**Kesämassut 2009 Tammikuussa**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritän loikata toukokuisiin B) saap nähdä kuinka käy, ottavatko mukaansa.. Meillä näyttää olevan pikkusen joukkopakoa ilmassa täällä yleisellä puolella niin ajattelin minäkin loikata samassa rytinässä..

Anu

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Raffel: muistaakseni noita äitiyspakkauksia jaetaan esim 2008 vuoden mallia niin kauan kuin niitä on ja sit vasta otetaan uusi malli jakoon. Mutta eipä sitä tiedä vaikka joku meistä kesäkuisista saisikin jo sen ns uudemman mallin.

Voi olla,että hyvällä lykyllä joku meistä sen saakin,tiedä häntä sitten minkälainen se on.
Yleensä niitä edellisvuoden pakkauksia on jaeltu pitkälle kevääseen asti =)

Mä luulen, että nämä kesäkuun lopulle ajoittuvat voivat saada tuon uudemman paketin.

Kekkeri:Mimmi työnimi on 3v:n keksimä liki heti kun plussasin,joten siitä ei kukaan voi päätellä mitään sukupuolesta :D Hoitotäti sanoi kuvan nähtyään,että se on ihan selvä tyttö ja mummo sanoi,että on ihan isänsä näköinen,eli veikkas poikaa.Ja esim 2 tytön työnimet oli Onni ja Toivo,ettei niistäkään kyl voinut aatella,et tyttöjä odotin.

En aio kertoa täällä,enkä missään muuallakaan sukupuolta,kun tiedän et tututkin käy lukemassa.

Täl kertaa pidetään muita jännityksessä loppuun asti.Edes lapsille ei kerrota...Sillä he kyl informois kaikkia muitakin.

A-Mam ja Mimmi,nyt sit rv 21+0

en muista oliko tästä jo keskustelua täällä, mutta millä viikoilla kannattais käydä 4-D ultrassa? meitä miehen kanssa kovasti se kiinnostaisi ja ajateltiin, et rakenneultran jälkeen vois aikaa siihen varailla (rakenneultra ensi viikolla). siitä jäis kuitenkin se dvd muistoksi ja voisi näyttää pikkuista tuleville isovanhemmillekin :heart:

-ja asiasta toiseen... onks nyt niin, että suurin osa palstailijoista ois siirtyny kerhon puolelle? jos on, niin siinä tapauksessa minäkin tahtoisin mukaan :wave:

(.) tänään käyty neuvolassa ja kaikki hienosti :heart:
Jossu 19+3

Mikä joukkopako..? Mikä kerho..? Mitä MitäsNyt:llä...? Oon ihan pihalla.. Mitä täällä tapahtuu!? Kertokaa te viisaammat ja täällä pitempään pyörineet, vaikka yv:llä. Ni tietää, et pitääkö iteki pysyä poissa.. :snotty:

Neuvolassa käyty, Turolla kaikki ok! :heart: äänet kuunneltiin vaan seisaalteen ku tuo sänkyynmeno on kohtuu hankalaa.
Kaikki oli muutenki jees, paino oli tippunu, mut enää 100g! :D
Paineet jees..

Huomenna sukupuolen selvitysreissulle! :D

Lisbet ja Turo 20+6

Alkuperäinen kirjoittaja Lisbet78:
Mikä joukkopako..? Mikä kerho..? Mitä MitäsNyt:llä...? Oon ihan pihalla.. Mitä täällä tapahtuu!? Kertokaa te viisaammat ja täällä pitempään pyörineet, vaikka yv:llä. Ni tietää, et pitääkö iteki pysyä poissa.. :snotty:

Lisbet ja Turo 20+6

Niin tosiaan kertokaapas viisaammat mistä tässä nyt on kyse...mä tota jo mietinkin tänään aiemmin esim HS:n tekstin osalta.

Siis mitä mitä täällä on tapahtunut kun kaikki katoaa täältä?? :o Älkää nyt hyvät kanssasisaret jättäkö mua tänne yksin höpisemään :(
Byhyy..ei halua jäädä yksin.On ollut suuri apu kun on saanut purata tänne ajatuksiaan ja mieltä.Joten nyt kaikki tänne takas :)

Mut oikeesti mua vaivaa kauheesti kun vauva ei potki paljon yhtään.Muutaman potkun olen kait tuntenut tänään.Ollut niin kamalan hiljaista.Pitäisköhän mun mennä tarkastuttamaan sydänäänet neuvolaan vai odotanko torstain ultraan?Mä oon ihan paniikis :'( Voiskohan mun istukka olla edessä jos se sit vaimentaa noit liikkeit.Sen ainakin tiedän et mulla kohtu kallistunut taaksepäin.
Sanokaa mulle et kaikki on ihan hyvin et ihan turhaan täällä panikoin :ashamed:

sankofa & bongos 18+6 :heart:

Heips! itsekin ihmettelen täällä samaa joukkopakoa -olen ihan pihalla! Itse ainakin tulen kirjoittelemaan tänne, oon jotenkin tottunut lukemaan vaan tätä palstaa.

Sankofa
: nyt panikointi vaan pois. Vauveleilla on niin erilaisia päiviä tuon aktiivisuuden suhteen. Näillä viikoilla ei edes tunne vielä vauvan kaikkia liikkeitä, liikkuu varmasti moninkertaisesti siellä sulta piilossa! Mullakin on hyvin erilaisia päiviä, toisinaan liikkeitä tuntuu laiskanlaisesti ja joinakin päivinä tuntuu et vaavi jumppaa jatkuvasti. Sama oli muuten myös esikoisen kohdalla, ja se vaihtelu kesti koko raskauden läpi aina syntymään saakka! Don´t worry :wave: !!!

Toivottavasti tosiaan kaikki eivät katoa, on niin kivan oloinen porukka!

Kesäihme 19+3

Terkkuja ultrasta!
Kaikki oli niin hyvin kun vaan olla saattaa, vauva on liikkuvainen ja kaikin puolin terveen oloinen :heart: Sukupuoli saatiin tietää, mutta päätettiin pitää se salaisuutena loppuun asti muilta, eli en sitten tännekään sitä kerro, koska jotkut henkilökohtaisesti tutut tietää mun nikin, enkä tiedä, seuraavatko mun kirjoittelua täällä. JOten sitten kesäkuun alussa saatte tietää tekin vasta asiasta.

Tämän enempää en nyt kommentoi, luen huomenna muiden kirjoituksia rauhassa.
Sisu ja Minni 20+4 (en vaihda tekonimeäkään, ettei siitäkään pysty päättelemään sukupuolesta... ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja sankofa:
Mut oikeesti mua vaivaa kauheesti kun vauva ei potki paljon yhtään.Muutaman potkun olen kait tuntenut tänään.Ollut niin kamalan hiljaista.

Ihan sama juttu täällä, tänään ollut hiljasempaa... Uskotaanhan silti, että kaikki hyvin :D Mulla on tosiaan istukka edessä ja myöskin on kohtu taaksepäin ja sivulle kallellaan, joten se tosiaankin vaikuttaa potkujen tuntemiseen. Mä vähän luulen, että saamme mekin osaksemme vielä ihan tarpeeksi kunnon potkuja tän raskauden aikana :laugh:

Mulla myös se ultra torstaina, tänään alkoi pelottamaan ja tuli taas kaikki kamala vanha mieleen. Mielessä kävi jo, että peruutan koko homman :'( Luovuin kumminkin ajatuksesta ja pakko vaan uskoa, että tämä lapsi syntyy elävänä ja terveenä. Enkelitytön laskettuaika olisi nyt sitte keskiviikkona ja nyt on kamalan itkuinen olo koko ajan. Onneksi ultra ei osunut sentään samalle päivälle :)

Ihania ultrakuvia muuten teillä, niistä tulee sentään hyvä mieli =)

MM ja pepe 21+0

Alkuperäinen kirjoittaja MM83:
Alkuperäinen kirjoittaja sankofa:
Mut oikeesti mua vaivaa kauheesti kun vauva ei potki paljon yhtään.Muutaman potkun olen kait tuntenut tänään.Ollut niin kamalan hiljaista.

Ihan sama juttu täällä, tänään ollut hiljasempaa... Uskotaanhan silti, että kaikki hyvin :D Mulla on tosiaan istukka edessä ja myöskin on kohtu taaksepäin ja sivulle kallellaan, joten se tosiaankin vaikuttaa potkujen tuntemiseen. Mä vähän luulen, että saamme mekin osaksemme vielä ihan tarpeeksi kunnon potkuja tän raskauden aikana :laugh:

Mulla myös se ultra torstaina, tänään alkoi pelottamaan ja tuli taas kaikki kamala vanha mieleen. Mielessä kävi jo, että peruutan koko homman :'( Luovuin kumminkin ajatuksesta ja pakko vaan uskoa, että tämä lapsi syntyy elävänä ja terveenä. Enkelitytön laskettuaika olisi nyt sitte keskiviikkona ja nyt on kamalan itkuinen olo koko ajan. Onneksi ultra ei osunut sentään samalle päivälle :)

Ihania ultrakuvia muuten teillä, niistä tulee sentään hyvä mieli =)

MM ja pepe 21+0

Juu eiköhän ole kaikki kunnossa meillä molemmilla.Mut tämä masuvauva on ollut todella hiljainen.Liikkeet olleet aina todella hentosia.Kun muilla näköjään tuntuu liikkeet ja potkut todella selvästi.Ai sinulla pieni enkelityttö :'( Olen todella pahoillani.Siskonikin menetti tyttö vauvansa viikoilla 19.Oli niin rankka kokemus hänelle eikä sen koommin hän ole siitä halunnut puhua.Seuraava raskaus oli hänelle sitten aika vaikea.Pelkäsi koko ajan että käy samanlailla mutta kaikki meni sitten hyvin ja terve poika syntyi :heart:

sankofa

Minimamille onnittelut tyttölupauksesta :flower:

sankofa odotat ihan rauhassa sinne torstaille,mulla on myös kohtu taaksepäin kallistunut ja istukka tossa edessä,välillä on hiljaisempaa ja välillä taas ei :D
Mutta mä olenkin sua jo pari viikkoa edellä,et iisisti vaan =)

Sisu kiva kuulla,et kaikki oli hyvin :heart:

Musta te ette helpolla eroon pääse,en siirry todellakaan toukokuisiin,koska en halua olla jonon hännillä,toivon ettei muutkaan niin tekisi.
Mutta nyt vetäydyn telkun ääreen,huomiseen :wave:

bad virgin ja naapero 21+1

Joo, ei mennä mihinkään! "Täällä tutut ja turvalliset" kanssasisaret.. :D
Ihania vauvakuvia! Jospa mäki huomenna saan, en osaa vaan liittää niitä ja ne tulee kuiten sähköpostiin.
Oon näissä "digi-digi -jutuissa" vähä kuupo.. :whistle:

Huomiseen, kauniita unia!

Lisbet ja Turo/ Turoliina ( juniorin keksimä nimi, ku hoksas et se voi olla tyttöki! ) :D

Lapsilla mahatautipäivä nro 5, mulla migreenipäivä nro 4 |O |O |O Mieskin mahataudissa. Just selvitin, että en pääs koulussa kurssistakaan läpi liiallisten poissaolojen vuoksi. Voihan vattu, sanon minä :(

Riittäs jo, alkaa oleen vitsit vähissä. Kiitos ja näkemiin.

Maiskutin Sitä samanlaista paskaa tulee minunkin niskaan..

Mitäsnyt:illä kyseltiin et mitä vedin raskausaikana että pojastani tuli "vammainen" ja et olen kasvattanut hänet kieroon ja tehnyt hänelle jotain tosi pahaa että hän on siksi masentunut.. Harkitsin itsekin poistumista mutta ei viitsi muutaman häiriintyneen tyypin takia.. :|

hips hei! kävin tuolla kerhonkin puoelella höpisemässä kun on jotenki "turvallisempi" siellä höpistä. eli ihan siitä syystä ei kaikkee aina tuu kirjoitettuu tänne. olen jokapäivä kyllä käynyt lukemassa.

niin onhan mullakin yksi uutinen koin elämäni/raskauksieni ensimmäiset harkka supparit aerobicin-bvatsa osuutta tänään tehdessä. metka tunne.

sori nyt nää kirjoitus virheet kun tuntuu että ihan mahoton taas kirjoittaa ihan suomee. :D tää ryyni vie viimeisetkin älyyn rippeet mukanaan.

juups. perjantaita ja rakennu ultraa odotellessa.

jälleen työ yh-tinni ja unipojat sekä ryyni jo 19+5

MItä ihmettä mihin kerhoon kaikki on menny? :o vaikka ite kirjottelenkin vaan parin viikon välein tänne niin kyllä mä käyn joka päivä lukemassa :D oon vaan vähän laiska :ashamed:

noppispoppis & toukkis 19+0 :heart:

Lumista huomenta kaikki! Lista häirikkö ilmoittautuu taas linjoille ;)...
:hug: Ninniliina!!! Kyllä se elämä taas jossain vaiheessa hymyileekin. Mie lupaan!!!

BV & Sarkofa, myös meillä tämä masukki paljon paljon hiljaisempi kuin esikoinen, ja vaikka istukka on takaseinässä ja kohtu eteenpäin kallellaan, on liikkeet pääosin tosi pieniä, ja harvoin tunnen. Muutaman päivän välein vaan villiintyy heittämään tuntuvampaa kuperkeikkaa :) Luotan silti että kaikki ok.. yritän ainakin pitää positiivista mieltä ultraan asti, siihen on yli viikko kuitenkin..

c81 + Viuhti 19+5 (?)

Uusimmat

Yhteistyössä