melina84lle onnittelut plussasta :flower: :heart:
Ovistesteistä: Tilasin mammaksi.fi:stä 12kpl satsin, en tiiä varmaks, mutta ilmeisesti ovat david-merkkisiä. Oon ehkä eniten vastustanut sitä ajatusta, että pitäis joka päivä pissiä tikkuun ja niitä sitten tulkita eri valaistuksissa, mutta uskon nyt, että jos niitä käyttää oikein, se on vähemmän stressaavaa puuhaa kuin tämä tän hetkinen housujentarkistelu/lämpöjen mittailu huonolla digimittarilla jne jne.
Oon vaan muutamia ketjuja lukenut, joissa jotkut jatkaa sitä testaamista ovisplussankin jälkeen, testailee monta kertaa päivässä ja ottaa kuvia sadoista ovistesteistä, eikä suostu ymmärtämään, että se testailu tosiaan pitää lopettaa siihen ovisplussaan. Niinkuin joku täällä sanoi, toisilla on sitä hormonia reippaammin elimistössä, mutta uskoisin, että sitä on nimenomaan loppukierrossa oviksen jälkeen, ja siksi monilla näkyy ovistestissä viivaa oviksen jo mentyä.
Joku tuolla toisaalla jossain ketjussa kyseli myös, että "mistä mä sitten tiedän millon pitää pupuilla, jos ovistesti näyttää mitä sattuu?" eli ei jotenkin ollenkaan ymmärretä, ettei se ovistesti mikään taikasauva ole, joka tekee meidät raskaaks ilman muuta, kyllä siihen tosiaan se säännöllinen seksielämä tarvitaan =) Ja sekään ei aina riitä, niinkuin me täällä tiedetään ihan todella kantapään kautta. Tulipa mouhottua mutta näin mä ajattelen. Ja harjotukset jatkuu :wave: