MHei
Tässä ketjussa lienee (valitettavasti) asiantuntemusta.. Miten teillä, joilla tyhjennysvuoto on tullut luonnostaan, onko kokemuksia kuukautisvuotoa niukemmasta vuodosta?
Täällä menossa kolmas tyhjennysvuotopäivä ja verta tulee lähinnä paperiin pyyhkiessä, siteeseen on tullut kaikkiaan ehkä ruokalusikallinen (pahoittelut detaljeista). Minulla kuukautiset normaalisti kestää minimissään 5 päivää ja tiputtelut päälle. Pitääkö tästäkin nyt olla huolissaan? En niinkään murehdi, että olisi jäänyt jotain jäljelle, sen verran tuli heti ekana päivänä. Mutta mietin, tajuaako kroppa, että nyt on vuodettu ja on aika siirtyä uuteen kiertoon. Huolettaa, kun ensimmäinen kemiallinen johti tiputteluun, jota kesti kuukausia (kun en tajunnut hommata hormoneja, vaan odottelin luonnollista paluuta). Ja silloin ei edes mitään raskausoireita ehtinyt muodostua. Nyt olin viikon ihan "kunnolla" raskaana oireineen kaikkineen.
Voimia sinne. Mun kroppa ainakin ns tajusi että on vuotanut tyhjäksi. Kun ovis tuli ajallaan. Kierto palautui heti normaaliksi