Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Sanmar82 aika jännät paikat sulla. Ja tiedän kyl mitä tarkotat tol et meinaa hulluks tulla :D Vähä sama vika tääl on ollu viime päivinä. Koskas meinaat uuden r-testin tehä?

ON: Tein yöllä testin ja puhdas nega tuli :( No toisaalta en oo vielä ihan epätoivoon vaipumassa, kun tosiaan oli vasta yk1. Eteenpäin sanoi mummo lumessa ja uutta yritystä kohti!! Tietäis vaan missä vaiheessa kiertoa nyt elellään, ku viikon tullu jo tuhrua.
 
SANMAR, plussaonnea!! Mulla ei kyl tullu tälläkertaa ku päivää ennen menkkojen alkua ihan hailakka viiva, kuopuksesta tulikin kp 28/27 ihan tyylipuhdas nega.. Kuopus on nyt melkein 6v:LOL: Mun negaviiva:LOL: Plussaks muuttu vast 30/27 :D

TOUKALLE:hug:
 
Hei, taas pitkästä aikaa!:wave:

Onnitteluni kaikille plussanneille :flower: ja pahoitteluni kaikille uusille jotka ovat tänne ilmestyneet.

En ole vähään aikaan kirjoitellut, enkä edes lukenut juttujanne, joten koitan jossain vaiheessa päästä taas ajantasalle missä mennään kenenkin kohdalla. Tämä kesäaika vaan on hankala koittaa pysyä kaikessa ajantasalla, koska työpaikalla olen täysin nettipimennossa ja työvuorot ovat niin omituiset etten meinaa edes illalla keretä sähköposteja lukemaan kun lapsetkin kaipaavat välillä huomiota.

Pikkuisen tekisi mieli taas liittyä aktiivisesti kuumeilijoihin, mutta en tiedä uskallanko kuitenkaan vielä! Olo on suht ok, välillä päiviä jolloin maailma romahtaa ja ei jaksais mitään, mut PAKKOHAN se on vaan jaksaa seuraavaan päivään!

Jälkitarkastus oli alku kuusta, kaikki ok! Kaikki mahdolliset kokeet otettu eikä mitään syytä löydy. Patologilta emme saaneet lausuntoa koska solut olivat niin tuhoutuneet ettei niitä pystynyt tutkimaan. Syyskuussa saamme kromosomitutkimusten tulokset.

Palailen taas tänne jossain vaiheessa kunhan vielä hieman saan kerättyä rohkeutta aloittaa kuumeilut oikein kunnolla.

Aurinkoisia päiviä kaikille! -Kitikat3
 
MOIKKA MOIKKA!!!

Anteeksi hiljaiselo. Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikkea... kesällä vielä kaikkea muutakin tekemistä. :) Ei oo kerinny täällä olemaan.

Mun kiertopäivät ei pidä paikkaansa mitä tuolla on... mut vois siirtää tuohon taustajoukkoon nyt toistaiseksi. Mulla diagnosoitiin kaiken hyvän lisäksi tässä yksi krooninen sairaus johon nyt saan lääkehoitoa, häät olis syyskuun lopulla ja kaikkea. Eli meillä toisen lapsen yritys starttaa vasta häiden aikaan/jälkeen. :) Ensin pitää saada itsensä kuntoon ja häät haluan juhlia kunnolla. :D

Palailen ketjuun siis tuossa kun asia on taas meillä ajankohtainen. Mukavaa loppukesää kaikille, onnea plussanneille ja tsemppiä ja plussatuulia!
 
MAANANTAI 1.8.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.....KP 3/27-28
Emby^...................KM 03/11...............................KP 16/28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 17/26-30
Gabrielle..................KM 02/11...............................KP 34/31
maikkuliini...............KM 10/10
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
Alpa.......................KM 05/11
Lara_84..................KM 05/11



HAAVEISSA TOINEN


Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 15/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 25/
toukka90.............KM 06/11....................................KP?/?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM
vauvaqme.........KM 05/11, 06/11



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10
Nappula............KM 09/08, 02/09, 05/11



HAAVEISSA NELJÄS



johnu.........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 29/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, lemonade, Sandemar, ElinaMaria



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion



 
Täälä siis kp muuttui 1:seksi melkein parin tunnin sisään siitä, kun tänne avauduin siitä viivanpaikasta. Nyt jo vähän parempi mieli, mutta kyllä taas otti päähän se tädin ilmestyminen!! No, uudella tsempillä uuteen kiertoon! Piti vähän vakoilla, että mikä olisi LA, jos tästä kierrosta tärppäisi. Se olisi toukokuun alussa, joten mikäs olisikaan sen ihanampaa, kuin saada oma pieni juuri ennen äitienpäivää :) Siihen siis tähdätään!

Kitikat kiva kuulla taas sinusta :wave: Toivottavasti jaksat pian tulla takaisin kuumeilemaan! Zemppiä :hug:

ElinaMaria voi harmitus, että piti vielä jotain lisäharmia elämän sulle lykätä :hug: Hyvä kuitenkin, että olet saanut lääkityksen. Toivottavasti saat itsesi pian kuntoon. Zemppiä viimeisiin hääjärjestelyihin ja onnistunutta ja ikimuistoista hääjuhlaa! :heart:

:attn: Siirsin muutaman listoilla olijan taustailijoihin, kun eivät ole itsestään aikoihin ilmoitelleet.
 
Tännekin voisi kai ilmoittautua... tm todettiin ultrassa viikoilla 11+5, nyt jo 12+2 menkkojen mukaan ja huomenna kaavinta. Ekat menkat odotellaan ja sitten taas tositoimiin. Lähdettiin sillä linjalla, että vauva tulee jos on tullakseen, eikä alku ainakaan kauheasti vakuuttanut..
 
Mut vois ainakin toistaseks siirtää taustalle. Tän kuukauden saldo kemiallinen raskaus ja nyt kun vuosi yritystä on täynnä, aika lapsettomuusklinikalle on varattu.

Jään seurailemaan teitä, plussatuulia kaikille! :heart:
 
Sanmar82 pahoittelut tädistä :hug: Sovitaan että ensi kierrossa tärppää :) Mulle voi päivittää kp9/?? ja menkat vieläkin päällä, tosin nyt vasta toista päivää vuotaa kunnolla.

Whisky Peat harmi että olet tänne pinoon joutunut mutta tervetuloa kuitenkin :)
 
Mulle voi huomiselle päivittää kp 3

Perjantaina on kaverilla laskettuaika ja yhdessä silloin ryhdyimme odottamaan viimisiämme. Enää ei tunnu itselle pahalta tilanne vaikka pelkäsin tätä hetkeä kun ystäväni saakin vauvan ja mä en. Tällä hetkellä olen tyytyväinen tähän tilanteeseeni ja tahdonkin noiden nykyisten kasvavan hiukan isommiksi ennen seuraavaa ja viimeistä lasta. Mutta tahdon pysyä listalla kun ikkinä ei tiedä millon tahdonkin että ikäeroa olisi sopivasti ja uskallan aloittaa yrityksen.
Nyt nautin näistä ja koitan kestää kuumeeni.

Pahoittelut kaikille joilla menkat alkavat kuukaudesta toiseen vaikkei tahtoisikaan. Mä peukuttelen teidän puolesta ja käyn lukemassa kuulumisia joka päivä.
 
Aurinkoa Kitikat 3:lle :heart:
Ja tervetulotoivotukset uusille kuumeilijoille.. Käpy ry:n viikonlopussa opin termin "valitettavasti tutustumme toisiimme" :'(

ON:
Eilen apteekin raskaustesti Nega, mutta mulla onkin "vasta" kp 24/26 (tässä kuussa näemmä lyhyt kierto) enkä lähtisi ihan vielä ranteitani viiltelemään..
Oireet jatkuvat. Oksetus tulee ihan joka asiasta, itku tulee ilosta ja potutuksesta, mielialat nollasta sataan alta sekunnin... huh..
 
Moikka kaikille!
Minä olin viime yönä kätilönä.. Mun kääpiöpinseri synnytti 7 pentua. Yksi tosin lähti pikkukoirien taivaaseen.. :(
Tosi ihania pikkuisia. Tuttipullolla vähän syöntiä avitan, kun muutama oli NIIIIIIN pikkinen.. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Sanmar kiitos! :hug:

Joo ei olis enää tarvinnut kroonista sairautta tähän kaiken päälle, mutta niillä korteilla on mentävä mitä elämä eteen laittaa. : /

Meinasin että jään nyt täältä pois mutta kaverin raskausuutinen saikin ajatukset niin pintaan et pitää tulla tänne taas purkamaan... :D

Jotenkin tuntuu nyt tosi pahalta taas kaikkien muiden raskaudet. Eihän ne multa ole mitenkään pois mutta silti... :( Ei onneks oo pitkää aikaa et päästään yrittämään uutta lasta, mut kun meillä se ei lopu siihen kahteen viivaan! Siitä menee vielä pari kuukautta ennen kuin saadaan sitten varmasti tietää että tuleeko sitä lasta vai ei, vai mennäänkö keskeytykseen vai saadaanko syliin.. *huokaus* On se elämä vaan epäreilua, sen sanon. Naapuritkin lisääntyvät ku pienet porsaat.

Ja sit nää puheet ihanteellisista ikäeroista ahdistaa. Mä oisin niin HALUNNUT että olis tullut kahden vuoden ikäero. Mut nyt taitaa tulla kolmen tai neljän. Mistä mä tiedän tuunko mä enää koskaan raskaaksi ja saanko sitä lasta edes syliin saakka ja ja ja ja.... äh. :(

Kyllä sitä on ihminen hullu. Väkisin pistää itsensä tällaiseen myllyyn.
Mut on se kaipuu lapseen isompi kuin pelko...

No mut ei auta ku mennä eteenpäin! Jos mun laskuni oikein pitää paikkansa niin meillä olis just hääviikonloppuna ovis! ;) Pari kuukautta pitäis malttaa odottaa. Tuntuu ikuisuudelta!

Mukavaa päivää kaikille!

-EM

ps. jos jotain kiinnostaa niin mulla on blogi mitä kirjoitan. osoite löytyy mun profiilista.
 
Ärsytän kaikkia kopiomalla juttuni kaikille mahdollisille sivuille, joissa oon seikkaillut :)

Heipsan... Aamulla menin leikkausosastolle klo 7.30, ja nukkumaija saapui unettamaan minua klo 8.15. Mukavia olivat hoitajat ja lääkärit, kaikki naisia ja siksi kai niin empaattisia. Operaation tekevä lääkäri sanoi kirjoittavansa saikkua koko loppuviikon, kun ylilääkäri eilen (mies, joskin mukava sellainen) myönsi tämän ja "vielä" huomisen päivän. Tämähän olisi lomaviikkoni, joten mukavaa että saan tämän edes pelastettua syksymmäksi.

Seuraavaksi hyppäsin sängyssä yläpystyä ja tuijotin kelloa, 9.00!!! Ajatuksena "voi paska, oon nukkunut pommiin!". Sitten tajusin, etten olekaan kotona, vaan operaatio on jo takana päin ja heräämössä oltiin. Monet kuulema luulevat olevansa kotona, ja säikähtävät kun vieras ihminen=hoitaja kiiruhtaa lähelle :)

Operaatio oli mennyt hyvin, kohdunsuu oli ollut tiukka ja "saaliina" oli normaalia raskausmateriaalia. Vuotoa tuli heräämössä aina kylkeä kääntäessä ja yskiessä, muutoin suht vähällä olen selvinnyt. Kahvin jälkeen pääsi eka itku, se vaan tuli kun tajusin että tässä sitä ollaan... Surullisena siitä, että vauvahaaveet tällä erää lorisevat housuun, ja toisaalta onnellisena siitä, että olin selvinnyt ja herännyt.

Sen verran pitivät minua siellä, että näkivät kipujen olevan hallinnassa ja mamman suunnilleen tolkuissaan. Toisen kerran itku pääsi, kun lääkäri tuli käymään operaatiota kanssani läpi ja suunnittelemaan jatkoa. Sanoi tämän olleen huonoa tuuria, mitä useampi raskaus, niin todennäköisyys huonolle tuurille kasvaa. Ihan loogista. Sanonkin, että mietin jo aiemmin, että kaksi raskautta on mennyt loistavasti, niin voiko kolmas mennä samoin. Tätä hänkin juuri tarkoitti. Raskautumista saadaan yrittää uudelleen yksien kuukautisten jälkeen. 80% seuraavista raskauksista päätyy kuulema elävän vauvan syntymään tällaisen tilanteen jälkeen. Tiedä sitten.

Nyt ollaan siis kotona, kahvia keitellään ja istuskellaan vaan. Pahoittelen sekavaa sepustusta, mutta pikkaisen oon vielä laillisessa pilvessä :rolleyes:

Luulen, että jään eloon, ja seuraavia menkkoja odotellessa ajattelin tilailla ovis- ja raskaustestejä iiiiiiiiiiiiiison kasan. Periksi ei perkele anneta!!!! (sori)

Aurinkoa päiväänne :heart:

WP 0+0, mutta ei kauan (hope so)
 
TIISTAI 2.8.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.....KP 4/27-28
Emby^...................KM 03/11...............................KP 17/28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 18/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
Alpa.......................KM 05/11
Lara_84..................KM 05/11



HAAVEISSA TOINEN


Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 16/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 26/?
toukka90.............KM 06/11....................................KP10/?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM
vauvaqme.........KM 05/11, 06/11



HAAVEISSA KOLMAS



Whisky Peat....KM 07/11
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10
Nappula............KM 09/08, 02/09, 05/11



HAAVEISSA NELJÄS



johnu.........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 3/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, lemonade, Sandemar, ElinaMaria, Gabrielle



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion



 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan joukkoon kaikesta huolimatta! Toivotaan, että teillä tärppää pian uudestaan ja pysyvästi!

Missa-76 harmi, että testi oli negaa. Toivotaan, että muuttuu vielä plussaksi! Ainakin noi sun oireet on tosi lupaavia :) Ootko sä muuten jossain välissä "pudonnut" tuolta listalta, kun sun nimeä ei siellä ole? Haluatko, että pistetään sut listalle?

ElinaMaria nuo sun ajatukset kuulostaa niin tutuilta! Eihän ne muiden raskaudet tosiaan ole itseltä pois, mutta kyllä ne raskausuutiset silti tekee pahaa. Ja kun meilläkään se kaksi viivaa testissä ei tarkoita vielä mitään. Tosin eri tilanne meilä siinä mielessä, että meillä on tähän mennessä parin-kolmen viikon sisään plussasta selvinnyt, että tuleeko raskaudesta jotain enemmän vai ei. Mulla on tällä hetkellä kaksi hyvää ystävää raskaana. Toinen ystävä on jo pidemmällä ja sen olen jo jotenkin päässäni "käsitellyt"/"hyväksynyt", eikä se tunnu enää niin pahalta. Toinen ystäväni on vasta alussa, noin rv8 tällä hetkellä. En ole pystynyt ottaman häneen yhteyttä ja kysellä miten raskaus on mennyt ja onko hän käynyt varhaisultrassa, niinkuin aikoi. Haluaisin, mutta jotenkin en vaan pysty :( Pelkään, että tekee liian pahaa kuulla toisen iloisia uutisia. Ja samalla toivon, että hänellä kaikki menisi kuitenkin hyvin. Äääh, vihaan tätä katkeroitumista! Täytyykin käydä lukemassa tuota sun blogiasi! Itsekin oon miettinyt monta kertaa blogin aloittamista, mutta vielä en ole saanut aikaisekksi.

Gabrielle pahoittelut kemiallisesta :hug: Älä kuitenkaan vielä heitä pyyhettä kehään! Uskon, että teillä on ihan hyvät mahikset vielä siihen luomuplussaankin. Vaikka teillä viime plussa jäikin kemialliseksi, niin se kertoo kuitenkin siitä, että jotain on tapahtunut ja munasolu kuitenkin hedelmöittyy. Mulle lääkäri lapsettomuuspolilla painotti tuota samaa, että pitää olla positiivisella mielellä siitä, että hedelmöitys kuitenkin tapahtuu. Että se on aina hyvä merkki jatkon kannalta. Tulehan aina välillä kertomaan kuulumisia ja tsemppiä!!!

Tillu oih, koiravauvoja!! Ihanaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar Sinä puit ajatukseni sanoiksi. Tuntuu pahalta toisen ilonaihe, muttei sydämessään kuitenkaan haluaisi toiselle sitä, mitä itse on saanut. Onneksi toisillakin on vastaavia tuntoja!!
Mulla edellinen plussa tuli vasta tyyliin kp 29/28, eikä edes haamua silloin, kun kuukautisten piti alkaa. Joten niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa!!

Mä en ole päätynytkään listoille vielä, kun vasta olen ehtinyt ihmetellä mitä kp:t, haamut ym. tarkoittaa :D
 
Nyt on kyllä ihan pakko avautua, kun rupes oikein v-tuttamaan!
Eräs työparini totesi tänään, että "ensi vuonna sitten tehdään sitä ja tätä täällä töissä", johon minä "enpä ole ensi vuonna täällä" ;) Hän heitti kyllä sellaisen lapsuksen, ettei tottakaan: "No toivottavasti oot. Pitää antaa keholle aikaa palautua ja silleen" Tää näin lyhennettynä... Sanoin kyllä, että nyt tuli pikkuisen ilkeää tekstiä ja, että jos sen vauvan saan, niin aion olla kolmisen vuotta pois tästä puljusta..
Mä muuten vedän tuplat ja oon 6 vuotta kotona!!!

Ps. kuukautiset loistavat poissaolollaan, vaikka kivut olleet valtavat viikon verran. Näinä päivinä pitäisi näkyä jos jotain on näkyäkseen

Ja pakko vielä tarkentaa, että "ensi vuosi" tarkoitti tässä tapauksessa elokuuta 2012..
 
Viimeksi muokattu:
Tillu - Onnittelut koiravaaveleista=):heart:

Meillekin tulee huomenna sellainen pikkinen, pikkasta vajaa 8vko:nen karvapallero:rolleyes:..jonkinlainen korvikehan se tuolle toteutumattomalla vaavihaaveelle on tietenhin..vaan, sitä mie sitten hoivailen - koirakuumettahan mie olen aika ajoittain myöskin potenut:heart:

Teille kaikille voimasia&jaksuja sillä niin kivikkoisellahin raskautumisen tiellä:kiss:

Ps. Tännään kontrolli Papassa oli niin ihunan empaattinen hoitaja, joka kyseli: "miten sie olet nyt jaksanut, oletko saanut puhuttua näistä keskeytyneistä kellekkään"?
..sanoin, että on miulla ollut sellainen paikka, jossa on samanmoisia naisia - saman ongelman/surun kanssa painimassa..onneksi näin:)
 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat, pahoittelut keskenmenosta :hug:
Ja Gabrielle, voimia, toivotaan että pian tulisi ihan pysyvä plussa.

Omaa napaa: Oon täällä päivittäin tikutellut ovista, ja menee hermo noiden liuskojen tiirailemisessa.. Tuntuu, että eilen oli jonkun verran tummempi testiviiva, kuin tänään.. Mutta luulin, että PregCheckillä tulisi vieläkin tummempi viiva kun ovisplussa on kohdalla... Tiedä sitten..
Mitä mieltä olette tästä (eilinen liuska, kuvattu 5 min. tikuttamisesta):
Aijaa.com - 8415975.jpg

Taitaa olla vielä liian ohut ovisplussaksi? Noh, testailu jatkuu huomenna :) Eilen ja tänään on vaan ollut niitä perinteisiä ovisoireita (finnit leuassa, alavatsan vihlonta jne.), niin siksi sellainen olo, että pakko olla käsillä..
 
heipat

ElinaMaria: :hug: Todella kurjaa kun vielä jokin sairasus todettu. Mutta siitä huolimatta ihanaa häiden odotusta :)

WhiskyPeat: Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut kokemastasi.
Itsellä iski vasta heräämössä ihan tolkuton suru ja voisiko sanoa paniikki. olo tun tui niiin tyhjältä ja revityltä eikä kyyneleille meinannut tulla loppua.

ja tuota ikäero asiaa kommentoidakseni, niin itsekkin "stressasin" sitä ja halusin, että lapset tulis parin vuoden välein.. ( ja ois tullutkin ellei nitä surullusia tapahtumia ois väliin tullut ) mutta byt yritän ajatella asiaa niin, että whkä sitten joku pirullinen tarkoituskin oli, että meille tulee lapset harvemalla ikäerolla.. Esikoisella oli pahat allergiat ja iho huonossakunnossa, samoin kuopuksella. Tulee väistämättä mieleen, että olisinko ehkä ollut huomattavasti stressaantuneempi ja olisinko osannut nauttia vauva-ajasta täysillä jos kaikki härdelli olisi ollut samaan aikaan.
Ja nytkin pyrin ajattelemaan, että jos meille vielä kolmonen suodaan, on vanhemmilla lapsilla ikää sen verran, että pystyn rauhassa nauttimaan täysin rinnoin vauva-ajasta. Ja vastavuoroisesti olen saanut nauttia heidän vauva ja taapero iästä kaikessa rauhassa.. jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.
Täällä tilanne se, että eka clomi kierto meneillään. pe olisi verikokeisiin meno, että olenko ovuloinut. Aika näyttää. Periaatteessa ei ole kiirettäkään, kun olen lupautunut tekemään ensi vuoden puolella vielä pätkän töitä helmi-syyskuun ajan ;)
 
Hipshei :wave: :)

Täältä tulee iso :hug: sitä kaipaaville :heart:

ElinaMarian sivuilla mä oonki käyny jo :) Se on kyl hyvä tapa purkaa tuntoja, kirjoittaminen. Jos ei osaa eikä viitsi kaikkea sanoa ääneen :) Mut kovia oot sinäki kokenu : / Alkais teiänki perheelle noi vastoinkäymiset riittämään..

Se on kyl kamalaa, miten se elämä alkaa potkimaan, ni se potkii sitte oikee urakalla.. :(
Mulla siskon miehen veljen perheellä kamalia hetkiä, kun vanhimmalla pojalla todettu luusyöpä :( Poika on 7 (?), alottais nyt koulun syksyllä.. Noh, tänään häneltä on sitte amputoitu koko oikea käsi ja lapaluu, kun oli levinny niin pitkälle.. :'( Aivan järkyttävää mitä ihmiset joutuu käymään läpi.. Mä en ymmärrä miks meitä kaikkia pitää näin koetella..

..noh, ehkä ne hyvät ajat sitten tuntuu kultasilta.. <3 : /

Täällä kärsittiin tänä aamuna jotain aivan kamalia alavatsa kipuja, et oksat pois. Vihlos ja tuntus paineen tunnetta ihan häpyluissa saakka. Hyi helvetti suoraan sanottuna.. Mikäköhän lie oli.. Jo toinen kerta kahden kuukauden aikana.. Oisko joku kiinnityskipu tms.. Who knows.. : /

Siinäpä se romaani :) Voikaa tytöt hyvin :heart:
 

Yhteistyössä