Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Raffel: muistaakseni noita äitiyspakkauksia jaetaan esim 2008 vuoden mallia niin kauan kuin niitä on ja sit vasta otetaan uusi malli jakoon. Mutta eipä sitä tiedä vaikka joku meistä kesäkuisista saisikin jo sen ns uudemman mallin.
Voi olla,että hyvällä lykyllä joku meistä sen saakin,tiedä häntä sitten minkälainen se on.
Yleensä niitä edellisvuoden pakkauksia on jaeltu pitkälle kevääseen asti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:augustmam ihana kuva :heart: Sä et sitten paljasta meille vauvan sukupuolta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:Yritän loikata toukokuisiin B) saap nähdä kuinka käy, ottavatko mukaansa.. Meillä näyttää olevan pikkusen joukkopakoa ilmassa täällä yleisellä puolella niin ajattelin minäkin loikata samassa rytinässä..
Anu
Alkuperäinen kirjoittaja Lisbet78:Mikä joukkopako..? Mikä kerho..? Mitä MitäsNyt:llä...? Oon ihan pihalla.. Mitä täällä tapahtuu!? Kertokaa te viisaammat ja täällä pitempään pyörineet, vaikka yv:llä. Ni tietää, et pitääkö iteki pysyä poissa.. :snotty:
Lisbet ja Turo 20+6
Alkuperäinen kirjoittaja sankofa:Mut oikeesti mua vaivaa kauheesti kun vauva ei potki paljon yhtään.Muutaman potkun olen kait tuntenut tänään.Ollut niin kamalan hiljaista.
sankofa & bongos 18+6 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja MM83:Alkuperäinen kirjoittaja sankofa:Mut oikeesti mua vaivaa kauheesti kun vauva ei potki paljon yhtään.Muutaman potkun olen kait tuntenut tänään.Ollut niin kamalan hiljaista.
sankofa & bongos 18+6 :heart:
Ihan sama juttu täällä, tänään ollut hiljasempaa... Uskotaanhan silti, että kaikki hyvinMulla on tosiaan istukka edessä ja myöskin on kohtu taaksepäin ja sivulle kallellaan, joten se tosiaankin vaikuttaa potkujen tuntemiseen. Mä vähän luulen, että saamme mekin osaksemme vielä ihan tarpeeksi kunnon potkuja tän raskauden aikana
![]()
Mulla myös se ultra torstaina, tänään alkoi pelottamaan ja tuli taas kaikki kamala vanha mieleen. Mielessä kävi jo, että peruutan koko homman :'( Luovuin kumminkin ajatuksesta ja pakko vaan uskoa, että tämä lapsi syntyy elävänä ja terveenä. Enkelitytön laskettuaika olisi nyt sitte keskiviikkona ja nyt on kamalan itkuinen olo koko ajan. Onneksi ultra ei osunut sentään samalle päivälle![]()
Ihania ultrakuvia muuten teillä, niistä tulee sentään hyvä mieli =)
MM ja pepe 21+0
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mantelinkukka laitetaanko sulle tyttölupaus listaan? :heart: