Joo jotain tollasta mäkin nyt suunnittelen. Kun muutenkin ala- ja yläkroppa eri paria, niin vaikea uskoa että hebkselittömät pystyis päällä sit ku pötsi is out.
jospa sit joulun jälkeen alesta, tai sit.. Kattoo jos kävis jossain outletissa jo nyt pyörähtää. Me kuitenki ulkoillaan tosi paljon yleensä, kun on koira ja taapero. Voihan siihen mahan kohdille sit vielä viritellä jonku huivin, jos tuntuu että kylmää 
Mites äitiystoppatakit sitten? Esikoisen raskausaikana en tarvinnu ku eka meni oma ja sit tulikin jo kesä. Mut nyt todellakin tarvii tän superpallon kans, kun takki hädin tuskin menee kii enää
haluisin jonku oikeen kunnon pakkastakin, mut niin siistin, et menee kaupunkikäytössäki
Onko suosituksia?
Mites äitiystoppatakit sitten? Esikoisen raskausaikana en tarvinnu ku eka meni oma ja sit tulikin jo kesä. Mut nyt todellakin tarvii tän superpallon kans, kun takki hädin tuskin menee kii enää