Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Menossa 21pv ja pituutta en vielä tiedä, normaalisti ollut ilman pillereitäkin 28-30pv. Menossa otto 1, siis ei vielä mitään paniikkia ja kuten jo kirjoitin, meillä ei ole mitään paineita, vauva tulee jos on tullakseen. Molemmilla kuitenkin takana jo yhden lapsen menetys (eri suhteista, ei yhdessä), joten kai sitä molemmat toivoo salaa.. Siis virallisesti ensimmäistä lasta toivotaan.
 
Hensku00 joo, no muita "oireita" pillereiden lopetuksen jälkeen ei oo ollu ku et finnejä tulluna paljon enempi mitä muuten.. pillereiden aikaa tuli just joku yks ennen tädin tuloa kylään.. nyt niit pukkaa koko ajan.. :D muuta en kyl oo huomannu.. ja en tiiä venyykö kierto, ku nyt kuitenni menossa se yk1.. niin ens viikolla senkin sit näkee et miten kierto menee.. :D:D jännäillää.. :)
Juu, siit aspartaamista mäkin luin että saa, mut jossai oli ettei saa.. en nyt muista et missä oli.. :ashamed: kaverikin jolla kaks lasta sano et ei saa olla aspartaami makeutusaineena.. :eek: mä oon nyt vähä ulapalla. =/ mut oon kyl tän yrittämisen aikana syöny ja juonu ihan niin ku ennenkin.. paitsi et oon alkanu juomaan sellasta ananas-mandariini mehuu ja sit syön raskaus monivitamiini tabletteja.. :D:D
 
Heip!
Minäki tässä oottelen positiivist testi tulosta...
Pillerit lopetin elokuussa..sen jälkeen tuli yhet menkat,nekin elokuussa ja nyt sit ei oo näkyny..
Blaah.. testeihin on kulunu rahaa ÄLYTTÖMÄSTI! Ärsyttävää.. tuntuu kaikennäkösii oireit.. tälläki hetkellä juilii mahassa ja eilen ja tänään ollu vellova olo..
Ja testin tein viimeks tänä aamuna..NEGA :(
Itelläki sellanen olo et ei enää ikinä pillereitä kiitos.
 
Hei!

Oon uusi näillä sivuilla enkä pahemmin forumeja osaa käyttää :D
Vauvakuume ollu jo vuosia ja nyt olis siihen mahdollisuus.

Tänään kävin neuvolassa jossa piti poistaa kuparikierukkani, se kauan odotettu operaatio. No eipä sit poistettu mitään, koska ei ole lankoja. Nyt sattuu paljon ja vielä enemmän sattuu mieleen. Tuntuu kuin en saisi koskaan pois sitä, vihastuttaa ja itkettää ihan sikana. Nyt taas kuluu aikaa paljon :(

Esikoiseni on jo kahdeksan vanha

Äiti-82
 
Täällähän on käynyt kuhina! Tervetuloa uudet kuumeilijat :wave: !

Hensku00:n ja kiana78:n oireet kuulostavat vallan lupaavilta, toivotaan, toivotaan...

Hmm kp32, pirsanan menkat alkais jo :headwall: jos meinaa. Eilen tuhrutti ja edelleen vaan tuhrua, pöh :$ . Mut emmä tiedä voiko täs nyt muuta mahista olla enää, jos kerta tuhruttaa. Pelottaa jo menkkakivut valmiiksi, vaikka mahassa ei nyt oo kyllä mitään tuntemuksia. Voi kökkö jos en oo ovuloinut ollenkaan :headwall: :headwall: .
 
Huomenta ja uudet toivottelen samalla tervetulleeksi :wave:

nazu ja Marylene :hug: (mulle tuli vanhigossa tähän eka naurava naama, anteeksi ei ollut tarkoitus laittaa sitä vaan toi halaus :ashamed: se ehti olla siinä vähän aikaa ennen kuin tajusin muokata tätä viestiä )

Itselläni oli tosi tuskanen yö kun vasenta jalkaa särki ihan hirveästi, varmaan toi välilevy taas muistutti itsestään. Olis mulla ollut siihen lääkkeetkin mutta ajattelin olla ottamatta jos vaikka sattuisin olee raskaana, on sen verran voimakkaat ne kipulääkkeet! Nyt alkaa pikkasen helpottaa mutta varmasti koskee taas illalla ihan samalla tavalla kun on sen verran vetonen tää mun työpaikka :(
 
Tervetuloa kaikille uusille ja hauska taas nähdä kaikkia vanhoja ketkä tuli takaisin :p :wave:

On se vaan niin jännää kun heti kun tietää, että on olemassa edes pienen pieni mahdollisuus olla raskaana, niin heti mieli kehittelee kaikki mahdolliset oireet :LOL: :kieh: Ovulaatiosta ei tosin ollut tietoakaan eikä lämmöt TAASKAAN ole noussut joten en usko että edes ovuloin, enkä missään nimessä aidosti usko raskauteen ;) Viikon verran pitää vielä kärvistellä ja odottaa menkkoja tulevaksi. Mä en ala jos kierto venyy mahdottoman pitkäksi vaikka mitään yritystä meillä ei enää ole :/

Hensku00 Tee jo se testi hyvä nainen ja päästä meidät muut piinasta! :D Tosin, kuka jää sitten päivittämään listaan kun sinä siirryt odotuspuolelle? :whistle: ;)

teddybear82 Mun mielestä se on ihan sama mitä syö yritysaikana. Siis eihän siitä mitenkään voi olla haittaa vauvalle vielä siinä vaiheessa. Ja ne mitä käsketään neuvolassa välttämään raskausaikana, on aina suuria määriä tiettyä ainetta. Tuskin pienestä, satunnaisesta määrästä on yhtään mitään haittaa :)
 
TIISTAI 21.10.2008

Kumkvatti....................kp 22/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 34/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 11/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 32/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 6/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 8/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 22/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 16/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 17/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 31/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 17/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 22/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp60/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp23/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp32/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp19/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp23/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp47/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp41/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?..........................yk?..........2. toiveissa
Kesäheinä07.................kp27/27-29.............yk.2..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp21/28-?................yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp22/?.....................yk.1..........1. toiveissa
nazu..............................kp 66/25-28...............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa





:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Huh, tännehän on tullut paljon tekstiä, tosi vilkasta, hyvä niin! :D Ja uusiakin on tullut, tervetuloa vain!! :wave: Tässä siis tän päivän lista, jos on jollakin koopeet yms vääriin niin ilmotelkaa!! Tuntuu et menee ihan sekasin, lista on jo niin pitkä! :D Ja se on hyvä että lista on pitkä, mukava porukalla kuumeilla!! :) Ai niin uudet nazu ja Marylene, haluatteko ilmotella teidän kiertopäivät ja yrityskerrat ja monesko lapsi toiveissa, niin voisin lisätä ne tiedot tuohon listaan? :) Marylanella taitaa olla toinen lapsi toiveissa, niin käsitin tuosta vietistäsi, ja lisäsin sen tiedon jo tuohon listaan :) Korjaa, jos on väärin!


AnnaStiina82jospa ootkin raskaana? :D Vatsakivuthan voi olla raskausoire, niin mä olen ainakin käsittänyt!Toivotaan että plussa tulis! d :) b


H-a-n-n-e tuo välilevy ongelma on kyllä sitten kurja!! Itekin sen känssa aina välillä tuskastelen. Toivottavasti ens yö menis sulla paremmin, ettei olis kipuja!! :hug:


Cyanide Voi apua, en mä uskalla vielä tehä sitä testiä!! Mua jännittää liikaa! Ei vaan kyllä mä sen kohta teen, huomenna tai sit perjantaina aattelin tehä. vaikka mä luulen että kyllä mä vielä olen täällä päivittelemässä listaa, jos tää on joku kiertohärö taas vaan... :/ Tietenkin toivon että ei ole, mut mun tuurilla, niin kroppa on taas ihan sekasin. Mut ei nyt saa masentua, on pidettävä lippu korkealla! :) Tulen sit kyllä tänne ilmottelemaan testin tuloksia. Oishan se ihana siirtyä tuonne odotus puolelle! :D Vaikka tätä listaa on ollut ihanaa päivittää, mut aika aikansa kutakin. Toivottavasti siis tulee aihetta siirtyä tuonne odotuspuolelle!! :)


niin tässäpä sitä jo tuli tän päivän kuulumisia, ei siis menkkoja vieläkään, Joten odotuttaa edelleen :) Toivottavasti ei odotuta turhaan, ja saan kohta iloita plussa testistä ja alkaa nauttia raskaudesta :) Voih, kun se ei ois vaan toiveajattelua!!
 
Tervehdys kaikille ja suuren suuret tervetulo toivotukset kaikille uusille palstailijoille :hug:
Täällä vietellään sairaslomapäiviä, kun neiti sairastui kuumeeseen, eilen puolessa tunnissa nosti kuumeen lähes 39 :/
vauvakuume vain kasvaa...varmaan tilailen jo ovistestejä ensi kuulle valmiiksi, kun ei jaksaisi enää odottaa vaikka alunperin ajattelin aloittaa tikuttelut vasta vuoden vaihteen jälkeen.
 
sarppuli neidille pikaista paranemista...nyt on kyllä niin paljon pöpöjä liikkeellä että melkein hirvittää!
Tervetuloa kaikki uudet minukin puolesta...on se ihana huomata että on paljon muitakin samassa tilanteessa kuin itse ja tietty koko joukolla sitten siirrytään tonne odottajiin...JEE!!!
Tänne ei mitään uutta...tätiä odotellaan mutta ei mitään tuntemuksia, ei tädistä,ei raskaudesta...tylsää tapahtuis nyt edes jotain et tietäis tilanteen.
Tietty jos oisin raskaana kun mulla ei ole koskaan ollut mitään oireita kun olen odottanut...toiveajattelua =)
Niin noista makeutusaineista vielä mulle ei ainakaan ole koskaan sanottu neuvolassa et mistään olis mitään haittaa mut kohtuus tietenkin kaikessa!
+++++tuulia kaikille!!!!
 
jo vain, kyl tää oottelu on vaan niin tuskallista.. tekis mieli jo taas huomen testailla... mahassa niin omituinen tunne koko ajan ja sellasta pientä huonoo oloo. ku malttas vaan olla testailematta joka toinen päivä :whistle: no. sen näkee aamul mitkä fiilikset.
 
Dodih, mulle voi laittaa kp1 ja yk3. Voi että kun piti sit kuitenki alkaa toivoa jo kaikkea :'( . No mut ei ihme, että ovis oli myöhäs (jos sitä oli), kun niin stressasin silloin. Tää kierto onkin nyt stressitön kierto!

Toivottavasti tulis vielä plussia lokakuulle!
 
KESKIVIIKKO 22.10.2008

Kumkvatti....................kp 23/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 35/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 12/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 33/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 7/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 9/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 23/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 17/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 18/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 32/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 18/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 23/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp61/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp24/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp1/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp20/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp24/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp48/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp42/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp1/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp22/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp23/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 67/25-28...............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp1/28....................yk.2...........? toiveissa





:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Heips kaikille!! :wave:

denise voima hali :hug: se on ikävää kun kerkiää alkaa toivomaan! Voimia sulle :hug: ja paaaljon plussa onnea+++++ uuteen kiertoon!!


nazu se on kyllä ärsyttävää ootella sitä että tuleeko ne menkat vai ei!! Niin olitkos sinä vasta lopettanut pillerit? Kun siitähän voi kierto venyä, mulla niin kävi. Toivotaan kuitenkin että johtuis raskaudesta tuo kierron venyminen!! :)


Sarppulin lapsoselle pikaista paranemista!! Mites raksalla menee? :)


Mitäs muuten Zandelle kuuluu?Sulla kiertopäivät jo tosi pitkällä,miten siellä menee? Samoin Zangelina, miten menee?


Odottelua, odottelua....ääh, kait sitä vois jo testata, Mut jotenkin ahdistaa, pelkään sitä negaa niin. Nyt menkat jo viikon myöhässä! Aattelin että vielä pari päivää ootan, jos tää on jotain terolutien temppuja tää kierron venyminen :( ...aiemmin vaan näin ei oo ollut, vaan kellontarkasti tulleet menkat teroilla. Mutta tuntuu että haluun pelata varman päälle, Joten aattelin että perjantaina testailen. Tässä vaan kerkee tulla niin kamalasti toiveita, ja sit jos on nega niin...aargh!! :headwall:
Täytyy kuitenkin toivoa parasta! Koittakaa kestää mua vielä vähän aikaa!! :LOL:
kyl mä sit rauhotun kun tää epävarmuus on ohi! :)
 

Odottelua, odottelua....ääh, kait sitä vois jo testata, Mut jotenkin ahdistaa, pelkään sitä negaa niin. Nyt menkat jo viikon myöhässä! Aattelin että vielä pari päivää ootan, jos tää on jotain terolutien temppuja tää kierron venyminen :( ...aiemmin vaan näin ei oo ollut, vaan kellontarkasti tulleet menkat teroilla. Mutta tuntuu että haluun pelata varman päälle, Joten aattelin että perjantaina testailen. Tässä vaan kerkee tulla niin kamalasti toiveita, ja sit jos on nega niin...aargh!! :headwall:
Täytyy kuitenkin toivoa parasta! Koittakaa kestää mua vielä vähän aikaa!! :LOL:
kyl mä sit rauhotun kun tää epävarmuus on ohi! :) [/quote]

mulla on kans ollu menkat niin tarkat joka kuukaus ja nyt viimeeks kun ne oli sen 5 päivää myöhässä niin olin ihan sata varma et nyt meitä onnisti.. :)
eipä käyny niin. :'(
toivon todella että saat sen plussan..minä en malttaisi olla testaamatta jos viikon olisi myöhässä.. :) olen kyllä aika hätähousu.. :) jännään täällä sinun puolesta! ;)
 
Heippa, olen pitkään lukenut näitä palstoja ja nyt uskaltaudun kirjoittamaan. Pillerit jätni pois jonkun aikaa sitten ja nyt on menossa yk2 kp 1/28. Elikkä täti tuli kylään oikein kunnolla :/
Miehen kanssa yksissä ollaan oltu yli viisi vuotta ja vauvaa haaveillaan perheeseemmee. Ja voi kuinka moneen tikkuun ehdin jo pissiä ja kuvitella, että raskaana ollaan ykkösyrittämällä B) Nyt melkein nolottaa kun niin hyvin uskoi käyvän.
 
Deniselle ja mulle tippuneille :hug: sekä plussanneille ja haamuilijoille Onnea :heart: :heart:

).( Mulla tänään kp1 ja yk3 lähti sitten käyntiin :'( Voi viude miksei se voi tärpätä?! :headwall: Tää on ihan tyhmää puhua tämmösiä kun täällä on niin pitkään yrittäneitäkin joukossa mutta pettymys on vaan NIIN suuri aina tällä hetkellä :ashamed: Olen ollu kaks kertaa aiemmin raskaana (toinen km) ja molemmat tärpänny yk1... Ai niin ja sitten vielä 10 v sitten yllätysraskaus pillereistä huolimatta joka kylläkin meni kesken heti viikolla 6. Eli yrittämättäkin on onnistunu :eek: niin miksei nyt!

Nyt ei onneksi ole niin paha mieli kun edellisellä kerralla koska olin asennoitunut siihen että ei varmana tärppää, ihan vaan ettei toivoisi turhia. Ajoitus oli kyllä meillä taaskin kohdallaan ja oviksen tikutin ja bongasin muutenkin mutta joku vaan mättää. Noo, jospa se taas tästä...
Meinasin mennä töistä suoraan ostamaan karkkia ja vuokraamaan Sinkkuelämää-leffan, eiköhän niillä helpota :)
 
Hensku00
Raksalle kuuluu yllättävän hyvää siihen nähden,että tämä talliainen luuli että kaikki työt seisoo ennen kuin lattia on kuiva, mutta äh nyt siellä on jo hormi muurattu ja ullakolle villoja ja jotain tuulenjohdattimia laitettu, meille kun tulee käyttöullakkoa talon päälle lähes 100 neliötä. Sitten autokatos, varasto yhdistelmä alkaa pikku hiljaa olla valmis. To ja Pe tulee jukkatalolta uusi toimitus jossa väliseinä ym tarvikkeita niin kohta alkaa sisällekin muodostua jo vähän kokonaisuutta.
Sellaista raksalla ja kotonakin aletaan olla pikku hiljaa terveitä. Lauantaina olisikin Ti-Ti Nalle konsertti niin täytyykin olla aivan skarppi kunnossa :)
 
Tervetuloa Tavallinentallaaja

Mulla alkoi eilen rasvoittumaan iho ihan hirveästi ja tänään olen koko päivän bonggaillut uusia finnejä kaulan alueelta ja sitten mulla mahassa vihlasee ja vääntelee aina välillä...( = samat oireet kuin ekassa raskaudessa) jokohan olis tärpännyt? Töissä ollut niin kauhean rauhallista että olen ehtinyt kuuntelemaan noita oireita koko päivän, pitäis vielä ensiviikon sunnuntaihin oottaa että pääsee testaamaan...

Nyt kyllä karkaa mopo käsistä tämän vauvan asian suhteen ja sitten kun tulee se nega testi niin tipun korkealta ja kovaa :(
 
Tervetuloa mukaan tavallinentanja :wave: lisäsin sut listaan! :) saanko kysyä monesko lapsi teillä toiveissa, niin lisäisin senkin tiedon tuohon listaan?!:)


Kesäheinä07 täti pahoittelut! :hug: Ymmärrän kyllä että ärysyttää ja harmittaa kun ei tärppää, mullakin nyt 3yk menossa, ja voit arvata että aiemmissa on harmittanut kun ei ole tärpännyt. Se on niin masentavaa kun ei tärppää!! Mutta nyt puhaltelen sulle plussatuulia+++++ uuteen kiertoon ja tsemppiä!! :hug:


Sarppuli Hyvä että teillä raksalla hommat sujuu!! :) Millon teidän muuten pitäs päästä muuttamaan uuteen taloon? :) Ja hyvä kuulla että teillä neiti tervehtymässä!!:)


H-a-n-n-e sullakin jännät paikat! :D Toivotaan sitä plussa onnea sinullekin!:)


Kiitos Miirulainen plussa tsempauksesta!:) parin päivän päästä sen sitten näkee... ;)
 
huh huh, koulutusilta takana ja nyt voimat aivan lopussa jo, tahtoo vaan nukkumaan tai ekaks kattoo tallennettuja ohjelmia ja sitten unta palloon.
Huomenna ajateltiin lähteä shoppailemaan, kun ei neidilläkään tänään ole kuumetta ollut.

Hensku00 Tarkoitus olisi päästä muuttamaan huhtikuun aikoihin, mutta aika näyttää mihin suuntaan mennään. En uskalla ainakaan ilakoida että aiemmin päästäisiin, mutta vituttaahan se jos myöhästyy vielä paljonkin. Varmaan riippuu paljon siitä miten tosiaan noi lattiat kokonaan kuivaa, jos näin kosteana ilmat pysyy niin eihän ne kuiva koskaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja sarppuli:
Hensku00
Raksalle kuuluu yllättävän hyvää siihen nähden,että tämä talliainen luuli että kaikki työt seisoo ennen kuin lattia on kuiva, mutta äh nyt siellä on jo hormi muurattu ja ullakolle villoja ja jotain tuulenjohdattimia laitettu, meille kun tulee käyttöullakkoa talon päälle lähes 100 neliötä. Sitten autokatos, varasto yhdistelmä alkaa pikku hiljaa olla valmis. To ja Pe tulee jukkatalolta uusi toimitus jossa väliseinä ym tarvikkeita niin kohta alkaa sisällekin muodostua jo vähän kokonaisuutta.
Sellaista raksalla ja kotonakin aletaan olla pikku hiljaa terveitä. Lauantaina olisikin Ti-Ti Nalle konsertti niin täytyykin olla aivan skarppi kunnossa :)
pakko nyt kommentoida tota ti-ti konserttia.. myö tultiin just konsertista. :) poika oli aivan villinä siellä ja juoksenteli nallejen perässä. :heart: tosi mukavaa oli ja kaikkein parasta että poika niin hurmoksessa..
 

Yhteistyössä