Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Tevretuloa ja valittelut uusille kuumeilijoille!

).( en mä nyt tiedä ollaanko tässä nyt kovin raskaana kuitenkaan.. : / Mä kun oon testien suurkuluttaja niin siis toissa päivänä testasin sen clearbluen digin ja siihen tuli se "raskaana 1-2". EIlen piti sit kokeilla predictorin herkkä ja puhdas nega :confused: No sit piti hakea taas clearbluen digi perään ja jälleen sama "Raskaana 1-2". No kun oon tyhmä ja haluan nähdä myös niitä viivoja niin äsken testasin predictorin herkällä haamujen haamun. (viivan paikka?) Miks pitää olla näin tyhmä? :headwall: Elikkäs niiden clearbluen testien herkkyys piti olla 25 ja predictorin 12,5 joten mikä valehtelee??! Menee hermo kun tää tilanne vie multa yöunet ja ahdistaa vaikka päätin etten vaivaa asialla päätäni. Pelkään ihan hysteerisesti et tää on taas kemiallinen. Noh ainakin sit kait pääsee jo eteen päin tutkittavaksi jos tulee kolmas keskenmeno..?

Tyhmää tyhmää..
 
Olin miehen mielestä niin onneton äsken et se haki mulle rfsu:n testin r-kioskilta ja ihan selkeääkin selkeä haamulainen siihen tuli eli ei tartte tihrustaa. Mä oon aina luullut et noi predictorit olis hyviä testejä :O No mut nyt kyl pitää rauhottua ja testata vielä vaikka pe tai la aamuna et onko viiva vahvistunut vai onko kemiallinen tälläkin kertaa..
 
Champion eiköhän se siitä vahvistu ;) Mulla ei ole kyllä kokemusta muusta kuin apteekin raskaustestistä ja se on ainakii ollu luotettava, vaikka ei ois ollu viel menkatkaan myöhässä.

ON: Täällä vieläkii pientä tuhrua havaittavissa. Ikinä ei oo kyl tällästä ollu, mut toisaalta en oo ennen saanu keskenmenoakaan. Kai se vaan sotkee tätä kiertoa.
 
TORSTAI 28.7.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Emby^...................KM 03/11...............................KP 12/28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 13/26-30
Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.....KP 28/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...............................KP 30/31
maikkuliini...............KM 10/10................................KP 43/31
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
lemonade................KM 03/11
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
Alpa.......................KM 05/11
Lara_84..................KM 05/11



HAAVEISSA TOINEN


Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 11/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 21/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11............................KP 55/26-28
toukka90.............KM 06/11....................................KP?/?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM
vauvaqme.........KM 05/11, 06/11



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 45/28
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11
Nappula............KM 09/08, 02/09, 05/11



HAAVEISSA NELJÄS



johnu.........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 25/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion



 
Kaiken uhalla siirryin plussanneisiin. Päätin koittaa olla positiivinen ja luottaa et kaikki menee hyvin ja plussattuhan tässä nyt on ja selkeä viiva tuli tänäänkin testiin, vaikka ei vieläkään yhtä vahva kun kontrolli mut alle kahdessa minuutissa ihan selkeä plussa ja nyt viikot 3+6 menkoista laskettuna plussia on tullut jo neljä päivää et kyl mä uskon et toistaseksi siellä jotain on :) Mut kai mä silti roikun teille hetken listaa päivittämässä kun alkuun pääsin :)
 
  • Tykkää
Reactions: toukka90 ja Emby^
Ihanaa Champion!!!! Mä täällä kyynelehdin työmaalla, jeps...

Mistä täytyykin kertoa, että ensi viikolla pitäisi alkaa uusi kierto, mutta nyt tuntuu ihan erityisen raskautetulta olo (niinkuin aina, tietty..)

Mulla oli vuosisadan ovulaatio :p Limoista ei voinut erehtyä ja voi luoja kuinka tekikin taas päiväkausia mieli :whistle: No, meillä oli lapsivapaata, joten ollaan saatu sitten pupuilla niin pal ku jaksetaan...

Ja sitten tässä noin dpo 9 on tullut "kaikki mahdolliset oireet"
- itken kaikesta, siis aivan kaikesta.. Monte Criston kreivi -elokuva sai eilen tuta mun loukatun naiseuden rippeet, kun siinä oli "siis niin hirvee ystävä!!!!" Ja hiljaa virtaa vantaa...
- tänä aamuna heitin laatat lavuaariin
- eilen meinasin laatata järveen, kun laituri heilui
- rinnat on kuin ohjukset
- repii niin saakelisti, vihloo ja polttelee.. siis nivusia, alavatsaa. Välillä tuntuu aivan samalta, kuin km synnytykseen vihjaileva polttelu

no, tässä nämä perinteiset :ashamed: Täytyi vaan tulla katsomaan tänne plussatuulia ja ajattelemaan "jospa...." Syli ja sydän kaipaa pientä nyyttiä! Halaukset kaikille

Muoks. Lisäyksenä siis vilunväreet, kuumeinen olo, rasvoittuva iho... Muuten... jos vihreät hiukset olisivat raskausoire, niin aivan varmasti sammaloituisin :D
 
Viimeksi muokattu:
Mun oli pakko tehä eilen illal r-testi vaikka olinkin 99,9% varma ettei oo tärppi käyny. No ensin ku katoin ni selkee negahan se oli. Sit ku sitä alko oikee tihrustaa ja kattoo oikees valos ni ihan ku siinä olis näkyny viivanpaikka tai haamujen esi esi esi-isä :D Mieskin ku oli katellu aikansa testiä niin kyl sekin jonkun TODELLA haaleen viivan näki. Tänää ku sitä eilistä testiä kattoo ni on jo hieman selvempi ku eilen, mutta en oikee nyt sit tiiä et onks siin yhtää punasta vai oisko vaan viivanpaikka. Meinasin jos vaikka viikon päästä testais (jos malttaa sinne asti oottaa) ni sit sen ois kyllä pitäny jo vahvistua. Haluisin jo iloita niin paljon tostakin viivasta, mutta en haluu sit pettyy ku tosiaa niin haalee oli. Sitäkin kävin miettimään että toivottavasti mun kuukaus sitten päättyny raskaus ei aiheuta tota viivaa, ku en tiiä onks se raskaushormoni jo nollassa viime raskaudesta. Mitä mieltä te ootte? Voisko toi viiva johtua mun viime raskaudesta? Ääää.. Voin sanoo et mun ajatukset on kyllä nyt niin sekasin :D
 
Toukka
Mä en uskaltanut leikkiä raskaustesteillä ennen kuin lääkäri oli todennut verikokeella hcg-arvon romahduksen just sen vuoksi, ettei vaan näy vanhat hormonit. Ja siinä meni noin 5 viikkoa, mutta raskaus oli edennyt 20. viikolle, joten voihan olla, että sulla on uusia hormoneja jo verissä ;)

ON Itkeminen ja vihlonta jatkuvat. Rintojen tutkiminen käynnissä, muahahaaa...
 
Missa-76 Pyysitkö sä ite päästä verikokeeseen mittauttamaan hcg-arvon? Oon kuullu et monet on keskenmenon jälkeen käyny otattamassa sen arvon, mutta mulle ei kyllä kukaan lääkäri/hoitaja ole maininnu että sen vois mitata.
 
toukka90, meillä meni niin, että lääkäri käski vain tehdä kotona Apteekin raskaustestin kahden viikon päästä keskenmenosta. Ja jos olisi näyttänyt plussaa, niin sitten olisi pitänyt tehdä uudestaan viikon päästä. Jos edelleen plussa, niin siinä tapauksessa olisi otettu hcg-arvo...
Mulla näytti onneksi sitten jo kahden viikon päästä negaa raskaustesti (toisen keskenmenoni jälkeen), ja sitten odoteltiin tosiaan siihen, että menkat alkaa ja voi aloittaa uudessa kierrossa yrittämisen..

Ensimmäisen keskenmenon jälkeen oli juuri se ongelma, että en tehnyt raskaustestiä kuin vasta kolmen ja puolen viikon päästä keskenmenosta, ja silloin se näytti positiivista. Siinä sitten ihmeteltiin (plussa oli tosi vahva) että voiko olla vielä edellisestä keskenmenosta johtuva vai uusi raskaus. Sitten otettiin hcg-arvo, joka oli kuulemma sen verran korkea, että uusi raskaus kyseessä... Mutta se menikin sitten valitettavasti myös kesken.. Nopeastihan se raskaaksi tuleminen tapahtuikin keskenmenon jälkeen, että tuota vähän pelkäsinkin. Siksi oltiin nyt "ylivarovaisia" ja odoteltiin tosiaan uuteen kiertoon, ja nyt taas sitten yritys päällä.

Pelottaa kyllä siltikin ihan kauheasti, ja huomaan välillä ajattelevani, että "sitten kun se kolmas keskenmeno nyt tulee, niin pääsee tutkimuksiin". Vaikka tietysti toivon yli kaiken, että pian raskautuisin ja se kestäisi ihan loppuun saakka.. Jotenkin vaan noi kaksi peräkkäistä säikäytti niin pahasti :(
 
Toukka90 Mä jälkitarkastuksessa nostin asian esiin ja kun kohdussa vielä näkyi jotain ylimääräistä, niin tehtiin verikoe. Voit ottaa terveyskeskukseen yhteyttä ja pyytää verikoetta. Ja kyllä ensi viikolla varmaan jo näet jos rt-viiva vahvistuu =)
 
vauvaqme kiitos vastauksestasi :) Onks sulla tullu se eka keskenmeno millä rv? Mä en jotenkin osaa pelätä kauheasti uutta keskenmenoa (vaikka ehkä pitäis), koska mun keskenmeno johtui siitä että sikiöllä oli turnerin oireyhtymä eli niistä raskauksista menee 90% kesken. Sit varmasti osaisin pelätä uutta keskenmenoa jos en tietäisi syytä aiemmalle keskenmenolle. Luultavasti meillä oli vaan tosi huonoa tuuria, eikä tollanen raskaus pitäis toistua.
 
TOUKKA90, mulla 12/08 syntyi rv 19 enkelinä turnertyttönen. Itse jouduin sen päätöksen eteen lopuksi koska lapsivettä ei ollut ja mitään toivoa ei annettu (ja jotain muutakin poikkeamaa ilmeisesti oli)
Mulla alkoi kuukautiset tosi nopsasti, on aina alkanut synnytysten jälkeen ja keskenmenojen jälkeen (n. 26-30pvää KM:stä/synnytyksistä vaikka imetinkin) eli joillain voi palautua hormonitoiminta nopeastikin normaaliksi.

CHAMPIONILLE onnea:heart:
 
toukka90, ensimmäinen keskenmeno tuli raskausviikolla 8, mutta kasvu oli pysähtynyt jo viikolla 6. Sydämen lyönnit ehdittiin kyllä nähdä vielä viikolla 8, mutta löi jo kovin hitaasti ja lapsivettä ei kohdussa ollut juuri ollenkaan. Ja sitten seuraavassa ultrassa parin päivän päästä ei enää sykettä löytynytkään :( <3 Itsellä jäi vaivaamaan, kun ei tosiaan mitään tietoa mistä johtui.. Mutta lääkärin mukaan todennäköisesti joku kromosomipoikkeama...
 
Niin ja Champion, kovasti onnea <3

Omaa napaa vielä: Oletteko käyttäneet oviksen tikuttamisessa PregCheckin ovulaatiotestejä (Cittarista ostin)? Onkohan minkälaisia viivoja antanut? Kokeilin ihan huvikseen tänään, vaikka vasta kp 6 ja antoi selvästi näkyvän punertavan viivan testialueelle, mutta viiva oli kyllä huomattavasti kontrolliviivaa hailakampi ja kapeampi. Tuskin ovis tällaiselle kiertopäivällä vielä olisikaan, luulisin että vasta ensi viikon loppupuolella.. Siksi ihmettelenkin, miten noinkin vahva viiva tuli.. Vai antaako aina jonkunlaista viivaa, ja vasta kun viiva on todella tumma, siitä voi jotain päätellä?
 
Heippa kaikille! Joutunut vähän hiljaiseloa viettämään, kun ollut kone viikon huollossa. Onnittelut Championille plussasta!:heart:
On: täällä clearbluen digi hymyilee parhaillaan- Olisko nyt niiiin suuri ihme, et luomuovis olis PIIIIIITKÄSTÄ aikaa tuloillaan..:O:D Muusta en olis älynny ees testata, mut kun koko ajan haluttas peuhata tuolla makkarissa...:p Ollu mulla aina tällainen kausi oviksen aikaan.. ;)
No rennosti vaan- onneksi on niin paljon töitä , et ei kerkee ihan koko ajan miettimään Et JOSKO NYT!!!!!
 
Omaa napaa vielä: Oletteko käyttäneet oviksen tikuttamisessa PregCheckin ovulaatiotestejä (Cittarista ostin)? Onkohan minkälaisia viivoja antanut? Kokeilin ihan huvikseen tänään, vaikka vasta kp 6 ja antoi selvästi näkyvän punertavan viivan testialueelle, mutta viiva oli kyllä huomattavasti kontrolliviivaa hailakampi ja kapeampi. Tuskin ovis tällaiselle kiertopäivällä vielä olisikaan, luulisin että vasta ensi viikon loppupuolella.. Siksi ihmettelenkin, miten noinkin vahva viiva tuli.. Vai antaako aina jonkunlaista viivaa, ja vasta kun viiva on todella tumma, siitä voi jotain päätellä?
mulle antoi AINA viivaa, vasta kun on yhtävahva --> vahvempi kuin kontrolliviiva, niin silloin ovis +
Mulla ainakin toimivat hyvin :)
 
Missa-76 ja Toukka90 huhtikuisiin mahtuis vielä oikein hyvin odotuspuolelle :D Niin ja mä tein siis ekan digitestin jo rv 3+3 ja antoi et raskaana joten sitä suosittelen kun ottaa huomioon ihan pienenkin hcg nousun, eli koitappa Toukka 90 sillä ja mä näin kyl tosi haalean viivan testissäs..
 
Tillu79 onnittelut ovisplussasta! Nyt vaan sitä hyödyntämään ;)

Champion tulisin enemmän ku mielelläni sinne huhtikuisiin :) Ostin tänää 2kpl apteekin raskaustestejä. Pakko vissii aamul dipata ku ei kestä enää tätä jännitystä! Tänää on pissittäny koko ajan vaikken oo ees paljoa juonu, muutenkin selkää ja mahaa vihloo samalla tavalla ku sillon kun olin raskaana. Toivotaa et se viiva on ehtin vahvistua jos on vahvistuakseen. Niinhän sitä vissii sanotaa et pitäis 2 päivän pääst tehä uus testi et sit pitäis jo näyttää paremmin?
 
Tervetuloa uudet, eli luumusuu, Minnuska-78 ja Toukka-90 :wave: Pahoittelut kaikille menetyksistänne :hug:

Champion ONNEA :heart::heart: ja kilokaupalla vaaviliimaa mukaan matkaan!

Huikkis ja Cappucino hurjasti zemppiä viimeisiin odotuspäiviin ja varsinkin synnytykseen! Tulkaahan raportoimaan sitten, kun nyytit on maailmassa =)

Toukka-90 kyllä mäkin plussanpunaisilla laseilla varustettuna oon näkevinäni tuossa kuvassa jotain haamuviivanpoikasta :D Toivottavasti lähtee vahvistumaan, eikä olisi mitään jäänteitä edellisestä raskaudesta!

vauvaqme mäkin oon kuullut noista Pregcheckin ovistesteistä, että antavat aika vahvoja viivoja ja ovisplussa on tosiaan vasta silloin, kun testiviiva on vähintään samanvärinen ja useilla jopa vahvempi, kuin kontrolli. Oviksenbongausonnea!

Tillulle onnea luomuoviksesta!!! Ja onnea sen hyödyntämiseen!

Mitäs Gabriellalle kuuluu?

ON. Eilen mökillä testailin päivällä Pregcheckin liuskalla jonkinlaisen viivanpaikan. Kun testiä oikein kääntelee ja vääntelee, voi hyvällä tahdolla nähdä jotain, mutta mitään väriä siinä ei kyllä ole. Ja sitä viivanpaikkaakin pitää tihrustamalla tihrustaa. Joten usko ei kyllä oo kovin korkealla, toiveet sitäkin enemmän : / En vaan yleensä oo noihin liuskoihin saanu mitään viivanpaikkoja, vaan negat on olleet puhtaita negoja. Siksi herättää toiveita. Mutta toisaalta näillä kp:lla (29/27-28) pitäisi tulla jo kunnon viivaa. Tosin oviksesta en oo varma ja sen takia en kierron pituudestakaan...aaarghh, hulluksihan tässä (taas kerran) tulee! Eikä oo edes testejä täälä kotona. Tai onhan mulla digiovistestejä, pitäisköhän sitä aamulla semmonen dipata :D Hullulla on halvat huvit :LOL: (paitsi noi digitestit ees oo mitään halpoja...)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä