Olen niin pahoillani ♡ tervetuloa, täällä ainakin saa jakaa vähän sitä henkistä ja fyysistä kipua.Tähän joukkoon en olisi halunnut tulla, kuten ei varmaan kukaan meistä, mutta ehkä täältä saa vertaistukea.
Sain elämäni ekan kerran plussan testiin. Yritystä takana nyt kaksi vuotta. Haalea plussa, joka epäilytti alusta alkaen, onko liian haalea. Vähän se kuitenkin vahvistui kun muutama päivä myöhemmin tein uuden ja veikkasin vain myöhäistä ovulaatiota.
Menkoista laskettuna tuhruvuoto alkoi viikolla seitsemän ja kiihtyi vähitellen muutaman päivän sisään kunnon vuodoksi. Vatsakivut oli kuukautiskivut tuplaten tai triplaten. Pari päivää en oikeen muuhun kyennyt kun makaamaan.
Vuodon alusta alkaa olla nyt viikko. Edelleen vuotaa, mutta kivut on hälvenneet. Toki henkinen kipu on läsnä.
Polille kun soitin, niin ainut ohje oli tehdä raskaustesti kolmen viikon päästä vuodon alkamisesta, jotta voi tarkistaa että kaikki on tullut ulos. Mihinkään tutkimuksiin ei ole tarpeen tulla. Onko muille vain todettu näin?
Minä lähdin kyllä vuodon ja kipujen alettua naistenpolille, ottivat vastaan kun kerroin kivuista. Kaikki raskausmateriaali oli edelleen kohdussa, mutta siitä pari päivää tuli kunnolla kaikki ulos. Kävin senkin jälkeen vielä uudestaan polilla, vuoto oli niin runsasta että halusivat tarkastaa oliko kohtu tyhjä, ja kyllä oli. Verikoetta eivät määränneet. Itse olen kuitenkin testejä tehnyt ja viiva on haalistunut parissa viikossa aivan haaleaksi, ehkä nyt jo nega. Itse tosiaan säikähdin sitä hyytymien määrää, se oli todella traumaattista.. Kaikilla ei ilmeisesti ole niin huomattavaa, mutta minulla oli.
♡ voimia