Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Aika ällistyneenä istun täällä ja kirjoittelen tätä viestiä. Tein aamuyöllä Apteekin omalla testin ja se oli selkea plussa.

Ei oikein tiedä kuinka päin olla. Ilmeisesti kierrossa käytetyt poppakonstit ovat auttaneet... tai sitten kyse pelkästä onnesta... :heart:
 
Moikka taas..
Olisko kellään kokemuksia tai tietoa mistä voisi erottaa hiivan tai mahdollisen tulehduksen? Mulla nääs pukkas hiivan oireita pari päivää sitte, mutta mistä sen tietää onko se hiiva? kp 25/33. Mitäs jos se onkin joku emätintulehdus..kääk! ..Olen kai ihan pöljä :LOL:
 
onnea möhky!!

aurinkoenergiaa, laitoin postia takas!

meilinde
en tiiä eroista, tai muuten ku omasta kokemuksesta;
hiivassa tietty kamala kutina, voi olla vähän niin ku haavaumaa, nyppyä, mutta mä tiedän aina kun samalla valuu semmosta vaaleaa, valkoista vuotoa paljon ja seassa pieniä "valkosia kökköjä"...

eli ei mitään ihanaa....


 
Ihanaa lukea ensimmäiseksi plussauutinen! Onnittelut Möhkylle! :flower: :heart: ..Saako kysyä, millaisia olivat poppakonstinne? :D

Eilen illalla jatkoimme taas vaavintekoharjuutuksia.

Aamulla Babyplussan liuska ovulaatiotestissä kunnon punainen viiva ja vahvempi kuin kontrolliviiva, kiva näky! Sekä myös Clearbluen digitaalisessa mittarissa kunnon sarvi! Jee!

:heart:

Aamuiset vaavinteko harjuutukset nyt tehtynä :heart:

Onnea ihan jokaiselle ovulaatioplussien löytymisessä ja sen jälkeen, että raskaustesteihin tulisi monella plussia myös!
:heart: ++++++++++++++++++++++++ :heart:

Ihanaa lauantaipäivää kaikille

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:



psnäytättekö miehillenne kun plussaa ovulaatiotesteissä? Näytin ja mies on ollut kovin innostunut näkemästään, myös pedin puolella. :heart:
 
pikkumyy42: meidän "poppakonsteja" oli
- ei liikaa ressiä (siitä syystä pysyttelin taustalla täällä palstallakin)
- greippimehu kp ykkösestä ovikseen
- ovistestit
-puoli lasia punaviiniä oviksesta lähtien
- ja tietysti peittojen pöllyttelyä

Kuten jo kirjoitin, niin en tiedä oliko näillä vaikutusta vai ei, mutta olen kovin onnellinen lopputuloksesta
 
Todella paljon onnea Möhky! :flower: :hug: :heart:

Tosiaan oli ihana lukea heti aamusta positiivinen uutinen =).

Itse olen heränny klo 11 ja silti väsyttää.. Pitää viel vähän siistiä paikkoja ennen kuin kaveri tulee kolmen poikansa kylään (puol vuotias on nuorin :heart: ).

Mutta nyt koiruliinin kanssa lenkille. :wave:
 
Onnea tosi paljon Möhky!!! :flower:
Mulla kierto on jo pitkällä ja n.viikon päästä taas odoteltais menkkoja...mut just äsken ihan huvin vuoksi tein ovistestin ja se näytti haaleeta plussaa... :eek: merkkaakohan tuo sit sitä että kierto tulee venymään ku vielä tässä vaiheessa tulee ovistestiin jotain?? Kumma juttu....
 
vauvaplussatuulahduksia, pieneltä vauvelilta!

Meinkin 2 työkamua, toisella nyt 4vk ja toisella 4kk poikia molemmilla, tulevat taas kylään työpaikalle, aion imeä kaikki vauvatuulahdukset vauveleista. *vauvat on Niiiiin ihania ja pienet ihmiset yleensäkin* :heart:

Häihimme tulee taas 5 lapsinen perhe, 9v,7v,5v,4v ja 1v, oi että ihanaa, leikkiä heidän kanssaan! :heart:
 
Heippa! Onnittelut plussaneille ja :hug: tädin yllättäneille.
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php
Ton linkin perustella jossa laskin niin olisi tädin pitänyt tulla jo kaksi päivää sitten. saa nähdä kuinka käy nyt jänskättää.

Lilitype on tehty toisen laskurin mukaan. mutta ovis tuli kyllä tuon
metku linkin laskurin mukaan. saas nähdä, nyt hermostuttaaaaaa.

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/05EOp2/.png[/img][/url]
 
Tänään kävin miehen tädin kanssa kahtoo Edwin Laineen teatteriesityksen. Oli älyttömän mukava olla pitkästä aikaa jotain "kultturellia" kahtomassa. Oli hyvä esitys. Näyttelijöissä oli mukana myös suurimmassa pudottajassa =).

Mutta nyt kahtoo Heroes:ia. :wave:
 
Onnea Möhky! :flower:


Mulla putos tänä aamuna lämpö 0,1 astetta. Pari hyvää merkkiä havaitsin tänään, saa nähdä lähteekö lämmöt nousuun. Tosin ovistestit on ollu toistaiseksi negaa, eilenki täys puhdas nega. Se oli kyllä vähä kumman näkönen että en tiiä oisko ollu jotenki pilalla... No, katotaan. :)

Maanantaina alotan työssäoppimisjakson. Oon menossa perhepäivähoitokotiin. :) 6 viikkoa, joista 1vko ens vuoden puolella.
 

Yhteistyössä