Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

peukkuja loppukiertolaisille! =) bd

Itse painin myös työ juttujen kans.. olisi myös ehkä mahdollista aloittaa opinnot, mutta pärjätäänkö, onko itsestä siihen ja ja ja... Helpottaisi kyllä arjen stressiä hoitoaikojen osalta jne.. ei tartteis lapsia pitää iltoja hoidossa tms, mutta kun meitä ei oo rikkaaks luotu.
Sitäkin mieyn, että jos lähtisin opiskelemaan, niin haluaisin kuitenkin suorittaa opnnit loppuun, joten vauva haaveet sais jäädä. Hartaasti mietin tänään ja jätinkin aamulla ekan clomit ottamatta, mutta iltapäivällä nappasin kuitenkin.

en tiiä.. tuntuu vaan että ei jaksas koko vauva haaveita, mutta kun ei niitä saa päästä poiskaan :D
 
Emby ihan käsittämätöntä... :( Kyllä mun mielestä vastuu pitäis jonkun ottaa. Kyllähän potilasta pitää uskoa jos sanoo että kipu on jotain kamalaa ja että se pitää tarkistaa... mut sit jos ei huutamalla vaadi kunnon tutkimuksia niin niitä ei näemmä saa! Mutta positiivista tässä on se (tai no... positiivista ja positiivista mut kumminkin) että seuraavassa raskaudessa jos sä vaadit alkuraskauden ultraa niin sä kyllä saat sen automaattisesti. Tai pakkohan sun on saada.

Champion, mitenkäs siellä ultrassa?? :heart:

toukka09 kiitos kiitos... :) Meillä piti olla taukoa tuonne häihin saakka eli vielä kuukausi, mutta tuli vähän epähuomiossa puuhailtua lähellä ovista ja onhan se raskaus mahdollinen... ei kyllä oltu ihan siinä oviksen aikaan hommissa että saapi nähdä. Mä melkein toivon (no vaan melkein) että en olis nyt raskaana kun ois polttareita ja vaikka mitä tässä tiedossa.. mut sulla kans jännät hetket. Toivottavasti on plussa tuloillaan sieltä! :heart: Mä nyt vielä tässä kattelen jos joitain kivaa työrintamalta löytyis ja jos alkaa näyttää huonolta ja tulisin pian raskaaksi niin eiköhän sitä kotona sitten olla esikoisen kanssa täälläkin.. mut testionnea huomiselle! Mä päätin että odottelen ainakin lauantaille ennen ku testaan jos vielä on tarve. Mä en usko että oon raskaana mutta eihän se ihan täysin poissuljettukaan vaihtoehto ole.

caisachulle sanoisin minäkin että kannattais varmaan käydä lääkärissä. :/ Ottaisivat sulta tulehdusarvot ja ultrais ettei sinne tosiaan oo jäänyt mitään tai jos kyseessä on joku muu niin selviäis mikä se on... vieläkö tulee hyytymiä?


ON: niin... mä oon tässä tämän päivää alkanut pohtimaan että hitto vie jos mä oonkin nyt raskaana, vaikka suunnitelmissa oli odottaa häihin saakka. Ei siinä, ihan onnellinen sattumahan se olis mutta en mä tätä ihan siten suunnitellut... :$ Polttarit ja häät piti juhlia ensin railakkaasti... no, en mä usko olevani raskaana mutta siitä mä sitä aloin vähän pohtimaan kun mun nännit on ihan hirveen herkillä ollut tänään. mahaa juilii menkkamaisesti mutta nämä molemmat voi olla menkkaoireita... jaa-a. olin muuten väärässä mun kiertopäivien suhteen, tänään vasta on kp 26/26-28. Et kattellaan nyt ihan rauhassa. EIköhän ne menkat sieltä tulla vyöry tässä lähipäivinä.

-EM
 
Plussapeukutukset kaikille piinailijoille!!
Halaukset kaikille, jotka tuntevat elämän erityisen epäreiluksi tällä hetkellä. :heart:

Täällä on mieli taas parempi, jälkivuoto loppu ja ootan maanantain gyne-aikaa innolla, vaikkei sieltäkään kai mitään vastauksia saa, mutta saapahan ainakin alan ammattilaisen kanssa keskustella ja kattoo vielä paikat. Oon jopa taas päässy yli ajatuksesta, ettei meille koskaan tuu vauvaa ja siitä pelosta, että kuitenkin seuraavakin raskaus on jo valmiiksi tuomittu menemään kesken. Ootetaan vaan sitä uutta plussaa ja niitä tunteen myllerryksiä sitten.. Toivottavasti uus plussa pärähtää yhtä nopeesti kun aikasemminkin. Eli TÄTI TÄNNE. :) Voin ottaa sen kaikkien teidän puolesta, joilla on vielä vauvatoivoa tässä kierrossa, tänne vaan tädit!
 
Sanmar: samat mietteetpä tuntuu olevan sullakin. Mulla taas tämä ahdistus tästä lapsen saamattomuudesta nousi pintaan, kun alkoi nämä hoidot uudelleen. Toivo on kyllä kova, mutta samalla NIIIn pessimistinen olo. Oon mäkin tietoa tosta luovutetun sukusolun avulla hedelmöittämisestä ettiny. Todellakin mielessä pyörii, et entä jos mun munasolut on niin surkeita, et siitä johtuu et alkio ei kiinnity kunnolla tai on niin sairas, et ei pysty elämään ja siitä noi toistuvat kmt johtuu. Ja nyt kun sitä raskautta ei hoidoista huolimatta kuulu, niin vielä enemmän. Kyllä mäkin niin kovasti toivon, et me molemmat saatais ihan omat pikku nyytit ja omilla värkeillä.. :)
Pitää vähän purkaa mieltä sille hoitavalle lääkärille sillo perjantaina, et mitä hän on mieltä asioista ja miten kannattaa edetä yms.
 
Anteeksi, nyt niin pilvien lomassa leijumassa, että vain omaa napaa :ashamed:

Olen siis testaillut tässä jo muutamana päivänä Davidin herkillä (10) liuskoilla, ja aina on ollut mielestäni nega. Ehkä tiiratessa valoa vasten olisi joku viivanpaikka erotettavissa, mutta mies ei ole nähnyt, eikä siinä ainakaan punaista väriä ole kyllä ollut!
Samaan aikaan on vaivannut tietyt oireet, jotka on mulla aina ollut niin raskausoireita : etova olo, aamupala pakko syödä, tai tuntuu, että oksennus tulee. Eilen myös oksensin päivällä. Lämmöt olleet koholla 37 paikkeilla jo pitkään, niin myös eilen. Pissalla juokseminen vähän väliä. Ja nyt pari päivää sitten finni poskessa - se on ollut joka raskaudessa :D Ja rinnoissa verisuonet kuultaa läpi joka kohdasta.
Mies sitten kannusti tekemään Clearbluen digitaalisen viikkonäytöllisen, ja tänään kuuden aikaan pomppasin ylös sen tekemään, ja yllätyksekseni tulos oli seuraava:

Aijaa.com - 8511320.jpg

Eli siis "raskaana 1-2" .

Ensin hypittiin kattoon ja teki mieli jo juhlat järjestää, jee raskaana. Mutta sitten iski paniikki. Ensinnäkin viimeiset kaksi raskautta päättyi siihen keskenmenoon, mitä jos tämäkin viedään pois? :| Ja toiseksi, miksi herkkä raskaustestiliuska ei ole näyttänyt mitään, mutta nyt Clearblue näyttää? Eikö sen herkän (10) pitäisi olla Clearblueta herkempi... olen ymmärtänyt että Clearblue olisi herkkyydeltään 25... Ja uskaltaako tuohon Clearbluen tulokseen luottaa....

Ääh, sekavaa tekstiä, mutta niin on olokin. Toisaalta seitsemännessä taivaassa, ja toisaalta pelottaa niin pirusti, että tekisi mieli mennä peiton alle itkemään jo valmiiksi. Mutta mies sai vähän tsempattua, että nyt mennään positiivisella asenteella (niin hyvin kuin pystytään), ja hyvin tässä käy :heart:

Plussatuulia kaikille muillekin oikein paljon =)
 
Ensinnäkin ultraskuulumiset oli hyviä eli siellä köllötteli pikkuinen jonak sydän löi vahvasti. Eli hyvin menee nyt ja aamuöllötykset lisääntyy koko ajan. Pelko persiin alla silti ollaan mut koitan pitää mielen korkeena. La siirtyi hiukan aiemmaksi :)

Vauvaqme mikä rv sulla on noin nyt? Jos lohduttaa niin mullahan meni toi testaushistoria niin et sain "raskaana 1-2" testiin 3+3 (oikeasti olikin jo 3+5) ja seuraavana päivänä predidictorin herkällä nega ja paniikissa hain taas digin ja sama tulos kun edellisenä päivänä. Sit tein kolmantena päivänä taas predictorin herkällä ja lähes nega, ehkä hyvin haalee haamu jos tarkkaan katsoi. Ihmettelin ja harmittelin et no taas sit on kemiallinen ja hain prismasta pregchekc (tms) liuskoja ja niillä tuli selkee viiva vaikkei olleet herkkiä. Eli mun kokemus on et noi herkät on ihan susia ja kantsii tehä halvalla ja normi testillä! Onnea odotukseen ja tervetuloa huhtikuisiin :)

Champpis ja Martta 7+1
 
Vauvaqme Isot onnittelut! Ja itse tein 29.7 ihan puhtaan negan jollain bulgarialaisella kikkaretestillä kun oltiin reissussa ja seuraavana keskiviikkona kun tuhruttutelu oli alkanu ja loppunu samantien tein jostain syystä ovistestin johon tuli lähes musta testiviiva :D ja sitten tein digin johon tuli 2-3. Eli olis kans sillon Pe pitänyt näyttää testin plussaa!
 
vauvaqme onnea plussasta! :flower: Kyllä sä raskaana olet! Oon kuullu monilta että noi herkät ei näytä plussaa mut sit noi ei niin herkät näyttää.

Champion kiva kuulla että ultrassa oli kaikki hyvin :)

ON: Mun piti tänä aamulla testata mutta en nyt sit uskaltanutkaan, kun en ois kestäny jos ois ollu nega. Kattoo nyt koska uskallan testata. Miehen mielestä vasta viikon päästä :p
 
Moi pikaisesti!

Vauvaqme Plussaonnittelut!!!!!!

Ja mulla tietysti kaapit täynnä noita herkkiä testejä...

KYSYMYS ootteko laskeneet/ tietoisia mihin aikaan kiertoa ovis on? Siis kierronpituuteen nähden laskettuna. JOstain luin että ovis olis eka vuotopäivästä taaksepäin laskettuna 14 pv sitten. Eli 25 pv:n kierrolla pvänä 11 ja 35 kierrolla pvänä 21. Onko kokemuksia?? Ja miten kauan siittiöt keskimäärin toimintakykyisiä? Aattelin lähinnä et ei varmaan mulla toivoa raskautumisesta tällä kierrolla kun peitto heilahti kp 8 ja sit ei oo enää mahiksia heiluttaa. Kierron pituus 26-27.

Tämmöstä. toukka09 koita sinnitellä tikuttamatta. Tai sit vaan hetken mielijohteesta testaamaan!

:wave:
 
ElinaMaria, jjuu, kyl se on surullista, et ei tutkita vaikka luulis, että sitä lääkärit juuri tekee työkseen(?).. Ja tosiaan saan varmaan hiukan enemmän huomiota jos (ja kun) seuraavaksi plussaan :)

Huuh.. :|

Mä päätin nyt tän "valitus" asian omaan arvoonsa. Kaikki lääkärit on tehny parhaansa ja niin päin pois.

Sain soitettua tänään äitiyspolille sinne toimistoon ja sieltä vastas erittäin mukana kätilö jolle sain esitettyä sitte asiani, että tää vaivaa mun mieltä ja ihmetteln miten mulla voi olla ne ultrakuvatkin siitä, että kuinka voi olla mahdollista?! Ja hän sitte selitti, että kun se "pussi / sarvi" missä se sikiö oli kasvanut, ni oli jo sillon sellanen "hanhen munan kokoinen" ja se oli peittänyt mun oikean kohdun. Eli se heijjasti sillai, että olisin oikeesti raskaana.. Nih. : /
Helvetin huono tuuri.. :'(

Mut näin. Päätin nyt, et annan asian olla, ja meen keskustelemaan psykiatrille asiasta. Piste.
 
TORSTAI 18.8.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Emby^...................KM 03/11...............................KP 6/28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 6/26-30
Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.......KP 20/27-28
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
Alpa.......................KM 05/11
Lara_84..................KM 05/11
Naive88..................KM 04/11, KM 08/11



HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 12/?
caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 22/28
toukka90.............KM 06/11....................................KP 26/?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Mamulis..............KM 07/10
vauvaqme...........KM 05/11, 06/11
Tehilla................KM ?/11



HAAVEISSA KOLMAS



Missa-76.........KM 04/11.................KP 12/26-30
Whisky Peat....KM 07/11
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10
Nappula............KM 09/08, 02/09, 05/11



HAAVEISSA NELJÄS



johnu.........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 19/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, lemonade, Sandemar, ElinaMaria, Gabrielle, Too-ticki



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky



 
vauvaqme Hurrrrjasti onnea plussasta :heart: Kyllä sä olet niiin raskaana, usko pois vaan :D Noista Davidin testeistä just joku kirjoitti tonne toiseen pinoon, että 10 ja 25 herkkyinen testi antoi ihan samanvahvuisen haamuviivan, eli ei mitään eroa. Muutenkin oon lukenu noista Davideista, että antaa haaleampia viivoja, kuin muut testit. Ja toi digitesti taitaa olla aika herkkä, mutta kuitenkin luotettava. Eli ei se turhia plussia anna! Kovasti peukkuja, että tämä pieni tarraa kunnolla kiinni!! Ja ilmoittele, kun saa lisätä plussanneisiin, niin ei näytä elokuun lista niin orvolta ;)

Too-ticki :hug: Siirsin sut nyt taustailemaan. Jaksuja!

Tehilla tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave: Ilmoittele kiertopäiviäsi, jos haluat ne listalle. Milloin sulla oli km? Helmikuussa vai myöhemmin? Laitoin sen nyt ?-merkkinä tuonne listalle. Mulla ainakin ovisplussasta menee aika tarkkaan tasan se 14 päivää siihen, kun menkat alkaa. Tuo 14 päiväähän on se "normaali" aika, mutta voi vaihdella yksilöllisesti muutaman päivän vähemmän tai enemmän.

Emby :hug: Sulla on ollu kyllä niin huono tuuri. Miten se "sarvi" on onnistunutkin kasvamaan niin hyvin oikean kohdun päällä, että on näyttänyt ultrassa ihan normaalilta. Jaksuja!

ON. Näin ihan hämäriä unia viime yönä :D Yhdessä unessa tein kasan (noin 10kpl) raskaustestejä dpo7 ja pistin ne kaikki pöydälle väärinpäin testiajan ajaksi. Niitä sitten yhdessä miehen kanssa käänneltiin testiajan umpeuduttua ja selitin kovasti miehelle, että "ei näissä vielä oikein voi mitään näkyä, kun on niin aikaista". Yhteen testiin oli kuitenkin tullut selkeä haamuviivanen :heart: Voi kunpa olisi ennneuni! Mut vois kyllä kuskata jonnekin pöpilään, kun kaikki ajatukset ja nyt unetkin pyörii vaan vauvojen ja raskautumisen ympärillä :D

Pisti muuten silmään iltapäivälehdistä, kun niissä hehkutetaan prinsessa Victorian raskautta ja kirjoitetaan tyyliin "Victoria on aina toivonut olevansa äiti ja nyt toive vihdoin toteutuu". Siis kirjoitetaan, niinkuin olisi itsestäänselvää, että vauva syntyy maaliskuussa ja piste. Suurimmalla osallahan se menee niin, että raskaus jatkuu loppuun asti ilman km:a/huolia, mutta itse katkerana paskana menetyksen mustat lasit päässä pistää vaan silmään moinen varmuus :ashamed: Ei sillä, etteikö ole tosi hienoa, että ovat onnistuneet ja toivottavasti kaikki menisi hyvin loppuun asti!
 
Tehilla Laskennallisesti tosiaan ovis on sen 14 päivää ennen vuodon alkua. Yksilöllisiä vaihteluita toki on, mutta yleensä samalla naisella tuo aika säilyy jotakuinkin samana kierrosta toiseen, jos ei mitään häiriöitä hormonitoiminnassa ole. Itse olen huomannut, että mulla kestää pääsääntöisesti 12 päivää oviksesta kuukautisten alkuun. Ovistesti yleensä näyttää plussaa vajaa vuorokausi ennen ovista.

Emby Kuulostaa näin 'ammattilaisen näkökulmasta' siltä, että sulla on ollut tosi huonoa tuuria, kun pääpiirteissään kaikki on vaikuttanut normaalilta. Tuli mieleen, että olisko sun mahdollista käydä juttelemassa siellä, missä sua silloin tutkittiin ja hoidettiin. Siellä olis papereissa kaikki merkinnät siitä, mitä on tehty ja millä perusteella. Ehkä saisit rauhan sielullesi, jos kävisit asian lääkärin kanssa läpi.

Sanmar82 Ihan samaa mietin, kun Victoriasta luin. Kaipa sitä keskenmenojen myötä väkisinkin katoaa lapsenusko siihen, että kaikki menee aina hyvin. Tiedostaa tarkemmin ne riskit, ja ne on aina takaraivossa, vaikka kuinka yrittäisi miettiä positiivisesti.

).( Tänään sitten alkoi vihdoin menkat 5 päivää myöhässä. Helpottavaa kyllä siinä mielessä, että haamuilu ja arpominen on tällä kertaa taas ohi ja pääsee jatkamaan uutta kiertoa eteenpäin. Pitäisi kyllä varmaan sitä gynekologisen endokriminologin aikaa ruveta varaamaan.

Muoks. Ihan unohtui: Paljon onnea vauvaqme :flower:!
 
Viimeksi muokattu:
Tosta oviksen ajankohdasta. Mulla on normaalisti ovis plussa tullu kp14 tai 15, mut näissä hormonikierroissa ovis on ollut jo kp 11-12, et menopur ainaki mulla laittaa muniksiin vauhtia.
Täällä vähän parempi mieli taas vaihteeksi ja tosi ihana täällä käydä lueskelemassa kaikkien kuulumisia. Tosin kaikki kirjoitetut asiat, vaan ei aina niin mukavia ole- kenellekkään kun ei mitään ikävää toivoisi. Embyllä tosiaan ollut todella huonoa tuuria- halit sinnekkin päin. :hug:
Sanmar: Toivottavasti oli enneuni!!!!! JA kiitos, kun jaksat päivitellä listaa. :heart:
Vauvaqme: Paljon onnea plussasta ja olkoon asukilla sellaiset liimat ja tökötit mukana, et on ja pysyy!!! :heart:

Huomenna se kontrolli lapsettomuuspolilla 12.30- tulee ihan mukava maakuntamatkailupäivä, kun 600km pyyhkäisee. Toivottavasti hyviä uutisia.
Pikkuisen muuten paikallisen tk:n labran täti mua säikäytti, kun kyselin eilen miehen hiv, hepatiitti yms tuloksia(siis noi tarvitaan, et voidaan se inssi tehdä- laki vaatii) Hoitaja luetteli kaikki muut, paitsi ton hiv:n ja sano, et tässä on jotaki epäselvää kun tuloksia ei ole ja olisko jouduttu tekemään lisätutkimuksia... Minä soitan sinulle takaisin ja selvitän asiaa---- ARVATKAA TULIKO MULLE PANIIKKI,ET MITÄ HELVETTIÄ!!!!!!!! vietin siinä aika kivan puolituntisen panikoiden.
No sitten se soittaa mulle, et juu ei tässä mitään, oli vaan keskussairaalan labrassa jäänyt koneelle kirjaamatta nämä tulokset. :headwall::headwall: Minä sille sitte, et pikkuisen säikäytit minua, kun sanoit,et tuloksissa on jotaki epäselvää. Tämä vaan ,et eihän niissä mitään epäselvää ole ja kaikki on kunnossa. Jep jep.. No pääasia, et mies on todistetusti terve.. :LOL::LOL:
 
vauvaqme - ONNEA KOVASTI PLUSSASTA!!!!:kiss::flower::heart:

Champion
..huih, mie jo peljästyin kun siusta ei eilen kuulunut mitään:O
Onnea kovasti pikkisistä sydänäänistä!

Tillu
- onpas siua se täti immeinen säikäyttänyt, huih!
..vaan, onneksi mies terve kuin pukki!

Sanmar - ihunainen uni, kunpa olishin "enne" sellainen!:kiss::)
 
Viimeksi muokattu:
vauvaqme sekä syysmyrsky ONNEA täältä väliin huutelijalta :hug:

Minulla oli ensimmäinen ajatus Victorian raskausuutisen jälkeen, että "On se piru, kun kuninkaalliset tulevat heti häiden jälkeen raskaaksi!!!" Ja sitten tajusin, että häistä on jo yli vuosi....:whistle:

ON Ovis on ja kohillaan.... ei tarvitse enää edes arvailla, kun miestä odotan kotiin kuin kuuta nousevaa pelastamaan naisensa puutostilalta....

Onnea ja iloa kaikille murheidenkin keskelle :heart:
 
Tulin moikkaamaan teitä, joka päivä luen mitä teille kuuluu mutta en viitsi kirjoitella. Tänään on kuitenkin siinä mielessä iso päivä, että mun henk.koht. KM-raja täyttyy tänään. Tästä pidemmälle en ole päässyt esikoisen jälkeen koskaan. :) 10+3 siis nyt kasassa. Vielä pitää jännittää 1,5 viikkoa ultraan.

Ihan samaa muuten mietin Victoriasta kuin tekin. Munkin LA on maaliskuussa, eikä tulisi mieleenkään vielä julistaa että nyt on lapsi tulossa. Tosin luulen että rinsessa on päässyt jo muutamassa ultrassa käymään.

Tänne on (ikävä kyllä) tullut aika paljon uusiakin, jotka ei mua "tunnekaan". Hassua sinänsä.. Mutta onneksi on muutama plussakin mun jälkeen. Ja toivon niitä pian paljon lisää, ihan kaikille teille!

Naivelle vielä tätäkin kautta :hug:. Ja sanmarille :kiss:
 
vauvaqme ihanaa!!! ja hirveesti onnea matkaan!! :kiss:

EM eiks se aina mee just noin, et silloin nappaa silloin kun sitä vähiten odottaa ja silloin kuin se oikeesti vois oottaa vielä hetken kun olis muutakin tekemistä...

Embylle :hug:. puhuminen auttaa saamaan ne pahat ajatukset ja olot pois sisuksista, joten anna vaan tulla että pääset sitten aloittamaan parantumisen ja saat jätettyä koko p_sk_n taakses.

miulla menee oviksesta tätiin kans ne vakiot 14pv. tiputtelua tulee kyl jo aikasemminkin ihan normaalissakin kierrossa, mut sit kunnolla ne alkaa sillon 14 päivä ja miun aamulämmöt tipuu yleensä vasta päivän pari myöhemmin.

kerrotaan nyt vaikka ei se uni ollukkaa, vaan aamuhorros, mut kertomisen arvonen kuitenkin. eli eilen heräsin ennen viittä enkä saanu enää nukuttua ja sitten vaan makailin kaikessa rauhassa, silittelin mahaani ja mietiskelin, et no kohta ne vuodot jo loppuukin ja tästä tää raskaus nyt sitten alkaa ja pikkuhiljaa mennään päivä kerrallaan. ja kert se on poika ni ei tarttee nimeäkään miettii kun se on jo valmiina. juu, ilman minkään näköstä epäilyä kaikki toi kävi mielessä!! oli oikein mukava varhaisaamu siis! :)

se enempi vuoto hyytymineen loppu jo onneks, mut ruskeeta tiputtelua tulee edelleenki. aamulämmöt on edelleen koholla eikä se vuoto kokonaisuudessaan ollu paljoa, lähinnä ne hyytymät vaan säikäytti, mut siis menkat ne ei ollu ainakaan. oireetkin jatkuu, joten vaikkei raskaus oliskaan, niin joku hormoonihäiriö on pakko olla ja sinne lääkäriin on lampsittava vaikken haluiskaan, mut sit ens kuussa ku asiat taas toimii. rintoja pakottaa kokoajan ja tänään hyvä että pääsin sängystä ylös vaikka olin jo yli 9h siellä makoillu. nukuin tosin pätkittäin, mut niin oon tehny 3v ajan ekasta raskaudesta lähtien, joten sen ei pitäis näin paljoa vaikuttaa. välillä huono olo aaltoilee ja tänäaamuna oli pakko syödä aamupala kotona vaikka yleensä vasta syön töissä. mut rauhallisesti mennään niin kauan kun ei vuotoa tuu litrakaupalla ja ei koske. tätiä ootellaan saapuvaks 4pv päästä.

nyt pitää mennä vessaan, suklaamuffinsi pyrkii ylös. ei tainnu olla hyvä ajatus mennä aamupäiväkahville. :x
 
vauvaqume onnea onnea!! =):flower: Ihania uutisia!

Tillu79 HUI! :D Kylläpäs sua säikäyteltiin!!

jokos toukka09 on testaillut? =)

ON: Mulla menossa kp 28/26-28. Eikä mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Noh, kai nää mun lääkkeet voi sekoittaa kiertoa. Mä en usko olevani raskaana, mut hämmentävää on ku mun kierto on keskeytyksestä saakka ollut 26 päivää. ja en tiedä tosiaan että kumpaa haluaisin just nyt enemmän - menkkoja vai raskautta. :ashamed:

-EM
 
Mä oon ihan uusi koko kaksplussan keskustelussa.. Sain keskenmenon raskausviikolla 7 (6+2).. ja nyt odottelen vaan, et alkaisi tää vuoto loppua. Vuoto kestänyt nyt 7 päivää ja tulee enää tosi vähän, mut tulee kuitenkin.. Meillä ei miehen kaa oo viä ollenkaan lapsia eli ekaa yritetään. Pillereiden lopettamisen jälkeen ehti tuleen yhdet menkat ja sitten olinkin jo raskaana. Ja mietin siinä heti, et voiko käydä näin hyvä säkä. Eipä käynyt. :( Keskenmeno tuli. Nyt odotan vaan jo kauheesti, et sais aloittaa uudelleen yrittään miehen kanssa. Pelottaa tietenkin varmaan seuraavan raskauden alkuajan, että tuleeko taas keskenmeno. Ei varmaan osaa olla normaalisti, kun pelkää vaan, et alkaa taas verta tuleen. Mut toivossa elän, että seuraava raskaus jatkuisi loppuun asti hyvin. Ja ainakin pystyn tulemaan raskaaksi. Sekin on jo positiivista.

En tosiaan oo täällä aiemmin kirjoitellut, mutta kaikille tasapuolisesti tsemppiä! Ja onnea niille, jotka täällä on jo uudestaan raskaana!
 
Vauvaqume ONNEA!! Ja tarrasukkia ja vauvaliimaa iiiiiihan mahdottomasti. Peukutetaan kaikki yhessä! :hug:

:LOL: Tillu voi ei, kauheen kiva täti... Mut hei, multa kun otettiin nyt toisen km kohdalla klamydiatesti, niin mää nauroinkin miehelle, että kyllä on pimeetä kun ihminen voi toivoa, että ois sukupuolitauti, että ois joku syy km:iin. Toki hiv nyt ois ollu ihan toista luokkaa ja aivan kamalaa, onneks kaikki hyvin!

Nelliellille tervetuloa ja pahoittelut kokemuksestasi :hug: Meillä on myös täällä eka teossa ja nyt kaks km takana. Sekin vielä lääkäreiden mukaan ihan normaalia huonoa tuuria, eikä mitään tutkimuksia tehä. Tsempitetään, että sulle oli eka ja vika km!

Me ollaan tästä lähössä miehen ja appivanhempien kanssa viikonlopuks meidän suvun möksälle rentoutumaan. Miehen porukat ei tienneet tästä uudesta raskaudesta, eivätkä siis myöskään keskenmenosta. Saa nähä tulenko kertoneeksi ainakin anopille, on sen verran tärkeä ihminen kuitenkin mulle. No, toivottavasti on kiva viikonloppu. :) Tuunkin sit varmaan maanantaina päivittelemään, että mitä se yksityisen puolen tohtori sanoi. En oo ennen käyny sielä, mut on joku meidän "perhelääkäri", netistä kun kattelin, niin on jotenkin erikoistunu lapsettomuusjuttuihin ja näihin raskausasioihin, toivottavasti saan jotain vastauksia tai ainakin uskoa tulevaan!

Hauskaa viikonloppua mahtinaiset! :heart:
 
ElinaMaria johan mä jo eilen illalla hätäpäissäni testasin negan. No mutta uskoa vielä riittää raskautumiseen, kun oli vielä aikasta testata. Nyt olis tarkotus testata vasta ensi viikonloppuna. Tällä hetkellä ei ole r-testejä kotona ja aion ostaa vasta lähempänä testauspäivää, ettei tule aiemmin testailtua.

nellielli pahoittelut keskenmenostasi :hug: ja tervetuloa :wave:
 

Yhteistyössä