Ärsytän kaikkia kopiomalla juttuni kaikille mahdollisille sivuille, joissa oon seikkaillut
Heipsan... Aamulla menin leikkausosastolle klo 7.30, ja nukkumaija saapui unettamaan minua klo 8.15. Mukavia olivat hoitajat ja lääkärit, kaikki naisia ja siksi kai niin empaattisia. Operaation tekevä lääkäri sanoi kirjoittavansa saikkua koko loppuviikon, kun ylilääkäri eilen (mies, joskin mukava sellainen) myönsi tämän ja "vielä" huomisen päivän. Tämähän olisi lomaviikkoni, joten mukavaa että saan tämän edes pelastettua syksymmäksi.
Seuraavaksi hyppäsin sängyssä yläpystyä ja tuijotin kelloa, 9.00!!! Ajatuksena "voi paska, oon nukkunut pommiin!". Sitten tajusin, etten olekaan kotona, vaan operaatio on jo takana päin ja heräämössä oltiin. Monet kuulema luulevat olevansa kotona, ja säikähtävät kun vieras ihminen=hoitaja kiiruhtaa lähelle
Operaatio oli mennyt hyvin, kohdunsuu oli ollut tiukka ja "saaliina" oli normaalia raskausmateriaalia. Vuotoa tuli heräämössä aina kylkeä kääntäessä ja yskiessä, muutoin suht vähällä olen selvinnyt. Kahvin jälkeen pääsi eka itku, se vaan tuli kun tajusin että tässä sitä ollaan... Surullisena siitä, että vauvahaaveet tällä erää lorisevat housuun, ja toisaalta onnellisena siitä, että olin selvinnyt ja herännyt.
Sen verran pitivät minua siellä, että näkivät kipujen olevan hallinnassa ja mamman suunnilleen tolkuissaan. Toisen kerran itku pääsi, kun lääkäri tuli käymään operaatiota kanssani läpi ja suunnittelemaan jatkoa. Sanoi tämän olleen huonoa tuuria, mitä useampi raskaus, niin todennäköisyys huonolle tuurille kasvaa. Ihan loogista. Sanonkin, että mietin jo aiemmin, että kaksi raskautta on mennyt loistavasti, niin voiko kolmas mennä samoin. Tätä hänkin juuri tarkoitti. Raskautumista saadaan yrittää uudelleen yksien kuukautisten jälkeen. 80% seuraavista raskauksista päätyy kuulema elävän vauvan syntymään tällaisen tilanteen jälkeen. Tiedä sitten.
Nyt ollaan siis kotona, kahvia keitellään ja istuskellaan vaan. Pahoittelen sekavaa sepustusta, mutta pikkaisen oon vielä laillisessa pilvessä
Luulen, että jään eloon, ja seuraavia menkkoja odotellessa ajattelin tilailla ovis- ja raskaustestejä iiiiiiiiiiiiiison kasan. Periksi ei perkele anneta!!!! (sori)
Aurinkoa päiväänne :heart:
WP 0+0, mutta ei kauan (hope so)