Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Miirulainen
Minkä ikäinen poika teillä on? Täälläkin odotellaan konserttia kuin kuuta nousevaa. Niin siellä näkee niitä nalleja sitten ihan vapaanakin eikä vain lavalla? tyttö 1v8kk ei oikein vielä ymmärrä kun yrittää selittää että nallet on oikeasti siellä mutta lauantainapa näkee sitten jättiyllätyksen :)
 
Voi kun kuulostaisi mukavalla toi Ti-ti nalle konsertti, voi kun se tulis tänne meidänkin suunnalle joskus, paljonko liput konserttiin maksavat?

Eilen valittelin teille että mun iho on alkanut rasvoittua hirveästi, mutta näkisittepä mut nyt.... Kaula on ihan tulipunainen ja finnejä täynnä :eek: Mun pitää olla vielä asiakaspalvelussa kokopäivä, toivottavasti ei tulis asiakkaita :ashamed:
 
Kesäheinä07 :hug: kyllähän sitä väksinkin pettyy, oli se yk mikä tahansa..

ja kiitos lohdutuksista muillekin!

H-a-n-n-e toivottavasti toi johtuu erittäin hyvästä syystä!

kp2, voi vitsit mitkä kivut oli eilen... onneks ne on sen puoli päivää vaan aina. Mieskin oikein tunnusti olleensa pettynyt. Täs kierros yritän ajatella positiivisesti, että jos ei tärppää niin pääsenpä ainakin yksiin häihin ens kesänä. Jos nyt tärppäis niin en varmaankaan pääsis sinne. Ja tää on muuten niin syvältä, että hyvällä säkällä on vaan 12 mahdollisuutta raskautua vuoden aikana. Tää on yhtä odottelua koko homma.

Ainiin, näin viime yönä unta, että meille syntyi poika, synnytys ei sattunut yhtään! Mutta sit mä en tajunnut imettää sitä ollenkaan... :D
 
TORSTAI 23.10.2008

Kumkvatti....................kp 24/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 36/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 13/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 34/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 8/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 10/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 24/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 18/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 19/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 33/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 19/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 24/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp62/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp25/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp2/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp21/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp25/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp49/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp43/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp2/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp23/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp24/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 68/25-28...............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp2/28....................yk.2...........? toiveissa
choco..............................kp8/28....................yk?............6. toiveissa




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
H-a-n-n-e Kurjaa että niitä finnejä pukkaa!! Mutta jospa sekin tosiaan ois vaan merkki raskaudesta!:) Mut ikävää tolleen olla kaula punasena jossain asiakaspalvelussa :eek:


denise Hih, ihania unia oot nähnyt :D Mut nuo menkka kivut on kyllä inhottavia! Ja niin, kyllä tää vauvan saanti on vaan yhtä odottelua, tosiaan vaan hassut 12 kertaa mahdollista raskautua vuoden aikana! Mutta eiköhän meidät kaikki vielä palkita ihanalla tuhisevalla nyytillä , kyllä se joku päivä on edessä vielä meillä kaikilla!! Uskotaan niin!:)


Tänne ei taaskaan kummempia, vähän vatsaa välillä juilii, mutta niin se on juilinut jo kohta kaks viikkoa.Rinnat edelleen arat. Huomenna sit aattelin että testailen. Toivottavasti en joudu pettymään! Meillä ois lauantaina tulossa tuttavapariskunta viettään iltaa meidän kanssa, ja luvassa ois alkoa, mut musta tuntuu, että vaikka perjantaina testi näyttäis negaa, niin mä en kyllä uskalla juoda yhtään mitään, en ennenpää ennen kuin menkat tulee! Varman päälle haluan pelata, ja niin kauan kun ei ole menkkoja on mahdollisuus että oliskin raskaana, joten en riskeeraa! Mutta huomenna ehkä jotain saa sit tietää, toivottavasti jotain positiivista! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sarppuli:
Miirulainen
Minkä ikäinen poika teillä on? Täälläkin odotellaan konserttia kuin kuuta nousevaa. Niin siellä näkee niitä nalleja sitten ihan vapaanakin eikä vain lavalla? tyttö 1v8kk ei oikein vielä ymmärrä kun yrittää selittää että nallet on oikeasti siellä mutta lauantainapa näkee sitten jättiyllätyksen :)
meidän poika on 3,5v. Nalleja on katsellut ihan pienestä asti. :)
pari kuukautta sitten käytiin Ikaalisissa Ti-Ti talossa. Siellä oli kyllä mukavaa.
Ihana se talo. :heart:
Sen esityksen jälkeen Nallet tulee halailtavaks ja Riitta jakaa nimmareita halukkaille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja H-a-n-n-e:
Voi kun kuulostaisi mukavalla toi Ti-ti nalle konsertti, voi kun se tulis tänne meidänkin suunnalle joskus, paljonko liput konserttiin maksavat?

Eilen valittelin teille että mun iho on alkanut rasvoittua hirveästi, mutta näkisittepä mut nyt.... Kaula on ihan tulipunainen ja finnejä täynnä :eek: Mun pitää olla vielä asiakaspalvelussa kokopäivä, toivottavasti ei tulis asiakkaita :ashamed:
ne liput oli 15e.. tosi nopeesti meni loppuun.
 
Tervetuloa choco! :flower: Niin käsitinkö oikein että teillä yritys vasta alkanut? Laitanko tuohon tietoihin että yk 1? :)


denise joo en kyllä mitään riskejä alkon kanssa aio ottaa, varman päälle pelaan ja olen limpparilinjalla lauantai illan :)


Mulle tuli vähän aikaa sitten syönnin jälkeen ihan hirveen huono olo, meinasin jo lähteä vessaan kun aattelin että jos pitää pyttyä halailla :x Voiko raskauteen liittyä syönnin jälkeinen oksetus? En sit tiiä, voi olla että mulla tuli huono olo liian nopeasta syömisestä, kun nälissään tuli hotkaistua :ashamed:


Onko muuten AnnaStiina82 millanen tilanne sulla siellä? :wave: Jokos oot testaillut? :)
 
Tervetuloa uusille.. :) :flower:

).( täällä ei ihmeempiä.. äsken nipisteli navan ympäriltä.. tiedä sitten mitä sekin meinaa.. :O ihmeen väsy olen ollut pari päivää.. ja kuuma! koko ajan tuntuu et olis hirveen kuuma, vaikka ulkona tuuleekin.. :O

Mites muilla päivä mennyt?
 
Hensku, en ole testaillu... Ei ole myöskää menkkaoireita näkynyt. Mulla vähä sama homma, kavereiden kanssa olis illanviettoa la luvassa, mut ei kai uskalla sit ottaakkaa alkoa mikäli menkkoja ei kuulu.... tylsää tää epätietosuus...
 
Hensku00 ja AnnaStiina82 Testatkaa jo!!! :D Mä jännään täällä teidän puolesta niin! Mutta surullista sitten kun pääsette siirtymään odotuspuolelle :'( ;) :D

Tuosta illanvietosta sen verran, että mä kyllä ottaisin ihan rennosti ja normaalisti jos testi näyttää negaa. Ei siitä ole mitään haittaa mahdolliselle vauvalle jos on vasta niin alussa että ei edes testissä näy. Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa jos haluatte ottaa varman päälle. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee :) Olen vaan vierestä seurannut kaverin yritystä, ovat kohta yli vuoden yrittäneet, ja aluksi oli hänkin tosi tarkka mutta sitten kun aikaa kului, alkoi hän ottaa rennommin ja nykyisin elää jo ihan "normaalisti" jos testi on näyttänyt negaa. :D Jotenkin itse kokisin sen todella stressaavana elää kokoajan niin kuin olisi raskaana, ihan kaiken varalta. Mutta kuten jo sanoin, jokainen tekee tyylillään ja parempi vaihtoehto tuo tietenkin on että on varmuuden vuoksi kunnolla ;) Pitäkää kuitenkin hauskaa! :D

Täällä ei ole vielä vuoto alkanut enkä usko että alkaa ihan lähiaikoina. Nyt on lämmötkin noussu :/ Eli jos mulla vasta oli mahdollinen ovis niin menkat alkaisi vasta parin viikon päästä :kieh: Tosin en usko, että edes ovuloin enää. Mulla on ton painon kanssa ollut sillä tavalla ongelmia, että aina kun tippuu pari kiloo, loppuu myös ovulointi. Ja nyt olen taas laihtunut 3 kg joten... Aikoinaan kysyin gyneltä siitä ja oli sitä mieltä, että paino olisi pidettävä niin korkealla :/ Ongelma tämäkin :headwall:
 
PERJANTAI 24.10.2008

Kumkvatti....................kp 25/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 37/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 14/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 35/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 9/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 11/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 25/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 19/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 20/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 34/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 20/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 25/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp63/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp26/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp3/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp22/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp26/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp50/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp44/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp3/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp24/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp25/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 69/25-28...............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp3/28....................yk.2...........? toiveissa
choco..............................kp9/28....................yk1........... .6. toiveissa




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
No niin, nyt on sitten testi tehtynä, ja aivan puhdas nega!! :'( Ja on suoraan sanoen tosi pettynyt olo :( Tuntuu että enkö mä ikinä tuu raskaaks!! vaikka yk kolmehan mulla oli tässä vasta menossa, mut silti :( Olo on pettynyt ja harmistunut :'( Tuntuu niin kurjalta. Vaikka mä jotenkin aattelin että "ei sieltä mun tapauksessa mitään plussaa tuu" Mut silti sitä kerkes niin toivomaan! :'( Tää on taas tätä että mun kierto venyy jostain syystä, johon ei ees terolutit auttaneet!! Mun kyllä pitäs mennä tk-lääkärille muutenkin, vois sit samalla puhua tästä asiasta. Harmittaa kun kroppa ei toimi normaalisti,ja mä en ymmärrä miks teroista huolimatta kierrot venyy!! :headwall: Tulis ees menkat niin pääsis yrittään uutta kierrosta.

Noh, kait tää pettymys sit pikkuhiljaa hälvenee, hyvä kun saa purkaa täällä! Ja miehelle varmasti tulee tilitettyä, sekin jo varmaan ootti iloista uutista kun yli viikon oli myöhässä. :(
Eli minä sitten jatkan tätä listan päivittelyä vielä jatkossakin jos se teille sopii? :) Kivaa puuhaa tämä on ollut!

Cyanide niin ootko sitä mieltä että alkoa uskaltaa ottaa jos testi näyttä negaa? ja siis vaikka menkkoja ei ole? Kun meinaan nyt kyllä tekis mun mieli vähän kallistaa lasia :kieh: kaipais jotenkin kyllä vähän nollausta! :kieh:
 
Pahoittelu negasta Hensku00, olin jo varma että sulla on plussa tulossa, tosin niin kauan on toivoa kun ei menkkoja kuulu :hug:

Minäkin kyllä uskaltautuisin kallistelemaan (kohtuudella) lasia jos testikin on ollut nega (niin kauan kuin sikiö ei ole samaa verenkiertoa äidin kanssa niin alkoholista ei pitäisi olla vaaraa sikiölle, näin minä olin jostain lukevinani, eli juuri ihan alkuraskaudessa)
 
Hensku00 pahoittelut negasta.. :'( :hug: mutta niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy..

Täällä vielä neljä päivää odottelua että tuleeko se täti kylään...et saapi nähä pitkittyykö kierto pillereiden lopetuksen jälkeen.. :|

Ovatko täällä muut syöneet/juoneet jotai mikä auttais raskautumiseen?? :)
 
Hensku00 :hug: Vaikka se ei yhtään nyt lohduta niin aivan varmasti joskus testi vielä näyttää plussaa ja saatte sen kaivatun nyytin :heart: Mä ottaisin enkä miettisi koko asiaa. Kerran oli lääkärin kanssa puhetta, koski kyllä lääkekuuria mutta periaate on sama, eli hän sanoi että on ihan turvallista siihen asti kunnes testi näyttää plussaa. Mitään mitä teet sitä ennen ei voi vahingoittaa vauvaa. Ja vaikka menkat on myöhässä, niin vaikka se onkin surullista, niin siihen testitulokseen on luotettava ja elettävä sen mukaan. Mä nollaisin kunnolla pään ja saisin siitä puhtia seuraavaan kiertoon :) Yritysaika pitäisi toisaalta olla ihanaa aika eikä stressaavaa ja masentavaa. Jos ei missään vaiheessa saa ajatuksiaan irti vauvaprojektista, siitä menee pian koko ilo. Ajattele asiaa vaikka niin että tämä saattaa olla viimeinen kerta pitkään aikaan ;) En halua kuulostaa kaikkitietävältä tai saarnata et miten pitää toimia. Tämä on vain mun mielipide :hug: Vietä mukava ilta ja yritä miettiä muita asioita kun raskautumista. Joko saat siitä puhtia jatkaa yrittämistä tai sitten voi käydä niin että testi yllättää ja näyttää plussaa muutaman päivän päästä :) Joka tapauksessa, olet viettänyt hauskan illan etkä ole millään tavoin voinut vahingoittaa vielä vauvaa jos sellainen siellä kyydissä on :) Toki on niitä jotka välttää kaiken varalta kaikkea jopa niin että vaikka menkat olisikin tullut niin pelätään et ne on valemenkat ja silti eletään kuin olisi raskaana. Voi niinkin tehdä eikä siinä ole yhtään mitään väärää. Teet niin kuin susta tuntuu hyvältä :heart:
 
H-a-n-n-e, teddybear82 ja Cyanide kiitos haleista ja lohdutuksesta!! :hug:


Cyanide Musta sä puhut kyllä ihan asiaa, oon jotenkin kallistumassa siihen että taidan vähän nollata viikonloppuna. Kiitos kannustuksesta :hug: ! Tosiaan vois lohdukkeeks viettää mukavan illan ystävien kanssa kera siiderin aatellen että "jos tää onkin vika ilta piiitkään aikaan!" :) Kyllä pitää välillä aatella muutakin kun vauvoja, niin jaksaa paremmin:) Mua kaikkein eniten auttais jos pääsisin jonnekin tropiikin matkalle, oikeastaan lemmenlomalle miehen kanssa, sitä jotenkin kaipaan eniten. Viime marras-joulukuussa oltiin Thaimaassa, ja se oli aivan ihana reissu. Nyt ois niin ihana lähteä jonnekin just Thaimaahan tai Karibialle lepolomalle nauttimaan lämmöstä ja valosta! Mä oon jotenkin kaivannut sitä lepolomaa miehen kanssa ihan häistä saakka, jotenkin tässä on ollut niin hektistä kaikki viime aikoina. Mies ei vaan ole kauhean innostunut nyt lähtemään minnekään matkalle, joten voipi olla että mun täytyy tyytyä vaan haaveilemaan matkoista :D
 
Hensku00 Voi harmi :hug: . Niin mitäpä sitä sit tos tilantees kärvistelemään juomatta =) . Toivottavasti saat miehes innostumaan matkasta, meillä kans sama, että mä oisin lähdös vaikka minne mut toi toinen ei :D .

teddybear82 Ajattelin alkaa juoda legendaarista greippimehua, ei siitä mitään haittaakaan voi olla :LOL: . Jos juon sitä niin kauan kun mahdollisesti tärppää, niin voin sanoa, että joo se auttoi :D ...
 

Yhteistyössä