KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Terveisiä kaikille Miamista B)
Piti tulla tänne nopsasti vilkaisemaan kuulumisia - erityisesti jännäilin BM:n puolesta, voi miten kurjaa että päädyitkin uuteen kiertoon :hug:

Onnittelut uusista plussista :flower: Ja :hug: uusille + muille sitä tarvitseville.

Mulla on menossa nyt rv 5+0, eikä mitään oireita mihinkään suuntaan ole havaittavissa... Varmistustestailin Suomessa vielä sen huijaavan Predictorin jälkeen muutamaan kertaan ja viiva vahvistui joka aamu, joten päätin uskoa että raskaana tässä ollaan. Parin päivän päästä on edessä ensimmäinen etappi, kun edellinen keskenmeno oireili vuodolla rv 5+2. Kovasti toivoisin jotain raskausoireita jotka vähän loisivat uskoa. Nyt on ollut tosi vaikeeta esim noudattaa raskauden ajan ravitsemusohjeita, kun olen niin pessimistinen :ashamed: Mitään raskauspinoja en ole edes käynyt kurkkimassa, joten kiitos että saan tänne edelleen purkaa tuntojani!

Lähetän täältä kovasti kaikille aurinkoa ja lämpöä! Plussa tuulia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
erika76 uskon kyllä siulla eilen olleen tuon LH huipun!..se saattaa tosi nopsaankin mennä ohi, EI siis aina kierron puolivälissä. Kannattaa siis jos mahdollista, dippailla testejä 2x/vrk! Saanko udella..miksi testailet kahdella eri merkkisellä testillä?..ovatko eri herkkyyttä?

Ovatko David testit Mammaksin, vaiko Raskauskeijun noita herkkiä 10mIU/ml?..ovatko David testit siulla liskoja, vaiko puikkoja?..esim. R-keijun puikothan ovat herkkyydeltään 25 ja liuskat 10..

Itse suositteleisin sinua käyttämään saman merkkistä testiä aina kierrollansa..tai ainakin samaa herkkyyttä olevaa testiä. Itse aikoinani käytin ClearBluen digitestiä sillä tapaa, että ensin halppis liuskoilla tikuttelin ja kun viiva näytti vahvistuvan, varmistelin digitestillä. =)

Liuskat olivat Kotitestin ja herkkyys sama kun digin.
Siirryin kuitenkin pian R-keijun liuskatesteihin kun sain niilläkin oviksen hyvin bongattua.

Ovis+ voi näkyä testissä vain lyhyen hetken, tai esim 2vrk.(miulla näin)
Joskus pitkällä kierrolla, voi ovulaatio olla 2krt - tämä tosin harvinaista!

Kun O-testin viiva vahva tai vahvempi kuin kontrolli viiva, se on SE ovis+ ja silloin voi testailun lopettaa sillä kierrolla! =)

HUOM!! Aina ei testiviiva tummene yhtä tummaksi ja silti ovulaatio tapahtuu..kannattaa myös omaa kroppaansa kuulostella(nippailuja muniksissa, limoja "alakerrassa" jne.)

http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys4-09.pdf

Jos Ovis+ eilen, on siulla siitä laskettuna aikaa n. 24-36h kun itse ovulaatio tapahtuu - munasoluhan elelee sitten vielä sen 24h..joten kerkeät vielä siimahäntäisiä talletella - Onnea matkaan&plussatuulia!!:wave::heart:
Tuhannesti KIITOS mur-mur! :)
Nyt olen taas paljon viisaampi. Tämä ovis-hommeli on mulle aivan uutta ja siten olen täysin pihalla asian tiimoilta. B)
Täytyy siis uskoa siihen että se ovisplussa oli TOSI ja vilahti noin nopeasti. Kuvittelin että se plussa tulee ikään kuin "hiipien" ( tummenee...tummenee....tumma....himmenee...himmenee... ;) ).
No, tuo mun David on raskauskeijun puikkoja. Noiden testien herkkyyksistä ei ole mitään hajua. Taas yksi asia mitä en ole edes ajatellut tsekata. Täytyy perehtyä tähänkin asiaan..;)
Tuo kikkailu noiden kahden testin kanssa, on ollut vain sitä että kun pienikin epävarmuus hiipii ( onko viiva vai ei jne. ) haluan testata uudestaan, ja nuo liuskat ovat sopivan edullisia siihen puuhaan. En halua "uhrata" puikkoa mieleni rauhoitukseen. :) Että "aika" hysteeristä puuhaa on tämä meikäläisen oviksen bongailu juu. :whistle:
Eilen heiluteltiin peittoa, joten se asia on kunnossa. Täytynee tänään vielä "varmistella"... B)
Plussatuulia ihan jokaiselle täällä ++++++++++ :) :heart:

Ihana SD mua ajattelee Miamissa asti :hug: Koetahan nauttia siellä ja muistaa, että kyllä ne raskausoireet ehtii sut uuvuttamaan kohtsillään, ihan varmasti =)

Keffeli: Voi kun ois jotain järkevää faktaa antaa sulle :ashamed: Mitkä sulla on viikot, oviksesta jos lasketaan? Kyllä se kannattais veren raskaushormoni käydä mittauttamassa, eikö ne muutenkin hanakammin tee sitä, jos on keskenmenoja taustalla? Vaihtoehdot mitkä mulle tulee mieleen on

a) raskaushormoni erittyy joillain hitaasti, jospa esim. kiinnittyminen on tapahtunut vähän myöhässä, ja siksi hormonia ilmaiseva testiviiva ei vahvistu? Tuolla oli yhessä ketjussa joku, joka ei ollu aiemmassa raskaudessa saanut MISSÄÄN VAIHEESSA (siis alkuraskautta) pissatestiin edes plussaa, ja nytkin meni jollain kp:lla 50 tms.. ja raskausoireita joka lähtöön
b) ikävämpi vaihtoehto eli tuulimuna tai kohdunulkoinen. Eli senkin puolesta tutkimuksiin ois hyvä ny mennä, että ne voitais sulkea pois tai hoitaa kuntoon, jos jompi kumpi on kyseessä.

Toivon edelleen sulle tuota valoisampaa vaihtoehtoa ja jaksamista epävarmuuden kanssa :hug: :hug:

Plussapuhurit vielä kaikille oviksen bongaajille ja muillekin tietty +++ :whistle: :whistle:

erika76 ollos hyvä..ja mukava jos apuja sait :wave:
..ja noinhan se monasti meneekin testaillessa, jota viiva vahvistuu, vahvistumistaan..vaan ei aina..

Itselläni ovis+ yleensä kp12-13..alan testaamaan normisti kp11 nyt vain "tsäkällä" jo kp10 ja PAM! - viiva tasavahva kontrolliviivan kanssa..oli siis yllättäen jo 2-3vrk etuajassa, näinkin voi käydä.
..tai..testaat aamupäivällä haalean viivan ja muutaman tunnin päästä iltapäivällä, jo sitten tasavahvan/vahvemman!

Jos jatkossa haluat edellenkin testailla ensin huokeammalla liuska O-testillä ja sitten vasta puikkolla, muistathan tarkistaa niiden herkkyydet, jotta ovat samanmoiset..R-keijun puikko on siis 25mIU/ml ja liuska 10mIU/ml

Itse olen tykännyt noista herkistä liuskoista, niillä saan hyvin oviksen bongattua ja menee kierrollaan yleensä vain 2-3 testiä - toki jos kierto olisi pidempi, enemmän sitten. Puikko testeissä se hyvä puoli, jotta ovat tietenkin hygieenisempiä ja mukavempia käsitellä, viivastakaan ei tarvitse siristellä katsoa. =)

VINKS!! Jos haluat herkkiä 10mIU/ml puikko O-testejä, tässäpä linkki Testikauppaan..

http://www.testikauppa.fi/tuotteet/ovulaatiotesti

..noita voisit käyttää esim. halppis R-keijun liuskojen rinnalla..

:attn: Koeta testailla samoihin aikoihin vuorokautta( klo. 10-20.00) älä juo paljoa ennen testaamista, virtsa olisi hyvä olla rakossa 3-4h ja ÄLÄ testaile vielä aamun eka liriin, vasta siitä seuraavasta sitten. =)

..vaan olethan sie toki testien käyttöohjeisiin tutustunutkin jo.. ;)..se tuo oviksen bongaus vain on joskus pienestä kiinni..

Tuosta testaamisesta aamun eka virtsaan kyselinkin Kotitestiltä ja vastaus sieltä oli: Ei aamun eka virtsaan, vasta seuraavaan!(vastaus oli paljon pidempi, lyhyesti sen vain tähän laitoin)

Plussa sätehiä siulle ja koko pinolle!!!

Mulle voi laittaa kp 3..en ole edes keskenmenoissa vuotanut näin paljon ja kamalia klönttejä...
epäilen että mulla on ollu siellä vielä jotain aineksia km:sta ja siksi lieviä raskausoireita.. Nyt tuntuu hyvälle ololle pitkästä aikaa...!!

Mä menin tekee ovistestin, koska ei ookku yks raskaustesti ja haluun säästää sen vasta siihe jos tätiä ei kuulu. Tänää on siis dpo12 ja tuli viivanpaikka/haamu siihe testiin ja mua ärsyttää nii paljon, koska en usko noihi et ovistestit näyttäis raskauden! No tyhmä minä ku piti tehä se. :LOL:

Pahoittelut Pippuri. :'( :hug: Paljon voimia jaksamiseen. Toivottavasti saat tukea mieheltäsi tai hyviltä ystäviltä ja saat oikeasti aikaa surra. Sinun tilanteesi on se pahin asia mitä pelkään itsellenikin tapahtuvaksi.

Mur-mur: Tunnut olevan asiantuntija noiden ovistestien kanssa. :) Mitenkä sulla on sijoittuneet muut oireet sen jälkeen, kun olet saanut kahtena päivänä plussan testiin? Mulla tuli viime kierrossa plussa kahtena päivänä ja en vielä tunnistanut oviksen tarkkaa ajankohtaa. Ja kun mulla oli seuraavana päivänä viiva tummentunut ensimmäisestä, niin mitenköhän sitä pitäisi tulkita. Tiedän ettei sillä oviksen tarkalla ajankohdalla niin väliä, mutta kun sitä haluaisi oppia tulkitsemaan itseään ilman tikkujakin. :)

Ja sitten kysymys kaikille muillekin aamulämmöistä: Oon ymmärtänyt, että aamulämpö saattaa laskea oviksen aikaan ja sen jälkeen nousta ylemmäksi. Tarkoittaako se sitä, että oviksesta seuraavana päivänä on lämpö ensimmäisen kerran koholla? Eli jos onnistuisin mittaamaan aamulämmöt oikein niin lämmön noustessa olisi dpo1? Pesun sivuilla luki yhdessä kohdassa että nousevat heti seuraavana päivänä oviksesta ja toisessa kohdassa luki, että yhden tai parin päivän kuluessa. Olen tähänkin asti mittaillut lämpöjä, mutta miten sattuu ja nyt koitan tehdä siitä säännöllistä. Aika epävarmahan tuo lämpömenetelmä on muutostekijöiden takia. Ja pupuilun ajoittamiseenhan se ei auta, kun vasta jälkikäteen sen voi todeta.

9.4. PERJANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 8/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 11/
Sunburned...............ES 11/09............................KP 12/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 12/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 12/21
Tuittu-......................TM 01/10............................KP 12/29-33
Taffo82....................KM 02/10............................KP 22/28-29
nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 27/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 27/28
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 28/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 44/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 46/
sasuma....................KM 01/10
Kätsy........................KM 10/09, 02/10
wendy79..................KM 02/10

,-+HAAVEISSA TOINEN

BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 4/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 7/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10...........................KP 7/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10...........................KP 12/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 16/32
erika76................KM 02/10......................................KP 17/40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 19/28-56
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 20/27
Henkari.................KM 02/10.....................................KP 24/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 28/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 29/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 29/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 35/
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 38/29-33
haicu...................TM 10/09.......................................KP 74/23
Pippuri-83............KM 12/09
manna-................KM 02/10
toive81................KM 03/10

HAAVEISSA KOLMAS

Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 3/28-30
Unicco.................KM 07/07, 03/09........................KP 7/45-50
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 8/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 9/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 11/26-29
Piijuska-78............KM 05/09.................................KP 27/28
Keffeli..................KM 02/10...................................KP 46/32-37
Double-Trouble...KM 12/09...................................KP 65/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 8/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 12/27-28
Orchid x2.........RK 06/07, KM 06/09..............KP 22/26-36

HAAVEISSA VIIDES

Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 3/

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi

:heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Kätsy, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84

tillukkaalle piti jo aiemmin sanomani, että :hug: !!! Voiko olla muuta syytä siihen, et täti ei tule, onko sulla ollu kuinka säännöllinen kierto yleensä? Jos sulla vaan on se kuuluisa hidas hormoni, joka ei heti testeissä näy? Miten sulla meni oviksen bongaus, en enää muista? Anteeks ku näin tenttaan mutta en ehdi pinoa selaamaan kokonaan ja haluaisin pohtia ja analysoida sun tueksi :)

icefairy: Juu nyt on vähän paha sanoo, mikä tilanne on. Niin ne väittää, että ovistestillä voi raskauden testata mutta viivanpaikka tai haamu siihen tulee todnäk loppukierrolla anyway, joten selvyyttä ei sitä myöten saa. Toivotaan, että viivat vahvistuu, kun testaat vähän myöhemmin!

icefairy jos O-testillä testaa mahdollista raskautta, olisi testiviivan oltava vähintään yhtä vahva kuin control viivasen...toisilla on myös kierron lopulla elinmistössä LH:ta paljon ja se saattaa näkyä myös testissä vahvana viivana..eli..raskautta kannattaa ehkä kuitenkin testata ihan vain R-testillä. :)
Itselläni näkyi oikein vahva, tummanpuhuva viiva vielä km:n jälkeenkin(lääk. tyhjennys) O-testissä..mutta siloinhan tuota HCG:tä oli elinmistössä vielä paljon, alkuraskaudessahan näin ei ole.

Tuitti- en ole mikään asiantuntija - tai ehkäpä oman kroppani ;) .. kovasti vain sitä tutkaillut&kuulostellut tässä vuoden päivät kuumeillessa =)

Nuo ovis oireet ovat aika omakaohtaisia jokaisella..miulla tulee siis kahtena vrk:na vahva viiva O-testiin. Yleensä oireet - voimakkaita kipuja muniksissa, huonoa oloa, pyörrytystä, joskus limottelua jne. tulee seuraavana päivänä ja uskonkin silloin itselläni munarakkulan puhkeavan.

Yleensä tämä tapahtuu myöhään iltapäivästä/alkuillasta ja laantuu parin tunnin päästä hiljaa sykkiväksi kivuksi..silloin ei kyllä kovin kiinnostaisi "lemmen leikit" vaan kun silloin olisi juuri hyvä! :D

Mitä itse olen opiskellut oviksesta, olisi 2vrk ennen ovista,(ovi+) ovispäivä ja siitä vielä seuraava, niitä parhaita pupustelupäiviä. Hyvä tosiaan olisi jos simppasia siellä kroolaisi jo ennen ovista ja paaaaljooon, auttavat näin toisiaa häntiään viuhtomalla uimaan eteenpäin!

Lämmöt miulla nousee ylös ovis plussasta 1-2vrk kuluttua n. 0.3-0.5C
Hieman ennen ovis+ tulee ensin pieni notkahdus lämpöihin alespäin ja siitä nousee sitten..plussatessa lämmöt nousi sitten vielä pikkasen lisää, laskivat kuitenkin tuonne ovislämpöjen tasolle myöhemmin.

Miusta ei kannata välittää enää muista viivasista O-testissä - testailla siis enää laisinkaan jos kerran se vahva viivanen tullut!..silloin vaan kovasti simppasten talletusta ja sitä hyvänä pitoa!!! ;) :heart:

Kiitos mur-mur neuvoista. :flower: Tuo on tosiaan totta, että kun jokaisen kroppa toimii niin eri tavalla, niin ei voi suoraan verrata oireita. Mutta vinkkejä voi ottaa, että mitä ja milloin voi itse yrittää bongata. :)
Minulla ei esimerkiksi toimi se, että loppukierron olisi kuiva kausi. Ovulaation jälkeen oli todella kosteaa ja vasta muutama päivä ennen kuukautisia alkoi kuiva kausi.

Tuittu- juuri näin, meidän kropat ei toimi samalla tapaa, vaikka naisia kaikki ollaankin ;)

Hyviä vinkkejä&neuvoja olen itsekkin saanut paljon ja niitä koetankin kovasti hyödyntää.

Mukavaa Päivää sinne!!:wave::flower:

Kiitos mur-mur toistamiseen! Tosi paljon ovistietoa sinulla on. Kiva kun viitsit "aloittelijaa" hieman neuvoa. :)
Taidankin käväistä tuolla testikaupassa shoppailemassa. Alkaa jo vessankaapin "ovistestihyllyssä" olla hieman tyhjää tilaa... B)
Mukavaa perjantaita kaikille ja niitä ++++++tuulahduksia edelleen kovasti.....!!! :)

BM Ovis on ollut tässä kierrossa hiukan hakusessa, mutta tuossa haarukassa tuo kierto on ollut viimeiset 10 vuotta, keskenmenojen välissäkin (ei kylläkään imettäessä, jolloin oli h-kierukkakin). *yökkövaroitus* Nyt on taas kummaa limaa, valkeaa, runsaasti, lievästi venyvää. Kohdunnapukka on nyt viikon ollut niin kiinni ja kiinteä, ettei ole koskaan ollut esikoisen syntymän jälkeen moinen.

Olo on ei-raskautunut, mutta toisaalta alavatsa nipistelee lähes koko ajan ja on painava. Mutta onko mikään ihme näillä kiertopäivillä joka tapauksessa, kun tuli sitä greippimehuakin hörpittyä, kohtu on varmaan kohta umpitäynnä limakalvoa. Mahtaa olla kaameat vuodot tulossa. Tissit nipistelee ja ihan kuin toinen rinta olisi ehtynyt, ei tule maitoa edes koittamalla, aivan uskomatonta!

Viimeksi tuli pitkä kierto elo-syyskuun kierto, josta haalea plussa tuli jotain kp 42 tai 43, mutta se sankarihan sitten lakkasi kehittymästä ennen 6. viikon loppua, mutta kuukautisten perusteella viipyi kohdussa 12+0 saakka. Eli ihan hirveen optimistinen en ole. Lähinnä suunnattoman kypsä. Eli erittäin.

Ja samaa rutinaa. Kävin tänään koululla ekaa kertaa vuoteen. Suunniteltiin ekaluokkalaisten tutustumispäivää, kirjatilauksia yms. Että ottaa kupoliin palata töihin, kun vauvat menee kesken yksi toisensa perään.

Toivotar-80 poistuu toistaiseksi joukostanne. Tänään varmistui tuulimunaraskaus ja aamulla alkaa kotona Cytotec- häätö. Ultrassa näkyi pienen pieni piste sikiöpussissa, mutta tuulimunaksi lääkäri sen edelleen nimesi. Joten, kolmen km:n rivin jatkoksi tulee nyt tm. Palailen sitten, kun asia on jälleen ajankohtainen meille. Case closed.

Kovasti tsemppiä teille muille!!! :heart:

Toivotar, voi hitto ja :hug: Jaksamisia teidän perheelle!

Samoin Pippurille :hug: ja jaksuja!

Kiitos terkuista SD. Mun ensimmäinen ja siis ainut raskaus oli täysin oireeton raskausviikkoon 7 asti, jolloin alkoi väsymys. Jos sinullakin niin onnellinen tilanne? Eiköhän kaikki kuitenkin ole hyvin, pakko olla!!! Sinulle sitä niiiin kovasti toivon :heart:

Onnellinen x 5, tosi kiva kuulla, että sulla hyvän tuntuinen olo pitkästä aikaa. Onko sun kohtua ultrattu keskenmenon jälkeen? Jos sieltä on jotain ylimääräistä vielä tullut, niin olis varmaan hyvä tarkistaa ettei enää ole. Ettei vaan pääse tulehtumaan!

ON. Alkoi pitkät vapaat ja sairastuin.. Tosi jeejee-fiilis. Olin odottanut pientä kotimaan matkailua, mutta eipä onnistu nyt. En jaksa autolla mennä edes kauppaan, tuskin siis toiselle puolelle Suomea. Se siitä mielialan nostatuksesta sitten. Joskus nämä pienetkin vastoinkäymiset tuntuvat elämää suuremmilta..
Mutta kaikille teille toivon tilanteet huomioon ottaen parasta mahdollista viikonloppua :wave:

Pippuri-83: :hug:

Toivotar-80: :hug:

SD: Jaksamisia alun piinailuun :hug: Toivottavasti ne oireet viela tulee vaikka sitten vahan viiveella. Ja toivottavasti keli on parempi siella rajan toisella puolella B), taalla tuli taksi paivaksi takatalvi :(

Keffeli: Kovasti taalla toivotaan etta se plussa viela vahvistuisi :hug:

Onnellinenx5: :hug: Mulla oli sama tilanne viime viikolla vaikka ekat menkat oli ihan normit. Eli vuoto oli ihan alytonta isoine hyytymineen ja itku tuli joka asiasta. Nyt entista suuremmalla syylla ajattelin menna ultrauttaan, etta kaikki on tosiaan ok.

Sunburned: Pikaisia paranemisia :hug:

ON: Tanaan varmaan viimeiset pupuilut ja sitten ihmetellaan etta jaksoivatko simpat ovikseen asti (tanaan siis kp12). Ovistesti siis nayttaa edelleen negaa, vaikka limat tuli eilen.. Eipa taman kierron suhteen ollut mitaan suuria toiveita varsinkaan viimeviikkosten vuotojen jalkeen. No tosiaan gynen puheille jo ehka ensi viikolla ja siita sitten eteenpain..

Hyvat viikonloput kaikille! Tama tytsi hyppaa kohta lentokoneeseen ja suuntaa itaan (eli suomeen) :D Ja sori etta kaikki pisteet puuttuu 'aakkosista'..

pikkusen nyt ja myöhemmin jos lisää.Edelleen samanmoinen hailukka haamu aamulla r.testiin :headwall: sunnuntains teen digitaalisen, maanantaina aattelin soitella neuvolaan ja kysellä vinkkejä jos ei mitään muuta ilmene. Parin viikon päästä mulla oliskin ultra, kysta kontrolli että sielä sitten näkee viim. mitä toi sisus meinaa...
työterveys Lääkäri soitteli et mulla leukkarit liian alhaalla ja valkuaista pissassa...lisää verikokeita, mistä mahtaa johtua :headwall: :eek: sano että ei enään km pitäisi liittyä millään lailla noi

Pippuri :hug: :'(

Toivotar,Paljon jaksamista teille sinne ja palaappa joukkoon kun olet toipunut :hug: :hug:

icefairy ,Mullakin noi o testit näyttää aina hailakkaa haamua,paitti ovisaikaan. Sillon kun oon testannu plussan niillä,viiva on ollut samanlainen kuin oviksessa...mut tokikaan se ei tarkota ettet vois raskaana olla,kaikki testit ei kuulemma reagoi kovin aikasin raskauteen =)

Keffeli,Outoa...tulispa nyt jotain selkoa :/

Sunburned,Paranemisia :hug:

Odotan menkkoja alkavaks huomenna tai sunnuntaina...pikkasen alkaa oleen sellanen olo ja siis muutenkin,oviksesta laskettuna alkaa oleen h-hetki käsillä =)

Yhteistyössä