Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Diodium: toivottavasti ois vaan jotain kiinnittymisvuotoa tms. Mun muistaakseni jollain täälläkin oli vuotoa ja mahakipuja, mutta raskaus jatkuu edelleenkin. Toivotaan sullekin parasta :heart:

Kp 13 jo menossa eli ne ns. tärppipäivät käsillä, ou jee. Mä olisin kyllä niin onnellinen, jos se tästä kierrosta tärppäis. Leijuisin varmaan kuuhun ihan silkasta onnesta :D
 
Khimaira
RD Mulla on niitä tavanomaisia oireita: tissit kipeet :$ , alamahaan oikealle nippailee (kohtu on sinnepäin kallellaan..) ja on vilustunut olo :snotty:
Tosin nyt oireet alkoivat vasta vähän ennen oletettua ovispäivää ja jatkuvat nyt pidemmän kierron mukaan. Eli sen mukaan ovis olisi ollut lauantaina, mutta tiedä nyt sitten näistä :/

Nyt aion oikeasti odottaa reilusti yli pisimmän kierron mukaan menevän päivän, eli vielä pari viikkoa..Huoh..En aio enää nähdä negaa :kieh:
 
Diodium toivotaan parasta!

haaveilija-08 uutta yritystä uuteen kiertoon vaan kehiin!

täällä meitä oli aamulla vastassa kylmääkin kylmempi tuuli ja
pakkasta -3!
huh !

caffee81 sama mielessä ... voikun!!
ah sitä onnea!!

luru lude kiva kuulla susta!


minä oottelen että lapset nukkuu tai siis herää ja lähetään naapuriin leikkimään! kivaa, ja äiti saa varmaan kahvia.
ellen meniskin sitä jo nyt keittämään.
ihania tämmöset rauhalliset hetket.
:)
pamuk kp8/29
 
Mitäs tänne palstalle kuuluu. En vähään aikaa ole käynyt katsomassa kun olen melkein varma että täti tulee parin päivän päästä kyläilemään joten olen yrittänyt olla miettimättä edes vaavi asiaa. :( meillä se sairastelu jatkuu vaan. Oviksen aikoihinhan isäntä oli sairaana ja nyt sama on iskenyt kaikkiin lapsiin joten olen täällä nyt vaan hoidellut potilaita :LOL: onneksi itse olen jo lapsena sairastanut vesi rokon oikein kunnolla mutta ei sitä silti tiedä vaikka vielä iskisi minuunkin...toivottavasti ei kun kuitenkin toivoo että ei täti tulisi. Isäntä kun sairastui niin lääkäri kielsi kaiken rasituksen mutta enhän minä sitten kuitenkaan voinut antaa isännän ihan kokonaan lepäillä vaan rasitin yhden kerran ovis päivänä. Pitäkää peukkuja että olisi ollut juuri silloin se oikea hetki ja olisi tärpännyt, vaikka kyllä se olisi aika ihme ja jotenkin sen tietää että ei tärpännyt mutta jos kuitenkin.........

 
Mulla ois sitte huomena seurantaultra. Kääk. :D Saapa nähä mitä näkyy vai näkyykö mitään. Ajattelin tehä tässä kierrossa vähän oman pään mukaan, eli alotan terot oviksen jälkeen (jos semmonen tulee) ja sit en käy verikokeissa ollenkaan. Mitä sitä turhaan kun terot sekoittas sen kuitenkin, ja ilman teroja en halua olla, kun haluan jotain tukemaan loppukiertoonkin... Enää en sit clomeja syö pitkään aikaan. Vasta sit jos oon laihtunu ja ei vieläkään rupea kroppa toimimaan...
 
Diodium: toivottavasti ei kaikesta huolimatta ollut keskenmeno. Ja jos pahin mahdollinen tapahtui, niin lohtu :hug: . Olo tuntuu varmaan tosi tyhjältä, kun ensin on ehtinyt iloita odotuksesta ja sitten kaikki päättyykin noin ikävästi. Mutta toivotaan tosiaan vielä, että vuoto olisi jotain harmitonta. Mun kaverilla oli myös alkuraskauden aikana paha vuotojakso ja kaveri oli täysin varma, että raskaus meni kesken ja itki sitä pari päivää. Lääkäriajan saatuaan varmistui kuitenkin, että kaikki oli periaatteessa kunnossa, tosin raskauden loppuvaiheessa huomattiin, että istukka oli hieman revennyt ja kaverini joutui ottamaan rauhallisesti loppuviikot. En sitten tiedä, että liittyikö tuo alkuraskauden runsas vuoto mitenkään asiaan. Terve tyttö kuitenkin syntyi vain vajaa pari viikkoa ennen laskettua aikaa.

Red Dragon: onko sulla ollut aiemmissa raskauksissa oireena väsymys? Ajattelin vain, että josko sun väsy johtuiskin siitä, että ois tärpännyt!? =)
 
kiitos omastaki puolesta tosta lilypie- ohjeesta :)
on ollu hirmusta menoa viimesin viikko etten oo ees koneelle ehtiny. mulla ehkä ovis käsillä koska on eri liukasta. nyt ollaan joka päivä yritetty puuhailla.
alotin eilen painonvartijoissa jos se painonpudotus vaikka auttas tässäki asiassa. hope so :whistle:
palailen taas paremmalla ajalla.
kaikille kaikkea hyvää :hug:
:wave:
 
Aikaisemmissa raskauksissa ei ollut minkäänlaisia oireita.. Ainoastaan menkat myöhässä.
Kyl tää päänsärky johtuu vain väsymyksestä.. Vaikka oon luullut, että jaksan lyhyillä yöunilla.. Mutta nyt olenkin kävelly töihin..

Äsken kyllä laitoin sellaistakin huomiolle, että kun mies putsas kylppärin lattiaa Tolu-kylpyhuone aineella, niin se hais hirveelle.. Sitten myös liuotinaine, jolla putsas sit öljytahrat..

Mies oli ihana, kun käytti koiruliinin lenkillä minun puolesta :heart:
Sain jäädä lettuja paistaa. Ja sain pyykitkin viikattua..

VÄSYTTÄÄ!! Osittain koskee myös päähänkin, mutta ei silleen hirveesti.
 
Kylläpä on tää akka kiukkunen |O
Mikä lie sitte ottaa kuuppaan...
Huomenna pitäs alottaa se primokuuri,ja mun kroppa ihan selvästi tietää sen... :x
Ehkä mä siks oonki pahalla päällä...?En tiiä... :/
Taitaa olla paree mennä aa aa...
Ötyä! :wave:
 
Hyvät huomenet kaikille!

Vähään aikaan ei ole tullut kirjoiteltua, kun olen yrittänyt olla ressaamatta (ei ihan kyllä onnistunut). Viestinne olen käynyt lukemassa päivittäin ja tarkistamassa omat kp:t Red Dragonin ylläpitämästä listasta. Iso kiitos siitä :flower:

Tänään menossa kp 32/32 eli jännitystä ilmassa. Testasin erittäin vahvan ovisplussan kp18 (testi viiva oli kolme kertaa paksumpi kuin kontrolliviiva) ja olettaisin että menkkojen pitäisi alkaa viimeistään huomenna.
Jälleen kerran oireita on vaikka millä mitalla, mutta olen vakaasti päättänyt olla kuuntelematta niitä, ettei tulisi niin kova pettymys.

Tsemppiä kaikille :heart:
 
heippa!
huh ihan on mukava pakkaspäivä, kiva kun on kuiva.
olin illalla tunnin lenkillä!! jeejee,
ja tämä aamupäiväkin meni lasten kanssa ulkoillessa.

juu mutta jäin miettimään tuota Möhkyn kommenttia oviksesta....
kp18 jospa mullakin tosiaan oli se ovis viimeks niinkin myöhään...ja jos oli ni meni kyllä ohi! Puuhailtiin ahkerasti johonkin kp15 asti ja sit olikin rauhallisempaa ja minä vielä sen viikonlopun poissa kotoa,
no jospa saisin bongattua sen nyt näillä tikuilla!!
mulla on niitä 6kpl ett pitää nyt sit vielä miettiä koska alottaa...
ja joku päivä pitää jättää välistä että ne riittää noin myöhään...

jees muuten kaikki ihan kivasti. päivät menee vauhdilla ja tekemistä jotenkin tähän loppuvuoteen riittää. katoin tossa kalenteria, ett on joka viikonloppu jotain kivaa tiedossa!
ens viikonloppu koko perheen voimin Hotellissa!!! :heart:

seuraavana viikonloppuna miehen kaa kahestaa kyläilyllä... ja sit seuraavana viel yhdet kemut.
just sopivasti että ei kuitenkaan liikaa. niin ja sit onkin jo joulukuu!

lapset päikkäreillä.
ja taidan taas suunnata kahvinkeittoon.
kivaa keskiviikkoa kaikille meille! :wave:


 
en nyt sit tiiä, että onko mulla nyt ovis päällä vai ei...Emmä mistään limoista mitään erota...No, varmuuden vuoksi ollaan touhuiltu joka päivä kp 8 lähtien :p Lääkäri kun sano parhaiksi päiviksi päivät 13-15...Mulla ois kanssa vaikka mitä oireita, mutta ne on tullu noista Clomeista ihan varmana, että hold your horses ;)
 
Kuka veis mun väsymyksen pois? |O
1,5 h matikkaa takana ja viel seuraavat 1,5 h jäljellä.. Ei tässä väsymyksessä muista prosentteja.. Mie oon matikassa huono.. Niin kuin muissakin aineissa..

Mutta eikun jatkaa. Onnex kohta pääsee jo pyöräl kotiin. :wave:
 
Seurantaultrassa kävin ja ihan hyvä tilanne. Yks rakkula oli 16mm. Meinas että hyvinkin saattaa irrota. :) Ja vielä kasvaa vähän ennen kuin irtoaa... Kohdun limakalvo ei kyl kovin hyvä ollu, olikohan 4mm. En oo varma muistanko oikein ja en just nyt viitsi kaivaa tuota paperia esiin (oon koulussa...). Mut ei se siitä sen enempiä sitte huolestunu, että ei kait se sitte niin paha ole??

Nyt vaan pian ovistestejä tekemään...huomena vois alottaa (kp 12).
 
Mietin itsekin tota kohdun limakalvon paksuutta mutta yllätyin kun kerran googletin sen ja siinä oli että se vielä oviksen aikaan on tosi ohut mutta kasvaa siitä kierron loppua kohti. Siinä oli joku kaaviokuva tms. Eli itselläni oli ainakin väärä käsitys että sen pitäis olla tosi paksu oviksen aikaan ja sitten riippuen hedelmöittymisestä joko kasvaa lisää tai vähitellen surkastuu. Mutta en muista osoitetta. Kuulemma tosi yksilöllistä ja jossain sanottiin että ohuessakin limakalvossa voi silti olla ihan yhtä hyvä tartuntapinta.. Tää ei oos sitten mitään varmaa faktaa..
 

Yhteistyössä