Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@hemari Voi, onpa surullinen tilanne! Oon pahoillani. Tosi paljon jaksamista ja voimia kurjaan tilanteeseen! Toivottavasti kohtu tyhjenisi mahdollisimman pian ja pääsisit jatkamaan taas eteenpäin.
Kiitos <3 pakko soittaa nyt aamulla heti naistenklinikalle, kun vuoto käytännössä loppui jo, eikä tämä kyllä taida ihan näin pienellä vuodolla tyhjentyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Hei kaikki! Olen tässä muutaman päivän lueskellut näitä ketjuja, kun viime keskiviikkona todettiin keskeytynyt keskenmeno. Mulla on jo kaksi lasta, eikä aiemmin yhtään keskenmenoa, joten tämä oli täysi shokki ja yllätys. Viikkoja piti olla kasassa 9+5, mutta alkio oli lopettanut kasvamisen viikolla 8.

Eilen aloitettiin lääkkeellinen tyhjennys cytoteceillä, mutta niistä ei seurannut mitään kovin suurta vuotoa tai kipua. Yhden kerran tuli pyttyyn kunnon lorahdukset ja hyytymät, ja siinä se. Olen vähän hämilläni, että oliko tämä muka tässä?

Uutta raskautta on tarkoitus yrittää heti kun se vaan on mahdollista. Se on hieman hankalampaa, kuin yleensä, sillä raskautta yritetään lahjasoluilla kotikonstein. Tämä kesken mennyt raskaus sai alkunsa heti ensimmäisellä yrittämällä, mikä sinänsä oli todella erikoista ja yllättävää! Nyt vaan toivoisin, että seuraava ovulaatio tulisi mahdollisimman pian ja päästäisiin uudestaan yrittämään

p.s. Enerisa3 Onnea Ihan selvä plussa siellä! Toivotaan, että pysyy matkassa!
Voi ei, oon pahoillani sun tilanteesta ♥ Tää palsta on siitä hyvä, että kaikki olemme käyneet läpi saman ja täältä saat vertaistukea! En haluais kenellekään joutua sanomaan näin, mutta tervetuloa mukaan. Toivottavasti tästä on myös sinulle apua, iso iso voimahalaus sulle ♥

Mulla selvisi keskeytynyt keskenmeno rv 11+5, kehitys oli loppunu 6-7 viikkojen kiepeillä. Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys osastolla ja tuo määrä kuulostaa kovin vähältä. :eek: Itse luulin silloin, että parin tunnin jälkeen kaikki oli tullut ulos, mutta sairaalassa kätilöt tarkisti aina mitä sieltä oli tullut, ja meni iltaan ennenku kaikki raskausmateriaali ja hyytymät oli tullut kohdusta :/ Mulle jouduttiin myös tekemään imukaavinta koska istukkaa oli käänyt jumiin kohdunkaulaan..

Mulla lauantainen testi oli ilmeisesti virheellinen kun tänään testi oli puhdas nega :'( Tää kierto on ollu ihan tosi omituinen. Nyt vessakäynnin yhteydessä paperiin tuli ihan jäätävä määrä ovislimaa?! Kp24?! Flo ennustaa menkkoja alkavaks 6 päivän päästä niin varmaan turha toivoo et kerkeis hedelmöittyä ja kiinnittyä tän 6 vuorokauden sisään jos ovis vasta nyt.. Uugh. Mitä mun kierrolle oikeen tapahtu yhtäkkiä.. o_O:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Voi ei, oon pahoillani sun tilanteesta Tää palsta on siitä hyvä, että kaikki olemme käyneet läpi saman ja täältä saat vertaistukea! En haluais kenellekään joutua sanomaan näin, mutta tervetuloa mukaan. Toivottavasti tästä on myös sinulle apua, iso iso voimahalaus sulle

Mulla selvisi keskeytynyt keskenmeno rv 11+5, kehitys oli loppunu 6-7 viikkojen kiepeillä. Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys osastolla ja tuo määrä kuulostaa kovin vähältä. Itse luulin silloin, että parin tunnin jälkeen kaikki oli tullut ulos, mutta sairaalassa kätilöt tarkisti aina mitä sieltä oli tullut, ja meni iltaan ennenku kaikki raskausmateriaali ja hyytymät oli tullut kohdusta :/ Mulle jouduttiin myös tekemään imukaavinta koska istukkaa oli käänyt jumiin kohdunkaulaan..

Mulla lauantainen testi oli ilmeisesti virheellinen kun tänään testi oli puhdas nega :'( Tää kierto on ollu ihan tosi omituinen. Nyt vessakäynnin yhteydessä paperiin tuli ihan jäätävä määrä ovislimaa?! Kp24?! Flo ennustaa menkkoja alkavaks 6 päivän päästä niin varmaan turha toivoo et kerkeis hedelmöittyä ja kiinnittyä tän 6 vuorokauden sisään jos ovis vasta nyt.. Uugh. Mitä mun kierrolle oikeen tapahtu yhtäkkiä..
Onko mitään mahdollisuutta, että ovis olisi tosiaan vasta nyt tai että kyse juuri alkaneesta raskaudesta? Mä en tunne flota, mikä se on?
 
Onko mitään mahdollisuutta, että ovis olisi tosiaan vasta nyt tai että kyse juuri alkaneesta raskaudesta? Mä en tunne flota, mikä se on?
Noku en tiiä yhtään, haha! Kaikki on onneks mahdollista.. Ainakin nää limat viittais ovikseen, koska sitä on nyt reippaasti. Tokihan se vois kans olla alkanut raskaus joka ei vielä näy testissä? Taaaaai sit se ei merkkaa mitään :ROFLMAO:

Flo on sovellus jossa voidaan seurata kuukautiskiertoa ja täyttämällä tietoja sinne itse, se ennustaa kans milloin ovis vois olla ja millon seuraavien menkkojen pitäis alkaa :) Itse oon aika laiska täyttää tätä ja yritinki tässä kierrossa ahkerasti täyttää, mutta alko ärsyttää ku oletetun oviksen aikoihin ei ollu oireita niin jäi :ROFLMAO: Siniset päivät on siis otolliset päivät tulla raskaaks, ympätöity sininen oletettu ovis.. Punaset sitten ne päivät ku tädin pitäis olla vierailulla :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Kävinpä tänään sitten naistenpolilla tarkistamassa kohdun tyhjentymisen tilanteen ja tyhjä se oli! Ei mitään raskausmateriaalia enää eikä muutakaa ole enää paljoa ulos tulossa! Olin tosi hämmentynyt ja niin oli kyllä lääkärikin. Ennen ultraamista sanoi et kuulostaa kyllä siltä et kaikki ei oo tullu ulos mut niin vaan oli :) onpas helpottunut olo! Vielä ei näkynyt mitään munasolujen kypsymistä tai muuta mut kai se oliskin aika aikaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
vierailija
Kävinpä tänään sitten naistenpolilla tarkistamassa kohdun tyhjentymisen tilanteen ja tyhjä se oli! Ei mitään raskausmateriaalia enää eikä muutakaa ole enää paljoa ulos tulossa! Olin tosi hämmentynyt ja niin oli kyllä lääkärikin. Ennen ultraamista sanoi et kuulostaa kyllä siltä et kaikki ei oo tullu ulos mut niin vaan oli onpas helpottunut olo! Vielä ei näkynyt mitään munasolujen kypsymistä tai muuta mut kai se oliskin aika aikaista.
Minulla km vuoto kesäkuussa oli tosi niukkaa, mut niin vain oli kohtu tyhjentynyt täysin. Mun vuoto oli siis luokkaa 1 side ja that's it :eek: Menkatkin 100 kertaa runsaammat. Pahoittelen keskenmenosta ja toivon pikaisesti uutta tärppiä paremmalla onnella ❤ Voimia jatkoon ❤
 
Minulla km vuoto kesäkuussa oli tosi niukkaa, mut niin vain oli kohtu tyhjentynyt täysin. Mun vuoto oli siis luokkaa 1 side ja that's it Menkatkin 100 kertaa runsaammat. Pahoittelen keskenmenosta ja toivon pikaisesti uutta tärppiä paremmalla onnella Voimia jatkoon
Kiitos :) samaa täällä toivotaan, et päästäis pian yrittämään uudestaan. Ei vaan yhtään tiedä et kuinka kauan omalla kropalla menee ennen kuin hormonitoiminta alkaa olla normaalia ja on edes mahdollista tulla uudestaan raskaaksi.
 
Kävinpä tänään sitten naistenpolilla tarkistamassa kohdun tyhjentymisen tilanteen ja tyhjä se oli! Ei mitään raskausmateriaalia enää eikä muutakaa ole enää paljoa ulos tulossa! Olin tosi hämmentynyt ja niin oli kyllä lääkärikin. Ennen ultraamista sanoi et kuulostaa kyllä siltä et kaikki ei oo tullu ulos mut niin vaan oli onpas helpottunut olo! Vielä ei näkynyt mitään munasolujen kypsymistä tai muuta mut kai se oliskin aika aikaista.
Ohho! Olipas hyvä että selvisit niin "vähällä", tilanne on itsessään jo tarpeeks vaikea :( Toivotaan että pian olisi taas uusi kyytiläinen ♥
 
Osaako täältä joku sanoa milloin julkisella pääsis tutkimuksiin? Meillä nyt yli vuoden yritystä takana jonka tuloksena se yks raskaus josta keskenmeno. Nyt kierto on venähtänyt pitkäksi (kp37 nyt menossa, aikaisemmin maksimissaan 32?) ja raskaustesti nega. Menkoista ei oo tietoakaan.. Olis kiva tietää onko kaikki ok. Jos soitan naistentautien poliklinikalle, mitä ne todennäköisesti sanoo? :D
 
Hei @Enerisa3, me saatiin (HUS-alueella) lähete laps.polille reilun vuoden yrittämisen jälkeen, johon mahtui yksi keskenmeno alkuvuodesta. Otin yhteyttä omaan tk:een, josta puhelimen välityksellä kyselivät ennakkotiedot, määräsivät verikokeet jne. Näiden jälkeen lähete menikin jo läpi ja nyt odotellaan ensiaikaa joulukuussa. Aikaa siis lähetteen lähetyksestä ekaan tapaamiseen 3kk, mikä tuntuu minusta varsin kohtuulliselta - ja yritystä sitten takana reilu 1,5v. Voi olla toki, että oma ikä tässä nopeutti lähetteen läpimenoa, juuri tuli 35 täyteen.

Toivottavasti sinun tilanne nyt etenisi ettei tarvitse olla epätietoudessa kauaa <3
 
Hei @Enerisa3, me saatiin (HUS-alueella) lähete laps.polille reilun vuoden yrittämisen jälkeen, johon mahtui yksi keskenmeno alkuvuodesta. Otin yhteyttä omaan tk:een, josta puhelimen välityksellä kyselivät ennakkotiedot, määräsivät verikokeet jne. Näiden jälkeen lähete menikin jo läpi ja nyt odotellaan ensiaikaa joulukuussa. Aikaa siis lähetteen lähetyksestä ekaan tapaamiseen 3kk, mikä tuntuu minusta varsin kohtuulliselta - ja yritystä sitten takana reilu 1,5v. Voi olla toki, että oma ikä tässä nopeutti lähetteen läpimenoa, juuri tuli 35 täyteen.

Toivottavasti sinun tilanne nyt etenisi ettei tarvitse olla epätietoudessa kauaa <3
Kiitos paljon vastauksesta! ♥

Jospa itsekin soittaisi ja kyselis vähän miten kannattaa edetä.. Ehkä vähän vähentäisi stressiä kun edes tietäisi että jossei tärppää pian niin pääsee tutkituttaa onko kaikki hyvin :)

Täällä kp37 menossa eikä menkat oo vieläkään alkanut. Pisin kierto tähän mennessä (ikinä) on ollut 33. Kkm jälkeen 32 ja 29, nyt näin pitkä. Pidin varuilta kuukupin tänään työpäivän aikana, kun ei aina ole mahdollista päästä vessaan jos yllättäen alkais työpäivän aikana, ja siihen oli tullu ihan vähän ruskeeta tuhrua. Olin ihan varma että nythän ne alkaa, mutta ei. :D Eilen tein negatiivisen testin.

Tiedäppäs nyt sitten missä mennään :D
 
Lara83
Hei vaan, täällä uusi ilmoittautuu. Mulla on ns sekundaarinen lapsettomuus käsillä, nuoruuden avioliitosta on pari koululaista jo, mutta nykyisen puolison kanssa ei vauvaa kuulu.

Meillä on yritystä takana 10/2018 alkaen, alkuraskauden km 12/2018 ja 6/2019, sen jälkeen en ole tullut raskaaksi enää.

Nyt käytössä letrozol ja inseminaatio, tosin niitä on ehditty tehdä vasta yksi kun sen jälkeen ovis asettui lauantaiksi :( Alkaa usko loppua, mutta ehkä täällä olisi onnekkaampia kohtalotovereita jotka antaisi itsellekin toivoa :)
 
Paljon onnea @Alinna86! Tämä palsta tuli mieleeni, kun luin jostain vertaistuen tärkeydestä. Tämän vuoden alussa tämän palstan löytäminen ja uskallus liittyä keskusteluun olivat mulle merkittävä askel kohti tilanteeni (4 keskenmenoa vajaan kahden vuoden aikana) hyväksymistä. En tiedä, johtuiko kohonneesta mielialasta, mutta pian raskaustesti näytti taas plussaa ja joulukuun alussa pieni tyttäremme syntyi. Keskenmenot jättivät kuitenkin jälkensä ja raskaudesta oli ajoittain vaikea nauttia, vaikka kaikki meni hyvin. Pelkäsin kovasti, että vauvalla ei ole kaikki kunnossa, vaikka mikään ei siihen viitannut. Loppuraskaudessa sitten ultrassa löytyi poikkeavuus, jota nyt syntymän jälkeen vielä tutkitaan. Ei mitään vakavaa, mutta olin kyllä tosi hajalla ne pari viikkoa ennen synnytystä ja loppuun asti pelkäsin, että kyse on jostain vakavammasta, mikä huomattaisiin vasta syntymän jälkeen. Kympin tyttö kuitenkin tuli, mutta lisätutkimuksia on vielä tulossa ja lisää huolenaiheita on myös ilmaantunut ensimmäisten viikkojen aikana. Mutta sitä tämä vanhemmuus varmasti on. Kävin raskausaikana muutaman kerran psykologilla. En kuitenkaan päässyt neuvolapsykologille, joka olisi voinut osata auttaa paremmin pelkojeni kanssa. Omasta kokemuksesta suosittelen vaatimaan apua matalalla kynnyksellä jos raskausaikana nousee liiallisesti pelkoja pintaan. Vaikka nyt moni varmasti ajattelee, että kunhan raskaus alkaa ja jatkuu, niin kaikki on hyvin, mutta omasta mielestä kannattaa muistaa myös huolehtia. Paljon voimia kaikille ja hyvää joulun aikaa!
 
Paljon onnea @Alinna86! Tämä palsta tuli mieleeni, kun luin jostain vertaistuen tärkeydestä. Tämän vuoden alussa tämän palstan löytäminen ja uskallus liittyä keskusteluun olivat mulle merkittävä askel kohti tilanteeni (4 keskenmenoa vajaan kahden vuoden aikana) hyväksymistä. En tiedä, johtuiko kohonneesta mielialasta, mutta pian raskaustesti näytti taas plussaa ja joulukuun alussa pieni tyttäremme syntyi. Keskenmenot jättivät kuitenkin jälkensä ja raskaudesta oli ajoittain vaikea nauttia, vaikka kaikki meni hyvin. Pelkäsin kovasti, että vauvalla ei ole kaikki kunnossa, vaikka mikään ei siihen viitannut. Loppuraskaudessa sitten ultrassa löytyi poikkeavuus, jota nyt syntymän jälkeen vielä tutkitaan. Ei mitään vakavaa, mutta olin kyllä tosi hajalla ne pari viikkoa ennen synnytystä ja loppuun asti pelkäsin, että kyse on jostain vakavammasta, mikä huomattaisiin vasta syntymän jälkeen. Kympin tyttö kuitenkin tuli, mutta lisätutkimuksia on vielä tulossa ja lisää huolenaiheita on myös ilmaantunut ensimmäisten viikkojen aikana. Mutta sitä tämä vanhemmuus varmasti on. Kävin raskausaikana muutaman kerran psykologilla. En kuitenkaan päässyt neuvolapsykologille, joka olisi voinut osata auttaa paremmin pelkojeni kanssa. Omasta kokemuksesta suosittelen vaatimaan apua matalalla kynnyksellä jos raskausaikana nousee liiallisesti pelkoja pintaan. Vaikka nyt moni varmasti ajattelee, että kunhan raskaus alkaa ja jatkuu, niin kaikki on hyvin, mutta omasta mielestä kannattaa muistaa myös huolehtia. Paljon voimia kaikille ja hyvää joulun aikaa!
Onnea ihanasta tytöstä!❤
Ja en voi kiittää onnitteluista koska meillä kävi taas huonosti :cry:
4 km nyt 1,5vuoden yrityksen aikana, ihan paskaa:confused:
Paljon oon lukenut blogeja ja muita ja tiedän etten ole ainut ja sunkin kokemus valaa uskoa tähän hommaan vaikka ei tiedetä onko voimia jatkaa enään. Tyhjennys tapahtui tällä viikolla eikä mennyt taaskaan putkeen, joten toipuminen on vielä kesken.
 
  • Surullinen
Reactions: Korallikala
Onnea ihanasta tytöstä!
Ja en voi kiittää onnitteluista koska meillä kävi taas huonosti
4 km nyt 1,5vuoden yrityksen aikana, ihan paskaa
Paljon oon lukenut blogeja ja muita ja tiedän etten ole ainut ja sunkin kokemus valaa uskoa tähän hommaan vaikka ei tiedetä onko voimia jatkaa enään. Tyhjennys tapahtui tällä viikolla eikä mennyt taaskaan putkeen, joten toipuminen on vielä kesken.
Olen niin pahoillani. Tuo on niin epäreilua. Muistan vielä hyvin, kuinka neljännen keskenmenoni jälkeen itkuhuusin autossa matkalla kotiin töistä, jossa keskenmeno oli alkanut. Luovuttaminen kävi mielessä monta kertaa.

Sen takia olen toisinaan tänne edelleen kirjoitellut, koska toivon, että oma kokemukseni auttaisi muita samassa tilanteessa olevia. Itse olen esimerkki siitä, että reilusti yli 30-vuotias voi neljän keskenmenon jälkeen saada vielä lapsen.

Paljon voimia! Anna itsellesi lupa surra ja tuntea kaikki tunteet, jotka nousevat pintaan.
 
Onnea ihanasta tytöstä!
Ja en voi kiittää onnitteluista koska meillä kävi taas huonosti
4 km nyt 1,5vuoden yrityksen aikana, ihan paskaa
Paljon oon lukenut blogeja ja muita ja tiedän etten ole ainut ja sunkin kokemus valaa uskoa tähän hommaan vaikka ei tiedetä onko voimia jatkaa enään. Tyhjennys tapahtui tällä viikolla eikä mennyt taaskaan putkeen, joten toipuminen on vielä kesken.
Olen niin kamalan pahoillani, elämä on niin epäreilua!!! :'( ♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Hei pitkästä aikaa. Mites muilla alkanut uusi vuosi? Mua ahdistaa aivan hemmetisti kun keskenmenneen LA tulee vastaan helmikuussa :'( Olin tosi toiveikas tästä kierrosta ja tissit oli kipeet ja nippailua on ollut jne, tänä aamuna kp 31 nega :( Omien laskelmien/tuntemuksien mukaan menossa olis dpo 11-13, joten kai tällöin pitäisi jo näkyä.. Haamulaseilla saa viivapaikan ehkä näkyviin mutta ei siinä taida mitään olla :D Alla testi jos haluatte analysoida :D

MUTTA! Olen miettinyt että soitan julkisen puolelle naistenklinikalle jos pääsis jo tutkimaan miksi ei tärppää. Ollaan aloitettu yritys 10/19, yksi raskaus alkanut 05/20 josta kkm heinäkuun lopulla. Eli onko tietoa pääseekö tutkimuksiin vielä vai lasketaanko se vuosi siitä keskenmenosta? Olisin kiitollinen vastauksista ♥

 
Hei pitkästä aikaa. Mites muilla alkanut uusi vuosi? Mua ahdistaa aivan hemmetisti kun keskenmenneen LA tulee vastaan helmikuussa :'( Olin tosi toiveikas tästä kierrosta ja tissit oli kipeet ja nippailua on ollut jne, tänä aamuna kp 31 nega Omien laskelmien/tuntemuksien mukaan menossa olis dpo 11-13, joten kai tällöin pitäisi jo näkyä.. Haamulaseilla saa viivapaikan ehkä näkyviin mutta ei siinä taida mitään olla Alla testi jos haluatte analysoida

MUTTA! Olen miettinyt että soitan julkisen puolelle naistenklinikalle jos pääsis jo tutkimaan miksi ei tärppää. Ollaan aloitettu yritys 10/19, yksi raskaus alkanut 05/20 josta kkm heinäkuun lopulla. Eli onko tietoa pääseekö tutkimuksiin vielä vai lasketaanko se vuosi siitä keskenmenosta? Olisin kiitollinen vastauksista

Se lasketaan yrityksen aloittamisesta muutenhan meitäkään ei ois tutkittu kun km tapahtuu vaan aina peräjälkeen. Mulla oli hieman alentumaa hedelmällisyydessä mikä on outoa kun oon kuitenkin tässä kohta 2vuoden aikana ollut raskaana 4 x ja useita kemiallisia myös. Miehen hedelmällisyys hyvä.
Oon ite sitä mieltä et joko munasolut on huonot kun aina menee kesken mut toisaalta luulis et menis heti alussa kesken, tiedä sitten...eikä keskenmeno tutkimuksissakaan mitään löydetty. Toisaalta ehkä helpottais jos joku antais syyn näille.
Täällä uusvuos on alkanut turhautumisella, aikaa edellisestä kkm tulee kohta 3 viikkoa ja r.testi jo suht nega (tai no se viivanpaikka tai tosi tosi haalee haamu) et sillee oon kiitollinen ettei nyt mennyt yli 2kk siihen et hcg poistuu niinku viimeks. Nyt sit ootellaan menkkoja joskus alkavaksi ja mietitään annetaanko mahdollisuus raskaudelle vielä, ollaan kyl jo kerran oltu ilman ehkäisyä mut jos siitä ihme tapahtuis ni se olis ihmeiden ihme:ROFLMAO:
Yrittämällä yrittämään emme ala enkä laskemaan päiviä tai tikuttamaan ovulaatiota. Tai nyt ainakin oon sitä mieltä vielä ettei jaksa, ens viikolla taas voin olla toista mieltä :D
Tsemppiä la:n kohtaamiseen, se oli rankkaa muistan♥
Mulla taas tänä vuonna uus joka on melkee sama kun viime vuonna, 2 enkeliä samaan ajankohtaan ❤
Ps. Tikussa nään toisen haalean viivan kyllä (y)
 
@Enerisa3 Tuo taitaa vaihdella paikkakunnittain, mulle sanottiin ekan keskenmenon jälkeen että vuosi pitää taas yrittää. Meillä oli jo aika varattuna ensikäynnille, kun tulinkin raskaaksi. Tämäkin meni kesken, mutta päästiin sitten julkiselle kuitenkin heti sen jälkeen eikä tarvinnut odotella. Taitaa olla sitten myös tapauskohtaista, en tiedä.. Mutta selvitä ihmeessä tuo :)

Ja tiedän tunteen, mulla nousee myös kyyneleet silmiin vähän väliä kun mun pitäisi nyt olla äitiyslomalla ja ehkä jopa jo synnyttämässä. Syli vaan on tyhjä eikä valoa näy tunnelin päässä. Ei auta kun mennä eteenpäin ja toivoa, että jokainen uusi päivä on päivän lähempänä toteutunutta toivetta <3
 
Heippa, minäkin voisin liittyä tänne mukaan.

Ensimmäinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon joulukuussa, alkion kasvu oli pysähtynyt viikolle 6. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin noin 3 viikkoa sitten.
Jälkivuoto loppui viime viikolla ja raskaustesti näytti negatiivistä.

Viikonloppuna olikin sitten jo tuttuja ovis oireita, mietin onkohan mahdollista että se olisi ollut jo nyt. Piti odottaa kuukautisiin, mutta mentiin ja "hyödynnettiinkin" jo tuo mahdollinen ovulaatio :D
Tänään ollut vatsalihakset jotenkin oudon ns. kipeän oloiset, tietysti heti alkoi miettimään että voisko olla.. :) Mutta eiköhän johdu jostain muusta, tuskin näin pian oireilisi.
 
Täällä kans @Minie :n tavoin ollut ovis oireita jo viikko. Meinasitko millon testata?
Toivotaan et ois jo heti uudestaan tärpännyt (y) :giggle:

Keskenmenosta alkaa olla kuukaus aikaa ja flo ennustaa menkkoja alkavaksi ma.
Saas nähdä miten kierto häiriintyy tällä kertaa.
Me nyt ei sit otettu ehkäisyä käyttöön koska eipä oo hirmu hyvät mahikset raskautua ilman hoitoja ja sille tielle en nyt jaksa lähteä, ainakaan vielä. Yritystä niinkään ei oo mutta toiveen kipinä raskaudesta on alkanut hiipiä takaisin mutta en osaa ajatella siitä oikeen sen ihmeempiä.
On kyl ollu henkisesti tosi rankkaa viime päivät, ehkä nyt käy mielessään läpi kaikki nää keskenmenot ja mietin et miten oon kestänyt ja joku päivä tuntuu etten kestäkään ja kurkkua puristaa. Tällä hetkellä tekis miel lähtee jonnee mökille keskelle ei mitään ja olla siellä kaikessa rauhassa ainakin kuukaus.
 
  • Rakkaus
Reactions: Enerisa3
@Alinna86 Ajattelin että jos helmikuun alkuun mennessä ei kuulu menkkoja niin sitten testailen :) Silloin on kulunut vähän reilu 6 viikkoa keskeytyksestä. Pari päivää sitten tuli pari tippaa verta pyyhkiessä, vatsassa ollut tuntemuksia, sekä oon ollut super väsynyt. Ja tänään suihkussa ollessa haistoin kylpyhuoneeseen asti kahvin tuoksun kun mies avasi kahvipaketin :D
Yritän nyt kuitenkin olla toivomatta liikoja ja hillitä itseni, että ei tulisi mitään suurta pettymystä jos ne menkat sieltä nyt alkaa. Siitä on kumminkin vasta noin viikko aikaa kun hommailtiin ekan kerran tyhjennyksen jälkeen.

Hirveesti voimia ja tsemppejä sulle ❤ Itellä oli vähän samoja fiiliksiä, että voispa vaan erakoitua johonkin! Joka päivä se on mielessä, pyhät oli vaikeita. Jouluna olisi pitänyt kertoa tuleville isovanhemmille ja uutenavuotena ystäville. Varsinkin uutenavuotena, kun porukassa kävi vierailemassa vauva ja siitä sai taas osakseen "vitsailua" että millos teille tulee, ottakaa mallia jne. Tiedän kyllä että eivät pahalla tarkoittaneet ja kun eivät tienneet koko raskaudesta, mutta kyllä se kirpaisi.
 

Yhteistyössä