:
Ja kiitos
Repa tuosta tilastollisesta faktasta, eli toivoa on vielä..
Mulle voisi päivittää kierron pituudeksi 38-42 pvää. Onko se teidän mielestä liian pitkän tuntuinen? Mua ei ole koskaan haitanut pitkä kierto, osittain sen takia että pillereillä sen on saanut säännölliseksi. Mutta nyt kun yritys on aktiivista ja tulos toivottavaa, tuntuu pitkä kierto kahta kamalammalta piinalta. Eikä niitä onnistumismahdollisuuksia tule niin montaa kuin useimmilla muilla! Vähän olen pohtinut, että jos ei syksyyn mennessä nappaa,käännyn gynen puoleen. Eikös niillä teroluteilla voi kiertoa säännöllistää? Vaikuttaako ne mihinkään muuhun? Es:n jälkeen lääkäri kielsi minua syömästä mitään hormonivalmisteita (en kyllä ole koskaan niitä syönyt) ettei edesautettaisi uutta kaksosraskautta. Mutta terothan vaikuttaa eri tavalla, kai? No ainakin gyne osaa kysymykseeni vastata jos joskus hänen puoleensa käännyn.
Anteeksi etten ole hirveesti jaksanut tänne kommentoida (ei sillä, että kukaan olisi mua erityisesti kaivannutkaan
). Mieli on mennyt yhtä vuoristorataa. Joka päivä tulee lyhyt hetki, jolloin olen "tasapainossa" ja pystyn ajattelemaan, että vauva tulee kun on tullakseen, kiire ei ole. Lopun aikaa päivästä ajattelenkin raskautumista pakkomielteisesti. Ei ole helppoa, ei!!! Ja vaikka kuinka asiasta puhun miehelle, hän ei ymmärrä eikä osaa lohduttaa. Tuntuu, että olen aika yksin tämän asian ja ahdistuksen kanssa. Psykologille pääsisin aika helposti juttelemaan näistä ajatuksista, mutta mitä sekään loppujenlopuksi auttaa? En mä keskustelemalla raskaudu!
Anteeksi omanapaisuus. Olen kyllä elänyt teidän jutuissa mukana vaikken hirveesti ole kommentoinut.
BlondeMonsoon, tsemppiä kärvistelyyn!
Peppioliina tervetuloa tänne ja pahoittelut menetyksistäsi. Olet oikeassa paikassa! Tänne on hyvä purkaa tuntojaan, kuten esimerkiksi mun tekstistä huomaat
Yhdyn mielipiteessä edellisiin eli kyllä kannattaisi se yksi kierto odottaa, saa elimistökin toipua. Ja ota foolihappo (saa esim multitabsin raskausvitamiineista) käyttöön. Sitä suositellaan kaikille raskautta yrittäville!