hiphei mammat!
laitoin nyt itteni tohon uuteen listaan. ja vaihdoin la:n jota en siis laiskuuksissani ollu vaihtanu aikasemmin. anteeksi. lääkäri siis siirsi sitä viikolla jälkeen... onkohan oikeasti? jotenki masu on jo kasvanu niin, että voisi tulla aikasemmin... eli nyt olen siis 25+3. varmasti joukon hännänhuippu...
onneksi edelleen energisenä ja huiman hyvän tuulisena mennä posottanut. jotenki vaan nauttii elämästä NIIIIN paljon nyt! koko 4kk oksentelua ja masennusta alkaa vähitellen unohtua. on vain mustana sumuna jossain takana...
galluppiin:
1) nimet on valmiina tytölle ja pojalle.
2) pojan nimi ei oo mitenkään erikoinen, toinen nimi tosi vanhanaikanen. tytön nimi on itse keksitty. ei liene muita samannimisiä...?
3) pojan nimi tuli siis mieheltä, se haluaa antaa isänsä nimen, jonka menetti pikkupoikana. onneksi oli nätti nimi, eihän sellaseen ois voinu sanoa ei? toinen nimi tulee sitten mun isän toisesta nimestä, koska se on sellanen kulkee suvussa-nimi. se on niin vanha ja kamala, että onkin jo oikeastaan kaunis

tytön nimi keksittiin joskus ennen kuin edes oltiin raskaana. sunnuntaikävelyllä ja yhtäkkiä oltiin että kyllä! se tulee meidän tytölle! nyt ei osata edes sanoa kumpi se oikeastaan oli, jonka sen keksi

toista nimeä ei olla edes mietitty. taitaa jäädä kokonaan antamatta...
oli joku toinen joka kysyi, että mitäs jos sukulainen tms. meniskin antamaan saman nimen ennen... no, mulla oli ollu sellanen tyttö nimi, jonka olin päättäny joskus 11v, että annan sitten joskus tyttärelle, mutta kappas vaan, onpi miehen läheisen ystävän tyttärellä. ei siis paljoa haluttanu enää laittaa... onneksi on kuitenki se nimi niin suosittukki nykyään, ettei ei sinällään ihan kauheesti harmita
mutta voikaapa pulleasti!