***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Suikale: Todella isot voimahalit sinulle :hug: . En löydä sanoja. Luulin, että sie ilmoitat lähi päivinä plussauutisen.. Inhoan sydämeni pohjasta tätiä. Ois saanu pysyä poissa.

Itselle tuo on kans tuttua viime kierrosta, että kuvittelee jo omiaan, että on raskaana.. Mutta sitten tiputaankin korkealta ja lujaa..
 
Itsellä ois huomenna 26/34.. sit ois vain kahdeksan päivää.. Kyl menee hitaasti.. Tai sit täti lisää kiertoon taas kaksi viikkoa lisää, kuten teki viime kierrollakin..

Tulin pyörällä kotio puuhakerhon pidosta.. Lepäsin jonkin aikaa sohvalla.. Pesin tyttöjen hampaat ja sitten nukkumaan. Menin istumaan kuopuksen sänkyyn, että laitan toiselle vaipan ja vaihan yövaatteet.. Kun nousin ylös sängystä.. Ni voi luoja sitä viiltävää kipua oikealla, alavatsan kohalla.. Tuntui, että joku vetää puukolla auki.. Meinas joutua istuu takas.. Mutta purin hammasta ja olin kumarassa.. Kesti jonkin aikaa, mutta meni sit ohi. Mitä lie oli.

Hyvää Yötä Kaikille! :hug:
 
Huomenta :wave:

suikale tiiätkö mitä mulle tuli nukkumaan mennessa mieleen...?
Kuules mä ajattelin sinua ja sitä ajankohtaa millon nää menkat sulla nyt alkoi.
Pitäisköhän sun kuitenkin tehdä se testi huomenna aamulla, kun ne sun menkat alkoi just samana päivänä kun meillä ( =) ) on ovulaatio. Muistan nimittäin että viime kierrossa mentiin aivan kylki kyljessä näiden kaikkien päivien kanssa, menkkojen ja oviksen..
Olen vain lukenut jostakin että alkuraskauden vuodot tulevat yllensä juuri silloin kun menkat on yleensäkin tai sitten kun olisi ovulaatioaika, no nyt sulla on ovulaatioaika!!! Ja mistäkö minä sen tiedän...? No monta kuukautta ollaan menty samoilla päivillä.. mulla ovispäivät.
 
Huomenta kaikille,

olin niin kovasti odottanut perjantaita, jotta pääsen testaamaan, mutta ei... Täti ilmestyi eilen illalla eikä jäänyt mitään arvailujen varaan.

Vaikka oireita oli kuinka paljon, niin lopputuloksena on vain ontto olo ja surullisuus... :( Olotilaa pahentaa se, että mies oli niin kovin varma että olis tärpännyt. Eilen kun haki minut tanssitunnilta, niin kyseli miten minulla ja pikku möhkyllä oli tanssit mennyt. Ei ole kivaa nähdä kuinka toinen joutuu pettymään...

Olisiko joku niin kiltti että päivittäisi listaan kohdalleni kp 1/ 32 ja yk 2
 
Suikale, Möhky :hug: Synkän päivän jälkeen paistaa aina aurinko.

Ompa ihana auringonpaiste pitkästä aikaa. Aamulla nipisti pikkupakkanen nenänpäätä ja siitä tuli ihmeellisen hyvä mieli.

Ehkäpä tuo aurinko piristi jo skiksikin, kun herättyä katsoin vessanpeiliin ja sieltä tuijotti vastaan varsinainen alien :| Tavallisesti kuivat hiukseni oli rasvaiset kuin mitkä. Järjetön määrä finnejä hyökänny kaulaan, rintakehään, ohimoille ja otsaan. Yki mokoma keskelle nenänpäätä. Kattelin siinä hetken aikaa kummissani ja totesin, et mulle on iskeny uusi teini-ikä, milläs tätä muuten selittää :LOL:

Mahan nippailut on käyny jo mietityttään, kun ne ei ole enää vain nippailua, vaan kipua. Kuumottavaa ja repivää kipua. Välillä vähemmän, välillä enemmän. Puhettakaan ei ollu mahallaan nukkumisesta, kun tissit oli niin vietävän kipeet ja nyt liivitkin sattuu. Aaamupuuron meinasin yökkiä takas lautaselle, mut jätin syömättä ja nieleskelin vaan jonkin aikaa.

Jos nämä on PMS oireita, niin räjähdän siihen paikkaan. En jaksa ajatella, että joka tuleva kuukausi tästä eteenpäin saisin kestää pariviikkoa tätä kroppaa piinaavaa olotilaa. Palelee vaikka istun takkatulen vieres ja muut hikoilee. Käsittämätön olo. Voisin mennä vaikka heti nukkuun, mut ei auta. Pakko vaan olla hereillä pikkuneidin kaverina. Hänellä näyttää tuota virtaa riittävän.

Kaunista syyspäivää kaikille :flower:
 
:hug: kaikille, joista tuntuu nyt epätoivoiselta. Onneks elämä on täynnä mahdollisuuksia. On vaan totta, että missään asiassa ei voi pettyä niin pahasti kuin tässä lapsen toivomisessa. Sellaset ihmiset, jotka eivät lapsia halua, eivät voi ymmärtää miten polttava tunne on lapsen toivominen. Luonto on hoitanut asian niin, että suurimmalle osalle naisista tulee järjetön halu saada pieni nyytti, jolle voi esitellä elämää ja maailmaa.

Mulla ei vieläkään menkkoja. Voi kun ei kierto mikskään ihan tolkuttomaks venyis.
 
Emilija, ihan oikeassa olet, veitpä sanat suustani :D

Tervehdys taas muillekin, ikävä nähdä teitä vielä täällä :hug:

Tuntuu, etten itse ehdi kovin aktiivisesti palstaa aina lukemaan, johtuisikohan tästä vuorotyöstä ja väsymyksestä?

Nytpä on pieni hetki, niin senkin käytän ajatusteni purkamiseen, sori :(

Eli tosiaan virallisesti vasta yk.4 menossa, koska viime kierto venyi yli 60 päivän. Silti tuntuu että tässä on jo kovin kauan haaveiltu, yritetty ja tsempattu. Kaverini sai juuri hiljattain oman pienen nyytin :heart: Ihan hirvittää, kun en pysty iloitsemaan "puhtaasti" hänen onnensa puolesta. Olenko näin kamala ihminen oikeasti? Tietysti olen iloinen hänen onnestaan, mutta samalla tuntuu tyhjältä itsestä, pieni kateus kalvaa...

Oma mies vaihtaa kahden viikon päästä työpaikkakuntaa kauemmaksi. Eli hankaloituu entisestään tämä meidän projekti. Jos nyt tässä kahdessa viikossa ei tärppää, taitaa tosiaan jäädä meidän projekti tjot-asteelle. Nyt peittoa heilutellaan siihen asti joka toinen päivä :D

On se kamala tauti tämä vauvakuume. Mikäköhän lääke siihen auttaisi?

Toivon kaikille taas plussaonnea!
 
Vielä jatkan hieman, masennuin tässä jonkinverran, kun laskin juuri että ovis osuisi sille viikolle (tiistai) kun mies on jo kaukana :headwall: Ja vain viikonloppuisin kun nähdään, niin taitaa meidän "kesävauva" haaveet olla melko optimistiset, ja turhat :headwall:

Joten tuuppaan teitä muita sinne kesävauva odottajiin! Itse roikun täällä vauvakuumeilijoissa vielä pitkään, jos ei ihmettä tapahdu :D

Sori, tämän päivän synkistelyt :D
 
Viiltävän kivun koin minäkin, kun ronkin kerrossängyn lakanoita paikoilleen ja toisen kerran lattialta noustessa. Ei auttanut kuin kaksinkerroin hetki seistä ja hymyillä tytölle hetken aikaa, ettei aivan peljästynyt, et mikä äidille tuli. Todella outoja tuntemuksia.

Haluais niin kovasti uskoo, et pikkuinen tekee pesää jne.... mut ei tohdi sitä sen enempää ajatella. Olo on muuttunut etovaksi ja rintoja särkee. Aika näyttää.....
 
No minä tein sitten aamulla uuden testin..olo on nyt niin lyöty kun olla vaan voi!
Selvääkin selvempi nega.
(tiistai-aamuna oli haalea plussa,selvä kuitenkin)
Soitin lapsettomuuslääkärilleni, sanoi että nykyajan herkät testit näyttää monesti väärän plussan...ilmeisesti minulla näin kävi koska hcg ei voi hävitä välillä mihinkään. No on vai odotettava kuukautisia.. :'(
 
Voisin yrittää helpottaa teidän korkeilta pudonneiden mieltä. Meillä siis kolmas yritteillä, mutta kertoisin aiemmista yrityksistä.

Esikoista yritimme (välillä jopa ihan vain yrittämällä) tasan kaksi vuotta. Ensimmäinen puoli vuotta meni melko helposti. En odottanut, että tärppäisikään mitenkään helposti. Sen jälkeen alkoi stressaaminen. Maailmani pyöri vain ja ainoastaan raskautumisen ympärillä. Itkin ja raivosin miehelleni ties kuinka monta kertaa. Yhdessäkin itkimme ja surimme kohtaloamme viettää elämä kahdestaan. Minnekkään tutkimuksiin emme menneet. Emme halunneet kuulla sitä tuomiota, että lapsia emme voisi saada. Lopulta annoin periksi ja aloin uskoa, että emme tule koskaan saamaan lapsia. Siitä hetkestä, kun "muutin" ajatteluani meni kaksi kuukautta, niin tajusin kuukautisteni olevan myöhässä jo kaksi viikkoa. En kuitenkaan testannut, koska olin testannut niin monta negaa, etten halunnut enää pettyä. Miehelleni sitten paljastin, että kuukautiseni ovat myöhässä jo aika reilusti ja hän patisti tekemään testin. Aamulla sitten tein testin ja menin suihkuun "jäähylle", kun en uskaltanut katsoa mitä se näyttäisi. Mieheni tuli ovelle kysymään, että "Noh?" ja minä vastasin, että "En ole pystynyt katsomaan. Katso sinä, jos haluat, mutta älä kerro minulle." Hän kurkkais testiä ja meni takaisin olohuoneeseen. Suihkussa olin aivan murtunut, että negahan se sitten oli, kun mieheni ei sanonut mitään. Kuivatessani itseäni uskaltauduin sitten vihdoin katsomaan testiä ja niin räikyvän punaiset kaksi viiva oikein huusivat minulle, että RASKAANA OLET. Olin niin järkyttävän onnellinen ja sekaisin, että valahdin vain istumaan vessan lattialle ja itkin, itkin ja itkin... En meinannut millään tajuta, että se on totta. Mieheni tuli lattialle viereeni istumaan ja rutisti kainaloonsa ja itki myös. Se hetki oli elämäni paras siihen mennessä.

Toista lastamme yritimme vain kaksi kuukautta. Olimme varautuneet yrittämään paljon kauemmin ja en meinannut millään uskoa todeksi sitäkään, että esikoisen kahden vuoden yrityksen jälkeen tarvii vain kaksi kuukautta odotella. Lapsillemme tuli sitten ikäeroksi 1v 7kk.

Nyt taas yritellään rauhallisin mielin. Kiirettä ei ole. Kuopus on reilu 1-vuotias menijä ja esikoinen vajaa 3-vuotias.

Toivotan paljon onnea yritykseen kaikille ja erityisesti kauan yrittäneille. Kyllä se lahja on teillekin suotu. Ehkäpä se onni tupsahtaa elämäänne juuri silloin, kun vähiten odotatte. :heart:
 
mä vuodan kuin niagra...juu, tää vauvakuume on sen sortin "tauti" että vie kyllä totaalisesti mennessään :p (oma kohtaista kokemusta on vaikka muille jakaa).

Mä jotenkin niin odotin, että tää kakkonenkin tulee helposti, kun tuo meidän esikko päätti tulla lähes heti eli mulla oli yhdet kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Mutta eipä käyny niin onnellisesti...
 
Huopikas
Juu, Moanan tarina piristi muakin. Vaikka olen kyllä pahuksen malttamaton: "vauva heti äkkiä mulle nyt". Tästä puolestaan seuraa, että kun menkat varmaan jossain välissä taas alkavat, niin meikä alkaa kuluttamaan nenäliinoja ihan urakalla.
 
Moana, tippa tuli linssiin kun luin sun elämän tarinaa, kiits siitä saa toivoa, ja sit
ON: olin kaupungissa asioimas ja tuli sellanen tunne autossa ku istuin että nyt ne menkat alkas, ja kass kummaa, kun pääsin kotia pöntölle, niin olivat alkaneet.... :kieh: :kieh: :kieh:

Eli mulle uusi kierto....
kp1/35.......yk3
 
sydänkäpynen :hug: :'(
Olen pahoillani. Olin ihan varma että nyt on teidän vuoro. voimia uuteen kiertoon :hug: :heart:

Kiitos Moana kirjoituksestasi. Tuli lohtua ainakin tännepäin.

:wave:

Me ei saada unohtaa että elämä ympärillämme pyörii eteenpäin. On muitakin ilonaiheita kuin vauvat. Itse sorrun liikaa tämän haaveeni otteeseen. JOs vauva ei osaa meille omin avuin, pitänee käydä tohtorin luona katsastamassa paikat. Odotellaan nyt kuitenkin toinen 7 kuukautta ensin ihan rauhassa.
 

Yhteistyössä