Moikka. Oon uus tällä palstalla, lueskelen myöhemmin ajan kanssa tätä ketjua vähän taaksepäin
Meillä semmonen tilanne, että plussasin joulupäivänä. Toinen lapsi ois meille. Mulla alkoi tulla rusehtavaa vuotoa noin viikolla 6-7. En sen kummemmin ensin kiinnittänyt asiaan huomiota, koska esikoisenkin kohdalla rusehtavaa vuotoa tuli jonkin verran.
Kuitenkin päivää ennen loppiaista vuoto muuttui ihan kirkkaan punaiseksi, jota säikähdin kovasti. Varasinkin sitten sen viikon perjantaille ajan varhaisultraan. Ultrassa näkyi pieni alkio ja sen syke, koko vastasi viikkoja 6+0, menkkojen mukaan olisi pitänyt olla viikolla 8+1. Mulla on ollut synnytyksen jälkeen kuitenkin kierto ollut todella epäsäännöllinen, joten ovulaation/hedelmöittymisen ajankohdasta ei mitään havaintoa.
Vuotoa tuli edelleen, välillä vähemmän (rusehtavaa) ja välillä vähän enemmän ihan kirkkaan punaisena. Kuitenkin kun sykekin näkyi ultrassa, niin täytyi vain seurata vuodon määrää.
Torstaina vuoto sitten runsastuikin ja muuttui tummaksi, perjantaina alkoi myös menkkamaiset jomotukset. Jotain hyytymiä tuli myös. Nyt sitten odotellaan tämän viikonlopun yli että pääsee tutkittavaksi.
Anteeksi jos teksti on sekava, ajatukset on vähän sekaisin vaikka vointi muuten on ihan ok.
@Minie mulle ainakin suositeltiin foolihappoa 400mikrogrammaa.